Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Er is nu een paar keer gezegd dat het 15 Juni in Amsterdam word, waarom blijven er dan nog mensen vragen waneer het is
![]() Concertje in de melkweg vinnik ook wel goed idee trouwens ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en Darcy zijn goblins moet ik ook nog even bezoeken ![]() ![]() het moet en zal me lukken!! ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() nu wil ik een gebodypainte smoking aan ![]() ![]() maar .. ik denk wel dat ik kom .. hangt er ook een btje vanaf of hier nog een grootse kermisborrel komt ofzo ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() hehe volges mij wuz het gewoon vol toen kga weer is een keertje kors ik lig helemaal uit de metalscene hier ![]() ![]()
|
de korsakoff is een kuttent
de dosis metalheads is voor mij iets te hoog. er wordt regelmatig baggermuziek gedraait. de drankjes zijn iets te duur, wat zeg ik, veel te duur. uitsmijters kijken niet naar je leeftijd maar naar de omvang van je tieten. uitsmijters die je een schop nageven als je ze geen fooi geeft. uitsmijters die zich als fascisten gedragen tegen mensen die commentaar hebben op hun gedrag. geef mij maar de vrankrijk, en eventueel the minds als het sluitingstijd is in de vrankrijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
22ste komt voor mij wel heel goed uit aangezien ik die dag zo en zo al in a'dam ben omdak naar melkweg ga s'avonds... Kutdatums ook altijd. |
![]() |
|
Word het dan de 22 ste?
Kunnen er dan meer mensjes? Tjsa, opzich maakt het mij niet zo veel uit een weekje eerder of later. Owja, ik ga ook liever naar Frankrijk denk ik. Als het echt niet anders kan omdat er een groep naar de Kors wil en een grope naar Frankrijk dan kunnen we natuurlijk splitsen en later weer afspreken.
|
oki, ik vind t vet jammur!! maar ik kom niet ...
1) de 22e hoeft mijn din niet te werken, dus gaan we wat afspreken 2) Dreadlock Pussy en Aggresion spelen dan samen ergens .. wil ik ook wel heen ![]() .. maja, till next time ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Sooooooow problem solved ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan vroeg ik me af wie er s'avonds allemaal mee gaan naar melkweg....? Er spelen 3 bands,jammah tammah,mark foggo,en the slackers..supergeile ska! Voor meer info: http://www.melkweg.nl En hoeveel mensen er int algemeen komen,als we dat weten kan een amsterdammer misschien ff reserveren bij riminis dan hoeven we niet naar een duurder restaurant te gaan of buiten te zitten(al wat dat wel gezellig)of er achter komen dat zelfs de tafels buiten bezet zijn. maar tis maar een ideetje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ok voor het aantal dan maar even een lijstje. [3] (hiertussen het aantal mensjes, hoef je niet te tellen) Naampjes: ~Paranoide ~CemetarySlut ~Black Sugar Ik denk trouwens dat ik wel mee ga naar de melkweg. Heb Jammah Tammah gemist toen ze in Enschede waren ![]() Waarschijnlijk neem ik een vriendin mee, dus moet ik het er met haar nog even over hebben...
Laatst gewijzigd op 04-06-2002 om 20:58. |
![]() |
|
aargh ik kom die zaterdag pas om een uur of 11 ´s avonds op schiphol aan, en hoewel het fucking verleidelijk is om met jullie de nacht door te halen denk ik dat het lichamelijk nie mogelijk is voor me, ik mag namelijk die dag erna de slackers bewonderen
![]() ![]() ah fuck it misschien kom ik oowk wel ik vraag wel iemand zn telefoonnummer enzow misschien dak mn pap en mam op de trein terug zet en zelf mijn terugkomst ga vieren ![]()
Laatst gewijzigd op 04-06-2002 om 21:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en kep jou op 8ball niejt gzien en en en we hebben nog heel wat bij te roddelen over stef (grapjuh) en en en je komt gewoon! brave jongen ![]() ![]() |
![]() |
|
ik zou niet bij riminis gan eten.. de drankjes kosten er nu 3.75 €
![]()
||
![]() |
Citaat:
Jaah angel kom gewoon,super gezellig man! Heb je mijn telnr. niet al? anders geef ik die wel ff over msn ![]() En ehm...in dat geval geen rimini's...wat een *peep* prijzen...dan zoeken we wat anders,wat vernieuwing kan geen kwaad(zolang het nie duurder is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *zucht* waar we vorige keer haden gegeten in de buurt van rimini;s ook... was volgens mij ook niet al te duur, genoeg ruimte, en t eten was ook binnen te houden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Stelling: Het je aanmeten van een lifestyle geschiedt enkel door het je niet aanmeten Negrotiator | 21 | 14-12-2003 20:55 | |
Muziek |
Utrecht Meeting 6 Juni! Roxy | 172 | 07-06-2003 15:47 | |
Muziek |
Meeting Roxy | 255 | 14-05-2003 16:30 | |
Lifestyle |
Utrecht Meeting 10 mei 13:00 [morgen!] mixtape | 160 | 11-05-2003 13:37 | |
Muziek |
meeting paco de taco | 163 | 13-11-2002 16:03 | |
Muziek |
Amsterdam SKA(NK)-Meeting!!! Verwijderd | 137 | 25-06-2002 20:48 |