![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ : onuitspreekbare naam,volgens mij is het een beetje een punk-iemand,komt meestal wel leuk uit de hoek hier op het forum. edit : staat er toevallig (st)evil? Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 12:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (ik wil gewoon weten wat er staat ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ok Euhm ok over de naam voor de laatste keer. Ik word/werd door een aantal mensen Stevill genoemd omdat Steve mijn echte naam is, ik vroeger een kenmerkend evil lachje gebruikte en graag backflips ed uitvoer in dronkenschap waardoor velen mij een (en ik quote) Ill-minded figuur vonden. Een vriendin van me deed de nicks samenvoegen tot Stevill, ik verveel me snel en ging dus aan de kloot met het toetsenbord en heb er dit van gemaakt ![]() *waxht nog steeds op lintje/plaatje/sticker*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ken je verder niet maar ik zal je op mijn volgens-mij-mag-ik-je-nu-al-lijst zetten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Steve: stief is een puike vent al is het soms lastig om te volgen waar ie het allemaal over heeft. soms denk ikwel 'steve komt van een andere planeet', maar soms denk ik ook dat ie gewoonvan de aarde komt en dat wij allemaalvan een andere planeet zijn en soms dan denk ik weer dat pannekoeken met pindakaas een goeie combi kan zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met zijn nieuwe Billionaire Boys Club shirtje is hij helemaal de bomb <3 , verder is hij redelijk koopziek, reist behoorlijk wat af om daaraan te voldoen en heeft een motor maar geen motorrijbewijs ![]() |
![]() |
||
Citaat:
marshall een vrolijke hipperd met een strakke getrainde bootay uit het rustieke Waalwijk. Wacht vol goede moed bij zijn brievenbus op zn BBCshirtje. Ik heb Nielsie nog nooit boos of gefrustreerd meegemaakt , een vriendelijke jongen dus. En hij heeft een motor maar geen motorrijbewijs. En een pay-per-view-site ![]() niels is ![]() edit: niels heeft een toffe muzieksmaak : joss stone meets prince <3 Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 17:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
pf ik ben 1.93, dwergje Marshall heeft alweer 4119 posts sinds 27 Juni 2000, wat een gemiddelde maakt van een bescheiden 2.86 posts per dag ![]() Klantenkaart? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmmm, maargoed, mannen zijn altijd veel langer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga Snoodaard analyseren. Snoodie is mijn buurtgenoot ik heb hem alleen nog nooit gezien. Als hij twee jaar ouder was zou ik best met hem neuken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je een filmpje maakt waar je een champion trui aan hebt en waar je heel zwoel zegt 'exo het spijt me' en vervolgens gaat strippen ben ik wel eventueel bereid vergeving te overdenken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
<3 en ook: jezus, hebben jullie niks beters te doen om 2 uur snachts dan forummen of zo ![]() @cha0s: analiseer jij me eens even gauw |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik doe morgen of straks nog wel wat mensen, op het momenteel inspiratieloos. |
![]() |
||
Citaat:
zow. om 2 uur komt er weinig productiefs meer uit... ![]()
Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 01:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar da's natuurlijk helemaal niet aardig om over Hermione te zeggen. Ik kwam er pas zeer recentelijk achter dat die naam uit Harry Potter was, terwijl ik wel al die films min of meer heb gezien, en zelfs nog een boek heb gelezen. ( ![]() ![]() Ps. hoe kom je erop dati kop firefly ben ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik word altijd een beetje verlegen en bedeesd van Kelly want ze kan enorm veel energie hebben en is erg rechtdoorzee en die dingen die ze in m'n evaluatie zegt zegt ze ook gewoon in het echt en mja daar worden exo's flege van. ![]() ook kelly moet ik weer 'ns meeten ja! |
![]() |
||
Citaat:
(Meer kan ik er niet van maken) ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij staat graag in het middelpunt van de aandacht. Hij heeft daar ook een zekere flair voor, alhoewel dat soms wat misplaatst overkomt. Hij is een gevoelig en warm mens, trots en met zelfrespect. Hij sluit geen compromissen: zijn zelfrespect is voor hem net zo belangrijk als het respect van anderen. Eerlijkheid en openheid staan bij hem voorop. Tijdens zijn leven kan hij, dankzij zijn persoonlijkheid en zijn harde werken, meermalen in een leiderspositie terecht komen. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik wil wel opbiechten dat ik vaak moet giechelen om je replies.
Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 11:11. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Otis | 308 | 14-06-2005 20:00 | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
De grote 'analyseer je medeforummer' topic! I <3 cock | 4 | 19-06-2004 10:15 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 | |
Lifestyle |
analyseer alles & iedereen ~Sjeherazade~ | 17 | 23-04-2003 03:46 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. deel II Cinamon | 239 | 17-06-2002 16:02 |