Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2003, 16:59
vixen
vixen is offline
Citaat:
dancing girl schreef op 06-11-2003 @ 18:26:
okeej ook foto van mijn piercing dan... bij tattoo bob

hier eerst de verdoving...
http://picserver.student.utwente.nl/...06687&size=256

hier het zetten zelf
http://picserver.student.utwente.nl/...08777&size=256

en hier t resultaat
http://picserver.student.utwente.nl/...06678&size=256

damn... hoe laat ik ze zien ipv die adressen?
[ img] en [ /img] dr voorzetten ipv [url]. En zoiets vind ik ook wel heel erg cool.
Oud 07-11-2003, 17:17
barbara.inc
barbara.inc is offline
Wel heel cool, alleen blijf je niet overal achter haken?
Oud 07-11-2003, 18:47
sunna
sunna is offline
eerste x was 50 euro
2ex 25 omdat ik het staafje nog had
ja het groeid er dus wel heel snel uit hor
al na 2,5 maand is het heel gevaarlijk omdat hij dan
als je ook maar heel even ergends achter blijft haken hij
uit kan scheuren.
maar dat overal achter blijven hangen valt wel meej hor!
Oud 08-11-2003, 15:25
cha0s
cha0s is offline
sja, alleen 'n drol als Bob zet 'm natuurlijk.
heel veel piercers weigeren 'm te zetten, en terecht.
Oud 08-11-2003, 21:09
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik heb zo'n 2 weken terug een oorbel geprikt. de veiligheidspeld heb ik een dag laten zitten en daarna probeerde ik hem te vervangen voor een zweerknopje. hij was echt heel erg ontstoken en ik kreeg het zweerknopje er niet eens in zonder hem weer half door te moeten prikken. daarna is hij niet meer echt genezen.

nu is hij echt al een week erg ontstoken.. ook al vervangen door een ringetje.. chirurgisch staal gok ik. telkens blijft hij ook vast zitten.. eerst door gewoon viesheid omdat het ontstoken was maar nu ook bloed.

en ik wil hem er niet gaan uithalen ofzo.

maarja, kan het heel veel kwaad als ik hem dus gewoon fijn laat zitten? door die verhalen over abcessen enzo :/
Oud 09-11-2003, 02:26
Thunder Child
Thunder Child is offline
ik heb besloten toch voor een septum te gaan
(als me tattoo genezen is en me oor af)
Oud 09-11-2003, 16:07
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 08-11-2003 @ 22:09:
ik heb zo'n 2 weken terug een oorbel geprikt. de veiligheidspeld heb ik een dag laten zitten en daarna probeerde ik hem te vervangen voor een zweerknopje. hij was echt heel erg ontstoken en ik kreeg het zweerknopje er niet eens in zonder hem weer half door te moeten prikken. daarna is hij niet meer echt genezen.

nu is hij echt al een week erg ontstoken.. ook al vervangen door een ringetje.. chirurgisch staal gok ik. telkens blijft hij ook vast zitten.. eerst door gewoon viesheid omdat het ontstoken was maar nu ook bloed.

maarja, kan het heel veel kwaad als ik hem dus gewoon fijn laat zitten? door die verhalen over abcessen enzo :/
Uh, dat klinkt niet echt goed lijkt me niet slim om 'm te laten zitten.. op zich.. mjah, misschien gaat ut vanzelf wel over.. Maar wrom laat je 'm niet gewoon schieten??
Oud 09-11-2003, 18:19
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
tjah.. schreef op 09-11-2003 @ 17:07:
Uh, dat klinkt niet echt goed lijkt me niet slim om 'm te laten zitten.. op zich.. mjah, misschien gaat ut vanzelf wel over.. Maar wrom laat je 'm niet gewoon schieten??
nah, dat kost weer geld. en die andere zijn gewoon goed gegaan enzo.

ik kijk het wel gewoon nog een week aan ofzo.
Oud 09-11-2003, 18:57
pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 09-11-2003 @ 19:19:
nah, dat kost weer geld. en die andere zijn gewoon goed gegaan enzo.

ik kijk het wel gewoon nog een week aan ofzo.
ga es naar Amsterdam, in de kalverstraat zit een boetiekje die al schiet voor 3 euro

Alleen, schieten is pijnlijk. k heb bijna al mn oorgaatjes zelf gezet, nooit ergens last van gehad, alleen bij de laatste een beetje n dik oor, maar gewoon laten zitten en elke dag goed met sterilon bedruppelen.
Oud 09-11-2003, 19:00
Toddek
Toddek is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 08-11-2003 @ 22:09:

ik heb al mijn 12 oorbellen ook zelf gezet met veiligheids spelden
je moet ze er lang in laten zitten voor dat je ze kan vervangen met een knopje.
er komen korstjes aan enzo maar die moet je er afhalen zonder dat het gaat bloeden en na een tijdje heeld het dan goed en kan je er een knopje in zetten.
bij mij is er nog nooit een ontstoken. en ik heb ook geen vage absessen ofzo en ik heb ze ook door kraak been heen.
Oud 09-11-2003, 19:19
sunna
sunna is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 08-11-2003 @ 16:25:
sja, alleen 'n drol als Bob zet 'm natuurlijk.
heel veel piercers weigeren 'm te zetten, en terecht.
weet ik, maar ik wilde hem gewoon graag
Oud 10-11-2003, 15:01
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 09-11-2003 @ 19:57:
ga es naar Amsterdam, in de kalverstraat zit een boetiekje die al schiet voor 3 euro

Alleen, schieten is pijnlijk. k heb bijna al mn oorgaatjes zelf gezet, nooit ergens last van gehad, alleen bij de laatste een beetje n dik oor, maar gewoon laten zitten en elke dag goed met sterilon bedruppelen.
ja, 2 gaatje's heb ik ook laten schieten, en die in mn neus ook. vind het eigenlijk niet zo heel erg pijnlijk maarja.

en 3 euro is toch weer 3 euro

Citaat:
WampieTrash schreef:
ik heb al mijn 12 oorbellen ook zelf gezet met veiligheids spelden
je moet ze er lang in laten zitten voor dat je ze kan vervangen met een knopje.
er komen korstjes aan enzo maar die moet je er afhalen zonder dat het gaat bloeden en na een tijdje heeld het dan goed en kan je er een knopje in zetten.
bij mij is er nog nooit een ontstoken. en ik heb ook geen vage absessen ofzo en ik heb ze ook door kraak been heen.
hm, de vorige heb ik ook zelf met veiligheids spelden gezet, en naarmate ik de speld langer liet zitten, hoe erger het ging ontsteken, heb ze allemaal opnieuw door moeten prikken met die zweerknopje's.

maar hoe lang moet ik ze dan laten zitten? en slapen is zo irritant als er een veiligheidspeld in zit..
want op mn rug kan niet door mn kam en op mn zij niet door die spelden
dilemma

en in je kraakbeen, als ik dat doe worden mn ouders echt laaiend, ze hebben namelijk een keer iets gezien over bloemkool oren op tv die daar door ontstaan waren.. en nouja, alles wat op tv komt is waar en net zo erg als gezegt wordt natuurlijk :/

wel heb ik er 1 geprikt omdat er toch nog een gaatje in het bot zat, heb er ooit wel een rijtje gehad namelijk, maar meer durf ik dan weer niet. want er zit wel een soort deuk in mn oor.

wat vermoeiend allemaal, ik heb het zwaar.

maar bedankt allebei
Oud 10-11-2003, 17:16
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 10-11-2003 @ 16:01:
want op mn rug kan niet door mn kam en op mn zij niet door die spelden
Dat ga je met je gezicht op je kussen leggen.. Steek je twee rietjes in je neus en zo kan je overleven, slapen en je uiterlijk niet ruïneren!

Meid, je maakt het echt veel te moeilijk voor jezelf.

zitten er trouwens in allebei je oren nieuwe gaatjes? Anders is afwisseling een goed idee
Oud 10-11-2003, 18:28
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Qamra schreef op 10-11-2003 @ 18:16:
Dat ga je met je gezicht op je kussen leggen.. Steek je twee rietjes in je neus en zo kan je overleven, slapen en je uiterlijk niet ruïneren!

Meid, je maakt het echt veel te moeilijk voor jezelf.

zitten er trouwens in allebei je oren nieuwe gaatjes? Anders is afwisseling een goed idee

wat ik wel doe is dan op mn buik liggen en zo schuin met mn wang op mn kussen. of op mn zij en dan half naast mn kussen, dus alleen mn wang op mn kussen.

en in allebei mn oren zitten nieuwe gaatje's
nou, heel nieuw zijn ze niet meer.
maar 1 blijft maar ontstoken :/
Oud 10-11-2003, 18:34
G.D.Z
G.D.Z is offline
Is zelf piercen met veiligheidsspelden niet superslecht ?? daar zit toch nikkel in enzo?? Ik dacht altijd dat het dan heel snel ging ontsteken.....
mmmmm ik hou het gewoon op het chirurgiesche staal
Oud 10-11-2003, 18:55
Freggol
Freggol is offline

Oud 10-11-2003, 20:21
cha0s
cha0s is offline
@ spunker: dope.

--
m'n neusbrug is 'r uit
Oud 10-11-2003, 20:24
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 10-11-2003 @ 21:21:
@ spunker: dope.

--
m'n neusbrug is 'r uit
Dr uit gegroeid?
Ken nl. iemand met een neusbrug die eruit aan het groeien is
Oud 10-11-2003, 20:45
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 10-11-2003 @ 21:24:
Dr uit gegroeid?
Ken nl. iemand met een neusbrug die eruit aan het groeien is
Ja, hij was eruit aan het groeien... en dat begon je al erg goed te zien, dus hij moest 'r gewoon uit; anders had ik straks 'n lelijk litteken gehad.
Oud 10-11-2003, 21:05
Firefly182
Firefly182 is offline
iemand enige ervaring met een clitpiercing? Eentje van je binnenste schaamlippen. Ik denk dat 't me wel zou staan. Naja, voor zover je 't ziet. Tis alleen wel heel vaak gevoelig.... Dus raad je 't me dan aan of af, aangezien 't wel eens erg pijnlijk kan gaan worden.
Oud 10-11-2003, 21:23
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 10-11-2003 @ 22:05:
ik denk dat 't me wel zou staan.
"en, staat 'ie?"
Oud 10-11-2003, 22:02
Misspopcorn
Misspopcorn is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 10-11-2003 @ 21:45:
Ja, hij was eruit aan het groeien... en dat begon je al erg goed te zien, dus hij moest 'r gewoon uit; anders had ik straks 'n lelijk litteken gehad.
mijn wenkbrauw is er ook lang geleden uitgegroeid heb ik nu een litteken van....valt gelukkig niet zo erg op....
heb nu alleen nog maar piercings die er gelukkig niet uit kunne groeien
Oud 10-11-2003, 22:44
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Punker schreef op 10-11-2003 @ 23:02:
mijn wenkbrauw is er ook lang geleden uitgegroeid heb ik nu een litteken van....valt gelukkig niet zo erg op....
nee, dat valt meestal wel mee idd.
maar om nou littekenweefsel midden over je neus te hebben lopen is niet echt ideaal

Citaat:
heb nu alleen nog maar piercings die er gelukkig niet uit kunne groeien
moet je niet te zeker van zijn.
zelfs 'n lippiercing kan. dacht ik, afgestoten worden.
Oud 11-11-2003, 12:53
G.D.Z
G.D.Z is offline
Volgens mij kunnen idd alle piercings er uit groeien als je pech hebt.
Oud 11-11-2003, 13:12
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 10-11-2003 @ 22:23:
"en, staat 'ie?"
hehe, ik zou 't nog niet weten.
Oud 11-11-2003, 16:26
Misspopcorn
Misspopcorn is offline
neej lippiercing kan er niet uitgroeien gelukkig
anders had ik m niet genomen
Oud 11-11-2003, 22:05
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Punker schreef op 11-11-2003 @ 17:26:
neej lippiercing kan er niet uitgroeien gelukkig
anders had ik m niet genomen
kan wel. (ken iemand waar dat bij gebeurd is, haar lichaam reageerde 'r niet zo goed op, stootte 't gewoon af.)
Oud 11-11-2003, 22:33
Misspopcorn
Misspopcorn is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 11-11-2003 @ 23:05:
kan wel. (ken iemand waar dat bij gebeurd is, haar lichaam reageerde 'r niet zo goed op, stootte 't gewoon af.)
had ik bij mn wenkbrauw ook last van.....
maar bij onder mn lip, boven mn lip en tongpiercing gelukkig niet
Oud 12-11-2003, 17:35
kaboutertje#1
kaboutertje#1 is offline
heb ff een vraagje ----> ik wil graag een ringetje in dat stukje kraakbeen(??) dat een beetje uitsteekt, daar waar t gat van je oor begint (snappie??). maar ik vroeg me af of dat veel pijn doet en of t snel gebeurt?
Oud 12-11-2003, 17:43
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
kaboutertje#1 schreef op 12-11-2003 @ 18:35:
heb ff een vraagje ----> ik wil graag een ringetje in dat stukje kraakbeen(??) dat een beetje uitsteekt, daar waar t gat van je oor begint (snappie??). maar ik vroeg me af of dat veel pijn doet en of t snel gebeurt?
waarschijnlijk interesseert dit je geen reet, maar tis echt heel slecht om daar een oorbeel te nemen..

maar ik geloof dat ze dat piercen, of, nouja. geen nuttige bijdrage.
Oud 12-11-2003, 17:51
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
G.D.Z schreef op 10-11-2003 @ 19:34:
Is zelf piercen met veiligheidsspelden niet superslecht ?? daar zit toch nikkel in enzo?? Ik dacht altijd dat het dan heel snel ging ontsteken.....
mmmmm ik hou het gewoon op het chirurgiesche staal
Drie keer raden welke stof er in chirurgisch staal zit!
Oud 12-11-2003, 18:36
G.D.Z
G.D.Z is offline
Citaat:
Qamra schreef op 12-11-2003 @ 18:51:
Drie keer raden welke stof er in chirurgisch staal zit!
zit daar nikkel in ??? maar nikkel is dus toch heel erg slecht ???
Oud 12-11-2003, 20:58
Toddek
Toddek is offline
beltaine ik heb ze er ongeveer een week in laten zitten. en ik weet hoe verrot het is met een kam en oorbellen maar ik ben er aan gewent. en slaap nu zonder kussen op me buik hahaha ziet niet uit maarja.
Oud 13-11-2003, 07:30
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
G.D.Z schreef op 12-11-2003 @ 19:36:
zit daar nikkel in ??? maar nikkel is dus toch heel erg slecht ???
Woooh, ze had maar 1 poging ervoor nodig!!

Nee, even serieus. Ja, er zit nikkel in. Als je niet allergisch bent dan is er weinig aan de hand, hoewel je wel een allergie kán ontwikkelen.
Oud 13-11-2003, 19:50
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Qamra schreef op 13-11-2003 @ 08:30:
Woooh, ze had maar 1 poging ervoor nodig!!

Nee, even serieus. Ja, er zit nikkel in. Als je niet allergisch bent dan is er weinig aan de hand, hoewel je wel een allergie kán ontwikkelen.
daarom is titanium beter, met chirurgisch staal groeit zelfs m'n lippiercing uit
Oud 13-11-2003, 21:03
G.D.Z
G.D.Z is offline
en weer wat geleerd.
Oud 13-11-2003, 21:17
ssjpan
ssjpan is offline
Als ik zelf een oorbel doorprik doe ik dat gewoon met een naald en daarna de oorbel erin gaat nooit ontsteken.
Oud 15-11-2003, 14:38
Freggol
Freggol is offline
Dat zou ik echt niet durven, me zelf te piercen
Oud 15-11-2003, 17:25
jessie-k
jessie-k is offline
ik zou eerder iemand anders als mezelf piercen
Oud 15-11-2003, 18:53
Verwijderd
Ik heb geen piercing (ja oorbellen ) maar als ik er eentje zou nemen zou het een tongpiercing zijn...
Oud 16-11-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
dancing girl schreef op 06-11-2003 @ 18:26:
okeej ook foto van mijn piercing dan... bij tattoo bob

hier eerst de verdoving...
http://picserver.student.utwente.nl/...06687&size=256

hier het zetten zelf
http://picserver.student.utwente.nl/...08777&size=256

en hier t resultaat
http://picserver.student.utwente.nl/...06678&size=256

damn... hoe laat ik ze zien ipv die adressen?

Dit vind ik niet mooi.
Oud 16-11-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
WampieTrash schreef op 21-10-2003 @ 20:36:
jankert
nah , zeikerd
Oud 16-11-2003, 17:04
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Spunker schreef op 10-11-2003 @ 19:55:
[afbeelding]

[afbeelding]
heel gaaf
Oud 16-11-2003, 17:05
sunna
sunna is offline
Citaat:
a new nose schreef op 16-11-2003 @ 16:15:
Dit vind ik niet mooi.
kan...
de meeste vinden het of heel leuk of helemaal nix...
zolang ik het maar kik vind
Oud 16-11-2003, 19:55
Ramble On
Ramble On is offline
Heb ik eindelijk een ringetje zonder balletje gevonden dat past om mn lip, krijg ik dat soort staafje er niet tussen Dat ding is zo klein, dat ie elke keer "wegfloept" als ik hem tussen de opening van het ringetje probeer te duwen. Iemand een tip waardoor het zou kunnen lukken?
Oud 16-11-2003, 21:52
vixen
vixen is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 16-11-2003 @ 20:55:
Heb ik eindelijk een ringetje zonder balletje gevonden dat past om mn lip, krijg ik dat soort staafje er niet tussen Dat ding is zo klein, dat ie elke keer "wegfloept" als ik hem tussen de opening van het ringetje probeer te duwen. Iemand een tip waardoor het zou kunnen lukken?
Ik denk dat je even terug naar de piercer moet gaan en dan et daar even laten doen. Veel makkelijker.
Oud 16-11-2003, 22:10
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
otherside schreef op 16-11-2003 @ 22:52:
Ik denk dat je even terug naar de piercer moet gaan en dan et daar even laten doen. Veel makkelijker.
Ik heb hem op het Waterlooplein gekocht en daar zetten ze hem er dus niet in. Bij een piercer kost het volgens mij meteen weer 5 euro
Oud 17-11-2003, 10:54
jessie-k
jessie-k is offline
oh ik heb wel eens lippierc gratis gewisseld bij mn piercer.
maar beter ga je gewoon even langs dus.
Oud 17-11-2003, 11:01
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
jessie-k schreef op 17-11-2003 @ 11:54:
oh ik heb wel eens lippierc gratis gewisseld bij mn piercer.
maar beter ga je gewoon even langs dus.
Ook al had je het ringetje/staafje daar niet gekocht?
Nja, ga ik het maar eens vragen dan
Oud 17-11-2003, 13:26
jessie-k
jessie-k is offline
ik had hem toen wel daar gekocht, en ik vroeg of als ik hem wou laten verwisselen ik dat daar ook kon doen, mn piercer zei dat ik altijd langs kon komen om dat gratis te doen

ik denk dat het gewoon per piercer verschilt, ook of hij tijd heeft of niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten