Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik sluit me verder volledig aan bij Daangerous. |
![]() |
||
Citaat:
Als hij al iemand voor lul zet, zijn dat domme mensen, door ze te imiteren. Vaak bedoelt hij bij het 'belachelijk maken' van een bepaalde, kleinere groep, juist het tegenovergestelde, zoals bij die stukken in Met een Breierdeck waarin hij racistische propaganda gekondigd. Hij speelt gewoon een rol. Verder kun je idd niet ontkennen dat hij, ookal is het jouw humor niet, vaak technisch een heel goede caberetier is. Dan heb ik het niet over schreeuwstukken als de Jostiband, maar bijvoorbeeld de eerste sketch in zijn debuut.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat is dan z'n talent? Is dat zijn schreeuwerigheid? Het lijkt wel alsof die vent alleen maar hoeft gaan staan razen en tieren op het podium om leuk te zijn. Is dat talent dan het zoveel mogelijk roepen van de woordjes 'kut' 'lul' en 'neuken', wat ik hem vaker wel dan niet heb zien doen? Ja, kijk, met grove taal heb je natuurlijk al snel de platvloerse lachers op je hand. Maar om dat nou talent te noemen. Het is niet zo dat Hans zijn boodschap me niet aanstaat. Het is zo dat Hans geen boodschap hééft, ook al zeggen hij en zijn fans dat zijn getier en geschreeuw wel degelijk inhoud heeft. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind Hans Teeuwen ook helemaal niks, maar als anderen hem nou wel leuk vinden? Wat is dan het probleem? Wees blij dat er voor ieders smaak wel cabaret te vinden is. Het zou voor een hoop mensen niet leuk zijn als men de cabaret aan mijn smaak aan ging passen. Zit ik dan in een lege zaal ![]() En dat Hans Teeuwen anderen voor lul zet en woorden als 'kut' en 'lul' gebruikt om anderen aan het lachen te maken, dat is niet bijzonder. Er zijn zóveel cabaretiers die dat doen; zijn die dan allemaal zo slecht volgens jou? Ook als blijkt dat het gewoon heel goed werkt bij het grote publiek? En of ie nou een boodschap heeft of niet; als mensen moeten lachen is het toch best? Van mijn part roept hij 20x 'kut', zonder dat er enige boodschap bij komt kijken. Als het werkt moet ie dat lekker doen en de mensen die het niet leuk vinden; die kijken maar niet en gaan niet naar z'n shows.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jíj blijft bij hoog en laag volhouden dat Hans Teeuwen niet leuk IS. Hij IS dat misschien wel, maaar jij VINDT dat niet. Dat proberen ze je aan het verstand te brengen. Bovendien beweerde jij dat er geen boodschap achter zijn 'lage' humor zit en zij leggen jou uit dat die er wél is. Jij weigert ook maar iets in te geven van je mening en zij doen hetzelfde. En zij proberen als fans jou er van te overtuigen dat ie wel leuk is. Jij probeert als niet-fan ervan te overtuigen dat ie niet leuk is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En jij blijft ook maar terugvallen op die Jostiband, toevallig één van de mindere stukken. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Hard en Zielig of het nummer 'immer en daarentegen' in Trui zul je zien dat het helemaal niet om dom getier en grofheid gaat. Dar vervalt hij helaas alleen in zijn laatste twee shows iets te vaak in, maar het is heus niet het enige wat hem voor veel mensen grappig maakt. Waar het om gaat, je belicht maar één kant van Teeuwen en ook nog eens zijn zwakkere.
Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 14:26. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 22:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dit is wel een leuk recent artikel over Hans: http://www.8weekly.nl/index.php?art=1600
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik bedoelde meer irritant als in 'ja het was wel leuk maar jullie krijgen het niet te zien dus eigenlijk staat deze post hier alleen maar als ondraaglijke kwelling voor hen die het artikel niet kennen moehahahaahhaha' als een film over de 60's
||
Citaat:
het irritantste is het wel als men dat dan weer wel gaat imiteren... brrr
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Hier wordt nauwelijks over smaak getwist, maar gewoon over de reden dat iemand Teeuwen wel of niet leuk vind, incl. argumenten. Met dit soort ideeën kun je ook wel het hele subforum afschaffen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() *aahh laat ik nu geen zin hebben om 30 minuten in de auto te zitten naar een andere kutstad.. laat ik dan maar voor de 3e keer mn show afzeggen en die mensen maar een dvd geven ofzo*
||
Citaat:
Pas bij de vierde keer kijken ontdekt dat het nijlpaard in de nijlpaardklok ook echt iets zegt ipv maar wat brabbelt (tis ongeveer kwart over acht)
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht Hans Teeuwen Sanctus | 1 | 28-01-2005 19:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde (hans teeuwen) Co | 4 | 27-02-2004 15:43 | |
Muziek |
Hans Teeuwen... Birdy 85 | 21 | 22-11-2003 09:27 | |