![]() |
||
Citaat:
al weet ik niet wat je er in ziet, persoonlijk vind ik die dingen vreselijk maja, ieder z'n ding ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En nu is mijn laatste aanwinst een armbandje, wat ik heb geleend van een jongen ![]() Maar ik heb 1 oorbel bij hem laten liggen ![]() Mooie ruil dus ![]() Oh en een 8,8 voor een tentamen waar ik echt even mee moet patsen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar in Rotterdam hadden ze 'm ook alleen nog maar in kleine maten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb weer eens nieuwe schoenen ![]() Deze: ![]() Kon ze nergens meer in het rood vinden, dus heb ik maar voor deze kleur gekozen..
|
ik kom net thuis met mijn nieuwste aanwinsten:
een heel leuk roze-wit t-shirtje (met een soort van pop-art erop, zeg maar een 'strip' in die stijl) en een bijpassende wit-roze kralenketting ![]() en een kralenarmband (groen) en ondergoed en sokken en schriften en krokodillenklemmetjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - rijles - eten - celebrity |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
-Oorbellen van de V&D.. tzijn ringetjes van plastic in regenboog kleur.. vet stoer
-Nette broek voor de trouwerij van mn tante -Net jasje voor de trouwerij van mn tante -Broodjes+Ham bij de Deka. -Kopje thee bij de V&D (waar ik vervolgens m'n broodjes met ham belegde en ze op at..) -Snoep -Armbandjes Nowah.. dat was het wel |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Laatste aanwinst: paaseitjes gekregen van het vriendje |
![]() |
|
|