Advertentie | |
|
![]() |
|
Sint-Truiden (Belgie)
-Grootste fruitteelt in België -2de grootste markt van België -3 torens -Zijn grote rijkdom aan monumenten -vele overstromingen -asiel centrum -meeste frituren en kappers in België per km² goed he ![]() inwoners: 37.000
||
Citaat:
![]() Ze zijn erbij gekomen omdat iemand zei dat het accent van Zus op Emmercompascuums lijkt. Maar als inwoner van het dorp zelf die ook het Emmercompascuums beheerst kan ik niet begrijpen waarom iemand dat vindt.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zeewolde woon ik en dat staat bekend om ...... eeeeuh.... eeeeeuh.... RUST????! En natuur denk ik... hahaha O jah... EN NATUURLIJK DE EEMHOF! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Mijn dorp staat bekend om:
-grote huizen -brede lanen -rijke mensen -Quote 500 toppers -nog meer rijke mensen -dure auto´s -verwende kinderen -mooi jong vrouwelijk schoon -RIVM -Een van de spoorwegovergangen waar de meeste ongelukken gebeuren. Jullie mogen raden welk dorp dat is... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou wat dacht je van Hilversum.. of Laren.. of Blaricum.. of Rozendaal. zeg het maar.. Ik hou het op Hilversum
![]() ik woon in dorp waar voor de 2e x de beste Albert Heijn van Nederland is.. Het teld 6500 inwoners.. heeft verder niets apparts.. misschien de trein naar groningen die wel eens groen is ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het onbegrijpelijk verbod clubje | 23 | 12-10-2003 18:39 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |