Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ik heb m nog gewoon op mn pc staan ook... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Product: Kabelmaatschappijen Titel commercial: Open your eyes Reclamebureau: onbekend Eerste uitzending: 10 Februari 2001 Afkomst muziek: Opdrachtmuziek Oorspronkelijke titel: Open your eyes and see Componist: onbekend Uitvoerende ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe heet het liedje met deze clip: Alles is zwartwit en het ziet er papierachtig uit. Zo'n mannetje zit in een grote truck en rijdt iedereen omver en hij heeft op zn truck enorme geluidsboxen.
Dit liedje wordt ook gebruikt bij een TMF-reclame. Volgensmij is het van een Duitse DJ.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Net de hele Almost Famous Soundtrack afgeluisterd maar het nummer dat ik zocht stond er weer niet op
![]() Ik zoek dat liedje dat gedraaid werd toen William al die taxi's afging in New York om Penny te zoeken... ![]() Kan iemand me helpen ![]()
|
Verwijderd
|
Weet iemand hoe het nummer hier heet?
http://www.matrixx.nl |
![]() |
|
![]() |
ik zoek een nummer (anders was ik ook niet op dit forum...
![]() i promise(d) myself i promise(d) the world for you hellup... het is al een best wel oud nummer
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar kijk de volgende keer eerst ff zelf op deze site |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hoe heet dat uptempo rnb nummer ook al weer (met een beetje engelse garage breakbeat) dat een paar maanden terug in de charts stond en veel op mtv enzo is geweest.. de clip was met een of andere negroide man die achter een paar toetsenborden (cq studio) zat in een vrij kil ingericht modern huis...
||
Citaat:
|
![]() |
hmmz ik weet niet of iemand het al gezegd heeft want ik ben veel te lui om het helemaal door te gaan lezen
![]() maar als je (een deel van) de tekst van een liedje weet moet je gewoon ff bij google: lyrics en dan dus het deel wat je weet doen, dan krijg je de volledige lyrics van het nummer dus ook de titel....maargoed ik heb ook een vraag (die hier niet helemaal hoort geloof ik ![]() waar kan je peter gabriel - in the sun (van de echo reclame jaja) downen?? want kazaa is niet lief en op internet kan ik heb niet vinden....maar dat kan aan mij liggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 10 Roxy | 255 | 06-02-2004 12:16 | |
Muziek |
Huup huup, een luistertopic! telluriet | 251 | 15-12-2003 18:55 | |
Muziek |
MTV The Trip Bjorn008 | 20 | 13-12-2003 15:53 |