Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
laat ik het maar zo zeggen: iedereen heeft recht op zijn gebrek aan smaak (sorry Odmar...)
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() je moet t weer zonder me doen, de pizza word hier geserveerd
||
Verwijderd
|
Citaat:
(loop een beetje achter in dit topic..ben ff iets gaan eten en all of a sudden staan er weer 200 reacties bij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wil jij daarbij niet kanker zeggen dat is ook niet zo respectvol tegenover andere mensen (geldt niet voor mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik denk(ben er cker van) dat Ilse mijn btr kent dan dat jij dat doet, dus neem ik aan dat Ilse eerder gelijk heeft dan dat jij dat hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en stop er maar mee , voordat ik dadelijk van boosheid iemand echt ga kwetsen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En nu een "normale" reactie, waarin ik duidelijk wil zeggen wat er raar is aan sortjuhhhhhhhh.
1) de hele tijd, in welk topic dan ook zie ik van jouw hand geen reply zonder het woordje "boeiuhhhhhh" ( dit wordt gewoonlijk niet als echt aardig, of nuttig beschouwt). 2) je breezer schrijf-brabbel gezwam is onduidelijk en onhandig leesbaar, vandaar dat veel mensen niet de moeite nemen om het te lezen, of zelfs maar serieus te nemen. Als je zegt dat je het aan het afleren bent is onzin, het heeft niks met nederlands te maken, dus als je gewoon niet zoveel spijbelt bij die lessen is er niks aan de hand, gewoon nederlands typen, het is je moedertaal. Aanvullingen, iemand??? |
![]() |
|
|