Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2003, 18:10
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Nina schreef op 12-11-2003 @ 14:56:
in de hut hangt een camera, maar als Geert echt zo'n zwever is geworden merkt hij de mogelijke cameramensen zelfs niet op
maar bijvoorbeeld dat hij daar staat als een indiaan op de uitkijk met een stok in de hand aan de zee...

Die vent is niet goed
Oud 13-11-2003, 19:03
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Nina schreef op 12-11-2003 @ 14:56:
in de hut hangt een camera, maar als Geert echt zo'n zwever is geworden merkt hij de mogelijke cameramensen zelfs niet op
ja klopt, maar soms zie je ook weleens dat er gewoon gefilmd word vanaf het strand... (dus dat de camera soms meeloopt)
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 12:40
Mister B.
Mister B. is offline
van mij mag ilona er zo snel mogelijk uit..wat een ontzettende kut is dat zeg egt helemaal ziek word ik van dr en dr gezeik tegen bjorn...hoop dat ze bjorn nog tegen komt op het duivelseiland en dat hij haar dan geweldigt inmaakt...oowja en die ryan vind ik ook maar een kneus..denk dat ie er de komende week uitligt..
Giovani Judge en Bjorn mogen van mij het liefst winnen, al denk ik dat robin het wel gaat winnen
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 20:33
superjip
superjip is offline
Ilona is lief die bjorn is een hypocriete drolkabouter, dat heeft ie zelf waargemaakt. Hij beweert tegen die vrouwen het een en vervolgens precies het tegenovergestelde tegen de mannen. Die gast is sociaal gezien een natte vaatdoek en verbaal heeft ie niks in te brengen tegen die lieve Ilona. Zo denk ik erover in ieder geval..
Oud 14-11-2003, 22:06
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
superjip schreef op 14-11-2003 @ 21:33:
Ilona is lief
Lief, als in knap? Dat kan ik me nog voorstellen, maar dat ze nou zo'n schat is...

En oei, Gio gaat huilen. En het hele kamp is in chaos in het voorstukjedinges !
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 02:14
superjip
superjip is offline
hmm..ok niet zo lief misschien, eerder pittig..en zeer knap ja.

Denkt iedereen dat Ryan het kan schudden..ik zie liever gebeuren dat bewezen wordt dat Gio die bananen gegapt heeft en dat iedereen hem haat..ryan is eindelijk eens een beetje cool
Oud 15-11-2003, 12:38
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
wie is er nu uitgestemd dan?
Oud 15-11-2003, 13:24
ssjpan
ssjpan is offline
Bjorn
Oud 16-11-2003, 00:13
superjip
superjip is offline
gelukkig wel ja...laat hem z'n dingetje maar op het duivelseiland doen, waar niemand last van hem heeft.
Oud 16-11-2003, 01:29
CABAL
CABAL is offline
Citaat:
superjip schreef op 15-11-2003 @ 03:14:
hmm..ok niet zo lief misschien, eerder pittig..en zeer knap ja.

Denkt iedereen dat Ryan het kan schudden..ik zie liever gebeuren dat bewezen wordt dat Gio die bananen gegapt heeft en dat iedereen hem haat..ryan is eindelijk eens een beetje cool
precies het tegen overgestelde van wat ik vindt Ilona = niet lief en Ryan = niet cool

Bjorn is echt uber die gast... owke hijs net zo sociaal als de NS conducteur van een vertraagde trein 's ochtends vroeg, maar hij is wel zeer goed in dat overleven

maar denk dat Robin ut gaat winnen... sociaal uber sterk, en met overleven zit het ook wel redelijk...

maar wie die bananen nou heeft gejat...
Oud 16-11-2003, 17:38
alwaysgood
alwaysgood is offline
vind het wel tof dat de laatste paar proeven vaak het denkvermogen of evenwicht van de deelnemers centraal stond. Dit maakt het wel stuk eerlijker
Oud 16-11-2003, 20:44
Multilot
Multilot is offline
gio is stom en achterbaks en judge moest eruit
Oud 16-11-2003, 20:44
Verwijderd
zo. wel een heftige aflevering zeg

ik vond het wel logisch, wat Björn deed, zou ik ook gedaan hebben (het eiland zonder vechten aannemen) maar hij ging daar gewoon naakt rondlopen!!ulk zeg

ik vind wel dat Gio (te) veel uit de pan eet, maar of hij die bananen gejat heeft weet ik niet. Judge en Robin deden echt belachelijk door te zeggen dat Ryan geen recht had op eten dat sloeg echt nergens op.
Judge vind ik zoiezo erg overdrijven
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 20:46
Verwijderd
Wat een gedoe met die bananen en dat eten zeg!!
Maar ik geloof dat Giovani niet gestolen heeft, en ik ben blij dat hij er nog in zit Hij doet wel bazig enzo af en toe, maar ik vind hem toch wel leuk, en ik denk niet dat ie zoiets zou doen.. En Ryan is er eindelijk uit! Laatste tijd vond ik hem wel meevallen, maar nu deed hij weer zo stom..
Die immuniteitsproef was wel spannend Ik hoopte zo dat Gio immuniteit zou krijgen, en toen viel zijn toren om.. maar daarna die van Ryan gelukkig ook

Het was leuk dat er mensen mochten komen En toen Franca haar zoontje zag, dat was echt mooi! En dat filmpje voor Robin, echt geweldig Zijn vrienden/familie zijn net zo maf als hij zelf

Bjorn op dat eiland, dat ie die afspraak niet nakomt. Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.. en nu Ryan bang gaan maken, maar ik denk dat Ryan echt wel daar wil blijven.

Maar wie heeft er nu allemaal op Ryan gestemd? Robin, Judge, Gio iig.. en Ilona en Ryan op Judge.. Jutta op Robin en Franca ook op Ryan ofzo? Nja, dat vraag ik me af
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Rianne schreef op 16-11-2003 @ 21:44:
ik vind wel dat Gio (te) veel uit de pan eet, maar of hij die bananen gejat heeft weet ik niet. Judge en Robin deden echt belachelijk door te zeggen dat Ryan geen recht had op eten dat sloeg echt nergens op.
Judge vind ik zoiezo erg overdrijven
Maar Ryan deed ook stom. Hij ging iedereen ontwijken en hij at zelf niet mee met de rest. Hij had best gewoon aan tafel mee kunnen eten toen de anderen ook gingen eten. En als Gio dan even weg is, gaat ie ineens wel eten halen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 20:51
Ketjing
Ketjing is offline
Wat een stel losers op een rij, met name Gio en Judge. Beetje gaan janken omdat je misschien eruit moet. Ryan had helemaal gelijk, maar helaas heeft hij het niet overleefd.

en moest Bjorn nou in zn blote lul gaan lopen??
Oud 16-11-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 16-11-2003 @ 21:47:
Maar Ryan deed ook stom. Hij ging iedereen ontwijken en hij at zelf niet mee met de rest. Hij had best gewoon aan tafel mee kunnen eten toen de anderen ook gingen eten. En als Gio dan even weg is, gaat ie ineens wel eten halen.
ik zou iemand ook ontwijken hoor, als ie je bedreigd hebt, tenminste voor even. maar judge en robin zeiden echt zo dat hij geen recht op eten had enzo
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 16-11-2003 @ 21:51:

ik zat net een koek te eten
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 20:54
*gaapt*
*gaapt* is offline
ik vind het echt jammer dat Gio er niet uit is, wat een irritant ventje is dat. en volgens mij heeft hijwel de bananen gestolen.

wel stom dat die bananenkwestie nog steeds niet is opgelost, vorige week zeiden ze in de vooruitblik dat het opgelost zou worden.

eerst vond ik wel dat robin wel mocht winnen, maar nu hij en judge zo stom tegen ryan doen, vind ik toch maar dat Jutta moet winnen.
Oud 16-11-2003, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Yatta schreef op 16-11-2003 @ 21:54:
ik vind het echt jammer dat Gio er niet uit is, wat een irritant ventje is dat. en volgens mij heeft hijwel de bananen gestolen.

wel stom dat die bananenkwestie nog steeds niet is opgelost, vorige week zeiden ze in de vooruitblik dat het opgelost zou worden.

eerst vond ik wel dat robin wel mocht winnen, maar nu hij en judge zo stom tegen ryan doen, vind ik toch maar dat Jutta moet winnen.
Robin was ook mijn favoriet ja, maar hij deed wel heel stom op het laatst

juh, ik dacht ook dat het wel beter opgelost zou worden, met die bananen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Rianne schreef op 16-11-2003 @ 21:52:
ik zou iemand ook ontwijken hoor, als ie je bedreigd hebt, tenminste voor even. maar judge en robin zeiden echt zo dat hij geen recht op eten had enzo
Maar het was alweer een dag later, en het lijkt me dat Gio dan toch ook wel weer afgekoeld is, en dat hij het niet nog een keer gaat doen, en zijn dreigementen ook niet echt gaat uitvoeren.
Maar dat Ryan geen eten kreeg (van vooral Judge toch?) vond ik ook wel een beetje overdreven hoor
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 21:03
Multilot
Multilot is offline
Robin is sterk in populairiteit gedaalt...

Bjorn is geweldig op dat eiland en Jutta gaat winnen want gio is een eikel
Oud 16-11-2003, 21:08
Pla
Pla is offline
Wat een verschrikkelijke aflevering! Ik heb me echt onwijs zitten ergeren aan Judge, Robin en Gio.. Robin is echt gedaald bij mij.. bah verschrikkelijk.. Ik snap niet dat zij niet zien dat die Gio gewoon echt een lul is!
En ik hoop dat Ryan van Bjorn wint, want ik vind het echt heel erg fout dat hij niet eens een beetje respect heeft voor Geert en dat hij de 'wetten' netjes naleeft..
Oud 16-11-2003, 22:13
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik vind Bjorn heeel grappig op dat eiland met zn verbrande kont hij mag daar van mij nog wel even blijven zitten.
Gio is raar. en Judge irritant met zijn: 'een Gio' en 'een Ryan' :bah: en dat gehuil de hele tijd, 'tis niet eeeerrrrlijk *sniksnik*' jemig.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 06:51
Verwijderd
Bjorn is de mafste gekste en toch wel leukste van iedereen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 09:15
niña
niña is offline
laat jutta alsjeblieft winnen, robin heeft helemaal voor me afgedaan met zn gejank voor gio. en gio doet ook alsof zijn woedeaanval een ongeluk was. schijnheilzooitje.
Oud 17-11-2003, 13:11
xx
xx is offline
ik vind robin nog steeds het allertofst! zoals die vrienden van hem, ik ben een copin van robin!

hahahahahahahah wat maakt dat huilen nou uit, het gaat toch om het totaalplaatje!! Gio is wel bij mij gedaald, maar toch vind ik het niet zo een sukkel als Ryan!!!

op dit moment hoop ik dat Robin wint of anders Jutta!

xx
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 13:35
Verwijderd
Ondanks dat hij Gio zo geweldig vind, vind ik Robin nog wel het leukst

Ahh, Gio is zo'n zak, waarom ziet niet iedereen dat in? Ik geloof echt wel dat hij die bananen heeft gestolen, waarom doen Robin en Judge dan zo stom tegen Ryan. Ze gaan ervanuit dat Ryan liegt, maar waarom zou Gio niet kunnen liegen.
Ik vind Ilona steeds leuker worden, en Bjorn is echt knettergek.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 13:46
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik heb nu maar besoten om op robin te vertrouwen met zijn psychologische inzichten..
en aagezien die Gio's kant kiest...zal ik dat ook moeten doen
maar of het nou verstandig is. .
wij kunnen iig niet objectief zijn en goed oordelen..maar net hoe het gemonteerd wordt..

en trouwens: was die aanval op tv te zien? want dan heb ik het net gemist
Oud 17-11-2003, 14:42
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 17-11-2003 @ 14:46:

en trouwens: was die aanval op tv te zien? want dan heb ik het net gemist
Nee, wat niet te zien, volgens mij filmen ze niet 's nachts, net als met die bananen, was ook niet gefilmd
Oud 17-11-2003, 19:37
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
wie geeft mijn een reden waarom ryan/jutta enz zu moeten winnen man die voeren niks uit laat iemand winnen die het ook verdient bjorn bijv (ook al is het alleen omdat hij goed voor de females zorgde) of nou ...... iemand die echt iets deed in plaats anderen te beschuldigen enzo kots kots kots
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 19:40
Lady Jane
Lady Jane is offline
Wat is dat nou ? Niet zomaar opgeven. Robin moet winnen! Hebben jullie die vader gezien! Echt geweldig
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 20:58
Multilot
Multilot is offline
ik heb er vandaag een discussie met mn vriendinnen over gehad (jawel, waar je het allemaal wel niet over kunt hebben...) en ze vonden dat Gio volkomen juist had gehandelt. vond ik dus niet. Ik vind robin ook maar achterbaks worden. Wat hij vorige week in die hut ook zei, hoe hij wilde winnen.
Ik vind Jutta gewoon sympatiek, ze helpt de groep wel degelijk door het moreel hoog te houden. Ook helpt ze mee met eten zoeken enzo.
Dat Gio de keuken op zich heeft genomen hoeft nog niet te betekenen dat hij zo geweldig is en zich zo arrogant hoeft te gedragen!
goed, ik maar me weer veel te druk om niets
Oud 17-11-2003, 21:34
Talon
Talon is offline
Citaat:
Multilot schreef op 17-11-2003 @ 21:58:
ik heb er vandaag een discussie met mn vriendinnen over gehad (jawel, waar je het allemaal wel niet over kunt hebben...) en ze vonden dat Gio volkomen juist had gehandelt. vond ik dus niet. Ik vind robin ook maar achterbaks worden. Wat hij vorige week in die hut ook zei, hoe hij wilde winnen.
Ja, dat had ik vandaag ook, met een collega
die begreep niet waar iedereen zich druk over maakte, en giovani was o zo'n leuke jongen..
ik moest me echt inhouden
Oud 17-11-2003, 22:11
coecie
coecie is offline
ik begrijp, àls ryan inderdaad gelogen heeft, heel goed dat gio die woedeuitbarsting krijgt.
moet je maar eens indenken hoe jij reageert als iemand onterecht beschuldigingen tegen jou uit en er zelfs mensen zijn die dat geloven, dan voel je je zó machteloos, dat je boos wordt of gaat huilen, bij iedereen uit zich dat anders.

ik ben in het ongewisse over die hele situatie met bananen en happen uit de pan omdat het door montage natuurlijk voor een groot deel verdwijnt allemaal, maar ik geloof best dat gio een punt heeft, ik ben wel blij dat hij nog even mag blijven, want die opgeblazen kikker van een ryan gunde ik het verblijf daar al evenmin, zo nog minder dan hem.

björn vind ik een eikel, wat dat betreft schaar ik me volkomen achter ilona, ook het feit dat hij zich niet aan de afspraak met geert houdt vind ik walgelijk van hem. nog maar een extra bewijs van dat hij een achterbakse idioot is.

hij zou sowieso toch nooit winnen als er net zoals voorgaande jaren gestemt mag worden door de andere eilandbewoners, alleen al omdat alle vrouwen zo'n hekel aan hem hebben.

robin moet van mij winnen, alleen al omdat het programma ROBINson heet, verder is hij absoluut het sympathiekst van iedereen, en het verstandigst...

en natuurlijk wil hij winnen, dat willen ze allemaal, je bent er niet alleen voor de ervaring... hij is in ieder geval nog nooit achterbaks geweest maar zegt meteen wat hij vind
Oud 18-11-2003, 09:01
alu_aapi
alu_aapi is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-11-2003 @ 21:51:
Wat een stel losers op een rij, met name Gio en Judge. Beetje gaan janken omdat je misschien eruit moet. Ryan had helemaal gelijk, maar helaas heeft hij het niet overleefd.

Spoiler

k zet volgende keer wel een op
hihi

kuzzies
alu
Oud 18-11-2003, 10:28
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
alu_aapi schreef op 18-11-2003 @ 10:01:
Spoiler

k zet volgende keer wel een op
hihi

kuzzies
alu
HOI
Oud 18-11-2003, 20:10
Gwinnie
Gwinnie is offline
dat bjorn naakt ging rennen. omg!!

mn moeder stond net op naar de keuken en we liepen met zn tweeen te schreeuwen: nee!' 'o my god!' 'gatver!'

dat uitgerekend van allemaal juist hij gaat naaktlopen, laat dat dan robin doen ofzo..

verder vind ik bjorn ongelooflijk irritant en zou ik t niet met m kunnen vinden. maar nu hij alleen opdat eiland zit issie megalachwekkend. 'mensen, dit is geluk, dit is het leven. ik heb niets meer nodig dan dit, maar ik kom bij jullie terug' en dan dat kushandje... hij mag van mij lang op t eiland blijven, maar niet zo lang dattie toch nog in de finale komt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 17-11-2003 @ 21:58:
wat zei robin dan ook al weer?
ik vond hem eerst ook vet leuk, mar hoe hij en judge reageerde belachelijk om te zeggen dat iemand geen eten mag.

ik heb ook hele discussies op school gehad enzo, ik weet niet wie ik moet geloven,Ryan of Gio.. maar ik vind (vond al) dat Gio wel veel uit de pan eet.

denken jullie dat het echt allemaal waar is, en niks in scene gezet? ik bedoel, al die mannen hebben nog nauwelijks een baard (van wie het normaal al niet hebben) en die vrouwen hebben ook allemaal geschoren oksels enzo..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 18-11-2003 @ 21:10:
dat bjorn naakt ging rennen. omg!!

mn moeder stond net op naar de keuken en we liepen met zn tweeen te schreeuwen: nee!' 'o my god!' 'gatver!'

dat uitgerekend van allemaal juist hij gaat naaktlopen, laat dat dan robin doen ofzo..

verder vind ik bjorn ongelooflijk irritant en zou ik t niet met m kunnen vinden. maar nu hij alleen opdat eiland zit issie megalachwekkend. 'mensen, dit is geluk, dit is het leven. ik heb niets meer nodig dan dit, maar ik kom bij jullie terug' en dan dat kushandje... hij mag van mij lang op t eiland blijven, maar niet zo lang dattie toch nog in de finale komt.
eigenlijk wil ik dat hij er maar meteen uit gaat, ik kan echt niet om hem lachen, ik vind hem zó irritant gewoon zoiezo vind ik dat duivelseiland niet zo leuk.. beetje saai
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 16:46
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Rianne schreef op 18-11-2003 @ 21:33:
ik bedoel, al die mannen hebben nog nauwelijks een baard (van wie het normaal al niet hebben) en die vrouwen hebben ook allemaal geschoren oksels enzo..
Dat viel mij ook op ja...
Oud 19-11-2003, 17:10
Gwinnie
Gwinnie is offline
mij ook, misschien hebben ze scheermesjes?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 08:53
Tomatwork
Tomatwork is offline
Expeditie Robinson is echt kicken, Ik zou zelluf ook wel op zo'n eiland willen! Mooi weertje!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 10:40
Ellun
Ellun is offline
Ik baal echt zoooo dat ik het niet meer kan zien! Ik blijf via jullie op de hoogte, want ik zit voor een half jaar in Australie!

Groetjes uit Sydney van Ellen
Oud 20-11-2003, 10:53
ikislizz
ikislizz is offline
Robin is en blijft de leukste!! en tja van dat hele gedoe daar op het eiland kan je eigenlijk weinig zeggen, want je ziet maar zo'n klein beetje terwijl ze er de hele dag zitten... hmz maarja

Ik hoop dat robin wint!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 13:18
SoepAap
SoepAap is offline
Vanavond weer.. Khoop ook dat Robin wint, anders Jutta
Oud 23-11-2003, 15:37
niña
niña is offline
en het bananatrauma is toch ook nog niet echt opgelost??
Oud 23-11-2003, 15:55
appelsientje
appelsientje is offline
Ik vind het zo jammer dat Bjorn eruit is voordat die filmpjes van familie kwamen.. anders hadden we misschien wel z'n vriendin kunnen zien
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:17
appelsientje
appelsientje is offline
Whaaaat the!!
Nou krijgt Robin opeens een extra stem!! Oneerlijk!!!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:35
XLerator
XLerator is offline
`k Vond Björn ook de leuste.
Nu dat mooie belgische meisje.
Lijkt wel wat op goedele, die is ook zo ontzettend mooi en sexy.
Komt ook door het taaltje
Reageren

Regels voor berichten