|
|
||
|
Citaat:
al weet ik niet wat je er in ziet, persoonlijk vind ik die dingen vreselijk maja, ieder z'n ding
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En nu is mijn laatste aanwinst een armbandje, wat ik heb geleend van een jongen Maar ik heb 1 oorbel bij hem laten liggen laalalaMooie ruil dus ![]() Oh en een 8,8 voor een tentamen waar ik echt even mee moet patsen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar in Rotterdam hadden ze 'm ook alleen nog maar in kleine maten. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb weer eens nieuwe schoenen ..Deze: ![]() Kon ze nergens meer in het rood vinden, dus heb ik maar voor deze kleur gekozen..
|
|
|
|
ik kom net thuis met mijn nieuwste aanwinsten:
een heel leuk roze-wit t-shirtje (met een soort van pop-art erop, zeg maar een 'strip' in die stijl) en een bijpassende wit-roze kralenketting en een kralenarmband (groen) en ondergoed en sokken en schriften en krokodillenklemmetjes
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - rijles - eten - celebrity |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
-Oorbellen van de V&D.. tzijn ringetjes van plastic in regenboog kleur.. vet stoer
-Nette broek voor de trouwerij van mn tante -Net jasje voor de trouwerij van mn tante -Broodjes+Ham bij de Deka. -Kopje thee bij de V&D (waar ik vervolgens m'n broodjes met ham belegde en ze op at..) -Snoep -Armbandjes Nowah.. dat was het wel |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
voor aardig wat geld, of mensen vreselijke kleding aansmeren bij van Bree, voor minder geld. (uit het miezerige banenaanbod was dit nog het beste ,heb werk nodig tot sept, dan ga ik weer naar uni of hbo of wat dan ook, ben er nog niet uit) Laatste aanwinst: paaseitjes gekregen van het vriendje |
||
![]() |
|
|