![]() |
|
![]() |
http://www.ad.nl/artikelen/Strak/1082957435383.html
....Zijn er eigenlijk nog meer dingen die ze níet kan? ,,Jazeker. Fietsen kon ik pas toen ik tien was. Handvaardigheid en tekenen kan ik niet. Spelen, samen met andere kinderen, vind ik echt stom. Maar piano spelen, doen ik wel. Gymmen en sporten vind ik vreselijk. Maar ik rijd wel paard en twee keer per week moet ik fietsen op de hometrainer van mijn moeder.'' ....
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ben het overigens wel met je eens ![]() |
![]() |
|
'Tis vrij simpel, het enige wat je kunt doen is ontwijken, remmen mag je NOOIT doen op een snelweg... Raak je het beest dan toch, dan is dat erg jammer voor het beest en je auto, maar je kunt er niets aan doen...
||
Citaat:
Dat is lullig ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Eigenlijk zeggen ze "denk je dat ze de weg kwijt zijn in irak?"
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Arts raadt kinderloos koppel seks aan
Uitgegeven: 17 mei 2004 16:35 AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed." Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind. "Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken. Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=325106&c=119 Grappig, en eigenlijk ook in en in triest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Bush valt van mountain bike
De Amerikaanse president George Bush is zaterdag op zijn ranch in Texas van zijn mountain bike gevallen. Hij liep daarbij snij- en schaafwonden op aan zijn gezicht, handen en knieën, heeft een woordvoerder gezegd. Nadat zijn lijfarts de wondjes had schoongemaakt, kon Bush de fietstocht voortzetten. Eerder deze maand viel Bush' Democratische tegenstander bij de presidentsverkiezingen van dit najaar, John Kerry, ook al van zijn fiets. Kerry raakte niet gewond, maar de valpartij maakte hem wel tot het mikpunt van spot. bron : Nieuws.nl ![]() Hij had zeker de foto's uit Irak in zijn gedachte ![]() |
![]() |
|
Zambiaan pleegt zelfmoord na seks met kip
Uitgegeven: 28 mei 2004 18:19 LUSAKA - Een 50-jarige Zambiaan heeft zichzelf opgehangen nadat zijn vrouw hem had betrapt terwijl hij zijn lusten aan het botvieren was op een kip. Dat maakte de politie in het dorpje Chongwe vrijdag bekend. De echtgenote van de kippenliefhebber betrapte hem omdat zij een vreemd geluid hoorde. De man probeerde haar te vermoorden maar zij wist te ontsnappen. Daarop pleegde hij zelfmoord, uit angst dat het hele dorp hem zou uitlachen. De kip is na het incident afgemaakt. zielige kip
|
![]() |
![]() Vlaams Blok-kopstuk Rob Verreycken, de naaste medewerker van Philip Dewinter, heeft gisteren onder de ogen van zijn drie kinderen midden op straat zijn vrouw afgeranseld. Zij werd ernstig gewond. Tevens bedreigde hij haar met de dood. Deze "Rob Klop" is behalve telkens gewelddadig, ook vroeger al, ook lid van de Raad van Advies van de "denktank" van Nieuw Rechts, het Nederlandse filiaaltje van het Vlaams Blok. bekijk het affiche: ![]() http://home.deds.nl/~antiwhy/wzl/robklop.jpg bron: indymedia.nl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jongetje verdronken... of toch niet?
Gepost door Lars (detulp050) - Bron: CNN http://edition.cnn.com/2004/US/West/....ap/index.html Een medewerker van een ziekenhuis die voorbereidingen trof om een 2-jarig kind over te dragen aan een begrafenisondernemer kwam er achter dat het kind, een half uur nadat hij voor dood was verklaard, nog ademde. Logan Pinto ontsnapte afgelopen donderdag aan de aandacht van zijn babysitter en kwam in het plaatselijke kanaal terecht in z'n woonplaats Rexburg, ongeveer 450 kilometer gelegen van Boise in Idaho. Hij bleef minstens een half uur onder water voordat de politie hem ongeveer een halve mijl stroomafwaarts vond. Hoewel een agent verwoede pogingen deed de jongen te reanimeren bleek zijn inzet niet genoeg te zijn om het leven van de jongen te redden. Hij werd dood verklaard toen alle hulp vruchteloos leek. Nadat zijn moeder en stiefvader enige tijd kregen om afscheid te nemen werd de jongen overgedragen aan verpleegster Mary Zollinger van het Madison Memorial Hospital. Maar nadat zij nog eens met goed met de ogen had geknipperd zag ze dat de borst van de jongen nog heel licht bewoog en ze realiseerde zich dat de jongen nog leefde. De jongen werd met spoed overgevlogen naar een kinderziekenhuis in Salt Lake City waar zijn toestand kritiek bleek. Maar donderdag laat op de avond bleek de jongen weer op eigen kracht te kunnen ademen en ook de kleur op zijn wangen keerde terug. Vrijdag moest hij echter weer aan de beademing worden gezet. "Ik ben totaal verbijsterd over wat er zich heeft afgespeeld", aldus Randy Lewis van de Rexburgse politie. "Er werd erg fanatiek en erg lang geprobeerd het leven van de jongen te redden en het is verschrikkelijk om de ouders te laten weten dat alle hulp te laat kwam." Maar wanhoop veranderde in vreugde toen bekend werd dat de jongen nog in leven was: "Niets minder dan Goddelijke inmenging, denk ik. Ik was stomverbaasd en kon het niet geloven. Zeker als je had gezien wat er ter plekke allemaal gebeurd was," aldus Lewis. "Ik kan het niet verklaren. Ik ben zowel blij als opgelucht."
|
Verwijderd
|
Uitgegeven: 1 juni 2004 13:31
KUMAMOTO - Een ontsnapte zebramerrie heeft in paniek haar toevlucht gezocht in een Japans damestoilet. Het dier wist tijdens haar vervoer vanuit Osaka naar de dierentuin van Kumamoto te ontkomen, zo meldden Japanse media dinsdag. Tijdens een stop bij een wegrestaurant sprong zij van de veewagen en bleek vervolgens onvindbaar. Vijf uur lang hield de merrie zich verborgen voor de politie, voordat zij werd ontdekt en met behulp van verdovingspijlen gevangen kon worden genomen. Een medewerker van de plaatselijke dierentuin verklaarde erg blij te zijn dat het dier niet in paniek de snelweg was opgerend. LOL ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Hirsi Ali geeft belager mes
Uitgegeven: 3 juni 2004 07:51 DEN HAAG - VVD-Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft een jongen die haar bedreigde onlangs een mes in handen gedrukt zodat hij haar neer kon steken. De jongen weigerde en zei dat hij bang was in de gevangenis te belanden. De liberale politica beschrijft het incident vrijdag in haar column in het Algemeen Dagblad. Volgens Hirsi Ali tikte de jongen haar in café-restaurant Dudok in Den Haag op de schouders en zei hij: "Mevrouw, ik hoop echt van harte dat de Moedjahedien u pakken en doodmaken." Het Kamerlid zou de jongen onder de woorden "als je me dood wilt hebben moet je het het zelf doen" het mes in handen hebben gedrukt. De jongen nam het niet aan en verkondigde bang te zijn voor een gevangenisstraf. Na een korte woordenwisseling, waarin de blondgelokte belager onder andere vertelde 24 jaar oud te zijn en uit Tilburg te komen, bood hij zijn excuses aan en liep weg. Hirsi Ali schrijft dat ze al veel bedreigingen via telefoon en post heeft gekregen maar dat deze "het meeste indruk" op haar heeft gemaakt. ------------ Hirsi Ali in tha house ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb het op internet nog nergens gevonden, maar ik las vanmorgen in de Volkskrant dat het eiland Schiermonnikoog aan de oostkant aangroeit, en daardoor deels in de provincie Groningen komt te liggen (het eiland is van Friesland). De provincie Friesland gaat nu voor €274.000 dat stukje Schiermonnikoog, plus een stuk Waddenzee van de provincie Groningen kopen. Daarbij komt nog dat de provincie Groningen jaarlijks €37.000 aan rijksbijdragen kwijtraakt, omdat ze in totaal 770.000 hectare verkopen. Hiervoor betaalt Friesland eenmalig €37.000 aan de Groningse gemeente Eemsmond, de provincie waarin het stuk Waddenzee en het stuk Schiermonnikoog lagen.
€311.000 voor een beetje zand en wat water ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja tuurlijk, en ze deed haar borstkast wijd open en schreeuwde steek me maar neer, en de bodyguards zaten te klaverjassen in een hoekje. Geloof er geen ene biet van! Die snol kan beter te gast zijn bij Jerry Springer. |
![]() |
|
'Homo's reïncarneren als konijnen'
Uitgegeven: 3 juni 2004 14:56 JERUZALEM - Een bekende rabbijn in de Israëlische hoofdstad Jeruzalem, David Basri, heeft woensdag gezegd dat homoseksuelen reïncarneren als konijnen, "die bekend staan om hun biseksuele praktijken". Dat berichtte de krant Maariv donderdag. Basri noemde homo's zelfs "erger dan dieren, want dieren weten tenminste zelf niet wat ze doen". De homoseksuele gemeenschap in Jeruzalem ligt al enkele dagen zwaar onder vuur uit joods-orthodoxe hoek wegens haar naderende jaarlijkse parade. Die is donderdagavond onder het motto 'Liefde zonder grenzen'. Homoseksualiteit is sinds 1988 legaal in Israël. Alle rechtbanken erkennen en respecteren de rechten van homoseksuelen, ondanks fel verzet vanuit religieuze kringen. http://nu.nl/news.jsp?n=333678&c=119 een ![]() ![]()
|
Sinds wanneer gelooft het jodendom in reïncarnatie? Of zeg ik nu iets heel doms?
Als ik zo lees wat die rabbijn zegt, zou ik als Israëlische homo denken: nou, dan maar een konijn' Bovendien zijn konijnen ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maja, misschien ook wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dr zijn zoveel imams die dergelijke dingen zeggen in iran enzo en daar wordt ook geen apart topic voor gemaakt.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maja, het kan me ook allemaal niet meer boeien, men doet maar wat ie zelf wilt, heb wel wat belangrijkere dingen aan mn hoofd ![]() Ja, sorry Gatara ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar t is iig groot nieuws in de media en in dit geval is het niet zo, dat is waar ik meer op doelde eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Waarom zou t buitenlands moeten zijn? Zolang het maar niet in NL is boeit het ons dus geen ene reet kennelijk, maar owee als het in NL zélf gebeurd, dan staat het hele land op zn kop ![]() Dus het gaat eigenlijk helemaal niet om het feit zelf, maar over de afstand. ''laat die imam in Iran maar lullen, hij doelt toch niet op mij'' ''Die Irakezen kunnen ook de shcijt krijgen, laat ze maar lekker, het is toch 4000km verderop'' maja als er een aanslag in spanje is dan wordt er weer 1 maand over gediscussieerd, en als er een aanslag in Turkije is wordt er meteen opgeroepen om heel Turkije te mijden. En nee, ben hier heel lang niet geweest ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 16:55. |
![]() |
||
Citaat:
Ging t je niet meer om t feit dat t nu minder erg wordt gevonden omdat het geen imam is? Dat dacht ik namelijk. Wat betreft met je "te ver van mijn bed show" idee, ben ik het met je eens.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en zoals mij iemand een keer zei: "je moet niet steeds denken in "wat als dit" en "wat als dat". Dat is nu niet zo. En dat gespeculeer heeft op zich weinig nut." Eigenlijk zit daar best een kern van waarheid in.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 |