Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind het wel cool een rokje van burberry en als zij het kan kopen moet ze dat vooral doen toch? het valt me op dat dingen die jij niet mooi vindt of misschien niet kan betalen gelijk not-done zijn.. geen offence, maar voor haar is dat geld nuttig besteed denk ik, want zoals ze zei moest en zou ze die hebben.
maar wat heb ik aan> zwarte pantalon (boss, van driedelig pak), zwarte sokken boss en schoenen van kangaroeleer van armani. verder een overhemd met dubbele manchetten van joop! en een zwarte das van de collectie van Oger in een dubbele windsor. ik heb nog geen colbert aan, doe ik zometeen. ik heb net een condoleancebezoek gebracht aan een de moeder van een vriend van mij. hij is overleden ja.
||
Citaat:
Er is een groot verschil tussen dingen niet kunnen betalen en niet willen betalen. En burberry is best mooi hoor, maar ze had er een jaar eerder mee moeten zijn, voor dat burberry zo enorm gehypt werd.. Maar natuurlijk kijk als zij het geld er voor over heeft moet ze dat voor al er voor betalen, ik vind het belachelijk.. Voor dat bedrag kan ik 20 rokjes met een burberry ruitje maken.. ![]()
|
mja, mode gaat heel snel maar ik vind het onzin om kleding af te schrijven als het geen hype meer zou zijn. het moet kunnen om gewoon zoiets altijd te dragen, maar helaas is dat niet zo..
ik bedoelde overigens niet dat je het niet kŕn betalen, dus niet dat ik je impliciet een sloeber vind ofzo ![]() ieder zijn smaak en prioriteiten met kleding..
|
Pff vanochtend zag ik er echt leuk uit, maar nu niet meer
![]() Ik moest 4 uur lang lijken snijden en dat stinkt! Ik heb al gedoucht, maar ik ruik het nu nog ![]() nu aan: witte broek Hilfiger felblauw strak t-shirtje Benetton zwarte slippertjes zwarte riem
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: donkere/vale spijkerbroek Only lichtblauw hemdje H&M donkerbruin shirtje met brede hals Mango donkerbruine suede laarsjes Hilfiger lichtblauwe clipriem
|
![]() |
In volgorde van aantrekken:
-zwarte string Hennes -zwarte bh V&D (weet niet welk merk) -Donkerblauwespijkerbroek Indian Rose (daar issie weer ![]() -zwart spagghettishirtje Mango -zwart truitje/shirtje met gehaakte uiteinden bij de mouwen en de onderkant met een soort strepen waar je een heel leuk figuur doorkrijgt Hennes -felroze sokken (sorry hoor.. ![]() -zwarte gympjes Diesel |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarre bevalt 't verder wel? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
-lichtblauwe rok met witte stippels; handwerk
-wit hempje met rode streepjes van de hema -rood hempje daarover heen ook van de hema -witte sokjes -rode schoentjes van ab donkers -rood vestje van de h*m -rood witte kralenketting -haar los -luchtje light blue -parelknopjes -horloge
|
Deze keer van boven naar onderen:
- fijne houten kralen ketting (La Bamba) - zwart shirtje met voorop "Let's Do The Human Thing" en tussen de schoudersbladen "Das Pop" (cadeautje) - wit hempje (cadeautje) - twee roze, één rode, één oranje en één paarse glitterarmbandjes (Breughel) - roze/paarse horloge met varkentjes (Kruidvat) - zilveren ring (cadeautje) - zwarte string (cadeautje) - paars met roze vertikaal gestreepte wijd uitlopende broek (Zidane) - roze riem met zo'n standaard sluiting (C&A) - roze sokken (Ter Stal) - blauwe Vans (RDLFS) Pfff.. wat een cadeautje heb ik aan! ![]()
|
![]() |
- Donkere spijkerbroek, Tommy.
- Wit met oranje gestreept vestje, jackpot. - Daaronder een wit blousje, benetton. - Rood/wit/blauwe lakschoenen met een grote gesp, tommy. Gisteren gewerkt en ik zie er niet uit! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
( ![]() Ik heb aan: zwarte string Hema zwarte joggingbroek (geil) Hennes grijs shirtje met 'Balletstudio Haya Maela' erop en dansende figuurtjes lichblauwe sokjes roze flamingosloffen Haar in klem, geen make-up. Heerlijke zondag. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |