Advertentie | |
|
![]() |
|
- Zit maar te piekeren en te piekeren
- Vanmorgen ruzie met mijn moeder - Saai vandaag op mijn stage eigenlijk wel ![]() - Moet naast AO ook M&O herkansen, heb een 3,6 ![]() ![]() ![]() ![]() + Voor dat tentamen hoef je niets te leren + Nero staat nu voor vast op mijn puter ![]() + Ondanks dat gedoe allemaal toch best goede zin ![]()
|
+ Ik heb heerlijk uitgeslapen
- Dat was volgens school niet de bedoeling + Maar ik mag toch mijn eigen briefjes schrijven + Ik heb me niet verveeld in de pauze's + Iedereen zit vet leuk tegen me te praten op MSN - Ik heb vandaag geen knuffels/kussen etc. gekregen - Ik heb nog steeds geen vriendin - Er heeft nog niemand op me gereageerd op t forum + Ik heb een rustig dagje gehad - Tegenwind op de terugweg
|
![]() |
+ gezellig op school
+ 5,8 voor rep Natuurkunde + 6,1 voor bio, iets boven het gemiddelde (slecht gemaakt!!) - van 8.15 tot 16.00 uur op school gezeten. - latijn is weer slecht gemaakt, en de docenten doen er niets aan.. (zelf moet ik het nog aken) - scheikunde nadert, en dus ook mijn zeer slechte cijfer
|
+ Vrij goede zin
- Toch nog aan het piekeren... - Saaie dag op stage, tijd ging maar niet om… - De vriend van mijn zusje wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis ![]() - Het punt voor MAC staat nog steeds niet op internet ![]()
||
Citaat:
![]() + gezellige gesprekken met mijn hand + vooruitzicht op vakantie - minder gezellige gesprekken met mijn hand - vooruitzicht op centraal examen |
![]() |
|
- saai dagje op school
- klasgenoten doen nog steeds vaag - zere rug - Duits docente maar heel even gezien - verveel me + was om kwart voor een uit + naar decaan geweest + naar de stad geweest Een 6-je, tis niet echt een boeiende dag dit.
|
![]() |
- 1ste uur op school voor werkles terwijl ik eindelijk es het 2e had. Dus: 2e tussenuur.
![]() - rep wiskunde. Heb eigenlijk geen idee of ie goed of slecht ging.. + Latijn repetitie van morgen vervalt omdat de rep die ik zou inhalen te slecht gemaakt was. (lees: zo'n 14 échte voldoendes in 3 klassen met ± 25 leerlingen ![]() + vriendje vaak gezien
|
+ Lekker hard gewerkt op de stage
+ Goed aan het praten met die meid van zaterdag, beginnen nu een beetje over de gevoelens dus ja… + Gefitnesst vandaag, dus op gebied van sport ook weer wat gedaan + Nog twee dagen en dan weer weekend ![]() - Vriend van zusje in het ziekenhuis vandaag opgenomen, morgen wordt-ie geopereerd, het wordt een hele moeilijke operatie
|
+ kladversie van mn pws af
+ om kwart voor een uit + had maar twee uur les + ben weer bij met mn natuurkunde - nog altijd in de stress voor mn herkansing - probleem met die map voor mn pws - loop heel erg achter met wiskunde
||
Citaat:
![]() + Hard doorgewerkt op de stage + Operatie van de vriend van mijn zusje is goed verlopen ![]() - Het zag er wel akelig uit zei mijn zusje + Heb wel het gevoel dat alles goed komt + Nog 1 dag en dan weekend!!! ![]() Niet veel meegemaakt vandaag, dat kun je als een plus maar ook als een min ervaren ![]()
|
Verwijderd
|
+ toetsen gingen goed vandaag,
+ les was ook leuk en ging snel, + zinnetjes tolken ging ook goed ![]() + het is nu alweer weekend, - ik heb buikpijn... - ik heb honger (hey, zou ik daardoor buikpijn hebben?) Een hele goede dag dus, tot nu toe ![]() ![]() |
![]() |
|
+ vroeg uit
+ kladversie van pws ingeleverd - herkansing Duits is op een rottijd in een rotlokaal en ze willen het niet veranderen - zere rug
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
+ WEEKEND!!!
![]() + Dadelijk nog lekker TV kijken - Heb dingen van de stage gekopieerd om morgen wat verder te werken, maar nu is deze oen vergeten ook nog wat andere dingen uit te printen die hij echt erbij nodig had om door te werken... ach ja zal toch wel een en ander er morgen aan doen - Ben moe - Nog HELEMAAL niet bekend waar we op stap gaan morgen en wie er op stap gaat - Computer gaat steeds raarder doen, is echt niet normaal meer! ![]() - MVV verloren van Haarlem - Door deze laatste twee dingen heb ik best wel slechte zin op dit moment...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #5!! Droomvlucht | 501 | 26-03-2004 17:25 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #3! Quiana | 502 | 18-02-2004 16:33 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
De Kantine |
Wat zijn je sterke punten ? Menahem | 78 | 13-08-2003 12:58 |