|
|
Bekijk resultaten poll: Ben jij racistisch? | |||
Weet niet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 1.50% |
Absoluut niet |
70 | 26.22% |
Weinig |
59 | 22.10% |
beetje |
81 | 30.34% |
Absoluut! |
53 | 19.85% |
Aantal stemmers: 267. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof niet dat ik een racist ben, ik heb wel degelijk bepaalde vooroordelen / verwachtingspatronen bij bepaalde groepen mensen, maar dat is niet anders dan normaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, Turks is wel een leuke taal, maar er zijn mooiere talen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik moet altijd een beetje lachen van Turks, klinkt zo grappig ![]() Seni seviyorum...das 'ik houd van jou'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Haha, Turkse bubbling-muziek is geweldig, ik draai het nu. Hoe fout ben ik. Klopt, altijd handig. Maar ook riskant natuurlijk. |
![]() |
||||
Citaat:
dan moet je zeggen: lyiyim (net opgezocht). Kweet niet hoe je het uitspreekt... Citaat:
hihihi Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en nerdisin nerdisin??? ![]()
||
Citaat:
![]() Stel je voor je moet heel snel nee zeggen, omdat er een paar eikels wat van je willen, kun je slechts blijven steken bij IEEE, ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() 'nee' is hayir
|
Ik denk dat iedereen er wel bepaalde vooroordelen op na houdt.
Dat komt doordat je beinvloedt wordt door wat je meemaakt,leest en hoort. Ik denk dat in Amsterdam er veel meer mensen zijn die er een racistisch denkbeeld op na houden dan dat die er zijn in bijvoorbeeld een boeren dorpje. Ik zelf houd er helaas ook wat denkbeelden op na. Komt door dingen die ik heb meegemaakt met bepaalde groeperingen of die in mijn naaste omgeving zijn voorgevallen. De maatschappij dat ben jij....... maar dat zijn ook bepaalde groeperingen die denken dat ze hier maar alles kunnen verzieken voor de rest en die dienen zich ook aan de wet te houden net als ieder ander
||
Citaat:
||
Citaat:
Iedereen wordt blanco geboren.. geen vooroordelen etc... maar racisme is iets wat je jezelf aan leert, door de ervaringen die je mee maakt.. Ik heb ook serieus het idee dat jonge mensen in amsterdam er minder last van hebben dan oude mensen. Oude mensen, vooral de mensen die de oorlog hebben meegemaakt (waarom ze zo doen geen idee) hebben de neiging neer te kijken op kleurlingen....
Laatst gewijzigd op 21-11-2003 om 13:36. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Veel forumleden schijnen te denken dat ik allochtoon ben. En IRL wordt ik ook wel wannabe-allochtoon genoemd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Nee, ik had zelfs relatie met Nigeriaan.
Maar toch ga ik er achterdochtiger tegenover staan, dan tegen de gemiddelde Belg (of ander witachtig mens). En ja, ik vind het ook supervervelend als Marokaanse/Turkse/Algerijnse (beetje van die kanten) je nafluiten of zo zitten te roepen in gebrekkig Nederlands: 'Hey mooi meisje!! Ca va??' Bwuh. Maar rascistisch ben ik zeker niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opnieuw iemand weggepest uit Utrechtse wijk Gatara | 172 | 12-05-2009 07:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israel versus Hezbollah deel III Verwijderd | 500 | 27-07-2006 13:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Abortus; ja of nee? Verwijderd | 196 | 30-01-2004 18:42 |