Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hoogstends een paar ondernemers die zitten te blaffen op het Malieveld ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nee hoor
waarom gaat deze partij stalin nog wat partij heten geef toe het was een man met volgens jullie goede id'n dat zal best maar hoeveel mensen zijn er wel niet dood gegaan hoeveel mensen werden er wel niet onder drukt terwijl gelijkheid centraal staat in het communisme gelijkheid maar in de praktijk komt hier toch niks van |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En misschien moet je het maar niet als bedreiging ervaren, maar meer als een belofte die hoogstwaarschijnlijk nooit na te komen valt |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En conservatisme vind ik ook irritant, je moet openstaan voor de toekomst, voor veranderingen, je moet je niet de hele tijd aan de zelfde ideeën vastklampen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2, owh jah vermoord die kinderen maar , is fijn als je tweeling hebt en je hebt al 1 kind dan komt cker de geheime politie ![]() 3, dat is het enigste punt waar ik mee eens ben , ik wil een REPUBLIEK!! 4, hoe harder aanpakken ?? vertel hoe je dat gaat doen !! 5, worden ze alleen maar aggresiever van en komt er meer geweld 6, zie 5 en zo erg is het probleem ook niet !! 7, die worden goed bewaakt en de meeste asielzoekers gaan weer het land uit , maar ik d8 dat jullie linkse mensen hun hier wilden laten ?? dat is in strijdt met jullie principes , GELIJKHEID! 9, heb je zelf al gezegd , is onmogelijk !! 10, het valt wel mee met het mileu en waar wil je die mensen vandaan halen die bevoegd zijn hun te straffen je hebt het nu al te druk met die jongeren uit die opvoedkampen 11, daar heb ik geen mening over |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat was niceman hoor , en voel jij je nou slimmer omdat je op gym zit , WHAHAHAHHAHAAHAHA dan ben je nog dommer dan ik d8 |
![]() |
||
Citaat:
ik zei het tegen trumpetlover... merk ik hier een verborgen identiteit op?
|
![]() |
Ik ben het persoonlijk niet eens met de standpunten zoals die door onze neo-Communist worden verkondigd, maar Nederland is nog altijd een democratie.
Laat niceman1984 een eigen partij oprichten (of dat nu zijn SV is of iedere andere partij maakt niets uit), laat hem ervoor zorgen dat hij in ieder kiesdistrict voldoende handtekeningen ophaald om deel te kunnen nemen aan de verkiezingen en laat de kiezers uitmaken of zij het communisme in de vorm zoals die door niceman1984 wordt gepresenteerd ook willen of niet. Voor zover ik weet hebben tijdens de laatste Tweedekamer verkiezingen ook de NCPN meegedaan, zij streven, evenals niceman1984 het communisme na. Aangezien de kiesdrempel niet is bereikt door de NCPN weet ik niet of niceman1984 een nieuwe communistische partij moet oprichten. De SV vist dan namelijk uit dezelfde vijver als de NCPN, met voor beide alleen maar nadelen, daar ze het aantal stemmen dat normaal alleen naar de NCPN zou gaan moeten delen. Nogmaals, mijn zegen heeft hij, als dit zijn mening is, wat mij betreft heeft hij ook het recht deze mening uit te dragen, zolang hij mensen die er geen interesse in hebben er niet mee lastig valt. Ik vind echter wel dat hij mij mijn mening ook moet gunnen, uit sommige hier genoteerde reacties op het oorspronkelijke bericht, blijkt dat hij wel erg overtuigd is van zijn eigen gelijk, en wel in die mate dat een andere mening niet geaccepteerd wordt. (dit geldt niet alleen voor niceman1984, maar ook voor sommige anderen) Met de allervriendelijkste groeten van de rechterzijde van het politieke spectrum, Mederiacvm |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
stelling: werkgevers buiten werknemers uit niceman1984 | 41 | 26-01-2004 21:13 |