Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() af en toe haat ik mijn moeder, maar daar kan ze ook niets aan doen als ze op het verkeerde moment smst. goed, het was leuk *ik mocht van een zeker persoon niets meer er duidelijk bovenop leggen, dus dat doe ik dan ook maar niet ![]() I am Sam kijken straks gisteren White Oleander gezien; goeie film ![]() *grijnst* Laatst gewijzigd op 28-12-2003 om 17:04. |
![]() |
|
niet zo goed
![]() bang again boos op mezelf de afgelopen dagen geen klap uitgevoerd deadline verschoven naar maandagavond officiele deadline woensdag avond help ik haat dit onrust van binnen word gek van mn moeder Like I care.. ![]() wil op kamers wil dat alles goed komt voel me weer zo uhm losgeslagen bang wat te doen? proberen dabber te denken me weer op sloterdijk zn problemen richten, die had het ook niet makkelijk ![]() ![]() |
![]() |
|
O-ver-le-den//snel?//leegte//.
Ik ben Kim, en ik ben stil. In tegenstelling tot mijn vader, die er zo weinig mee te maken wilde hebben, en heeft liggen schreeuwen van verdriet [verdriet?], in tegenstelling tot mijn broer, die zoveel kwetsends geroepen heeft dat zijn woorden in m'n botten zitten. [Zwijg.]
|
kben het zat
![]() word nog flink doorlezen en -typen vanavond nachtwerk i guess maar wil het nu echt af hebben gevoel in mn buik gaat mooi op ignore wil wegdromen maar dat mag niet *foei* ![]() zin om naar buiten te rennen en heel actief te doen mn spieren voelen alsof ze in een coma zijn ![]() bla denkdenk/droomdroom ![]() mooi ![]() maar ja, onbereikbaar as ever ![]() whaa al die dingen allemaal grote schoonmaak in hoofd zou prettig zijn wie wil er ruilen van gedachten? (mijn voorkeur gaat uit naar een leeghoofd) erg rare bui indeed.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
moe
pijn in mijn been griep in mijn been ofzo ontstoken ![]() doorgelekt ![]() geen agenda kunnen vinden ![]() ik kom tot 98/100 met dat tacktiek spelletje ![]() mijn compositie is erg grappig aan het worden ![]() toch weer vreemd denken hoofdpijn €10,- gehad van oma! morgen met Ferry en Michelle naar Jeugdorkest Nederland! bastiaan,jiska,arjan gaan spelen ![]() ik geef mijn dag een 6,4 |
![]() |
|
![]() |
-wordt uit mijn bed gebelt
+door mijn ex ![]() +superverliefd -mis haar enorm(al na een dag) -niemand om t tegen te vertellen -wiskunde leren ![]() +gebelt met haar,was leuk. +denk eel de tijd aan haar -kben mijn realiteitsgevoel kwijt,aja morgen gaan werken om 7uur op. +ik heb een gelukkig gevoel -ze heeft het druk ![]() ik kijk al uit naar 2004,einde sint joris ![]() Nooit meer een katholieke school.Maar het heeft mij toch iets bijgeleerd,ben nu meer dan ooit atheïst ![]() en kga keer stoppen met swansen anders verpest ik het hier weer,kloop raar ee. |
![]() |
|
+ lekker uitgeslapen tot 12 uur
+ afgesproken met een stel vrienden op het station -> met de trein dagje naar andere stad + daar hele dag wezen zwemmen; super leuk gehad + één uit het vriendengroepje-> bloedmooi meisje-> in bikini-> samen in de kruidenwhirlpool ![]() + daarna met z'n allen in de stad eten + thuis lekker muziek eten Hé, eerste dag in maanden zonder negatief gepieker aan m'n hoofd! |
![]() |
|
|