![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik werk liever aan mijn eigen geluk dan aan dat van kinderen in Afrika, OK? Enne, de aankoop van de pc waar jij nu achter zit he? Van dat geld had jij óók geld kunnen doneren aan de kindjes in Afrika. Martin & Stefanie: bedankt.
Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 19:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ja ik ben acda en de munnik fan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou ja, mensen die Acda en de Munnik in hun sig vermelden dan, die zijn zielig. ![]()
||
![]() |
Citaat:
wahaha nee joh ik ben geen acda en de punnik fan zat je maar te stangen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() De weken ervoor was ik wel heel zenuwachtig, maar toen ik eenmaal in 't ziekenhuis was, eigenlijk niet meer. Ik had me er zo op verheugd dat ik echt dacht van 'laat maar komen!' En als ik voor- en nafoto's heb (mét kleren aan natuurlijk! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Oude shirtjes passen nog wel, zijn erg rekbaar, maar heb ook nieuwe gekocht ja. Mijn moeder vindt ze te groot, mijn vriend vindt ze prachtig. Ik ook, maar ikvind ze met kleding eroverheen behoorlijk klein. Bloot vind ik ze perfect.
||
Citaat:
Cayenne zou zich toch ook niet behandeld laten hebben als ze wél tevreden was geweest met haar borsten?
||
![]() |
Citaat:
Momenteel ben ik alweer 2 weken pilloos. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|