Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2004, 17:48
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-04-2004 @ 18:24 :
Nou dan moet je maar langskomen als je je eenzaam voelt, en kom ik bij jou langs als ik me eenzaam voel... Is dat ook weer opgelost
pas maar op, ik houd je eraan..
Advertentie
Oud 13-04-2004, 18:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pff, vandaag mijn Nederlands mondeling verpest (naja niet echt verpest, ik had een 6) maar ik ben niet echt tevreden. Mijn leraar vroeg ook zulke stomme vragen ('wat staat er op de eerste bladzij van het verhaal van de Oesters van Nam Kee?') weet ik veel als ik dat boek aan het begin van de 5e gelezen heb. T was echt heel stom. Ik kon ook helemaal niet onder woorden brengen wat ik bedoelde enzo, echt irritant.

Tis wel heel leuk dat het echt weer goed gaat tussen mijn vriendin en mij. We hebben elkaar gewoon nodig, wel niet te veel maar helemaal niet dat is helemaal niets. Ze heeft pas te horen gekregen dat ze reuma heeft en dat moet voor haar heel moeilijk zijn dus ik wil er ook echt voor haar zijn nu, al weet ik niet zo goed hoe maar ze kent me ook wel goed genoeg dat ze weet dat ik er voor haar ben als ze me nodig heeft denk ik. Gister belde ze ook ineens spontaan, vond ik echt heel leuk om zo'n lieve vriendin te hebben. Haar medicijnen beginnen nu te werken en zoals haar mentor ook al zei ziet ze er al een stuk beter uit. Fijn gevoel is dat om zo'n lieve vriendin om je heen te hebben waar ik al zoveel dingen mee meegemaakt heb.

En ach, toetsen zijn ook niet alles, soms zijn andere dingen even belangrijker (zoals je vriendin helpen) dus dan neem ik een eventuele onvoldoende voor wiskunde maar voor lief, al ging het opzich wel redelijk. Ik heb al een cijfer terug (voor mn schriftelijke toetsen) een 6.9 voor scheikunde waar ik best wel tevreden mee ben. Nu de toets van scheikunde 2 van vrijdag nog afwachten voor ik mijn definitieve SE cijfer kan berekenen.

Het gaat al weer wat beter met me gelukkig. Ik heb niet meer zo het idee dat Michel het me kwalijk neemt dat ik pas volgend weekend kom ipv dit weekend en dit weekend heb ik wel een verjaardag van een vriendin dus daar heb ik ook wel zin in.
Oud 13-04-2004, 20:12
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 13-04-2004 @ 13:15 :
waaaaah, Ik ga het doen.... *doodeng*
*Respect*
Oud 13-04-2004, 20:33
sublime
sublime is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 12-04-2004 @ 09:43 :
Hoe komt dat?(die stress, bangheid etc)
ik heb opeens heel veel tijd om na te denken en dan ga ik piekeren en ik ben bang om het straks weer zo druk te hebben en om niet goed genoeg te presteren dat ik iedereen niet kan bijbenen...

ik moet je trouwens nog terugpm-en - komt nog!

lucht hart: wat een g*dvergeten irritante iew iew!!!

Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 20:36.
Oud 13-04-2004, 20:49
Miracle
Miracle is offline
Lj's zijn leuk. Alleen praten ze niet terug en geven ze nooit antwoord.
Oud 13-04-2004, 20:53
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 13-04-2004 @ 21:49 :
Lj's zijn leuk. Alleen praten ze niet terug en geven ze nooit antwoord.
Maar er zijn wel mensen die LJ's lezen en die wel terug kunnen praten en antwoord kunnen geven.
Oud 13-04-2004, 20:55
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-04-2004 @ 21:53 :
Maar er zijn wel mensen die LJ's lezen en die wel terug kunnen praten en antwoord kunnen geven.

weetikwelmaarhetblijftzomoeilijk
Oud 13-04-2004, 20:55
sublime
sublime is offline
meegaan in de naamwijzigings trend of niet?
Oud 13-04-2004, 20:58
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
sublime schreef op 13-04-2004 @ 21:55 :
meegaan in de naamwijzigings trend of niet?
Zolang je er op vooruit gaat.
Oud 13-04-2004, 21:49
Nona
Nona is offline
I feel good... Tadadadadada... I knew that I would... Tadadadadada...

Mijn paper af, ik ben blij. Aan mijn moeder laten lezen, ze had geen commentaar (op twee tikfoutjes na en ik ga het toch nog zes keer herschrijven) en dat is zeldzaam voor mijn moeder. Morgen: studentenvereniging, pannekoeken eten, bij RSG-broertje slapen. Leeeeeeeeeeeuuuuuuuuk!!! Ik heb er weer zin in!
Oud 14-04-2004, 07:22
Miracle
Miracle is offline
Waarom slaap ik altijd op de verkeerde momenten? Ik ben moeeehoee. Vanavond echt op tijd naar bed als er niet teveel visite is.
Oud 14-04-2004, 08:30
zus
zus is offline
kut kut kut, waarom ik?
Oud 14-04-2004, 09:09
charmedgirl
charmedgirl is offline
yes een 8 voor mn mondeling engels .. en ik denken dat het super slecht goed.. ik ben blij
Oud 14-04-2004, 09:18
SanderThomas
SanderThomas is offline
Het moet mij echt even van het hart dat dionnetje haar PM box vol is
Oud 14-04-2004, 09:19
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 14-04-2004 @ 10:18 :
Het moet mij echt even van het hart dat dionnetje haar PM box vol is
sorry k zal even gaan legen..
Oud 14-04-2004, 11:46
zus
zus is offline
Jahoe...7.5 voor engels mondeling

Maar ja..nog steeds is alles kut kut kut

Ik had engels mondeling voorbereid en op tafel liggen. ER stond in dat ik me pa niet zo mag en dat ik daarom in vakantie zoveel mogelijk weg was..

Dit heeft ie gelezen en was verdrietig. Hij heeft het niet tegen mij gezegd, maar ik durf hem niet meer onder ogen te komen. Me ma typte het in word zodat ik het kon lezen, me pa zag dit en werd kwaad op me ma en noemde dr achterbaks enzo...

Nu is me pa kwaad op me ma, me ma is heel stil en ik durf me pa niet onder ogen te komen..

KUT KUT KUT..weer mijn domme fout..grrr

Laatst gewijzigd op 14-04-2004 om 13:09.
Oud 14-04-2004, 14:33
Verwijderd
Alleen maar heel verdrietig op het moment. De hele dag dat gevoel al een beetje. En ik weet maar niet hoe het komt. Zo erg is het toch allemaal niet? Het is niet het eind van de wereld toch? Ik ben alleen zo verdrietig, om alles...
Oud 14-04-2004, 14:41
Verwijderd
Ik heb enorme last van m'n ogen, last van m'n buik, van m'n hoofd, m'n rug, enz...maar gelukkig valt het qua last hebben van mezelf wel mee. Het is heerlijk weer buiten en vandaag was best een leuke dag op stage en toen ik broodjes ging halen bij de bakker waren ze nog niet zo lang uit de oven, dus nog lekker warm. Verder zitten hier in huis twee lieve katten en komt CJ zometeen (= over ongeveer drie kwartier) ook weer thuis (en moet ie meteen weer weg, maar goed). 'k heb net iig het huiswerk af wat ik morgen in moet leveren, nu de rest nog.
Oud 14-04-2004, 14:47
Verwijderd
school was niet leuk. 4 uur wiskunde en toen nog 4 uur geschiedenis en die man had na 2 uur niet door dat ik ook in de les zat. 'was jij er net ook al?'
bij wiskunde weer alles fout, en morgen engels word een ramp. mja.
waarom ben ik ook zo dom, in de brief staat gewoon Arnhem en ik zeg steeds Nijmegen. waarom las ik er nou overheen. leverde zo veel stress vanochtend.
gister wel weer ff met een vriendin gepraat!heb vooral gekaagd (ik ga mnexamen niet halen) maar ook 'gezellig' gekletst!
Oud 14-04-2004, 15:22
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Waarom?

Voel me vandaag verder best wel goed, maar ik blijf maar twijfelen aan mezelf en een gebrek aan zelfvertrouwen hebben. Echt zo irritant. Vind mezelf gewoon echt een onwijze stumper. Daar heb ik zo ook wel z'n redenen voor, maar er zijn toch ook zoveel positieve kanten aan mezelf? Waarom heb ik zoveel moeite die duidelijk te zien?

Oud 14-04-2004, 15:46
Quiana
Quiana is offline
Ik ben verliefd.

(+ moe, stijve armen (stomme bloedprikker ), neutraal.)
Oud 14-04-2004, 16:03
Liss
Liss is offline
Grm.. waarom kom ik nou net 0,02 punten tekort voor anw.. tis niet eens een tiende ofzo...
Sta net geen 8 op mn diploma, maar een 7
Oud 14-04-2004, 17:12
Maija
Maija is offline
Even een mededeling, we hebben binnenkort een kamp van mijn toneelclub, (zelf initiatief.. niet van de club zelf maar van die mensenuit mijn groep..)
Maar ik wil niet meer opeens, dus moet ik me gaan afmelden.. ik heb ze zaterdag gebelt, en ik moet ze dalijk ook nog iemand anders bellen..(ja wat een tijdstip)
En dus moet ik een smoes gaan bedenken, waarom ik niet meejga, ik kan niet vertellen dat er in de groep teveel problemen zijn waardoor ik niet meer wil, want dan gaan ze de "bazen"drbij halen en dan krijg je van die gesprekken.. waar ik dus geen zin in heb.. maar ik heb me nu helemaal vast gelogen.. shit..
En ik heb geen zin in een gesprek van een man die denkt alsof ie een terapeut is, wat die trouwens niet is.. whaah
Oud 14-04-2004, 19:28
Verwijderd
Ik vraag me nog steeds af of ik m'n nick zal (laten) veranderen...Leonoor begint me een beetje de neus uit te hangen. Maar ja, aan de andere kant, Leonoor is Leonoor... En wat moet ik dan nemen? Muis, Fleur en de waarschijnlijke naam van ons eerste kind (als het een meisje wordt dan ) vindt CJ niet leuk, omdat die namen bij Muis, Fleur en onze eventuele toekomstige dochter horen. Leonie vind ik duf. Zit nu met Fleur haar 'echte' naam (Alia) in m'n hoofd als optie, maar weet niet of dat wat is.

Voor de rest: min of meer hetzelfde als vorige keer dat ik poste... Morgen weer naar school, nieuw blok, nieuwe kansen. Morgen alleen niet zoveel les (mentoraat, ethische vragen en stagebegeleiding), wel vrij lang, maar ja, dat overleef ik vast wel. Vrijdag ook les, maar dan is ook de open dag van de Universiteit Leiden en daar ga ik waarschijnlijk heen. Morgen alleen nog ff wat klasgenoten (2) mee zien te krijgen.

Laatst gewijzigd op 14-04-2004 om 19:30.
Oud 14-04-2004, 19:36
Miracle
Miracle is offline
Leonoor is mooi en het past bij je. Echt! Ik hoop niet dat je hem verandert.
Zoiets zei je ook over mijn naam, maar goed. Mijne is gewoon lelijk.
Oud 14-04-2004, 19:38
Quiana
Quiana is offline
Nou zeg. Gaan de twee leuke namen 'zeuren'.

Betamethason, dát was pas een lange, rare, voor sommigen
onspelbare naam.
Oud 14-04-2004, 19:39
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Als er iemand een vreemde nick heeft ben ik het wel, dus mond dicht jullie.
Oud 14-04-2004, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 14-04-2004 @ 20:39 :
Als er iemand een vreemde nick heeft ben ik het wel, dus mond dicht jullie.
Jullie?
Oud 14-04-2004, 19:44
Fantôme
Fantôme is offline
dit gaat misschien een heel erg zeikverhaal worden. sommigen van jullie gaan het je misschien te erg aantrekken, als je dat van jezelf denkt, leest het dan ajb niet.

afgelopen weekend:

ik kijk eens op mn horloge, het zou nog 2 uur duren voordat mir komt en ik haar eindelijk van de trein mag ophalen, eindelijk!! voor sommigen moeilijk voor te stellen, dat je via het forum een goede vriendschap op kan bouwen, maar het kan... Ik ging voordat ik mir ging ophalen nog even met mijn moeder de stad in. Ik moest sowieso nog nieuewe schoenen hebben voor die week daarop, want dan gaat mijn oom trouwen, en mn andere laarsjes waren stuk. Nou, supergehaast want mir's trein zou zo komen. Toen we bij het station aankwamen, stond de trein er al, en mir was er, als het goed is net uit. Wow, het voelde echt goed haar weer te zien! En ik besloot er nog niet aan te denken dat ze zondagavond weer weg zou moeten. We zijn wederom, (net als vorige keer) naar het strand geweest. Mir moest naar de wc, dus wij naar een strandtentje, maar helaas, strandtentje was dicht haha... nou goed, verder nog even de stad in geweest. Maar dat voelde zo verschrikkelijk... zo erg. ik voelde me zo'n monster als ik naast mir liep. natuurlijk weet ik dat het een vertekend beeld is, maar zo voelt het niet... We waren in een kledingwinkel en ik keek in de spiegel... ik kon wel janken. Ben ik dat?! waarom ben ik dat...? ik was ook jaloers op mir, ik wilde net zo dun zijn. ik schaamde me rot naast haar op dat moment. wat moest iedereen wel niet van mij denken.

Behalve mijn slechte en vooral negatieve gevoelens over mijzelf was het wel een topweekend hoor we hebben nog geskate, naar noorderhaven. daar stonden ook hokken met konijntjes... We dachten dat dat hok niet open kon... okeej, dat was niet de bedoeling misschien, maar het slot was nogal verroest en makkelijk te openen. We hebben 'ons' konijntje 'jonnie' geen SJONNIE) genoemd, naar Jonneke... mir's vriendin die toen is overleden. klinkt stom, misschien wel ja... maar dat was het niet.

Zondag moest mir weer naar huis. ik zou meegaan om haar weg te brengen, toen ik ruzie kreeg met beide ouders omdat mn moeder 'iets' had gezien. en dat zei ze dan net even voordat we mir gingen wegbrengen. het was zo emotioneel op dat moment. ik had gewoon van te voren zo'n gevoel dat mn moeder het gezien had, en vertelde dat mir van te voren ook. Toen mir dr jas aanhad vertelde ik haar half in tranen dat ze het gezien had. omdat ik in een dorp woon en het station in Den Helder is, moest mir gebracht worden. mn vader zou rijden en ik zou meegaan. Maar omdat het op dat moment zo moeilijk was met mijn vader in één auto te zitten ben ik niet meegegaan. Ik stond bij de deur en zag mir zitten. Ik begon te janken... Nu niet! mir, je mag nu niet weg gaan....Mir, ik heb je nu nodig, kom terug, ik kan je niet laten gaan niet nu...!!! (en nu begin ik weer half te janken). Maar ik heb haar dus wel laten gaan... Ik denk, nee ik weet, dat dit voor ons beiden een emotioneel moment was.

Ik holde naar boven, daar was mn moeder, in tranen. Ze begon tegen me te schreeuwen, ze liet me niet uitpraten, wilde de arts bellen, want ik spoorde niet, en ze wilde niet langer op jeugdzorg wachten, ik moest maar opgenomen worden. en bovendien begon ze over mn uiterlijk, dat ik 'gegroeid' was... in de breedte dus, of duiderlijker gezegd, dat ik aangekomen was.

Mijn vader was mir aan het wegbrengen, maar hij kwam echt superlaat terug, en is toen wel naar boven gekomen. Ik heb hem toen gevraagd 'heb je het er met Mir over gehad'. 'Nee' zei hij.

Later belde mir me, hoe het ging?! slecht, superslecht... ik hield dit niet meer, ik werd werkelijk gek. Ik vroeg haar, toen ik enigzins rustig was of ze het er met mn vader over had gehad. 'Ja' antwoorde ze, en ze vertelden wat er werd gezegd in de auto. Hij had gelogen!! ik was zo kwaad, waarom moet ik nog eerlijk zijn, als hij ook tegen mij liegt.

Ik ben boos naar beneden gegaan en heb gevraagd waarom hij had gelogen, hij had het er immers WEL met mir over gehad. Hij ontkende nog steeds, totdat ik één van de dingen noemde die hij gezegd zou hebben. nou ok, dat had hij nog gezegd, maar dat is toch niet erover hebben...? althans, volgens hem. Totdat ik de rest opnoemde. bij ieder dingetje gaf hij wel toe, maar zei hij dat er meer niet gezegd was, totdat ik weer wat noemde, en zo ging het door... het maakte me kwaad. ik vroeg waarom hij het niet gewoon toegaf?! hij zei dat hij er niet bij had stilgestaan dat ze daarover gepraat hadden. right. Nou dan sta ik voortaan ook even ergens niet bij stil!!

ik miste mir ondertussen heel erg. ik had haar nu nodig, maar ze was daar, in wijk bij duurstede, waar het volgens mij ook niet allemaal even lekker liep op dat moment.

ik smste een goede vriendin, die me gelijk terugbelde, en op me inpraatte, heel erg lief van haar!! super gewoon. alleen, ik hoorde haar moeder ook praten. Ze had het haar moeder verteld!! omdat ze zelf ook met iemand wilde praten, ze had het moeilijk met mijn problemen Nu durf ik daar dus echt niet meer thuis te komen he? echt niet gewoon. haar moeder weet alles, zelfs hetgeen waar ik me het meeste voor schaam.

ondertussen dagen later, gaat het niet echt lekker met me, ik ben doodmoe, denk terug aan toen, what al hell, en ik mis je mir, ik mis je echt nu niet goed gewoon. bovendien dacht mn moeder dat ik dat ene weer had gedaan, maar dat was helemaal niet zo!! ik heb het niet gedaan, echt niet dit keer... ik helemaal in tranen... het maak immers niet uit of ik het wel of niet doe, ze geloven me toch niet...

sorry voor dit verhaal mensen. en thnx voor diegene die het hebben willen lezen.

xxx Wen (F)
Oud 14-04-2004, 19:46
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Quiana schreef op 14-04-2004 @ 20:38 :
Nou zeg. Gaan de twee leuke namen 'zeuren'.

Betamethason, dát was pas een lange, rare, voor sommigen
onspelbare naam.
Ik heb vandaag wat gelezen over betamethason, ik schrok me dood dat het in zo'n apotheek boek stond.
(ik link het met jou en niet met een medicijn. )
Oud 14-04-2004, 19:50
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 14-04-2004 @ 20:44 :
sorry voor dit verhaal mensen
Daar was deze topic toch voor? Waarom dan een sorry?

(})
Oud 14-04-2004, 19:56
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-04-2004 @ 20:50 :
Daar was deze topic toch voor? Waarom dan een sorry?

(})
ja, oké, maar het is zo'n lang verhaal.
wow, heb je het echt gelezen?
Oud 14-04-2004, 19:56
moon
moon is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 14-04-2004 @ 20:44 :
verhaal
Heb je hele verhaal gelezen, ik moest wel een paar keer slikken hoor! Ik kan niet anders zeggen dat ik het heel erg rot voor je vindt dat het allemaal zo is gegaan. Heel veel sterkte!
Oud 14-04-2004, 20:01
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 14-04-2004 @ 20:56 :
wow, heb je het echt gelezen?
Waarom niet?
Oud 14-04-2004, 20:04
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-04-2004 @ 21:01 :
Waarom niet?
het is lang... en het kan misschien best zeikerig overkomen.
Oud 14-04-2004, 20:05
Fantôme
Fantôme is offline
@ moon, ja, ik wou ook dat het anders was gegaan.
I wish i could turn back time... i wish... but I can't
Oud 14-04-2004, 20:49
Verwijderd
@wen: Niets zeikerig!
Ik weet dat ik niets kan doen voor je. Hoe graag ik t ook wil..

wil geen sorry van je horen hoor
Je weet wat ik bedoel hoop ik..

*knuffelt heel stevig*
Oud 14-04-2004, 20:57
ketchup suicide
ketchup suicide is offline
Ik kan het er niet met mn vrienden over hebben dus zet k het hier maar neer, hoop dat het helpt.
Heb afgelopen weekend het dagboek van mijn moeder gevonden van toen ze van mijn leeftijd was. Ze is nu bijna 2 jaar door. Maar ik durf het niet te lezen en ik denk nu constant eraan en aan mn moeder. Weet echt niet wat ik moet doen en heb momenteel ruzie met mn vader
Oud 14-04-2004, 21:03
zus
zus is offline
Wow wat een verhaal wendy...*knuf* en sorry?! dat is al eerder gezegd..nergens voor nodig..jij mag ook je hart luchten
Oud 15-04-2004, 08:14
Verwijderd
Er zijn kleine aanwijzingen dat ik misschien SLE heb. gister keek ik naar tv en zag daar een reclame over een programma dat over lupus ging (SLE is Systemische Lupus Erythematosus) en die mensen die ze lieten zien zagen er zo slecht uit.... dat maakt me best wel bang...
Oud 15-04-2004, 09:31
sublime
sublime is offline
HOERA!!!!

ik heb zomaar mn tentamen vroegmodern gehaald. echt zó idioot, ik had een 6 voor mijn tentamen, dat is het beste cijfer dat ik tot nu toe voor een tentamen gehaald heb en dat terwijl vroegmodern bekend staat als een Heel Moeilijk Vak, vorig jaar was het slagingspercentage 30% ofzo en ik sluit het gewoon af met een 6.8!!!!

mijn dag is weer helemaal goed
Oud 15-04-2004, 09:35
sublime
sublime is offline
Citaat:
ketchup suicide schreef op 14-04-2004 @ 21:57 :
Ik kan het er niet met mn vrienden over hebben dus zet k het hier maar neer, hoop dat het helpt.
Heb afgelopen weekend het dagboek van mijn moeder gevonden van toen ze van mijn leeftijd was. Ze is nu bijna 2 jaar door. Maar ik durf het niet te lezen en ik denk nu constant eraan en aan mn moeder. Weet echt niet wat ik moet doen en heb momenteel ruzie met mn vader
ik kan je natuurlijk niet écht advies geven, omdat elke situatie anders is. maar als ik zoiets van mijn vader zou vinden (8 jaar geleden overleden) zou ik de kans echt met beide handen aangrijpen om hem 'beter te leren kennen'... je mist toch al zoveel, al die ervaringen en verhalen kan ze je niet meer vertellen, maar door zo'n dagboek kun je toch ook een beetje haar leven weer mee nemen in het jouwe.. maar waarom durf je het niet te lezen, ben je bang dat er dingen in staan die je niet wilt weten?

die ruzie met je vader, gaat die hier om of ergens anders om?
Oud 15-04-2004, 10:55
Gothic
Gothic is offline
GRRRRRRRRRRRRR wat een rot school is het toch ook... Hebben ze 3 herkansingsdagen bedacht. Woensdag, donderdag en vrijdag. En wat doen die lomperds... zetten mijn 2 herkansingen op woensdag. Heb ik veel minder tijd om te leren, zit ik straks bijna 6 uur achter elkaar tentamens te maken ...

Zo kan ik ze toch niet goed leren of maken, ben al dood na 3 uur wiskunde... waarom verspreiden ze ze niet gewoon en houden ze wat rekening met hoe ze het indelen...
Oud 15-04-2004, 11:07
Eend
Eend is offline
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR? ROTKOP
Wie wilt mijn hersens hebben?

Ik geef t op ga vanaaf niet trainen, want ben te afwezig om mee te doen, dan ga ik fouten maken en dan krijg ik alleen maar gezeik Dan meld ik me expres niet af, want dan moet ik zaterdag voor straf reserve staan en hoef ik het veld niet in. Bluh, en ik ben sowieso die wedstrijd vergeten af te melden, bluh.
Oud 15-04-2004, 11:23
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Nou heb ik het gisteravond echt gezellig gehad. Beetje erg veel gedronken en lang in de kroeg gezeten. Nu ben ik weer boos op mezelf dat ik veel te veel heb gedronken, voel ik me brak en vind ik mezelf stom dat ik te veel bier drink, terwijl dat ik het eigenlijk niet wil en juist wil afvallen. Ik vraag me af of dit alcoholisme is. Het is niet zo dat ik iedere dag per se alcohol nodig heb ofzo, maar als ik twee dagen droog heb gestaan begint het weer te dringen. Van m'n psychologe mag ik helemaal niet meer dan 4 glazen bier op een avond drinken, omdat ik mezelf dan niet in de hand heb en dan soms zelfmoord wil gaan plegen. Ik weet het allemaal even niet meer wat ik nou moet zo. Licht autistisch, mezelf niet in de hand hebben met alcohol, te dik, geen discipline, gewoon balen......
Oud 15-04-2004, 11:42
Agnès
Agnès is offline
Ik verveel me en heb geen zin om iets te gaan doen. De tijd gaat langzaam en ik erger me aan de zon. ik ben moe maar ik heb nog genoeg dingen te doen.
Oud 15-04-2004, 11:56
sublime
sublime is offline
waarom kan ik nou niet gewoon blij blijven? ik maak me te veel zorgen..
Oud 15-04-2004, 12:18
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 15-04-2004 @ 12:07 :
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR? ROTKOP
Wie wilt mijn hersens hebben?

Ik geef t op ga vanaaf niet trainen, want ben te afwezig om mee te doen, dan ga ik fouten maken en dan krijg ik alleen maar gezeik Dan meld ik me expres niet af, want dan moet ik zaterdag voor straf reserve staan en hoef ik het veld niet in. Bluh, en ik ben sowieso die wedstrijd vergeten af te melden, bluh.
Iedereen mag toch wel eens een keer wat minder spelen, zeker op een training...
Ben je er echt zaterdag niet of wil je gewoon niet spelen?

En is Martine alweer klaar om te spelen of nog steeds geblesseerd? En doet Petra alweer mee?
Oud 15-04-2004, 12:26
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
ik voel me niet goed

Laatst gewijzigd op 15-04-2004 om 12:31.
Oud 15-04-2004, 13:48
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Risperdal, oxazepam, en weer een AD maar ze weten nog niet welke.
Houd het ook nog ergens op?
Ben ik dan echt zo erg?

*zucht*

Regels voor berichten