Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2004, 15:09
Endomychus
Endomychus is offline
Het is altijd makkelijk roepen naar zo iemand die dat doet want het is gewoon dom punt uit.
Oud 03-06-2004, 15:27
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 03-06-2004 @ 16:09 :
Het is altijd makkelijk roepen naar zo iemand die dat doet want het is gewoon dom punt uit.
Dat is jouw mening (met slechte argumenten). Punt.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:04
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 03-06-2004 @ 15:58 :
Dus je was onzeker over je lichaam en hebt het daarom gedaan? Pff dan kun je beter daar aan gaan werken... Jezus van cup 75a naar een D ! Ziek gewoon zoiets doe je toch niet. Met die 3000 euro had een land in Afrika een dag lang eten gehad
Weet je wat pas ziek is? Naar de muziek van Acda en de Munnik luisteren, en het nog goed vinden ook. Ja, als we dan toch kinderachtig en triest gaan doen....
Ik werk liever aan mijn eigen geluk dan aan dat van kinderen in Afrika, OK?

Enne, de aankoop van de pc waar jij nu achter zit he? Van dat geld had jij óók geld kunnen doneren aan de kindjes in Afrika.

Martin & Stefanie: bedankt.

Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 19:15.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:17
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 03-06-2004 @ 20:04 :
Weet je wat pas ziek is? Naar de muziek van Acda en de Munnik luisteren, en het nog goed vinden ook.
Voelt zich zielig en beledigd.

ja ik ben acda en de munnik fan
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:20
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 03-06-2004 @ 20:17 :
Voelt zich zielig en beledigd.

ja ik ben acda en de munnik fan
Ehm..

Nou ja, mensen die Acda en de Munnik in hun sig vermelden dan, die zijn zielig.
Oud 03-06-2004, 19:24
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 03-06-2004 @ 20:20 :
Ehm..

Nou ja, mensen die Acda en de Munnik in hun sig vermelden dan, die zijn zielig.

wahaha nee joh ik ben geen acda en de punnik fan zat je maar te stangen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:33
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 03-06-2004 @ 20:24 :
wahaha nee joh ik ben geen acda en de punnik fan zat je maar te stangen
Leek me al sterk eigenlijk, gezien jouw sig.
Oud 04-06-2004, 17:24
pudding met vel
pudding met vel is offline
ooh was je niet verschrikkelijk zenuwachtig? ik heb zelf 1 keer in het ziekenhuis gelegen (nou ja voor zover ik me kan herinneren) en dat was voor iets heel kleins, ik hoefde geeneens te worden opengesneden. maar ik scheet echt peentjes toen ik dat wachtkamertje in werd gereden! geen last van gehad?

ik wil btw ook wel voor en na fotos zien! hoeft natuurlijk niet bloot of zo, met een t shirt eroverheen zie je het verschil ook wel lijkt me

nou veel sterkte iig! ik hoop dat ze bevallen!
Oud 04-06-2004, 17:37
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
pudding met vel schreef op 04-06-2004 @ 18:24 :
ooh was je niet verschrikkelijk zenuwachtig? ik heb zelf 1 keer in het ziekenhuis gelegen (nou ja voor zover ik me kan herinneren) en dat was voor iets heel kleins, ik hoefde geeneens te worden opengesneden. maar ik scheet echt peentjes toen ik dat wachtkamertje in werd gereden! geen last van gehad?

ik wil btw ook wel voor en na fotos zien! hoeft natuurlijk niet bloot of zo, met een t shirt eroverheen zie je het verschil ook wel lijkt me

nou veel sterkte iig! ik hoop dat ze bevallen!
Dankje

De weken ervoor was ik wel heel zenuwachtig, maar toen ik eenmaal in 't ziekenhuis was, eigenlijk niet meer. Ik had me er zo op verheugd dat ik echt dacht van 'laat maar komen!'

En als ik voor- en nafoto's heb (mét kleren aan natuurlijk!) dan plaats ik ze misschien wel.
Oud 04-06-2004, 18:35
ironflower
ironflower is offline
Heeft voor de rest niets met de operatie zelf te maken, maar ik vroeg me af hoe het nu met je kleding zit.
Al flinke nieuwe lingerie geshopt?
En nieuwe shirtjes, want ik neem aan dat je je oude niet meer past.

En hoe reageerde je omgeving?
Ouders, vrienden etc?
Ze zullen het natuurlijk allemaal geweten hebben, en zich er een voorstelling van hebben gemaakt. Maar in het echt is het denk toch wat anders. Hoe vonden zij het?
Oud 04-06-2004, 20:09
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 04-06-2004 @ 18:37 :
[B
En als ik voor- en nafoto's heb (mét kleren aan natuurlijk!) dan plaats ik ze misschien wel. [/B]
spelbreker
Oud 06-06-2004, 18:54
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
knap dat je doet wat je wilt

Maar ik zou mezelf nooit behandelen door een arts of chirurg om me tevreden te stellen ofzo. Ik wil alleen onder het mes als het echt werkelijk nodig is voor medische redenen.

Ik heb 75B, ben 1.75, niet dun niet dik en tevreden.
Oud 10-06-2004, 12:35
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
ironflower schreef op 04-06-2004 @ 19:35 :
Heeft voor de rest niets met de operatie zelf te maken, maar ik vroeg me af hoe het nu met je kleding zit.
Al flinke nieuwe lingerie geshopt?
En nieuwe shirtjes, want ik neem aan dat je je oude niet meer past.

En hoe reageerde je omgeving?
Ouders, vrienden etc?
Ze zullen het natuurlijk allemaal geweten hebben, en zich er een voorstelling van hebben gemaakt. Maar in het echt is het denk toch wat anders. Hoe vonden zij het?
Ik heb nog geen lingerie gekocht, want moet nu nog 4 weken met de sportbh.
Oude shirtjes passen nog wel, zijn erg rekbaar, maar heb ook nieuwe gekocht ja.
Mijn moeder vindt ze te groot, mijn vriend vindt ze prachtig. Ik ook, maar ikvind ze met kleding eroverheen behoorlijk klein. Bloot vind ik ze perfect.
Oud 10-06-2004, 12:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 06-06-2004 @ 19:54 :
knap dat je doet wat je wilt

Maar ik zou mezelf nooit behandelen door een arts of chirurg om me tevreden te stellen ofzo. Ik wil alleen onder het mes als het echt werkelijk nodig is voor medische redenen.

Ik heb 75B, ben 1.75, niet dun niet dik en tevreden.
Je zou je nooit behandelen omdat je tevreden bént met je borsten. Je hebt geen idee hoe het geweest zou zijn als je 75AA gehad had.
Cayenne zou zich toch ook niet behandeld laten hebben als ze wél tevreden was geweest met haar borsten?
Oud 10-06-2004, 13:49
sinsere
sinsere is offline
He lief

Doodeng dat je het hebt gedaan. Maar supergoed dat je doet wat je zelf wilt. Gelukkig is bijna alles goed gegaan -op dat infuus en gedoe na- Je hebt er nu niet zoveel last meer van he?
Ik ben eerggg benieuwd hoe het je staat. Vast heel mooi

Kus
Oud 10-06-2004, 14:38
Hakkie
Hakkie is offline
Ik heb het hele topic gevolgd en ik denk dat het een goede beslissing is geweest. Als je het geld hebt en écht goed erover na hebt gedacht, moet er niet gezeurd worden over zielige kindjes in Afrika.

Wat ik me afvroeg: Moest je in aanloop naar de operatie nog speciale dingen doen? Medicijnen slikken of weet ik veel wat? En na afloop, moet je nu nog medicijnen slikken of oefeningen doen?
Oud 23-06-2004, 13:00
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 10-06-2004 @ 15:38 :
Ik heb het hele topic gevolgd en ik denk dat het een goede beslissing is geweest. Als je het geld hebt en écht goed erover na hebt gedacht, moet er niet gezeurd worden over zielige kindjes in Afrika.

Wat ik me afvroeg: Moest je in aanloop naar de operatie nog speciale dingen doen? Medicijnen slikken of weet ik veel wat? En na afloop, moet je nu nog medicijnen slikken of oefeningen doen?
Voor de operatie hoefde ik niks te slikken, maar in de twee weken erna heb ik wel 3x daags ibuprofen of codeinefosfaat moeten slikken om ontstekingen tegen te gaan.
Momenteel ben ik alweer 2 weken pilloos.
Oud 23-06-2004, 14:52
Stefanie
Stefanie is offline
Wanneer post je de foto's eigenlijk? Ben stiekem wel benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 07:20
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 23-06-2004 @ 15:52 :
Wanneer post je de foto's eigenlijk? Ben stiekem wel benieuwd!
Inderdaad , ik durfde het niet te vragen want ik heb totaal niet in dit topic gereageerd, maar ik ben zeer benieuwd, vooral omdat ik het zelf ook een beetje aan het overwegen ben.

Regels voor berichten