Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wat krijgen we nou?! ik vind je een (heel) mooie meid. dat wil je toch niet gaan veranderen. ({)(})
||
Citaat:
ik wil gewoon iets slanker zijn en minder wegen... training teen nagel eraf? voelen sterk missen Abdu ik mis je verdomme ik wil je terug maar dat kan niet!!!!!! vrienden? tijd heelt alle wonden? alleen als je dat wil...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ga je niet afmeten naar anderen toe, je vriend en anderen accepteren je(als het goed is), om wie je bent, denk alsjbl niet beter, mooier of wat dan ook te zijn door te gaan afvallen, want daar schiet je niets mee op. Typ eens een paar mooie, positieve dingen van jezelf, die je vriend waardeert, die vrienden/anderen van jou waarderen,(die je van jezelf weet) die positieve dingen heb je genoeg, echt en vraag jezelf af in hoeverre het afvallen zal helpen bij die positieve mooie dingen van jezelf...ik ben benieuwd ![]()
|
![]() ![]() ![]() voor een deel opgeruimd in huis maar rommel gemaakt in mijn hoofd veel rommel ![]() jankbui gehad en lang ook wilde toen echt nix liever dan tegen mijn lieverd aan kruipen... maar die moet werken en kan/mag niet altijd samen zijn ![]() voel me zo kl*te en weet eigenlijk niet waarom echt zo raar, zo ineens nog oorlog gehad ook en waarom? tv-instellingen... ![]() kon ook eigenlijk niet anders moest een keer fout gaan, het ging al te lang goed... *zucht* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed...Kon je niet weten... slapen weer niet zo geweldig maar toch langer niet zo moe nakijken tot 4 uur! BAH dat haat ik zo! handvaardigheid moet af... Lukt nooit! ![]() eten schrijven dagboek cu2 .
|
moe
krijg oogjes niet open Welk idioot bedrijf komt om half acht al kozijnen zetten?! somber alleen paniek angst waarom alles tegelijk Ik word gek ![]() wil mijn teddybeer (mn vriend) verlang naar warmte en een arm om me heen wil me verstoppen verstoppen in zijn warmte, en dan heel sneaky kijken, of niemand dat in de gaten heeft.
|
goed
@dreamerfly, je pm dinges zit vol... ik pm niemand ik wil het wel maar doe het niet wat heeft t voor zin? ik ben um kwijt en met een pm komt hij niet terug *huilt* van binnen buitenkant lacht stom he?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn steekwoorden: laat haar je geen pijn doen ander krijgt ze met mij te doen ![]() slapen oppassen moe hoofdpijn |
![]() |
|
![]() |
chagerijnig
thuis moodswings jojo geld werk vrienden vriend luchten keuzes goed lui discipline studiekeuze eten gezond sporten msn stilte cadeautjes uiten stappen dubbel zelfkennis spel leren tijd internet zelfvertrouwen eerlijk egoisme luisteren muziek achterdochtig familie vergelijken gebruiken nadenken slapen dansen talent hobbies afwijzen kijkavonden concurrentie optimisme 2-maten-meten geluk aanstellen leeg eenzaam vooruitgang schijterd verliefdheid dromen doel tv feestdagen betekenis analyseren masker romantisch verbazing waarom? moe advies hulp zwak genieten ogen lenzen indruk telefoon aandacht verleden pesten genen wilskracht knagen zoenen verjaardag veiligheid zelfverdediging onafhankelijkheid op-de-kop-laten-zitten controle |
![]() |
||
Citaat:
school lang leren bah stom vak werstuk af gelukkig volgende keer alleen zonder haar ze doet niks uit slapen nodig
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
excuse moi ![]() Pm in je box nu ![]() ........................... onzeker vervelend maar geen ramp reeël blijven denken herfstgevoel door de blaadjes wandelen en kind voelen fijn lichamelijke klachten irri afleiding zoeken straks hardlopen?
|
geen zin meer in leren
moet weet ik maar toch kan me er niet tot zetten msn bas geen Abdu meer teleurgesteld heel erg en boos heeft geen zin, I know maar ik was zo ******** VERLIEFD ik WAS het en voel me nu down
||
Citaat:
maar hoewel je het je nu nog niet kan voorstellen, en misschien over een maand nog niet... slijt het wel! ik vond jou echt een sterkte meid (vind nog steeds) tijdens jullie relaties. er zat wel veel tegen, maar jij (en hij) hielden vol!! daar had ik echt respect voor lieverd!
|
egoist?!
misschien altijd?! geboren egoist altijd egoistisch met deze woorden kan ik niet leven waarom doen ze me wat waarom trek ik het me aan dood dan i do mind.... you said that ones, but in fact, you DONT mind. verkrachting verzonnen?!! nou wordtie lekker.... nee, ik zal je naam niet noemen hier!! mes jij ook?! genoot je?! (gemeen ja, maar dat ben jij ook!) gevaarlijk héél gevaarlijk bang héél bang...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|