![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ehm, volgens mij moet jij niet meer afvallen, eigenlijk... Laatst gewijzigd op 29-04-2004 om 12:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gaat wel oke verder, alleen ben ik genoodzaakt ivm met de examens het sportschoolbezoek iets terug te nemen, maar een keer of 3 per week is nog wel haalbaar. Vandaag een broodje komijnsmeerkaas(ontbijt), een yoghurt-aarbeien-banaan smoothie en een appel (lunch) en een broodje komijnsmeerkaas en 2 appels(avondeten, want moet zo werken) gegeten. Ik moet alleen wel meer drinken bedenk ik me nu. |
![]() |
||
Citaat:
(of wat het juist de bedoeling om minder te ontbijten? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Gisteren 60.4 's ochtends op de weegschaal. Een beetje eraf, maar ik geloof dat er spieren voor in de plaats zijn gekomen.
![]() Citaat:
En ohja: het ging niet zozeer om die 2 cm, het was meer de conclusie die ik uit mezelf trok: 2 cm kan er sowieso nog wel af, want dat kan ik voelen. ![]() Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar, vanochtend weer 0.2k lichter ![]() (nog 2.4 kilo en dan zit ik op mn eerste mijlpaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik ken meer mensen waarbij dat heel erg zo leek... ![]() Niet dat ik zeg dat DF per se bij die mensen hoort, maar ik denk niet dat 57 bij 1.83m echt goed is (zeker niet als je het bereikt door steeds maar af te vallen), zeker omdat ze het volgens mij al meerdere keren heeft bijgesteld en ook om hoe ze post in deze topic. Maar dat is mijn mening en ook niet meer dan dat. Maar als je idd gewoon gezond eet (wat is "een paar boterhammen"?) dan is dat iig in orde...hopelijk blijft dat zo en sport je er niet overdreven veel bij.
Laatst gewijzigd op 01-05-2004 om 17:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
M'n vrienden zeggen natuurlijk niet dat ik echt heel dik ben, daar zijn 't vrienden voor. Ze geven wel toe dat ik niet echt slank ben, en dat waardeer ik opzich wel. Ze liegen in ieder geval niet tegen me, ze zeggen het gewoon subtieler. Moeilijk uit te leggen zonder dat 't klinkt dat ik lullige vrienden heb. Vreemden schelden mij gewoon uit, of ze praten achter m'n rug om. Dat heeft er wel aan bijgedragen dat ik die dwanggedachtes heb. Het heeft er ook voor gezorgd dat ik niemand écht vertrouw. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Als jij je niet lekker in je eigen lichaam voelt moet je gewoon afvallen, als jij je wel lekker voelt moet je niks aantrekken van mensen die wat minder goed bedeeld zijn in hersencapiciteit. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik moet dus ook afvallen, en dat weet ik wel. Het moet alleen nog lukken. Op hoop van zegen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik ben voor de verandering echt op de goede weg... zonet weer wezen hardlopen en ik wandel wat af de afgelopen dagen (donderdag en vrijdag minstens 9 km, woensdag ong 5 km) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar hoe lang ben jij dan? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik eet: 's ochtends bord (zo'n diep bord, eigenlijk voor avondeten) met pap met appel erdoor. 's middags 2 boterhammen, wat fruit. En verder als ik honger heb: boterham/fruit/groente ofzo. 's Avonds normaal avondeten, soms met nagerecht (yoghurt of vruchten).
||
Citaat:
![]() Zelf denk ik, als je goed in je vel zit; zit je dat?? en je wat wilt afvallen is prima, maar houd wel jezelf in de gaten, dat je niet steeds verder streeft naar een lager gewicht...(want dan wordt het foute boel) ................... Met mij gaat het met het afvallen matigjes. Ik houd mij er niet echt aan.(soms een dag ![]() ![]() Zo, het zal mij benieuwen ![]()
||
Citaat:
58 kilo bij een lengte van...? Power yoga wat houdt dat in? ![]() *zit zelf er over na te denken om misschien op yoga te gaan, gezien het "vaak over mijn grenzen heen gaan"*
||
Citaat:
![]() het lijkt mij erg leuk trouwens, maar begin denk ik met gewoon yoga, omdat ik dan gelijk leer ontspannen wat voor mij wel goed is ![]() gisteravond echt ontzettend slecht bezig geweest ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
even gegoogled:
Citaat:
hm klinkt toch wel erg goed, mss maar een keer een avondje langsgaan ![]() Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 12:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel Kcal beckham1990 | 3 | 21-09-2004 16:30 | |
Drugs & Alcohol |
Het Nieuwe IZSADC Topic Type | 501 | 17-09-2004 21:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #22 PardonMe | 491 | 30-06-2004 12:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvallen op een snelle maar gezonde manier... MissCzechMeOut | 5 | 04-08-2003 18:37 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 |