Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2004, 09:51
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik sluit mij helemaal bij Dusjcrib aan.
Als je erg gevoelig bent op dat gebied, moet je ook gewoon niét naar Hans kijken. Ik weet ook zeker dat als hij een keer een stukje heeft dat slaat op iets waar ík mee zit, dat ik het ook vervelend zal vinden. Maarja, dat had ik dan kunnen weten he, bij Hans? Het wil niet zeggen dat hij dan meteen een botte lul is.
Ik vind het te gek dat hij alles kan maken op tv en daar ook niet bang voor is.
Oud 22-05-2004, 10:39
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 22-05-2004 @ 00:24 :
Dat is ook niet zo heel moeilijk.

Braaf.

Volgende keer beetje duidelijker zijn dan , he?

Weet ik.
Duidelijker zijn? Hoeveel duidelijker kan ik zijn dan alleen dat ene zinnetje quoten en daar direct achter aan typen 'spreek voor jezelf'. Maar goed.

Ik sluit me verder volledig aan bij Daangerous.
Oud 22-05-2004, 12:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
MarkB schreef op 22-05-2004 @ 00:12 :Ten derde: fijn dat jij en je moeder hard om hem kunnen lachen. Moet je ook vooral blijven doen. Dat je hem goedpraat voor het voor lul zetten van gehandicapte mensen, omdat hij er zogenaamd iets mee bedoeld, moet je zelf weten.
Hij zet geen gehandicapte mensen voor lul. Denk je nou echt dat hij een teringhekel heeft aan de Jostiband omdat ie denkt dat ze te lui zijn om te repeteren, of dat ie echt denkt dat lilliputters kabouters zijn?
Als hij al iemand voor lul zet, zijn dat domme mensen, door ze te imiteren. Vaak bedoelt hij bij het 'belachelijk maken' van een bepaalde, kleinere groep, juist het tegenovergestelde, zoals bij die stukken in Met een Breierdeck waarin hij racistische propaganda gekondigd. Hij speelt gewoon een rol.

Verder kun je idd niet ontkennen dat hij, ookal is het jouw humor niet, vaak technisch een heel goede caberetier is. Dan heb ik het niet over schreeuwstukken als de Jostiband, maar bijvoorbeeld de eerste sketch in zijn debuut.
Oud 22-05-2004, 12:46
Endomychus
Endomychus is offline
Vergeet niet dat zo'n optreden een stuk acteren is. Hans is het echt niet eens met alle dingen die hij zegt in een stuk van hem. Het blijft natuurlijk wel werk..
Oud 22-05-2004, 13:02
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 08-01-2004 @ 16:18 :
Hans teeuwen is juist zo goed omdat hij de meest grote taboe's zo onder je neus wrijft. Hij laat je de realiteit zien of hoe bepaalde mensen met bepaalde zaken omgaan en nog goed (en grappig) ook. Zegt niet dat hij er altijd achterstaat.

Bijv dat stuk over dat alle vrouwen kuthoeren zijn, tuuurlijk haat hij alle vrouwen Maar hij kan wel goed allemaal irritante dingen van ze noemen op een leuke manier, en geen vrouw die dat erg vind (misschien jij weer wel)

Alleen sommige mensen kunnen dat gewoon niet hebben, hun probleem. Dat maakt hem nog geen slechte cabaretier!

punt
Helemaal mee eens
Oud 22-05-2004, 15:44
Auntie M
Auntie M is offline
Ik heb net de dvd van IOL binnen. Daar staan wat extra's op waar hij o.a. wat jazzy-stuff op de piano improviseert en zingt. Fantastisch.
Oud 22-05-2004, 19:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou, donderdag Industry Of Love gezien... ik kende de show uiteraard al omdat ik zelf daar heen ben geweest toen hij in Maastricht kwam. Ook heb ik hem op CD met stukjes die opgenomen waren in het Carré in Amsterdam en andere stukjes waren opgenomen in Almere. Vergeleken met Maastricht en de CD deed hij bijna alle stukjes wilder. Hij schreeuwde veel meer en was meer botter.
Wat ik jammer vond is dat hij sommige stukjes oversloeg, zoals "Mijn Broer Houdt Van Vogels" in het begin, maar hij liep toen hij uitgedanst was meteen naar de piano, dat was minder. "Balen" (dat komt voor de liedjes van Hans Teeuwen ) sloeg hij ook over. "Satanskind" is ook niet uitgezonden, maar tussen "IJscoman" en "Circus Baf" zag je zo dat er geknipt was, dus misschien heeft hij dat wel die avond gedaan. Erg jammer, is een leuk stukje. "Jackson & Malone" ook niet gedaan. In dit gedeelte van de show verdraaide hij de stukjes. Dat van die banaan en het waterleidingsbedrijf en de fopwinkel heeft hij wel in Maastricht verteld en toen ging het verder met Jackson & Malone. In Maastricht vertelde hij niet over het zwijntje. Op de CD die ik heb komen zowel dat van die banaan en het zwijntje niet voor en dat van de fopwinkel en Jackson & Malone weer wel.
Ook mij viel op dat opeens die plant niet meer op de piano stond en dat er ook een stukje geknipt was voor de Improvisatie (opeens zat hij daar met een sigaret in zijn mond), maar ja, de Vara moest het denk ik op 2 uur krijgen, dan moet je knippen. Dat van dat meubels imiteren deed hij bij ons pas veel later in de show. Wat ook heel jammer was, was dat hij zich niet verstopte bij "Kiekeboe".
Wat ik misschien een beetje te ver vond gaan is dat-ie net deed alsof-ie zich aftrok op het podium. Maar ja, das Hans Teeuwen: grof.
Over het algemeen dus best teleurstellend. Maar eigenlijk wist ik al dat Industry Of Love een mindere show was, vergeleken met die andere vier. Hij kan bewust een wat mindere show hebben gemaakt om in de toekomst met een echte "klapper" te komen, maar ik denk eerder dat Hans zijn beste tijd heeft gehad. Mensen zijn zijn grappen nu wel een beetje gewend en hij komt met niet echt iets "nieuws". Veel spastisch gedoe (bij "Sociale Intelligentie" bijvoorbeeld, op mijn CD en in Maastricht) deed hij zo niet) zat er donderdag ook bij. Ik heb wel wat gelachen donderdag, maar niet zo als bij de TV-optredens van "Dat Dan Weer Wel" en "Trui" en van die had ik ook al eerder de CD. Ik hoop echter niet dat het tijdperk Teeuwen op zijn best in de cabaret op zijn einde loopt...
Oud 22-05-2004, 20:34
Auntie M
Auntie M is offline
Op de DVD staat een interview. Daarin vertelt hij o.a. dat hij bewust een andere weg is ingeslagen. Waarschijnlijk ook de reden dat deze show minder is of lijkt, tis niet wat je van hem gewend bent. In dat interview verteltie trouwens ook over wat hem beweegt bij sommige sketches of er een bepaalde gedachte achter dingen zit, niet dus hij heeft er gewoon lol in.
Ik heb de DVD nog niet helemaal gezien maar bijvoorbeeld satanskind staat daar dan weer wel op, ben wel nieuwsgierig wat nog meer wat niet op tv vertoond is, maar heb ff geen tijd om rustig te kijken.
Oud 22-05-2004, 20:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 22-05-2004 @ 01:04 :
op al je punten kan ik inkomen, het is jouw mening, en dat moet je zoals je al zegt helemaal zelf uit zoeken. wat ik alleen al jaren bij je probeer te ontlokken is dat je toegeeft dat hij wel kwaliteiten heeft, alleen dat ze jou nie liggen. het is niet zo dat hij er 'zogenaamd' iets mee bedoelt, hij bedoelt er iets mee, wat? wie zal het zeggen, jij bent er duidelijk niet in geinteresseerd, je goed recht, maar hij wil met sommige onderdelen wel iets zeggen. dat moet je toch eens toegeven MarkB
Mag je mij vertellen wat de achterliggende gedachte is van "de koningin flink van achteren nemen", zoals ik net zag in Kopspijkers.
Oud 22-05-2004, 22:01
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-05-2004 @ 20:31 :
Nou, donderdag Industry Of Love gezien... ik kende de show uiteraard al omdat ik zelf daar heen ben geweest toen hij in Maastricht kwam. Ook heb ik hem op CD met stukjes die opgenomen waren in het Carré in Amsterdam en andere stukjes waren opgenomen in Almere. Vergeleken met Maastricht en de CD deed hij bijna alle stukjes wilder. Hij schreeuwde veel meer en was meer botter.
Wat ik jammer vond is dat hij sommige stukjes oversloeg, zoals "Mijn Broer Houdt Van Vogels" in het begin, maar hij liep toen hij uitgedanst was meteen naar de piano, dat was minder. "Balen" (dat komt voor de liedjes van Hans Teeuwen ) sloeg hij ook over. "Satanskind" is ook niet uitgezonden, maar tussen "IJscoman" en "Circus Baf" zag je zo dat er geknipt was, dus misschien heeft hij dat wel die avond gedaan. Erg jammer, is een leuk stukje. "Jackson & Malone" ook niet gedaan. In dit gedeelte van de show verdraaide hij de stukjes. Dat van die banaan en het waterleidingsbedrijf en de fopwinkel heeft hij wel in Maastricht verteld en toen ging het verder met Jackson & Malone. In Maastricht vertelde hij niet over het zwijntje. Op de CD die ik heb komen zowel dat van die banaan en het zwijntje niet voor en dat van de fopwinkel en Jackson & Malone weer wel.
Ook mij viel op dat opeens die plant niet meer op de piano stond en dat er ook een stukje geknipt was voor de Improvisatie (opeens zat hij daar met een sigaret in zijn mond), maar ja, de Vara moest het denk ik op 2 uur krijgen, dan moet je knippen. Dat van dat meubels imiteren deed hij bij ons pas veel later in de show. Wat ook heel jammer was, was dat hij zich niet verstopte bij "Kiekeboe".
Wat ik misschien een beetje te ver vond gaan is dat-ie net deed alsof-ie zich aftrok op het podium. Maar ja, das Hans Teeuwen: grof.
Over het algemeen dus best teleurstellend. Maar eigenlijk wist ik al dat Industry Of Love een mindere show was, vergeleken met die andere vier. Hij kan bewust een wat mindere show hebben gemaakt om in de toekomst met een echte "klapper" te komen, maar ik denk eerder dat Hans zijn beste tijd heeft gehad. Mensen zijn zijn grappen nu wel een beetje gewend en hij komt met niet echt iets "nieuws". Veel spastisch gedoe (bij "Sociale Intelligentie" bijvoorbeeld, op mijn CD en in Maastricht) deed hij zo niet) zat er donderdag ook bij. Ik heb wel wat gelachen donderdag, maar niet zo als bij de TV-optredens van "Dat Dan Weer Wel" en "Trui" en van die had ik ook al eerder de CD. Ik hoop echter niet dat het tijdperk Teeuwen op zijn best in de cabaret op zijn einde loopt...
waarom ga je alles opsommen wat hij wel en niet heeft gedaan?wordt je daar wijzer van? en het tijdperk Teeuwen is vanaf dat hij debuteerde minder geworden

Citaat:
MarkB schreef op 22-05-2004 @ 21:59 :
Mag je mij vertellen wat de achterliggende gedachte is van "de koningin flink van achteren nemen", zoals ik net zag in Kopspijkers.
als jij nou eerst een leest wat ik schrijf, misschien komen we dan een stapje verder, ik zeg "sommige" stukken, en voor de 1241437891036520735e keer, ik vond Industry of Love zwaar kut. maar hij heeft gewoon kwaliteiten, daar kun je niet omheen, of je ze leuk vindt of niet interesseert me niet.
Oud 23-05-2004, 10:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 22-05-2004 @ 23:01 :
als jij nou eerst een leest wat ik schrijf, misschien komen we dan een stapje verder, ik zeg "sommige" stukken, en voor de 1241437891036520735e keer, ik vond Industry of Love zwaar kut. maar hij heeft gewoon kwaliteiten, daar kun je niet omheen, of je ze leuk vindt of niet interesseert me niet.
Ik zie zijn kwaliteiten anders niet. Om maar weer terug te komen op dat voorbeeld met de Josti-band die hij 'imiteerde'. Hij staat zich daar 5 minuten lang op te winden en druk te maken met een hoop geschreeuw en geblaat en mensen vinden dat toch zo geweldig, want "hij bedoelt er wél iets mee". Nee, helemaal niet, Hans Teeuwen wil jou aan het lachen krijgen en hoe krijg je -helaas- de meerderheid van de mensen aan het lachen? Door een ander flink voor lul te zetten. Naderhand legt hij het zelf uit alsof er een geniale filsofie achter zit, maar het blijft gewoon niks anders dan het voor lul zetten van gehandicapte mensen. Dat kan ik ook. Daar is geen talent voor nodig.

Wat is dan z'n talent? Is dat zijn schreeuwerigheid? Het lijkt wel alsof die vent alleen maar hoeft gaan staan razen en tieren op het podium om leuk te zijn. Is dat talent dan het zoveel mogelijk roepen van de woordjes 'kut' 'lul' en 'neuken', wat ik hem vaker wel dan niet heb zien doen? Ja, kijk, met grove taal heb je natuurlijk al snel de platvloerse lachers op je hand. Maar om dat nou talent te noemen.

Het is niet zo dat Hans zijn boodschap me niet aanstaat. Het is zo dat Hans geen boodschap hééft, ook al zeggen hij en zijn fans dat zijn getier en geschreeuw wel degelijk inhoud heeft.
Oud 23-05-2004, 11:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
MarkB schreef op 23-05-2004 @ 11:57 :
Ik zie zijn kwaliteiten anders niet. Om maar weer terug te komen op dat voorbeeld met de Josti-band die hij 'imiteerde'. Hij staat zich daar 5 minuten lang op te winden en druk te maken met een hoop geschreeuw en geblaat en mensen vinden dat toch zo geweldig, want "hij bedoelt er wél iets mee". Nee, helemaal niet, Hans Teeuwen wil jou aan het lachen krijgen en hoe krijg je -helaas- de meerderheid van de mensen aan het lachen? Door een ander flink voor lul te zetten. Naderhand legt hij het zelf uit alsof er een geniale filsofie achter zit, maar het blijft gewoon niks anders dan het voor lul zetten van gehandicapte mensen. Dat kan ik ook. Daar is geen talent voor nodig.

Wat is dan z'n talent? Is dat zijn schreeuwerigheid? Het lijkt wel alsof die vent alleen maar hoeft gaan staan razen en tieren op het podium om leuk te zijn. Is dat talent dan het zoveel mogelijk roepen van de woordjes 'kut' 'lul' en 'neuken', wat ik hem vaker wel dan niet heb zien doen? Ja, kijk, met grove taal heb je natuurlijk al snel de platvloerse lachers op je hand. Maar om dat nou talent te noemen.

Het is niet zo dat Hans zijn boodschap me niet aanstaat. Het is zo dat Hans geen boodschap hééft, ook al zeggen hij en zijn fans dat zijn getier en geschreeuw wel degelijk inhoud heeft.
Ik snap niet dat je je er zo over opwint.
Ik vind Hans Teeuwen ook helemaal niks, maar als anderen hem nou wel leuk vinden? Wat is dan het probleem?
Wees blij dat er voor ieders smaak wel cabaret te vinden is. Het zou voor een hoop mensen niet leuk zijn als men de cabaret aan mijn smaak aan ging passen. Zit ik dan in een lege zaal
En dat Hans Teeuwen anderen voor lul zet en woorden als 'kut' en 'lul' gebruikt om anderen aan het lachen te maken, dat is niet bijzonder. Er zijn zóveel cabaretiers die dat doen; zijn die dan allemaal zo slecht volgens jou? Ook als blijkt dat het gewoon heel goed werkt bij het grote publiek?
En of ie nou een boodschap heeft of niet; als mensen moeten lachen is het toch best? Van mijn part roept hij 20x 'kut', zonder dat er enige boodschap bij komt kijken. Als het werkt moet ie dat lekker doen en de mensen die het niet leuk vinden; die kijken maar niet en gaan niet naar z'n shows.
Oud 23-05-2004, 11:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-05-2004 @ 12:13 :
Ik snap niet dat je je er zo over opwint.
Ik vind Hans Teeuwen ook helemaal niks, maar als anderen hem nou wel leuk vinden? Wat is dan het probleem?
Wees blij dat er voor ieders smaak wel cabaret te vinden is. Het zou voor een hoop mensen niet leuk zijn als men de cabaret aan mijn smaak aan ging passen. Zit ik dan in een lege zaal
En dat Hans Teeuwen anderen voor lul zet en woorden als 'kut' en 'lul' gebruikt om anderen aan het lachen te maken, dat is niet bijzonder. Er zijn zóveel cabaretiers die dat doen; zijn die dan allemaal zo slecht volgens jou? Ook als blijkt dat het gewoon heel goed werkt bij het grote publiek?
En of ie nou een boodschap heeft of niet; als mensen moeten lachen is het toch best? Van mijn part roept hij 20x 'kut', zonder dat er enige boodschap bij komt kijken. Als het werkt moet ie dat lekker doen en de mensen die het niet leuk vinden; die kijken maar niet en gaan niet naar z'n shows.
Van mij mag-ie. En het is inderdaad goed dat er voor iedereen verschillende soorten cabaret bestaan. En het is maar goed dat iedereen een andere soort humor heeft. Maar ik windt me niet op. Ik wilde dat hele stukje dat jij gequote hebt ook helemaal niet typen, maar bepaalde mensen -zoals Dusjcrib en Daangerous- blíjven mij quoten en ze blíjven proberen mij ervan te overtuigen dat Teeuwen wél goed is en wél een boodschap heeft terwijl dat toch in geen 100 jaar zal lukken. Als ik zeg dat ik Teeuwen niet leuk vind, blijven zijn fans mij -ook in de echte wereld- lastig vallen om mij te proberen te overtuigen. Waarom?
Oud 23-05-2004, 11:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
MarkB schreef op 23-05-2004 @ 12:30 :
Van mij mag-ie. En het is inderdaad goed dat er voor iedereen verschillende soorten cabaret bestaan. En het is maar goed dat iedereen een andere soort humor heeft. Maar ik windt me niet op. Ik wilde dat hele stukje dat jij gequote hebt ook helemaal niet typen, maar bepaalde mensen -zoals Dusjcrib en Daangerous- blíjven mij quoten en ze blíjven proberen mij ervan te overtuigen dat Teeuwen wél goed is en wél een boodschap heeft terwijl dat toch in geen 100 jaar zal lukken. Als ik zeg dat ik Teeuwen niet leuk vind, blijven zijn fans mij -ook in de echte wereld- lastig vallen om mij te proberen te overtuigen. Waarom?
Omdat jij net zo eigenwijs bent

Jíj blijft bij hoog en laag volhouden dat Hans Teeuwen niet leuk IS. Hij IS dat misschien wel, maaar jij VINDT dat niet. Dat proberen ze je aan het verstand te brengen.
Bovendien beweerde jij dat er geen boodschap achter zijn 'lage' humor zit en zij leggen jou uit dat die er wél is.
Jij weigert ook maar iets in te geven van je mening en zij doen hetzelfde.
En zij proberen als fans jou er van te overtuigen dat ie wel leuk is. Jij probeert als niet-fan ervan te overtuigen dat ie niet leuk is.
Oud 23-05-2004, 12:28
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
voor de miljoenste keer probeer ik je duidelijk te maken dat ik geen Teeuwen fan van je wil maken. jij vindt hem niet grappig. ok. maar, los van boodschappen in teksten of wat dan ook, probeer ik je in te laten zien dat hij wel degelijk zijn vaak goed verstaat (of iig verstond), zijn timing, zijn muzikaliteit staat allemaal los van smaak, en dat probeer ik je duidelijk te maken. ik vind ook lang niet alles van hem even goed, en zeker industry of love niet, vanaf zijn debuut is hij minder geworden: IK BEN GEEN FAN, moge dat even duidelijk zijn.
Oud 23-05-2004, 14:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Omdat je argumenten weinig tot niks voorstellen aangezien ze uit onzin bestaan. Teeuwen zet geen gehandicapten voor lul in het Jostibandstuk, en het gaat niet alleen maar om dingen als kut en lul roepen, het gaat ook om de contekst. Als je zijn gevoel voor humor niet deelt zul je waarschijnlijk nooit snappen waarom men het grappig vind en dan maar denken dat het om de 'vieze woorden' gaat, en dat is jammer.
En jij blijft ook maar terugvallen op die Jostiband, toevallig één van de mindere stukken. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Hard en Zielig of het nummer 'immer en daarentegen' in Trui zul je zien dat het helemaal niet om dom getier en grofheid gaat. Dar vervalt hij helaas alleen in zijn laatste twee shows iets te vaak in, maar het is heus niet het enige wat hem voor veel mensen grappig maakt.

Waar het om gaat, je belicht maar één kant van Teeuwen en ook nog eens zijn zwakkere.

Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 14:26.
Oud 23-05-2004, 14:21
turbarus
turbarus is offline
Hans Teeuwen is de beste Comediant aller tijden! Zijn laatste show was wat minder vond ik zelf, maar voor de rest is hij echt geniaal!

Thomas (Fan)
Oud 23-05-2004, 14:46
snieky
snieky is offline
Citaat:
MarkB schreef op 23-05-2004 @ 11:57 :
*knip*

*knip*
z`n talent? hij kan goed zingen, allemaal (imo) leuke dingen doen met z`n gezicht kan verschillende stemmen doen die leuk in elkaar overgaan.
Oud 23-05-2004, 14:49
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
turbarus schreef op 23-05-2004 @ 15:21 :
Hans Teeuwen is de beste Comediant aller tijden! Zijn laatste show was wat minder vond ik zelf, maar voor de rest is hij echt geniaal!

Thomas (Fan)
Helemaal mee eens, maar soms vind ik dat hij te lang door gaat over grappen dat het niet grappig meer is. Stoned bijvoorbeeld, in het begin is het best wel grappig, maar het duurt zo lang, ook met die kapitein, duurde ook zo lang. Dat vind ik het enige wat minder is.
Oud 23-05-2004, 15:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 22-05-2004 @ 23:01 :
waarom ga je alles opsommen wat hij wel en niet heeft gedaan?wordt je daar wijzer van? en het tijdperk Teeuwen is vanaf dat hij debuteerde minder geworden
Mag dat niet dan? Ik probeer zo goed mogelijk te vertellen waar hij dingen weglaat en waar hij dingen wel vertelt. Daar kunnen mensen die de show nog nooit gehoord hebben inderaad wijzer van worden, omdat ze de ontbrekende stukjes dan nog even kunnen downloaden of vragen aan anderen of ze ze kunnen doorsturen op MSN. Daarbij komt nog dat ik die ontbrekende stukjes opnoemde als reden dat ik het televisieoptreden vrij slecht vond.

Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 22:22.
Oud 23-05-2004, 19:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-05-2004 @ 12:51 :
Omdat jij net zo eigenwijs bent
Zou je denken? *kuch*
Oud 24-05-2004, 10:00
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
MarkB: het is niet zo dat Hans alleen leuk gevonden wordt wanneer hij vloekt/scheldt/schreeuwt. Althans; bij mij niet. Tuurlijk is het grappig, maar als je kijkt naar het stuk over de onderzeeboot in 'Met een Breierdeck', zie je dat hij ook grappig kan zijn als hij alleen maar een verhaaltje vertelt met wat rariteiten erin. Of het stukje in 'IOL' over de fopwinkel, wanneer hij vertelt over de praatstok. En het stuk over de Gunther Schneider.
Ik vind dat persoonlijk nog grappiger dan wanneer hij zo schreeuwt.
Oh, en één van zijn talenten: hij kan goed pianospelen.
Oud 24-05-2004, 18:47
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Ik vind hem gewoon grappig
Oud 24-05-2004, 21:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 24-05-2004 @ 11:00 :
MarkB: het is niet zo dat Hans alleen leuk gevonden wordt wanneer hij vloekt/scheldt/schreeuwt. Althans; bij mij niet. Tuurlijk is het grappig, maar als je kijkt naar het stuk over de onderzeeboot in 'Met een Breierdeck', zie je dat hij ook grappig kan zijn als hij alleen maar een verhaaltje vertelt met wat rariteiten erin. Of het stukje in 'IOL' over de fopwinkel, wanneer hij vertelt over de praatstok. En het stuk over de Gunther Schneider.
Ik vind dat persoonlijk nog grappiger dan wanneer hij zo schreeuwt.
Oh, en één van zijn talenten: hij kan goed pianospelen.
Yep, die stukjes die jij opnoemt vind ik ook allemaal leuk. Die schreeuwstukjes ook, maar eigenlijk vind ik alles leuk van Hans Teeuwen. Alleen sommige liedjes op de piano zijn wat minder... dat hij piano kan spelen is zeker waar maar sommige liedjes zijn wat slap, beetje serieus, wat misschien niet bij het past. Maja variatie in de verschillende stukjes kan ook leuk zijn.
Oud 25-05-2004, 08:10
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-05-2004 @ 22:33 :
dat hij piano kan spelen is zeker waar maar sommige liedjes zijn wat slap, beetje serieus, wat misschien niet bij het past.
Ja, ik hou d'r ook niet zo van..
Oud 28-05-2004, 15:31
Stekel41
Stekel41 is offline
hans teeuwen is zooo f*cking goed
Oud 30-05-2004, 16:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-05-2004 @ 22:33 :
Yep, die stukjes die jij opnoemt vind ik ook allemaal leuk. Die schreeuwstukjes ook, maar eigenlijk vind ik alles leuk van Hans Teeuwen. Alleen sommige liedjes op de piano zijn wat minder... dat hij piano kan spelen is zeker waar maar sommige liedjes zijn wat slap, beetje serieus, wat misschien niet bij het past.
Ik vond in Hard en Zielig de serieuze stukken heel goed aansluiten op de rest. Vooral het lied 'Ik wacht op de nacht' en het kippenvelnummer 'Krabben naar het hart' zijn echt briljant.
Oud 31-05-2004, 18:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Juice schreef op 30-05-2004 @ 17:16 :
Ik vond in Hard en Zielig de serieuze stukken heel goed aansluiten op de rest. Vooral het lied 'Ik wacht op de nacht' en het kippenvelnummer 'Krabben naar het hart' zijn echt briljant.
Hij heeft wel een aantal leuke nummers met de piano ("Wacht Op De Nacht", "Doei!", "Nederland" en "Dat Dan Weer Wel"), maar vooral in de eerste twee shows zijn er stukjes op de piano die echt minder zijn. Vaak als ik dan die video afdraai, zap ik ff langs de zenders en na 2 minuten kijk ik weer naar de video want dan zijn die nummers weer bijna voorbij.

Dit is wel een leuk recent artikel over Hans:
http://www.8weekly.nl/index.php?art=1600
Oud 31-05-2004, 21:03
Daangerous
Daangerous is offline
sorry, maar wat een kutartikel
Oud 31-05-2004, 21:53
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 31-05-2004 @ 22:03 :
vond ik ook al, die joost heeft weinig idee waar 'ie over praat naar mijn idee.
Oud 31-05-2004, 22:53
Verwijderd
Het stuk door Theo van Gogh in de VARA gids over Hans Teeuwen en Industry of Love vond ik leuk.

Maar ik heb geen zin te kijken of dat ook online staat, dus pech dan
Oud 01-06-2004, 21:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 31-05-2004 @ 22:03 :
Vind ik ook, heb er een andere mening over... maar goed met "leuk" bedoelde ik meer "interessant" hoe anderen er over denken en wat hun persoonlijke smaken zijn... maar ook ik ben het niet echt met het artikel eens, nee.
Oud 02-06-2004, 09:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 31-05-2004 @ 23:53 :
Het stuk door Theo van Gogh in de VARA gids over Hans Teeuwen en Industry of Love vond ik leuk.

Maar ik heb geen zin te kijken of dat ook online staat, dus pech dan
Wat een irritante post...
Oud 02-06-2004, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 02-06-2004 @ 10:57 :
Wat een irritante post...
Gelukkig is de jouwe wel entertainment.
Oud 02-06-2004, 11:41
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-06-2004 @ 12:30 :
hehe
Oud 03-06-2004, 07:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-06-2004 @ 12:30 :
dank je

ik bedoelde meer irritant als in 'ja het was wel leuk maar jullie krijgen het niet te zien dus eigenlijk staat deze post hier alleen maar als ondraaglijke kwelling voor hen die het artikel niet kennen moehahahaahhaha'

als een film over de 60's
Oud 14-06-2004, 19:33
Daantuh
Daantuh is offline
TJa dat dan weer wel.
Oud 15-06-2004, 10:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
Daantuh schreef op 14-06-2004 @ 20:33 :
TJa dat dan weer wel.
wat een up

het irritantste is het wel als men dat dan weer wel gaat imiteren... brrr
Oud 18-06-2004, 16:45
puto
puto is offline
Ik personelijk erger me dood aan hem.
Maar het is nou eenmaal een bekend man, en er zullen altijd wel mensen zijn die hem niet mogen.
En omdat hij bekend is, komen al die meningen over hem ook zo naar buiten, wat ik eigenlijk onzin vind.
Oud 20-06-2004, 21:49
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
puto schreef op 18-06-2004 @ 17:45 :

En omdat hij bekend is, komen al die meningen over hem ook zo naar buiten, wat ik eigenlijk onzin vind.
ehh ikke niet schnap
Oud 03-07-2004, 16:12
Andrew
Andrew is offline
die gast is een kloot.. ook buiten zn stukken.. (eh.. k werk in theater vandaar) t was wel geinig allemaal in t begin maar t is nu eentonig geworden, vooral zn laatste show.. weinig samenhang enzo.. beetje jammer
Oud 04-07-2004, 17:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Andrew schreef op 03-07-2004 @ 17:12 :
ook buiten zn stukken.. (eh.. k werk in theater vandaar)
Ja? Hoe is hij dan IRL buiten zijn shows? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar...
Oud 04-07-2004, 17:45
Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
minder grappig dan tijdens zn shows neem ik aan
Oud 04-07-2004, 17:58
Boate Bob
Boate Bob is offline
Cabaret is een kwestie van smaak en daarover valt niet te twisten. Het is echt zinloos om hier een discussie over te voeren. Vind je hem ruk, kijk dan niet. Vind je hem geweldig, good for you.
Ik ga toch ook niet vragen of we mischien de bloemkool maar moeten afschaffen omdat ik het niet lust?
Oud 05-07-2004, 14:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-07-2004 @ 18:39 :
Ja? Hoe is hij dan IRL buiten zijn shows? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar...
Ik zag em een keer in de Albert Heijn... zo'n vakkenvuller vroeg heel verlegen of ie Hans Teeuwen was, waarna hij keihard door de winkel schreeuwde "JA, MAAR VOOR JOU IS HET MENEER TEEUWEN!!!".
Oud 05-07-2004, 14:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Boate Bob schreef op 04-07-2004 @ 18:58 :
Cabaret is een kwestie van smaak en daarover valt niet te twisten. Het is echt zinloos om hier een discussie over te voeren. Vind je hem ruk, kijk dan niet. Vind je hem geweldig, good for you.
Ik ga toch ook niet vragen of we mischien de bloemkool maar moeten afschaffen omdat ik het niet lust?
Wat een dooddoener. Natuurlijk kun je hierover discussiëren, je kunt het toch ook hebben over techniek, hoe zijn shows in elkaar zitten etc. Dat is lang niet altijd een kwestie van smaak.
Hier wordt nauwelijks over smaak getwist, maar gewoon over de reden dat iemand Teeuwen wel of niet leuk vind, incl. argumenten.

Met dit soort ideeën kun je ook wel het hele subforum afschaffen.
Oud 05-07-2004, 21:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-07-2004 @ 15:08 :
Ik zag em een keer in de Albert Heijn... zo'n vakkenvuller vroeg heel verlegen of ie Hans Teeuwen was, waarna hij keihard door de winkel schreeuwde "JA, MAAR VOOR JOU IS HET MENEER TEEUWEN!!!".
Hehe, echt iets voor hem ja.
Oud 05-07-2004, 21:44
Andrew
Andrew is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-07-2004 @ 22:23 :
Hehe, echt iets voor hem ja.
arrogant, egoist, klootzak

*aahh laat ik nu geen zin hebben om 30 minuten in de auto te zitten naar een andere kutstad.. laat ik dan maar voor de 3e keer mn show afzeggen en die mensen maar een dvd geven ofzo*
Oud 14-07-2004, 22:57
viswijf
viswijf is offline
de helft van wat hans allemaal uitkraamt versta ik geeneens
Oud 14-07-2004, 23:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
viswijf schreef op 14-07-2004 @ 23:57 :
de helft van wat hans allemaal uitkraamt versta ik geeneens
daar heb ik idd ook wel eens last van

Pas bij de vierde keer kijken ontdekt dat het nijlpaard in de nijlpaardklok ook echt iets zegt ipv maar wat brabbelt (tis ongeveer kwart over acht)

Regels voor berichten