![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mijn huisarts zegt dat als de ene pil je buikkrampen niet afneemt, dat de andere dat ook niet doet. Maar ik heb ook wel eens gehoord dat andere huisartsen wat anders zeggen, dus je kan het gewoon proberen. Zeker ook vanwege die stemmingswisselingen, want dat is een nogal vervelend bijverschijnsel. Ik heb overigens ook de microgynon30 geslikt en had daar toen totaal geen last van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
of weer: hij is ook tijdens de stopweek veilig, dus ik kan beter 'nog steeds' gebruiken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k zou het sowieso ook met haar bespreken, wat zij wil. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hartelijk dank!!! |
![]() |
|
Ik ga binnenkort naar centerparcs (dat word zwemmen dus) en dan moet ik op de dag dat we weg gaan stoppen met de pil voor de stopweek en ik vertrouw dat niet helemaal met tampons, ik weet ook niet waarom maar en dan duurt het dus 2 of 3 dagen dat je ongesteld word maar dan kan ik de pil ook gewoon doorslikken natuurlijk maar dan kan je last krijgen van doorbraak bloedingen en nu is de vraag: Komt dat dan ook direct in die week of kan dat dan ook later komen dan de week waarin ik eigenlijk ongesteld moest worden??
Alcast bedankt!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ok, eerst wou ik ff zegge sorry, ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, maar ik heb geen zin/tijd om dit hele topic door te lezen (of 1 van de vorige)
mijn enige vraag: moet je 'van onder' worden onderzocht als je aan de pil wil? als dat namelijk het geval is hou ik het wel gewoon bij condooms en pijnstillers
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
op welke leeftijd moet je dan voor je eerste onderzoek? en kan je dat ook weigeren? (ik vertrouw mijn dokter namelijk niet, hij ziet er niet eerdig uit en gedraagd zich ook niet aardig, ik voel me niet bij hem op mijn gemak maar mag geen andere dokter van mijn ouders... dus als ik zo'n onderzoek moet laten doen, hoe kom ik er dan onderuit?????????)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoefde niet per se terug te komen na een bepaalde periode en ik krijg de pil btw ook maar voor drie maanden mee, niet voor een half jaar. ![]() Laatst gewijzigd op 24-12-2003 om 10:05. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hai peepz,
Heb een vraagje!! Ik slik sinds 3 maanden de pil..en ze zijn bijna op..Moet ik nu de huisarts bellen, om door te geven dat ze op zijn...Of kan ik gewoon direct naar de apotheek gaan, om ze op te halen? Want ik las dat ik dus opnieuw naar de huisarts moet, om mijn bloeddruk weer te laten meten..of verschilt dat per huisarts? Bij voorbaat dank..! Laatst gewijzigd op 24-12-2003 om 23:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik ben woensdag mijn pil vergeten, en ik kwam er veel te laat achter. pas 17 uur daarna heb ik hem weer ingenomen. Ik heb het hele pilboekje door gelezen om achter deze informatie te komen maar nergens kon ik het vinden: hoe lang duurt het voordat ik weer veilig kan vrijen zonder condoom met mijn vriend? Hoeveel dagen moet ik wachten totdat ik geen kans meer loop op zwanger raken doordat ik die ene pil heb gemist?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hopelijk heb je daar wat aan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mn vriendin wilde het volgende weten:
Ze heeft 3 weken de pil geslikt, maar heeft vanwege vakantie nog 1 extra week doorgeslikt ("week 4"). We hebben in week 3 seks zonder condoom gehad. En ze is in de 4e week 1 keer de pil vergeten (later alsnog ingenomen). In de bijsluiter staat dat als je in de 1e of 3e week de pil vergeet en onveilige seks hebt gehad in de afgelopen 7 dagen, je naar de dokter moet. Maar ze heeft dus nog wel een week extra geslikt. Wie weet of alles goed is of dat er toch iets niet helemaal goed kan zijn? Alvast bedankt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoi, ik heb twee vraagjes over de pil. Misschien zijn ze al eens eerder gesteld, maar ik hoop toch dat iemand ze wil beantwoorden. Ik ben net drie weken aan de pil, Microgynon 30.
1. Ik nam mijn eerste pil op de dag dat ik ongesteld werd en elke dag. Kan ik nu zonder ander voorbehoedsmiddel vrijen? 2. Ik nam die eerste pil dus toen ik ongesteld werd, maar ik ben sindsdien telkens ongesteld geweest en ook nog heel raar, want er komen telkens allemaal rare slierten uit mijn vagina en dat is anders, als ik gewoon ongesteld ben nooit zo geweest. Anders is het ook altijd maar een week, en nu stopt het geloof ik wel, maar toch, drie weken! Ik hoop dat iemand mijn vragen beantwoordt, alvast heel erg bedankt! Groetjes, Abercrombie.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwanger en pil ? helpsnel | 1 | 08-09-2008 23:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pil te vroeg ingenomen britje333 | 3 | 07-10-2007 18:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
maandstonden blijven weg. willow1 | 1 | 20-09-2005 08:28 | |
Lichaam & Gezondheid |