Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 12:06
Glory
Glory is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 09-04-2004 @ 12:51 :
Oja en ik wil nog vaker "gedaan" worden door euhm wie dan ook.
Is je nick een soort van rebus?
Oud 09-04-2004, 12:17
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 09-04-2004 @ 13:06 :
Is je nick een soort van rebus?
Nee een schoenendoos.
Oud 09-04-2004, 12:19
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 09-04-2004 @ 12:51 :
Oja en ik wil nog vaker "gedaan" worden door euhm wie dan ook.
zal ik jou dan maar eens even "doen"?

~(S-|-)2v!lL~ : onuitspreekbare naam,volgens mij is het een beetje een punk-iemand,komt meestal wel leuk uit de hoek hier op het forum.

edit : staat er toevallig (st)evil?

Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 12:22.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:20
Glory
Glory is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 09-04-2004 @ 13:17 :
Nee een schoenendoos.

(ik wil gewoon weten wat er staat )
Oud 09-04-2004, 12:29
Verwijderd
er staat stevill want steve is zowel evil als ill weet je wel
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:29
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 09-04-2004 @ 13:19 :

~(S-|-)2v!lL~ : onuitspreekbare naam,volgens mij is het een beetje een punk-iemand,komt meestal wel leuk uit de hoek hier op het forum.

Punk-iemand

ok

Euhm ok over de naam voor de laatste keer.

Ik word/werd door een aantal mensen Stevill genoemd omdat Steve mijn echte naam is, ik vroeger een kenmerkend evil lachje gebruikte en graag backflips ed uitvoer in dronkenschap waardoor velen mij een (en ik quote) Ill-minded figuur vonden. Een vriendin van me deed de nicks samenvoegen tot Stevill, ik verveel me snel en ging dus aan de kloot met het toetsenbord en heb er dit van gemaakt

*waxht nog steeds op lintje/plaatje/sticker*
Oud 09-04-2004, 12:30
Glory
Glory is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 09-04-2004 @ 13:19 :

Dat dacht ik ook al
Oud 09-04-2004, 12:33
Glory
Glory is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 09-04-2004 @ 13:29 :
Punk-iemand

ok

Euhm ok over de naam voor de laatste keer.

Ik word/werd door een aantal mensen Stevill genoemd omdat Steve mijn echte naam is, ik vroeger een kenmerkend evil lachje gebruikte en graag backflips ed uitvoer in dronkenschap waardoor velen mij een (en ik quote) Ill-minded figuur vonden. Een vriendin van me deed de nicks samenvoegen tot Stevill, ik verveel me snel en ging dus aan de kloot met het toetsenbord en heb er dit van gemaakt

*waxht nog steeds op lintje/plaatje/sticker*
Oud 09-04-2004, 12:35
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 09-04-2004 @ 13:33 :
[afbeelding]
kijk puike shiat\M/

Ik ken je verder niet maar ik zal je op mijn volgens-mij-mag-ik-je-nu-al-lijst zetten.
Oud 09-04-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 09-04-2004 @ 13:35 :
kijk puike shiat\M/

Ik ken je verder niet maar ik zal je op mijn volgens-mij-mag-ik-je-nu-al-lijst zetten.
dude ze digt de champion truien niet

Steve: stief is een puike vent al is het soms lastig om te volgen waar ie het allemaal over heeft. soms denk ikwel 'steve komt van een andere planeet', maar soms denk ik ook dat ie gewoonvan de aarde komt en dat wij allemaalvan een andere planeet zijn en soms dan denk ik weer dat pannekoeken met pindakaas een goeie combi kan zijn
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 14:32
Verwijderd
en niemand kent mij

- James Brown: lief & mooi. ik vind dat hij een leuke smaak heeft
- Noé: kan soms een beetje bitchy doen, maar ook lief. en heeft een enorm mooi gezicht
- Grandmommy: ik vind haar soms een beetje stomme posts hebben (maarja, die heb ik zelf ook wel) volgens mij is ze best druk, maar wel érg gezellig
- ThePinkFlamingo: heb ik altjid boeiende msn-gesprekken mee. hij is een beetje onzeker en vertrouwt mensen niet snel. maar hij is wel erg aardig.
- lepra de clown: volgens mij bijna altijd stoned, grappige opmerkingen en een jas vol met patches. leuke muzieksmaak.
- bertbart: opent vaak leuke topics, heeft een eigen smaak die vaak erg naar voren komt & hij ziet er goed uit
- cut_off: heb ik vaak dingen over gehoord van Ufke, volgens mij redelijk gestoord en té emo

hm. geen tijd meer, want ik ga nu (alweer) werken.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 09-04-2004 @ 15:32 :
- lepra de clown: volgens mij bijna altijd stoned, grappige opmerkingen en een jas vol met patches. leuke muzieksmaak
hehe thanx en ja je kent ufke dus je zit meteen al in de goede spetälska hoek
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:47
Verwijderd
~Sjeherazade~

Sjeherezade heeft natuurlijk al een goede naam mee uit Duizend En 1 Nacht (jaha dat weet ik dan weer wel )
Ik heb nooit de eer gehad haar te mogen meeten, maar ze lijkt me erg tof en openminded en vooral anti-fascistisch (ole) oh ja en het feit dat ze een vlaams accent zal hebben is natuurlijk helemaal goed

biep
Biep is een behoorlijk knap meisje die ik alleen op de utrecht meeting heb gezien. Ik heb niet veel (lees: helemaal niet) met haar gepraat geloof ik. Ze lijkt me erg lief, en voor haar geld hetzelfde als voor Stevill, als je in Zandvoort bent moet je Bart bellen. Duh.

sorry
sorry, ken ik niet. Heeft 576 posts sinds oktober 2003 dus heeft 3.22 posts per dag.

Myuki
zelfde verhaal als sorry maar dan met minder posts.

wilt u daar zegeltjes bij?
volgende klant alstublieft.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:57
Marshall
Marshall is offline
zeg ook even hoeveel posts ik heb, ben ik heel erg benieuwd naar

met zegeltjes
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Marshall schreef op 09-04-2004 @ 17:57 :

met zegeltjes
Onze hippe Marshall, berichtte twee jaar geleden al over Bikkembergs, zocht toen al Evisu & AJ. Post relatief weinig op S en LS, maar wat hij post is OF heel grappig of heeft een TE hoog mode gehalte wat we hier op LS gewent zijn

Met zijn nieuwe Billionaire Boys Club shirtje is hij helemaal de bomb <3 , verder is hij redelijk koopziek, reist behoorlijk wat af om daaraan te voldoen en heeft een motor maar geen motorrijbewijs
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:12
Otis
Otis is offline
Citaat:
Marshall schreef op 09-04-2004 @ 17:57 :

met zegeltjes
veeeeeels te weinig

marshall

een vrolijke hipperd met een strakke getrainde bootay uit het rustieke Waalwijk.
Wacht vol goede moed bij zijn brievenbus op zn BBCshirtje.
Ik heb Nielsie nog nooit boos of gefrustreerd meegemaakt , een vriendelijke jongen dus.
En hij heeft een motor maar geen motorrijbewijs.
En een pay-per-view-site
niels is

edit: niels heeft een toffe muzieksmaak : joss stone meets prince <3

Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 17:14.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:13
Otis
Otis is offline
Tijssie , we think alike
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:30
Verwijderd
ik ken niet zoveel mensen hier. iedereen zal wel heel erg hip zijn enzo, denk ik. sommige lijken daarom best arrogant over te komen (zeker voor de leeftijd).

bertbart is dan wel de meest hippe forummer.

dan ga ik mezelf analysreen, haha,
ik ben de forumreus met mijn 1.83.
ik ben niet hip en niet dun of mooi.
het enige wat hip aan mij zou kunnen zijn is dat ik mij begeef tussen de ozo hippe mensen die op de hka zitten. en het is heeeeel hip om op de hka te zitten, met alle fijne modemensen.
haha.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:41
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 09-04-2004 @ 13:57 :
dude ze digt de champion truien niet
Dat neem je me toch niet eeuwig kwalijk, he?
Oud 09-04-2004, 17:54
Verwijderd
Citaat:
rxQueen schreef op 09-04-2004 @ 18:30 :
ik ken niet zoveel mensen hier. iedereen zal wel heel erg hip zijn enzo, denk ik. sommige lijken daarom best arrogant over te komen (zeker voor de leeftijd).

bertbart is dan wel de meest hippe forummer.

dan ga ik mezelf analysreen, haha,
ik ben de forumreus met mijn 1.83.
ik ben niet hip en niet dun of mooi.
het enige wat hip aan mij zou kunnen zijn is dat ik mij begeef tussen de ozo hippe mensen die op de hka zitten. en het is heeeeel hip om op de hka te zitten, met alle fijne modemensen.
haha.

pf ik ben 1.93, dwergje

Marshall

heeft alweer 4119 posts sinds 27 Juni 2000, wat een gemiddelde maakt van een bescheiden 2.86 posts per dag

Klantenkaart?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:14
Verwijderd
trouwens ik wil ook wel weer es een keer grondig geanalyseerd worden. huphup
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:20
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 09-04-2004 @ 18:54 :
pf ik ben 1.93, dwergje

hmmmm, maargoed, mannen zijn altijd veel langer.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:21
Verwijderd
Bart = aep

Aantal posts: 3634 (7.50 posts per dag)
Laatste post: 09-04-2004 19:16

Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:50
sorry
sorry is offline
AePiE: heeft hetzelfde dambord kapsel dat ik ook vroeger had . verder ken ik hem niet echt maar de meeste posts zijn wel grappig die ik dan zo nu en dan lees van AePiE.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:54
Glory
Glory is offline
In een poging om aan de chronische verveling te ontkomen ga ik mezelf ook maar eens analyseren.
Ik heb donker haar en ik ben 168 cm lang. Afgaande op mijn muzieksmaak zou je kunnen stellen dat er verscheidene persoonlijkheden in mij huizen. Ik ben iemand van tegenstrijdigheden. Soms ben ik leuk, soms absoluut niet. Ik heb een verschrikkelijk flauw gevoel voor humor. Mijn favo koosnaampje is Snollie Ik ben aangenomen op de HKU en dat is 1 van mijn hoogte punten dit jaar. Die ene hele warme woensdag van een paar weken terug was er ook 1. Mijn coolste item is mijn Red-De-Kalender-Panden poster, omdattie zo retro is.

Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 23:13
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 09-04-2004 @ 15:32 :

- Noé: kan soms een beetje bitchy doen, maar ook lief. en heeft een enorm mooi gezicht
<3

Ik ga Snoodaard analyseren.
Snoodie is mijn buurtgenoot ik heb hem alleen nog nooit gezien.
Als hij twee jaar ouder was zou ik best met hem neuken.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 23:15
Verwijderd
Ik zeg het anders.
Als Snoodie twee jaar ouder was geweest had hij best op mijn lijst met potentiele neukertjes kunnen staan.
Of klink dat nog erger.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 23:55
cha0s
cha0s is offline
Oud 10-04-2004, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 09-04-2004 @ 18:41 :
Dat neem je me toch niet eeuwig kwalijk, he?
mmm..

als je een filmpje maakt waar je een champion trui aan hebt en waar je heel zwoel zegt 'exo het spijt me' en vervolgens gaat strippen ben ik wel eventueel bereid vergeving te overdenken
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 00:40
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 10-04-2004 @ 01:37 :
mmm..

als je een filmpje maakt waar je een champion trui aan hebt en waar je heel zwoel zegt 'exo het spijt me' en vervolgens gaat strippen ben ik wel eventueel bereid vergeving te overdenken
eXo: om eXo moet ik vaak lachen Hij relt soms een beetje, eerst helemaal niet; was je altijd de lieve vrede aan het bewaren. Verder is eXo op Firefly en dat is cool. En hij heeft een voorkeur voor foute kapsels en dat is ook cool. eXo is dus cool
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 00:59
Avelon
Avelon is offline
aepie :
een schat, vergeet me nooit, is lang, knuffelig, aardiog, eerlijk, melevend?
heerlijk

exo
rare humor, rare maniertjes, aardig. grappig. lachuuh. uh. vrolijke jongeman

leno
met haar kun je wel op parteitjes verschijnen fijne kledij fijne zonnebrillen. grappig!

chaos
voldoet niet aan de verwachtingen.
hehe.

james brown
toch hippe vogel. vast ook erg grappig. juh

snoodaard
moet maar niet teveel dronken raken

beltaine
komt soms stil over. erg tof. fijne stijl

sjezzie
kek hip.

roos
middelbare school mattie. hip. idd stout. lief. gaaf.
Oud 10-04-2004, 01:02
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Avelon schreef op 10-04-2004 @ 01:59 :
chaos
voldoet niet aan de verwachtingen.
hehe.
can't judge a book by it's cover.
Oud 10-04-2004, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 10-04-2004 @ 01:59 :
aepie :
een schat, vergeet me nooit, is lang, knuffelig, aardiog, eerlijk, melevend?
heerlijk

<3

en ook: jezus, hebben jullie niks beters te doen om 2 uur snachts dan forummen of zo

@cha0s: analiseer jij me eens even gauw
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 10-04-2004 @ 01:40 :
eXo: om eXo moet ik vaak lachen Hij relt soms een beetje, eerst helemaal niet; was je altijd de lieve vrede aan het bewaren. Verder is eXo op Firefly en dat is cool. En hij heeft een voorkeur voor foute kapsels en dat is ook cool. eXo is dus cool

Ik doe morgen of straks nog wel wat mensen, op het momenteel inspiratieloos.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 01:14
Verwijderd
nou, zal ik er eens wat gaan, doen die ik niet ken...

cHa0s aardige soms wat vreemde jongen, die vaak grappige opmerkingen maakt...

Hermione woont in Parijs, houd van mode enz... Is aardig in de omgang...

eXo leuke gozer met leuke humor... en leuke stijl

Noé Modebewust typje, kan soms wat bitchy uit de hoek komen, maar is eigenlijk heel aardig...

Lepra de Clown Een beetje een stoner, maar wel iemand waar je lol mee kan hebben...

Otis Houdt van de kleur groen, en is vaak wel grappig met haar opmerkingen...

Ridder Is vaak op het forum te vinden, houdt waarschijnlijk ook wel van trendy kleding enz...

~(S-|-)2v!lL~ Volgens mij ook een stoner, en ook iemand waar je lol mee kan hebben...

Dit wassut... Hopelijk klopt het een beetje
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 01:19
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AePiE schreef op 10-04-2004 @ 02:12 :
@cha0s: analiseer jij me eens even gauw
Aep: Goede gozer met dito muzieksmaak waar je 's nachts nog lekker mee kan door ouwehoeren als iedereen al slaapt, of waar je gezellig 'n bekertje koffie mee kan drinken als je zelf en hij ook helemaal naar de klote is. Komt rustig en kalm over en heeft een goed gevoel voor humor.

zow. om 2 uur komt er weinig productiefs meer uit...

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 01:41.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 01:19
Verwijderd
Nou ja, bwitt dan want ze checkt 't forum denk ikniet zovaak en ze is er nou toch.

"Britt" en "hip", die woorden zijn eigenlijk onderling uitwisselbaar. Het ene moment denk je dat je Avelon door en door kent, het andere moment laat ze opeens een totaal andere kant van d'r zien. Ze heeft een heel eigen kijk op alles en het is leuk om erachter te komen hoe ze over dingen denkt enzo. Vroeger zag ik britt nog wel es op feesjes en msm, maar nu niet meer en dat is jammer. D'r ouderlijk huis is echt geweldig <3

Oja ze is een beetje een fag-hag, maar goed, daar doe ik niet moeilijk over
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Yfkje schreef op 10-04-2004 @ 02:14 :
Hermione woont in Parijs, houd van mode enz... Is aardig in de omgang...
Muhaha ik las in eerste instantie 'is aardig in de overgang'

Maar da's natuurlijk helemaal niet aardig om over Hermione te zeggen. Ik kwam er pas zeer recentelijk achter dat die naam uit Harry Potter was, terwijl ik wel al die films min of meer heb gezien, en zelfs nog een boek heb gelezen. () Ik moet eerlijk bekennen dat ik Hermie en Noe nogal vaak door elkaar haal, maar als ik het goed heb is Hermione niet echt fotogeil dus kan ik niet echt een gezicht vormen bij de naam, maar ik geloof wel dat ik een aantal foto's van je kleertjes heb gezien . Ik heb er echt geen flauw idee van of Hermie aardig in het echt is, maar ik zou geen reden kunnen bedenken waarom niet.

Ps. hoe kom je erop dati kop firefly ben niet dat ik het ontken, ik ben immers op het halve forum
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 01:38
Dying Bride
Dying Bride is offline
Aepie:

De grootste zeikerd die ik ken. Kan iedere film afkraken tot in de puntjes totdat ik em ook niet meer leuk vind, en hij kan zich ontzettend onmogelijk gedragen.
Dat neemt echter niet weg dat hij de heerlijkste jongen is die ik ken, en dat hij iemand is die ik het liefst op m'n rug met me mee zou sjouwen (ware het niet dat hij twee keer zo zwaar is als ik).

Avelon:

De liefste!
Al zie ik Britt heel erg weinig, de tijd die ik met haar spendeer is altijd memorabel.
Met haar kan ik alle kanten uit. In fotohokjes springen, mensen imiteren en bij de burgerking stomme quizvragen beantwoorden, het kan allemaal.
Britt is de schattigste Britt die ik ken en daarmee uit!

Exo:

Exo is mooooi!
Altijd al gevonden, en ik werd heel erg verlegen van hem toen ik hem voor het eerst zag, maar toen hij heel erg lief op mijn tas ging passen toen ik even wegliep wist ik dat dat nergens voor nodig was. Exo is lief, en ik denk dat hij echt iemand is waar je op kan bouwen. Zo is hij ooit nog in tijd van nood model geweest voor mijn kappersopleiding (ik zie hem nog zo zitten met die permanent rollers op zijn hoofd )
Hij is een schat, en ik zou hem graag weer eens willen zien.

Chaos:

Heeft exo's haar heel mooi gedaan.
Ik lees z'n livejournal altijd. Hij was heel gezellig op het verjaardagsfeestje van Bart, en eigenlijk snap ik niet waarom ik nooit zo lang met hem heb gepraat.
Oh en hij is erg mooi met zijn hoed op

Exploding Boy

Ollie!
Het allerliefstemooisteleukste Olliemeisje op deze planeet! Het is zooo gezellig om met bartje bij haar en haar vriendje op bezoek te gaan, en te gaan housen.
Als ik haar lj lees, kan ik haar in mijn hoofd horen voorlezen, en dat is grappig.
Ik vind haar heel erg lief, en mis haar heeeeeel erg.
Als ik met haar naar een feestje ga, duik ik meestal in haar kast, en zij in de mijne, uiteindelijk hebben we alleen maar kleren aan die niet van onszelf zijn, en aangezien we altijd vergeten elkaars kleding terug te geven zien we onze eigen kleding nooit meer terug.

BertBart

Brooke Logan Forrester Forrester Forrester.
Ik moet aan hem denken als ik The Bold kijk
Lief en mooi
Moet nog eens bij mij op bezoek.
Oud 10-04-2004, 01:41
Avelon
Avelon is offline
dying bride

onwijs mooi.
en zo ontzettend lief. ik vind va haar wat ze van mij vind maar ik vind ook nog eens dat ze langs moet.
Oud 10-04-2004, 01:52
Dying Bride
Dying Bride is offline
Lepra de Clown:

Ivo is lief en grappig. En soms een beetje druk, als ik en mijn ochtendhumeur eindelijk de moed hebben gevonden ons buiten de tent te begeven, en hij heeft net gehoord dat Ska - P heeft afgezegd, en nodig vind mij dat 10 keer per minuut te melden
Maar het is een schatje hoor, die Ivo. En hij ziet er ontzettend kinky uit in mijn kleren
Oud 10-04-2004, 01:56
Verwijderd
Citaat:
Dying Bride schreef op 10-04-2004 @ 02:38 :

Exo:

Exo is mooooi!
Altijd al gevonden, en ik werd heel erg verlegen van hem toen ik hem voor het eerst zag, maar toen hij heel erg lief op mijn tas ging passen toen ik even wegliep wist ik dat dat nergens voor nodig was. Exo is lief, en ik denk dat hij echt iemand is waar je op kan bouwen. Zo is hij ooit nog in tijd van nood model geweest voor mijn kappersopleiding (ik zie hem nog zo zitten met die permanent rollers op zijn hoofd )
Hij is een schat, en ik zou hem graag weer eens willen zien.
Hoezo jij verlegen van mij???

Ik word altijd een beetje verlegen en bedeesd van Kelly want ze kan enorm veel energie hebben en is erg rechtdoorzee en die dingen die ze in m'n evaluatie zegt zegt ze ook gewoon in het echt en mja daar worden exo's flege van. kelly is heel lief en schattig (kleine mensen zijn al heel snel lif en schattig, maar kelly doet er een schepje bovenop) en als kelly verdrietig is wordt ik ook verdrietig.

ook kelly moet ik weer 'ns meeten ja!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 02:20
Verwijderd
tis nu laat en ik ben stoned dus ik zeg dit en enkel dit:

kelly kickt kont

kkk?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 03:03
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
chaos,avelon,aepie,dyingbride,exo zijn/lijken me leuke mensen voor zover ik ze ken/gezien heb.
vergeet ik iemand?
Oud 10-04-2004, 03:45
Verwijderd
mij
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 04:04
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
Yfkje schreef op 10-04-2004 @ 04:45 :
mij
Je bent 15 en van het geslacht v

(Meer kan ik er niet van maken)
Oud 10-04-2004, 06:23
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef op 10-04-2004 @ 04:03 :
chaos,avelon,aepie,dyingbride,exo zijn/lijken me leuke mensen voor zover ik ze ken/gezien heb.
likewise
Oud 10-04-2004, 07:46
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 10-04-2004 @ 02:24 :
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Hermie en Noe nogal vaak door elkaar haal
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 09:41
Glory
Glory is offline
Citaat:
Yfkje schreef op 10-04-2004 @ 04:45 :
mij
De Leeuw is een sterke persoonlijkheid. Hij beschikt over veel wilskracht. Als hij eenmaal een besluit genomen heeft, dan is hij hier niet gemakkelijk van af te brengen: hij zal blijven proberen zijn doel te bereiken. Hij is een harde werker, die in staat is om anderen te laten doen wat hij wil. Dit kan er echter toe leiden dat hij anderen gaat manipuleren.

Hij staat graag in het middelpunt van de aandacht. Hij heeft daar ook een zekere flair voor, alhoewel dat soms wat misplaatst overkomt. Hij is een gevoelig en warm mens, trots en met zelfrespect. Hij sluit geen compromissen: zijn zelfrespect is voor hem net zo belangrijk als het respect van anderen. Eerlijkheid en openheid staan bij hem voorop.

Tijdens zijn leven kan hij, dankzij zijn persoonlijkheid en zijn harde werken, meermalen in een leiderspositie terecht komen.

Oud 10-04-2004, 10:26
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 10-04-2004 @ 01:37 :
mmm..

No way snollie
Ik wil wel opbiechten dat ik vaak moet giechelen om je replies.

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 11:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten