Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
van mij mag ilona er zo snel mogelijk uit..wat een ontzettende kut is dat zeg
![]() Giovani Judge en Bjorn mogen van mij het liefst winnen, al denk ik dat robin het wel gaat winnen ![]() |
![]() |
|
Ilona is lief
![]()
|
hmm..ok niet zo lief misschien, eerder pittig..en zeer knap ja.
Denkt iedereen dat Ryan het kan schudden..ik zie liever gebeuren dat bewezen wordt dat Gio die bananen gegapt heeft en dat iedereen hem haat..ryan is eindelijk eens een beetje cool
||
Citaat:
![]() ![]() Bjorn is echt uber die gast... owke hijs net zo sociaal als de NS conducteur van een vertraagde trein 's ochtends vroeg, maar hij is wel zeer goed in dat overleven ![]() maar denk dat Robin ut gaat winnen... sociaal uber sterk, en met overleven zit het ook wel redelijk... maar wie die bananen nou heeft gejat...
|
Verwijderd
|
zo. wel een heftige aflevering zeg
![]() ik vond het wel logisch, wat Björn deed, zou ik ook gedaan hebben ![]() ![]() ![]() ik vind wel dat Gio (te) veel uit de pan eet, maar of hij die bananen gejat heeft weet ik niet. Judge en Robin deden echt belachelijk ![]() ![]() ![]() Judge vind ik zoiezo erg overdrijven ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een gedoe met die bananen en dat eten zeg!!
Maar ik geloof dat Giovani niet gestolen heeft, en ik ben blij dat hij er nog in zit ![]() Die immuniteitsproef was wel spannend ![]() ![]() Het was leuk dat er mensen mochten komen ![]() ![]() ![]() Bjorn op dat eiland, dat ie die afspraak niet nakomt. Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.. en nu Ryan bang gaan maken, maar ik denk dat Ryan echt wel daar wil blijven. Maar wie heeft er nu allemaal op Ryan gestemd? Robin, Judge, Gio iig.. en Ilona en Ryan op Judge.. Jutta op Robin en Franca ook op Ryan ofzo? Nja, dat vraag ik me af ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat een stel losers op een rij, met name Gio en Judge. Beetje gaan janken omdat je misschien eruit moet. Ryan had helemaal gelijk, maar helaas heeft hij het niet overleefd.
en moest Bjorn nou in zn blote lul gaan lopen?? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik vind het echt jammer dat Gio er niet uit is, wat een irritant ventje is dat. en volgens mij heeft hijwel de bananen gestolen.
wel stom dat die bananenkwestie nog steeds niet is opgelost, vorige week zeiden ze in de vooruitblik dat het opgelost zou worden. eerst vond ik wel dat robin wel mocht winnen, maar nu hij en judge zo stom tegen ryan doen, vind ik toch maar dat Jutta moet winnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() juh, ik dacht ook dat het wel beter opgelost zou worden, met die bananen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat Ryan geen eten kreeg (van vooral Judge toch?) vond ik ook wel een beetje overdreven hoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat een verschrikkelijke aflevering! Ik heb me echt onwijs zitten ergeren aan Judge, Robin en Gio.. Robin is echt gedaald bij mij.. bah verschrikkelijk.. Ik snap niet dat zij niet zien dat die Gio gewoon echt een lul is!
En ik hoop dat Ryan van Bjorn wint, want ik vind het echt heel erg fout dat hij niet eens een beetje respect heeft voor Geert en dat hij de 'wetten' netjes naleeft..
|
![]() |
ik vind robin nog steeds het allertofst! zoals die vrienden van hem, ik ben een copin van robin!
hahahahahahahah wat maakt dat huilen nou uit, het gaat toch om het totaalplaatje!! Gio is wel bij mij gedaald, maar toch vind ik het niet zo een sukkel als Ryan!!! op dit moment hoop ik dat Robin wint of anders Jutta! xx |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ondanks dat hij Gio zo geweldig vind, vind ik Robin nog wel het leukst
![]() Ahh, Gio is zo'n zak, waarom ziet niet iedereen dat in? Ik geloof echt wel dat hij die bananen heeft gestolen, waarom doen Robin en Judge dan zo stom tegen Ryan. Ze gaan ervanuit dat Ryan liegt, maar waarom zou Gio niet kunnen liegen. Ik vind Ilona steeds leuker worden, en Bjorn is echt knettergek. |
![]() |
|
![]() |
ik heb nu maar besoten om op robin te vertrouwen met zijn psychologische inzichten..
en aagezien die Gio's kant kiest...zal ik dat ook moeten doen ![]() maar of het nou verstandig is. . ![]() wij kunnen iig niet objectief zijn en goed oordelen..maar net hoe het gemonteerd wordt.. en trouwens: was die aanval op tv te zien? want dan heb ik het net gemist ![]()
|
![]() |
wie geeft mijn een reden waarom ryan/jutta enz zu moeten winnen man die voeren niks uit laat iemand winnen die het ook verdient bjorn bijv (ook al is het alleen omdat hij goed voor de females zorgde) of nou ...... iemand die echt iets deed in plaats anderen te beschuldigen enzo kots kots kots
|
![]() |
|
ik heb er vandaag een discussie met mn vriendinnen over gehad (jawel, waar je het allemaal wel niet over kunt hebben...) en ze vonden dat Gio volkomen juist had gehandelt. vond ik dus niet. Ik vind robin ook maar achterbaks worden. Wat hij vorige week in die hut ook zei, hoe hij wilde winnen.
Ik vind Jutta gewoon sympatiek, ze helpt de groep wel degelijk door het moreel hoog te houden. Ook helpt ze mee met eten zoeken enzo. Dat Gio de keuken op zich heeft genomen hoeft nog niet te betekenen dat hij zo geweldig is en zich zo arrogant hoeft te gedragen! goed, ik maar me weer veel te druk om niets ![]()
||
Citaat:
die begreep niet waar iedereen zich druk over maakte, en giovani was o zo'n leuke jongen.. ik moest me echt inhouden ![]() ![]()
|
ik begrijp, àls ryan inderdaad gelogen heeft, heel goed dat gio die woedeuitbarsting krijgt.
moet je maar eens indenken hoe jij reageert als iemand onterecht beschuldigingen tegen jou uit en er zelfs mensen zijn die dat geloven, dan voel je je zó machteloos, dat je boos wordt of gaat huilen, bij iedereen uit zich dat anders. ik ben in het ongewisse over die hele situatie met bananen en happen uit de pan omdat het door montage natuurlijk voor een groot deel verdwijnt allemaal, maar ik geloof best dat gio een punt heeft, ik ben wel blij dat hij nog even mag blijven, want die opgeblazen kikker van een ryan gunde ik het verblijf daar al evenmin, zo nog minder dan hem. björn vind ik een eikel, wat dat betreft schaar ik me volkomen achter ilona, ook het feit dat hij zich niet aan de afspraak met geert houdt vind ik walgelijk van hem. nog maar een extra bewijs van dat hij een achterbakse idioot is. hij zou sowieso toch nooit winnen als er net zoals voorgaande jaren gestemt mag worden door de andere eilandbewoners, alleen al omdat alle vrouwen zo'n hekel aan hem hebben. robin moet van mij winnen, alleen al omdat het programma ROBINson heet, verder is hij absoluut het sympathiekst van iedereen, en het verstandigst... en natuurlijk wil hij winnen, dat willen ze allemaal, je bent er niet alleen voor de ervaring... hij is in ieder geval nog nooit achterbaks geweest maar zegt meteen wat hij vind
||
Citaat:
Spoiler
k zet volgende keer wel een ![]() hihi ![]() ![]() kuzzies alu ![]()
|
dat bjorn naakt ging rennen. omg!!
mn moeder stond net op naar de keuken en we liepen met zn tweeen te schreeuwen: nee!' 'o my god!' 'gatver!' dat uitgerekend van allemaal juist hij gaat naaktlopen, laat dat dan robin doen ofzo.. verder vind ik bjorn ongelooflijk irritant en zou ik t niet met m kunnen vinden. maar nu hij alleen opdat eiland zit issie megalachwekkend. 'mensen, dit is geluk, dit is het leven. ik heb niets meer nodig dan dit, maar ik kom bij jullie terug' en dan dat kushandje... hij mag van mij lang op t eiland blijven, maar niet zo lang dattie toch nog in de finale komt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vond hem eerst ook vet leuk, mar hoe hij en judge reageerde ![]() ik heb ook hele discussies op school gehad enzo, ik weet niet wie ik moet geloven,Ryan of Gio.. maar ik vind (vond al) dat Gio wel veel uit de pan eet. denken jullie dat het echt allemaal waar is, en niks in scene gezet? ik bedoel, al die mannen hebben nog nauwelijks een baard (van wie het normaal al niet hebben) en die vrouwen hebben ook allemaal geschoren oksels enzo.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson Verwijderd | 170 | 11-12-2008 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 |