Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2004, 13:28
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
cut_off schreef op 27-01-2004 @ 09:22:
Stel je voor iemand zou eens een standpunt uitdragen.
Dat kan je ook doen zonder persoonlijk te worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2004, 13:58
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
cut_off schreef op 26-01-2004 @ 12:17:

Ik geloof niet in ziek worden na vegetarier worden. Gewoon zorgen voor volkoren brood, genoeg groente en fruit, genoeg aardappels/bonen/pasta/soja. Zuivelproducten voor b12, en anders b12 verijkte producten (vleesvervangers). Klinkt toch niet moeilijk of wel dan ? Ik snap echt niet hoe je zo ziek wordt, ik eet alleen maar gezonder. Ik leer groente en fruit ook nog eens meer waarderen.
idd. En als je niet goed weet welke producten/groenten/fruit het meeste vervangstoffen bevatten, vraag je het toch gewoon aan je (verdraagzame!- want je hebt nog steeds aartsconservatieve dokters die zweren bij vlees) dokter of zo.
Ik eet nu ongeveer zeven jaar geen vlees meer, al moet ik er wel bij zeggen dat ik eens in de zoveel tijd bij m'n oma mee-eet van een scharrelkippetje dat lustig heeft kunnen rondlopen.
Ik denk niet dat ik vreemde misvormingen heb??
Goed vervangen is dan ook echt wel een voorwaarde, en dan spreek ik over tofu (wat niet saai hoeft te smaken als je het lekker klaarmaakt), genoeg peulvruchten, wiertjes, paddestoelen! (ook gewone champignons, maar vooral oosterse paddestoelen (bv. Shii-take) doen echt een wonder. En verder altijd kiezen voor volkoren in plaats van wit brood en zo van die dingen, gewoon je eetgewoonten aanpassen. Dat hoeft echt niet walgelijk te smaken.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:08
rodina
rodina is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-01-2004 @ 14:58:
Ik eet nu ongeveer zeven jaar geen vlees meer, al moet ik er wel bij zeggen dat ik eens in de zoveel tijd bij m'n oma mee-eet van een scharrelkippetje dat lustig heeft kunnen rondlopen.

Dat lijkt me nou helemaal niets. Eerst vol 'liefde' je kip vol stoppen met eten en dergelijke en vervolgens door de soep gooien.
Oud 27-01-2004, 14:22
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
rodina schreef op 27-01-2004 @ 15:08:
Dat lijkt me nou helemaal niets. Eerst vol 'liefde' je kip vol stoppen met eten en dergelijke en vervolgens door de soep gooien.
net niet 'volstoppen'. Je laat ze gewoon eten wat ze willen en je geeft ze meer dan genoeg ruimte (en dan bedoel ik echt wel een half park voor vijf kippen).
Toch veel charmanter dan de vleesindustrie nee? Ik heb echt veel minder problemen met een scharrelkip te eten dan een stress-legbatterijkip.

Wat niet wegneemt dat ik m'n eigen kip zou kunnen nekken...stel je voor dat we Mieke de Zindelijke Huiskip (mijn huisdier vroeger) hadden moeten eten .
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:02
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
rodina schreef op 27-01-2004 @ 15:08:
inderdaad, als je het maar iemand anders laat doen zodat je er nix van meekrijgt, dan is het wel goed. dat zo'n beestje dan zwaar mishandeld wordt, maakt niet zoveel uit want je ziet t niet
Oud 27-01-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 27-01-2004 @ 14:28:
Dat kan je ook doen zonder persoonlijk te worden.
Wanneer werd ik precies persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:47
rodina
rodina is offline
Citaat:
little nemo schreef op 27-01-2004 @ 16:02:
inderdaad, als je het maar iemand anders laat doen zodat je er nix van meekrijgt, dan is het wel goed. dat zo'n beestje dan zwaar mishandeld wordt, maakt niet zoveel uit want je ziet t niet
Daarom
Oud 27-01-2004, 19:45
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
cut_off schreef op 27-01-2004 @ 16:46:
Wanneer werd ik precies persoonlijk.
Pagina 3.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:23
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 27-01-2004 @ 20:45:
Pagina 3.
Nee...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 23:07
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
cut_off schreef op 27-01-2004 @ 21:23:
Nee...
Jij bent zo enthousiast omdat je *net* vegetarier bent dat je niet eens inziet hoe irritant je bent. Anderen komen tenminste nog met goede onderbouwingen en hebben respect voor anderen hun mening. Jij zegt dat je dat respect hebt maar jou post getuigen van heel wat anders. Houd jij je vegetarisme nou maar eerst even vol voordat je de wereld gaat verblijden met je ideen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 23:12
count.me.out
count.me.out is offline
cut_off, so full of crap.
ignorant..

hou maar eens vol, draag je mening pas uit als die gevraagd wordt, maak je nuttig, zet je in voor dieren en hang niet meteen meneer de vegetariër op een of ander kutforum uit.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 23:26
Human2.0
Human2.0 is offline
wtf boeit het nou je mag toch zelf weten waar je voor kiest.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 23:29
count.me.out
count.me.out is offline
niet als je daarmee anderen tot last bent door te laten zien hoe 'anders' je wel niet bent en hoe erg je je wel niet afzet tegen de maatschappij waarin we leven.

sjonge.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 08:19
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
xloserkidx schreef op 28-01-2004 @ 00:29:
niet als je daarmee anderen tot last bent door te laten zien hoe 'anders' je wel niet bent en hoe erg je je wel niet afzet tegen de maatschappij waarin we leven.

sjonge.
word jij nou eerst maar eens 18
Oud 28-01-2004, 08:38
count.me.out
count.me.out is offline
dan mag ik eindelijk legaal bier drinken, niet dat ik bacardi breezers vies vind hoor!

..
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 08:55
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
xloserkidx schreef op 28-01-2004 @ 00:29:

sjonge.
is cut_off jou tot last, en zo ja hoe?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 08:58
count.me.out
count.me.out is offline
nee hoor, tis vast een fijne vent , tis alleen zijn posts die ik lees in dit topic. vond ik een beetje, overgemotiveerd snap je?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 10:07
TiggeWabbit
TiggeWabbit is offline
moet die knul dan eerst een jaar wachten tot ie zijn echte officiele vegadiploma a, b en c heeft voordat ie zn standpunt mag verkondigen?
Oud 28-01-2004, 12:29
count.me.out
count.me.out is offline
Citaat:
TiggeWabbit schreef op 28-01-2004 @ 11:07:
moet die knul dan eerst een jaar wachten tot ie zijn echte officiele vegadiploma a, b en c heeft voordat ie zn standpunt mag verkondigen?
nou.. ja
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 13:10
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
xloserkidx schreef op 28-01-2004 @ 13:29:
nou.. ja
Ga toch een eind fietsen, jankert
Oud 28-01-2004, 13:12
count.me.out
count.me.out is offline
lees sarcasme emoboy.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-01-2004 @ 15:22:
Mieke de Zindelijke Huiskip
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 13:32
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
xloserkidx schreef op 28-01-2004 @ 14:12:
lees sarcasme emoboy.
zwaktebod
Oud 28-01-2004, 13:45
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 28-01-2004 @ 14:32:
zwaktebod
die hele dude bestaat voor 100% uit zwaktebod
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 14:46
count.me.out
count.me.out is offline
hypocriet.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Narod schreef op 28-01-2004 @ 00:07:
Jij bent zo enthousiast omdat je *net* vegetarier bent dat je niet eens inziet hoe irritant je bent. Anderen komen tenminste nog met goede onderbouwingen en hebben respect voor anderen hun mening. Jij zegt dat je dat respect hebt maar jou post getuigen van heel wat anders. Houd jij je vegetarisme nou maar eerst even vol voordat je de wereld gaat verblijden met je ideen.
Elk standpunt dat ik maak onderbouw ik godverdomme, dus lul niet zo loos !!

Over welke posts van mij heb je het dan trouwens. Ben zelf dan ook duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
xloserkidx schreef op 28-01-2004 @ 00:12:
cut_off, so full of crap.
ignorant..

hou maar eens vol, draag je mening pas uit als die gevraagd wordt, maak je nuttig, zet je in voor dieren en hang niet meteen meneer de vegetariër op een of ander kutforum uit.
Oh dus jij gaat mij het recht op vrij spreken wegnemen? Jij gaat mij vertellen dat ik me niet inzet voor dieren?

Patethisch elitaire kleuter.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 18:21
Verwijderd
Het valt me wel een beetje op dat sommige vegetariërs hier de vleeseters verwijten dat ze nog vlees eten. Laat iedereen nou gewoon lekker bepalen wat ie wil eten.

Ik eet zelf geen vlees meer en ik voel me reiner, gelukkig...Dat komt omdat ik nu geen leed meer eet, zeg maar. Soms krijg ik nog wel trek in een stukje kip ofzo maar als ik dan denk wat het eigenlijk is, een dood dier dat geleden heeft en geen liefde heeft ontvangen, nee dank je dan heb ik er geen trek meer in.

Ik zit denk ik nog wel in die fase: iedereen moet weten dat ik geen vlees eet. Ik ben dan ook blij dat iedereen bij mij op school en op mijn werk het weet. Dat komt gewoon omdat ik er trots op ben en omdat ik zo blij met mijn beslissing ben.

Dat filmpje open ik maar niet. Ik weet ongeveer hoe erg het is en als ik daar naar kijk dan heb ik er weer een trauma bij. Ik hou zo erg van dieren en ik wil niets te maken hebben met onrespectvol slachten, dus ik ga er ook niet naar kijken. Ik ben heus wel benieuwd maar als ik jullie reacties lees doe ik het gewoon niet. Net als dat ik iemand vlees zie eten, dan eet ik het ook niet...

Ik ben trouwens van de 1 op de andere dag compleet vegetarisch gaan eten, te vergelijken met hoe ik gestopt ben met roken. Sterke discipline denk ik.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:42
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
bugge schreef op 28-01-2004 @ 19:21:
Soms krijg ik nog wel trek in een stukje kip ofzo maar als ik dan denk wat het eigenlijk is, een dood dier dat geleden heeft en geen liefde heeft ontvangen, nee dank je dan heb ik er geen trek meer in.
dat trekt wel weg maak je geen zorgen, ik kan niet zeggen dat ik de behoefte heb in vlees vooral omdat ik me eigenlijk al niet meer voor kan stellen hoe het smaakt.. ik mis het dus zeer zeker niet meer..
Oud 29-01-2004, 19:17
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
bugge schreef op 28-01-2004 @ 19:21:
Het valt me wel een beetje op dat sommige vegetariërs hier de vleeseters verwijten dat ze nog vlees eten. Laat iedereen nou gewoon lekker bepalen wat ie wil eten.

.
Nee want vlees is moord, en dat kan ik niet accepteren...
Oud 29-01-2004, 20:03
count.me.out
count.me.out is offline
subtiel gebracht , maar ben het er wel mee eens.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 10:33
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 29-01-2004 @ 20:17:
Nee want vlees is moord, en dat kan ik niet accepteren...
Als jij tegen vleeseteres zegt dat ze geen vlees mogen eten dan noem ik dat beperking van vrijheid en gebrek aan respect. En dat kan ik niet accepteren.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 12:22
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb 2 keer geprobeerd om vegetarier te worden maar het waren beide mislukte pogingen, omdat mijn hele familie vlees eet en me niet echt aanmoedigde. ik had ook nog nooit beelden gezien en veel gelezen of onderzoek gedaan over hoe het gaat met die dieren
maar ik heb nu al een uur lang een gevoel in mn buik, alsof ik elk moment moet overgeven, ik walgde ervan toen ik dit las. ik heb onderzoek gedaan op het internet over de bio-industrie, dierenmishandelling, en hoe het eraan toe gaat. het filmpje was nog niet eens nodig voor het gevoel die ik nu heb, dat het compleet ziek is. die kijk ik vanavond wel als ik thuis ben, nu wil ik het nog zien ook.
ik ga nu weer een poging wagen tot vegeratisch eten, heb net een broodje met boterhammenworst in de prullenbak geflikkerd en ik heb nu wel honger maar dat boeit niet, ik voel me nu toch te misselijk om iets te eten. ik heb het gevoel dat deze poging meer succesvol zal lopen als de vorige twee. desnoods, aangezien mijn familie het niet met me eens is over mijn standpunt, kook ik mijn eigen eten. ik heb het er, na deze topic en heel veel internet sites, wel voor over.
Oud 30-01-2004, 12:26
Verwijderd
Koop je gewoon een stapeltje vleesvervangers voor je ma.

Succes in ieder geval .
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 13:46
Ramble On
Ramble On is offline
Mijn ouders zijn het er ook totaal niet mee eens dat ik vegetarisch eet. Ze maken er samen met mn broer regelmatig stomme grapjes over. Gelukkig kookt mn moeder wel apart voor me. Eén keer had ze niet apart gekookt omdat ze weer zo'n bui had van "belachelijk dat vegetariër zijn" en toen heb ik ipv het eten wat ze had gemaakt met een paar boterhammen met hagelslag aan tafel gezeten die avond.
Oud 30-01-2004, 14:59
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
bugge schreef op 30-01-2004 @ 11:33:
Als jij tegen vleeseteres zegt dat ze geen vlees mogen eten dan noem ik dat beperking van vrijheid en gebrek aan respect. En dat kan ik niet accepteren.
ik vind het houden in te kleine kooien en het slecht verzorgen en moorden van dieren getuigen van disrespect en beperking van vrijheid.

dus fok jou.

ik beperk overigens niemand (had ik die macht maar). en ik ventileer mijn mening alleen in dit soort discussies en aan mensen die er open voor staan...

Laatst gewijzigd op 30-01-2004 om 15:02.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:59
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
cut_off schreef op 30-01-2004 @ 13:26:
Koop je gewoon een stapeltje vleesvervangers voor je ma.

Succes in ieder geval .
probleem is dat ik die quorn dingen enzo meestal niet te vreten vind..

en ik wens muziekvlindertje ook succes!
Oud 30-01-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 30-01-2004 @ 16:59:
probleem is dat ik die quorn dingen enzo meestal niet te vreten vind..

en ik wens muziekvlindertje ook succes!

quorn niet te eten?! quorn is superlekker imo, en sommige varianten smaken ook nog eens als vlees.

soja vind ik minder lekker, maar dat went.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:05
chipmunk
chipmunk is offline
de meeste vegetariers heer moeten ook eens bedenken dat ze veel vleeseters ook juist afschrikken door hun gepreek, ik haat van die irritante elitaire vegetariers die mij vertellen wat ik moet eten, daardoor ben ik nooit echt serieus na gaan denken over mijn eetgedrag of om vegetarier te worden. gelukkig gaan veel mensen als ze ouder worden vanzelf wel over hun eetgedrag en de consequenties daarvan nadenken als ze ouder worden, ik ook.

naja, ik eet (nog wel) vlees, en ik vind het lekker, ik hou ook veel van dieren. het liefst at ik altijd biologisch vlees, maar aangezien ik niet mijn eigen boodschappen doe en de rest van het gezin er minder aan denkt lukt dat niet. als ik op kamers ga word ik waarschijnlijk wel vegetarier, misschien zelfs wel eerder als het nodig vanwege een allergie. binnenkort ga ik naar een allergoloog heb, en heel waarschijnlijk reageer ik erg slecht op vlees aangezien dit het moelijkst verteerbaar is, om te kijken of dit het zou kunnen zijn eet ik nu een periode geen vlees en mijn klachten zijn al vrijwel over dus grote kans dat ik niet tegen vlees kan en dan is het wel zo handig het meteen goed te doen en vegetarier te worden., in ieder geval dan als ik op kamers ga en zelf mijn eten kan kopen en bereiden.

ohja, hoe denken de vegetariers hier dan over wild? mijn vader jaagd en ik ga al sinds dat ik klein ben mee op jagt, deze beesten hebben gewoon een goed leven en een goed schot is vrijwel pijnloos.
ohja, en ook nog, dieren zijn nou eenmaal niet gelijkwaardig aan mensen, get over it, dit zegt trouwens niks over de manier waarop ze we moeten behandelen, je zou alles met respect moeten behandlen, ook beesten, maar gelijkwaardig maakt ze dat nog niet.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:22
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
chipmunk schreef op 30-01-2004 @ 18:05:
de meeste vegetariers heer moeten ook eens bedenken dat ze veel vleeseters ook juist afschrikken door hun gepreek, ik haat van die irritante elitaire vegetariers die mij vertellen wat ik moet eten, daardoor ben ik nooit echt serieus na gaan denken over mijn eetgedrag of om vegetarier te worden. gelukkig gaan veel mensen als ze ouder worden vanzelf wel over hun eetgedrag en de consequenties daarvan nadenken als ze ouder worden, ik ook.

naja, ik eet (nog wel) vlees, en ik vind het lekker, ik hou ook veel van dieren. het liefst at ik altijd biologisch vlees, maar aangezien ik niet mijn eigen boodschappen doe en de rest van het gezin er minder aan denkt lukt dat niet. als ik op kamers ga word ik waarschijnlijk wel vegetarier, misschien zelfs wel eerder als het nodig vanwege een allergie. binnenkort ga ik naar een allergoloog heb, en heel waarschijnlijk reageer ik erg slecht op vlees aangezien dit het moelijkst verteerbaar is, om te kijken of dit het zou kunnen zijn eet ik nu een periode geen vlees en mijn klachten zijn al vrijwel over dus grote kans dat ik niet tegen vlees kan en dan is het wel zo handig het meteen goed te doen en vegetarier te worden., in ieder geval dan als ik op kamers ga en zelf mijn eten kan kopen en bereiden.

ohja, hoe denken de vegetariers hier dan over wild? mijn vader jaagd en ik ga al sinds dat ik klein ben mee op jagt, deze beesten hebben gewoon een goed leven en een goed schot is vrijwel pijnloos.
ohja, en ook nog, dieren zijn nou eenmaal niet gelijkwaardig aan mensen, get over it, dit zegt trouwens niks over de manier waarop ze we moeten behandelen, je zou alles met respect moeten behandlen, ook beesten, maar gelijkwaardig maakt ze dat nog niet.
Je verkondigt je mening als ware het feiten..... voor de rest zouden ze je vader moeten afschieten en opeten.. hij heeft toch een goed leven gehad... jij bent niets meer dan een dier, alleen maar omdat jij kan praten.. Je hebt geen recht om een leven te nemen zonder daar een goede reden voor te hebben IMO
Oud 30-01-2004, 17:30
Human2.0
Human2.0 is offline
Als je vroeger kijkt naar het gebit van een mens dan waren wij vleeseters dus wat is er mis met vlees eten.Vlees is dus geen moord.Als je geen vlees eet dan mag dat maar ga niet met mij in discussie dat heeft toch geen zin.Er zijn wel andere dingen waar ik me druk om kan maken
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Human2.0 schreef op 30-01-2004 @ 18:30:
Als je vroeger kijkt naar het gebit van een mens dan waren wij vleeseters dus wat is er mis met vlees eten.Vlees is dus geen moord.Als je geen vlees eet dan mag dat maar ga niet met mij in discussie dat heeft toch geen zin.Er zijn wel andere dingen waar ik me druk om kan maken
daar sla je de spijker op z'n kop. VROEGER is niet nu.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:33
Human2.0
Human2.0 is offline
ja maar wat is er dan mis mee om vlees te eten?

geef mij een voorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Human2.0 schreef op 30-01-2004 @ 18:33:
ja maar wat is er dan mis mee om vlees te eten?

geef mij een voorbeeld?
http://www.petatv.com/tvpopup/getvid...?video=mym2002
(www.meetyourmeat.com)

maar eigenlijk hoef ik dit filmpje helemaal niet te posten, een modern mens heeft zowiso helemaal geen dood dier nodig op zijn/haar bord

Laatst gewijzigd op 30-01-2004 om 17:38.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 30-01-2004 @ 18:34:
http://www.petatv.com/tvpopup/getvid...?video=mym2002
(www.meetyourmeat.com)

maar eigenlijk hoef ik dit filmpje helemaal niet te posten, een modern mens heeft zowiso helemaal geen dood dier nodig op zijn/haar bord
Het is geen kwestie van nodig hebben. Het is een kwestie van lekker vinden. Ik heb het ook niet nodig om elke dag luxe warm te eten en zou mijn geld beter aan de armen kunnen geven, maar ik vind het nu eenmaal lekker. Sue me.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:43
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
cut_off schreef op 30-01-2004 @ 17:06:
en sommige varianten smaken ook nog eens als vlees.

.
Dus je houd wel van vlees...? Hoe jij praat zal je toch moeten walgen van vlees, maar het smaakje vind je wel lekker?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:43
Human2.0
Human2.0 is offline
sprakeloos maar ik ga niet veranderen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Narod schreef op 30-01-2004 @ 18:43:
Dus je houd wel van vlees...? Hoe jij praat zal je toch moeten walgen van vlees, maar het smaakje vind je wel lekker?
Doe niet zo ontwetend!! De mens is omnivoor, ik ook.

Ik vond vlees zelfs een van de smaakvolste dingen die ik at ja.
Gelukkig heb ik nou al veel lekker vegetarisch voedsel leren kennen.

Laatst gewijzigd op 30-01-2004 om 17:59.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:57
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-01-2004 @ 18:42:
Het is geen kwestie van nodig hebben. Het is een kwestie van lekker vinden. Ik heb het ook niet nodig om elke dag luxe warm te eten en zou mijn geld beter aan de armen kunnen geven, maar ik vind het nu eenmaal lekker. Sue me.
Hé hé..iemand die snapt waar ik tegen ben.

trouwens : sue *jou*.... grapjas

Laatst gewijzigd op 30-01-2004 om 18:07.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 18:06
chipmunk
chipmunk is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 30-01-2004 @ 18:22:
Je verkondigt je mening als ware het feiten..... voor de rest zouden ze je vader moeten afschieten en opeten.. hij heeft toch een goed leven gehad... jij bent niets meer dan een dier, alleen maar omdat jij kan praten.. Je hebt geen recht om een leven te nemen zonder daar een goede reden voor te hebben IMO
ja, sorry, volgende keer zet ik er ook wel IMO achter, ben ik daar ook vanaf, maar ik ga ervan uit dat mensen hier wel weten dat het om meningen gaat op een forum

en nee, dat ik kan praten is niet het enige verschil met andere dieren en dat is geen mening maar een feit. en dat betreffende de jagt dat was meer voor de minder kortzichtige mensen bedoeld, ik weet tenminste waar ik het over heb, uit ervaring, of jij dat hebt weet ik niet, maar goed doet er ook niet toe, ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat ik na zoiets: " voor de rest zouden ze je vader moeten afschieten en opeten.. .. hij heeft toch een goed leven gehad... " jou niet meer serieus genoeg neem om daar dieper op in te gaan.

oh ja dit alles: IMO
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten