Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Maar okeej. ik typ zo, en volgens jullie schreeuwik om aand8, en dan ben je meteen een breezerslet, ik lust geen breezers, en een slet is ook niet de juiste benaming voor mij,... dus waarom zou ik dan een breezerslet zijn?
||
Citaat:
als je nou naar de lijst kijkt, het eerste punt: *Leeftijd is tussen de 14 en 17 jaar daar val je al af als breezerslet. En dan nog het stomste, het ontkennen, als ik nou aan bijvoorbeeld Markb (ik zeg bijvoorbeeld!) vraag of hij een breezergay is zal ie t ook ontkennen, beetje stom..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Om antwoord te kunnen geven op deze vragen moet eerst omschreven worden wat een breezerslet is.
Hier volgen wat kenmerken van een Breezerslet. *Laten we beginnen met de Leeftijd, breezersletjes zijn over het algemeen jonge meiden tussen de 14 en de 18 jaar, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen, je kan ook als je buiten deze leeftijds grens valt nog steeds een breezerslet zijn. *De Breezerslet staat bekend om haar feestgedrag. Ze houd van uitgaan en zodra ze uit kan zal ze ook altijd gaan. En daar belanden we ook op het volgende punt. *De breezerslet drinkt voornamelijk modedrankjes zoals Breezers, passoa en andere mixjes. En zijn meestal vrij dronken voordat ze de kroeg uitkomen. * De breezerslet houd ook van zoenen en andere soorten van lichamelijk contact, zoals knuffelen. Ze zoenen vaak met jongens als ze uit gaan en een echte breezerslet zoent dan met meerdere jongens op een avond en houd het ook bij 1 avond. * Ook een typisch kenmerk van de Breezerslet is dat ze bijna altijd een cu2 hebben. Die dan weer te onderscheiden is van andere cu2 gebruikers doordat Breezersletjes vaak veel plaatjes en andere dingetjes op deze cu2 zetten. Ook zetten ze bij de vraag 'sex of alcohol? vaak als antwoord: 'eerst alcohol dan sex'. * Verder is een erg kenmerkend iets aan een breezerslet de typwijze. Een breezerslet kan op een heel orginele manier een boodschap overbrengen namelijk d.m.v (door middel van) gebruik te maken van Hoofdletters en kleine letters. Een voorbeeld. GaH JiJ VaNAaf NoG IEtS LeUkS DoEN???? * Ook een kenmerk van een breezerslet is dat ze of rookt als ze uitgaat of altijd rookt. * Breezersletjes zitten veel op msn en kijken ook vaak Goedetijden. Op msn gebruiken ze trouwens vaak namen getypt in hoofdletters en kleine letters. * Breezersletjes zijn vaak te vinden in bepaalde discotheken en kroegen, ze zitten vaak samen. *De Muziek waar ze van houden is eigenlijk vooral trance, R&b en House. Het is dus eigenlijk alle top40 muziek. * De kleren die Breezersletjes dragen zijn vaak uitdagend, maar niets verhullend. Deze meiden besteden veel tijd aan hun uiterlijk en dat is vaak goed te zien. Ze gebruiken redelijk tot veel make up en staan vaak lang voor de spiegel. De meeste Bs'en zijn dus vaak erg ijdel. * De Breezerslet voelt zich ook vaak aangetrokken tot kleine leuke "schattige" dingetjes. Zoals bijvoorbeeld sesamstraat of de teletubbies. * Ook hebben ze vaak piercings. De meest voorkomende piercing onder de breezersletjes is de navelpiercing. *Breezersletjes zijn vaak erg close met hun vriendinnen. Ze kunnen het altijd erg goed met elkaar vinden en begroeten elkaar ook altijd met een knuffel (of een kus) als ze elkaar na 1 dag niet gezien te hebben weer ontmoeten. Maar ook breezersletjes hebben wel is ruzie en als dat zo is dan is dit ook meteen knallende ruzie. *Het Mobiele telefoon gebruik is ook opvallend aan de breezerslet ze smsen veel en gebruiken in die smsjes veel afkortingen of msn symbolen zoals (K) of (L) . Of Cu L8er (see you later). Ook bellen ze veel en deze gesprekken gaan bijna altijd over jongens of over helemaal niets. * Ook gebruiken ze veel lipgloss. Bron: http://www.breezerslet.tk
||
Citaat:
ook nog iets, ze raakte allemaal in paniek toen MS melde dat ze de chatboxen eruit gingen halen... ze zijn er van overtuigd dat het gebruiken van msn messenger onder chatten valt |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat op mij van toepassing is:
*Leeftijd is tussen de 14 en 17 jaar *Zitten altijd op MSN (altijd is relatief) *Drinken af en toe ook wel een witte wijn *Weten niet hoe de video recorder werkt (nee, we hebben er geen ![]() *Worden later secetaresse of kassamedewerker ( toch liever nog iets anders, maar ik vind niet dat er perse iets mis is met secretaresses) *Kopen op de kermis altijd een suikerspin (meestal wel ![]() Dat valt goed mee dus. Ik erger mij altijd aan dat msn-taaltje dat meer dan de helft van mijn lijst gebruikt ![]() |
![]() |
|
|