Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ken iemand die wel sXe is, en hij is er bijna de hele dag mee bezig.
In het begin vond ik het vreemd en irritant omdat hij dacht mij de les te kunnen lezen, maar naar verloop van tijd denk je toch: 'ach, als hij dat wil' Ik vind het weer zo kinderachtig om het af te doen als: moraalridders, of puberaal gedrag. Die mensen kiezen ervoor, net als dat mensen ervoor kiezen om bij de Hare Krieshna te horen, of als moslim te gaan leven. Het is een levenstijl waar je bewust voor kiest, en dat het anders is dan de levenstijl van de 'gemiddelde' BrEeZaHkUt wil niet zeggen dat het minderwaardig is of puberaalgedrag. Ik ken zelfs mensen van in de 30 die sXe zijn, dus het heeft niets met puberaal gedrag te maken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik bedoel, ga niet demonstratief roepen: ik drink niet, dat is slecht... , of mensen die blowen in het openbaar/direct afkeuren.. ![]() |
![]() |
|
tis inderdaad lomp om het mensen op te gaan leggen ik zeg het alleen tegen mensen als ik zelf op een of andere manier er last van heb, van joh hou eens rekening met anderen. maar tekoop lopen met je edge is voor fakers en posers. tis als nog iets voor jou en iets waar JIJ dus trots op moet zijn je kunt niet meer zijn dan een voorbeeld voor mensen
Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 23:01. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|