Advertentie | |
|
![]() |
|
gisteren 8-0 gewonnen
![]() ![]() VV Roosendaal Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Normaal Tactiek: Vleugelaanval Tactiekvaardigheid: redelijk Middenveld: zwak Rechter Verdediging: uitstekend Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging: formidabel Rechter Aanval: goed Centrale Aanval: redelijk Linker Aanval: redelijk
|
Vanochtend 459080 euro ontvangen voor me spits. Nu probeer ik 2 verdedigers te kopen zodat ik deze kan trainen. Ik train immers "verdedigen".
![]() Maar kan iemand mij vertellen hoe het precies zit met het aanstellen van een nieuwe trainer voor een 6de divisie ploeg. Ik wil een nieuwe trainer namelijk aanstellen, maar weet echt niet wat een beetje redelijk is, het kost namelijk veel geld ![]() Greetz, |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
2-4 verloren. Schade valt mee omdat ik nu nog maar 18 man (incl. coach) in de selectie heb. De coach scoorde ook
![]() Ik wil voor zondag een vier sterren middenvelder binnenhalen, en later nog een uitstekende spits. Die 4,5* middenvelder zal nog ffs moeten wachten ![]() /edit: ik zie nu dat de wedstrijd nog niet is afgelopen ![]() |
![]() |
|
leuke statistieken voor een oefenwedstrijd
roac'79 Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Normaal Tactiek: Normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: matig Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: redelijk Linker Verdediging: matig Rechter Aanval: redelijk Centrale Aanval: redelijk Linker Aanval: uitstekend
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan kunnen we volgende week beginnen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() inschatten is dus nog niet m'n sterkste kant ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb al een tijdje een team bij het spel Hattrick.
Fc Dordrecht Financieel gaat het bij mij alles behalve goed dik 400.000 in de min. Ben nu flink aan het bezuinigen, maar me resultaten worden ook met de week slechter. Een logische oplossing is dus je team trainen. Ik ben al maanden aan het klooien met de trainingen, maar zonder enkel resultaat. Hoe kan ik mijn team trainen. En hoe kan ik de vorderingen zien? Ik zie bij meerdere andere hattrick spelers staan (in hun berichten hier) dat ze zoveel + vooruit zijn gegaan die week en zoveel - achteruit. Waar kan ik dit zien en hoe kan ik mijn opstelling en training veranderen ? Alvast bedankt !! (ook namens Fc Dordrecht )
||
Citaat:
![]() ![]() En een oud-speler van mij (Tycho van Beusichem) heeft vanmiddag gescoort tegen 'Mach'ester United... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als een speler bij een eredivisieclub ![]() @enzof60: trainen heeft alleen op lange termijn zin. Een speler stijgt na 7/8 weken een leveltje omhoog. Geduld is dus een schone zaak. Verder zou ik idd wat doen aan je financiele situatie. Ik weet niet hoe groot je spelersselectie is, maar een groep van rond de 20/21/22 is groot zat. Aangezien je aardig in de min staat zou ik een speler verkopen waar je lekker voor kan vangen. Misschien is het zelfs nodig om tijdelijk je jeugdinvesteringen stop te zetten, maar dat zou ik pas op het laatst doen. Als je een beetje financiele ruimte heb moet je je stadion uitbreiden (mits je dat nog niet gedaan hebt), maar wel volgens de juiste percentages. Als je dan plaats kan bieden aan 20.000 man krijg je om de twee weken als het goed is weer flinke inkomsten ![]() (overbodig) personeel kan je natuurlijk ontslaan/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
dit zijn de 16 spelers die meedoen met de s.com cup:
1. _Moby_ ( VV Eijsden ) 2. superduck (vv EENDracht) 3. Brain-Damage (FC GoldenGoal) 4. ^Dragon^ (MM Stars) 5. darkshooter (kratjebier) 6. Mitros (VV Noordwijk) 7. Number9 (MER United) 8. Supermach ('mach'ester United) 9. djeddie (FC Haagsche Bluf United) 10. Tommie/aligogo (Groet United) 11. Vrijgezel (tempestas) 12. knijtert! (FC knijtert) 13. BlueWolf (Wolf Attack) 14. Mercurial (FC Zathan) 15. Milk&Fruit (Nieuwmarkt) 16. rockyj (HilversumFc) ik weet niet wat moby van plan is, maar 4 poules lijkt me het beste ![]() we zouden in principe zelfs uit én thuiswedstrijden kunnen doen in de poules, we hebben namelijk best veel tijd. Maar dat hoeft natuurlijk niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb al een oefenwedstrijd geregeld voor aanstaande woensdag
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() m'n economie: Kapitaal: 730 322 € (-85 497) € ![]() gat in m'n hand. Ik mag lijden dat ik zaterdag win, die overwinning kan ik wel gebruiken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
-De S-cup gaat beginnen in week 6 op woensdag 14 april en zal in totaal 9 weken gaan duren. Teams worden ingedeeld in 4 poules: Groep A, Groep B, Groep C, Groep D. -Elk team speelt één uit wedstrijd en één thuiswedstrijd tegen ieder ander team in zijn/haar groep, in totaal speel je dus 6 groepwedstrijden. -Van elke groep gaan de nummers 1 en 2 door naar de kwart finale. (Staat de nummer 2 gelijk met b.v. de nummer 3, dan gaat het team met het beste doelsaldo door). - De Cup gaat in totaal dus 9 weken duren. Er kan eventueel tegelijk met de finale een wedstrijd gespeeld worden om de derde plaats. HOMEPAGE VAN DE CUP: http://www.databased.at/hattrick/cupmanager/index.asp?id=3427
Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 11:09. |
![]() |
|
De loting heeft plaatsgevonden!!!!
Ik heb de loting laten doen door hattrickcup manager! Ga snel naar http://www.databased.at/hattrick/cup...ex.asp?id=3427 om te kijken in welke Groep je bent ingedeeld en om de regels nog eens na te lezen, alle informatie vind je op deze site. Voor de duidelijkheid zal ik hier ook nog ff de groepen neerzetten. Group A rank team played win draw lost goals points 1 FC knijtert 0 0 0 0 0-0 0 2 MER United 0 0 0 0 0-0 0 3 kratjebier 0 0 0 0 0-0 0 4 'mach'ester United 0 0 0 0 0-0 0 Group B rank team played win draw lost goals points 1 HilversumFC 0 0 0 0 0-0 0 2 Nieuwmarkt 0 0 0 0 0-0 0 3 vv EENDracht 0 0 0 0 0-0 0 4 FC Zathan 0 0 0 0 0-0 0 Group C rank team played win draw lost goals points 1 MM Stars 0 0 0 0 0-0 0 2 VV Noordwijk 0 0 0 0 0-0 0 3 FC GoldenGoal 0 0 0 0 0-0 0 4 Wolf Attack 0 0 0 0 0-0 0 Group D rank team played win draw lost goals points 1 tempestas 0 0 0 0 0-0 0 2 Groet United 0 0 0 0 0-0 0 3 VV Eijsden 0 0 0 0 0-0 0 4 FC Haagsche Bluf United 0 0 0 0 0-0 0 ga niet zeuren dat je in een zware of makkelijke groep zit. De loting is volledig random gedaan door hattrix-cup manager.HOMEPAGE VAN DE CUP: http://www.databased.at/hattrick/cupmanager/index.asp?id=3427
Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 11:12. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XX Methuselah | 500 | 26-06-2008 02:31 | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 |