Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoop dat Audio bullys, fiva la fete/2 many dj's, NERD, the roots, the datsuns en dave clarke ook op werchter komen, hoef ik tenminste niet naar pinkpop, maarja, wel lekker dichtbij ![]() En ik wil fuckin underworld, rammstein en de chemical brothers+ de rest van pukkelpop op werchter zien.... Vooral veel beukwerk, vooral veel dance en ook nog wat goeie hiphop ![]()
|
Hmm.
Ik ga maandag wel naar Pinkpop! :-) MUSE vind ik stiekem toch wel zwaar vet en Jet ook. Mja, the thrills zijn ook rlx..:-) Anyhow, als ik naar Rock Am Ring mocht zou ik daar heen gaan, mja, ouders he..:-( HUILL..... ![]() ![]() En over No Use For A Name, die zijn wel ecxht goed live! (Gezien in de Melkweg) Onvergetelijk. En in flames vind ik inderdaad ook een goed plan..;-)
||
Citaat:
|
Jawel, alleen ben ik niet zo goed in de namen van bands. Ik luister gewoon naar de muziek die ik leuk vind, maar hoe die bands heten
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en robbie williams komt toch helemaal niet? ![]()
||
als dat van robbie williams waar is weet ik echt niet meer waar ze met zijn allen mee bezig zijn daar
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Him en hoobastank, zucht
dan maar robbie williams, hij is in ieder geval nog grapig en met waar pinkpop mee bezig is bedoelde ik niet dat robbie williams slecht is, hij is wel een van de leukste figuren op Mtv maar het hoort niet op pinkpop, en als hij en de sugar babes op pinkpop komen raken ze oude fans kwijt. Ik was vorig jaar met 6 mensen,en we zeiden dat we elk jaar naar pinkpop zouden gaan, nu gaan we geen van zesen,dat kan smeets zijn bedoeling toch nooit geweest zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: kga denk ik niet naar pinkpop ![]() ![]() maar er komen wel vette bands ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
laat die zeikerds maar lekker thuis, dan maak ik het wel gezellig met de mensen die er wel zin in hebben
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 21:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wow ik blijf je steeds maar stoerder vinden ![]() Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 21:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
my hero ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vind de line up tot nu toe best tof.. En als het ff saai is, ga je toch lekker bier drinken bij je tentje ofzo.. Ben je igg lam en daarna kan je naar een leuk optreden.. BTW ik wil op de zondag van iedereen gratis bier, ik ben dan jarig ![]()
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pinkpop 2006 punkr | 500 | 01-06-2006 08:38 | |
Muziek |
Muse Hannelap | 111 | 12-10-2005 14:49 | |
Muziek |
Muse! inspirations | 46 | 01-11-2004 18:48 | |
Muziek |
Nog fans van HIM hier? Noddy | 98 | 04-10-2004 22:28 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Kaizers Orchestra @ Tivoli, Utrecht, woensdag 18 augustus Verwijderd | 10 | 07-08-2004 16:48 |