Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind het wel wat hebben hoor...al die felle kleuren zijn tog juist in..? ![]() |
![]() |
|
Je ziet wel eens groepjes jongens die dan helemaal in "Hip-Hop" outfit zijn. Kleding van die ontwerper, Karl Kani(?). Van die baggy broeken en shirts, wit of zwart gecombineerd met rood, groen, blauw o.i.d. Alles bijpassend, inclusief petje, dat schuin op het hoofd hoort te staan. Liefst nog elke jongen in een eigen kleur.
Dat vind ik echt verschrikkelijk lelijk. Maar ieder zijn eigen smaak. |
![]() |
||
Citaat:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- freakyGMC schreef op 31-10-2003 @ 21:55: leren jassen van de zwarte markt in beverwijk , zonder model/vorm erin ... het liefst gecombineerd met een mooie metallic glanzende bloes met Chinese tekens of draakfiguur erop. Dan ook een een zwarte broek met smalle pijpen en op de rechter pijp ook een draak of chinees teken. Daaronder zie ik het liefst van die heerlijke scapino sportschoenen maat titanic, helemaal afgeragt en met poepresten van Bello er nog onder hangen. In deze kleding loopt een jongen van een jaar of 19, 20 die net zn rijbewijs heeft en in een golf gti graag naar een Jan Wayne cdtje luisterd. Deze jongen heeft uiteraard ook een chinees teken als tattoo op zn schouderblad. -------------------------------------------------------------------------------- en vergeet niet een grote chinese draak sticker op de achterruit van dat golfje! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als we dit topic moeten geloven is alle kleding lelijk
![]() Wat ik zelf trouwens heel erg fout vind is alles waar het merk ontzettend duidelijk naar voren komt. Zo van "kijk mij geld hebben voor dure merkkleding" Verder zal het me een zorg zijn waar iemand in loopt, als zij dat toch mooi vinden. Ik draag zelf zo'n beetje alles ![]() |
![]() |
||
Citaat:
''Download'' ![]()
||
![]() |
Citaat:
je hebt zegmaar kleding van bijv een duur merk, maar je hebt ook bijna dezelfde kleren zonder dat merk... (bijna he...) maar dat merk ach, ik heb niet anders, ben ik nu fout? N E I N ![]()
||
Citaat:
dat is voor van die 5jarige meisjes die door hun moeder worden gedwongen om aan van die kiddo-beauty-contests mee te doen........ ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sexy Ass! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- SHIIIIIIT schreef op 22-10-2003 @ 22:55: trieste kledij: *oja van die geblokte zwart-witte sjaaltjes voor nep alto's bah! -------------------------------------------------------------------------------- hmm, zwart-witte sjaals zijn hartstikke hip ![]() ff dat je het weet
||
Citaat:
![]() ![]() X- Mij
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
altijd als ik met de mode wil mee gaan doen is 't al weer uit, Dus wat heeft ut voor zin??? en als een iemand iets draagt, heeft gelijk heel de school het. ik zie het nut er nie van in hor
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
de wijze waarop jij het propagandeert heeft een tegengestelde werking. De mensen denken "oh god, weer een 16 jarig meisje dat ons wel eens zal vertellen wat gothic is en wat het verschil tussen de 'echte' en wannabe's is" |
![]() |
||
Citaat:
en ik heb meer dan genoeg levenservaring voor een 16 jarige en ik lul niet dom uit mijn nek
||
Citaat:
ik woon niet in doetinchem, maar in een gat daarnaast. en ik ga al met andere mensen naar elf fantasie fair.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vrouwen over mannekleren: praat mee hhendrikxx | 66 | 11-11-2006 22:25 | |
Lifestyle |
modeflaters op de dansvloer Verwijderd | 178 | 17-01-2005 17:03 | |
Lifestyle |
Extravagante kleding? nienie | 17 | 30-08-2004 16:53 | |
Liefde & Relatie |
Wat is er nou zo aantrekkelijk aan een jongen ? sneeuw | 124 | 12-07-2004 19:42 | |
Lifestyle |
foute kleding!!! thethrills.com | 4 | 12-03-2004 15:52 | |
Lifestyle |
Meiden: Waar knappen jullie op af bij jongens? Verwijderd | 152 | 23-05-2003 21:49 |