Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 14:06
Gothic
Gothic is offline
Meevaller met wiskunde . Bewijzen in meetkunde bleek maar 4 blz's te oid, en de rest was Wib2... was ik ff blij

Eindelijk klaar met leren voor vandaag... 3 hoofdstukken wiskunde gedaan en 3 bio...

Nog 1 te gaan voor wiskunde, nog 6 te gaan voor bio ...

Morgen heel veel natuurkunde doen ... had ik nog weinig voor gedaan.
Oud 13-05-2004, 14:35
Noir
Noir is offline
Voel me redelijk slecht.. Weet niet wat het is de laatste tijd, ene keer ben ik zo vrolijk en de volgende keer voel ik me onwijs kut. School was leuk lekker foto's gemaakt enzo van een vriendin van me (opdracht). Groot deel met haar meegereist was gezellig, maar toen ik alleen zat begon het kut gevoel weer wou dat ik wist waarom ik het heb.....
Oud 13-05-2004, 14:42
Verwijderd
t gaat niet echt goed . op school geleerd weer vandaag ging wel beter. waarschijnlijk mag ik bij de verlengers zitten tijdens het examen! ivm faalangst.
mn moeder heeft een afspraak bij jeugdzorg gemaakt. op de dag van de diploma uitreiking. ik moet er om 2 uur zijn en waarschijnlijk is om half 4/ 4 uur de diploma uitrijking. weet iemand miss hoe lang zo'n eerste gesprek duurt? het lijkt me dat ik de uiteijking wel zou halen eigenlijk.
waarom doet mn moeder er zo geheimzinnig over? niemand in mn gezin mag weten dat ik hulp ga krijgen ofzo. nou ja dat zal wel.
mn vader is gister al thuisgekomen ipv vandaag begon gelijk weer te zeuren tegen mij over alles wat ik op moet ruimen. en ik heb het hm gezegd ook
maar goed nu maar weer ff leren
Oud 13-05-2004, 15:12
light smiley
light smiley is offline
ik krijg te veel info,voel me wel iets beter,maar het begint weer slecht te gaan....

*hoofdpijn heeft*
Oud 13-05-2004, 16:48
Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag stunt gehad, was heel erg leuk & gezellig!! Heel erg gelachen, vooral om de docenten. Leuke dag vandaag man! We werden gebelt, dat we het eerste uur vrij waren (de hele school werd afgebelt) was dus ook een onderdeel van de stunt. Toen kwamen we aangefietst en werden we zeiknat gegooit met water! En om 1 uur begon de stunt oficieel, toen werd het echt vet! Straks komt Mir, zin in!! Morgen alweer de laatste schooldag, moet echt even m'n tekst leren ..Zaterdag hele dag toneel..*spannend* Hm, moet zometeen eten -blegh-...en dan komt mir alweer bijna . 'k Heb alleen nog geen fuck aan m'n huiswerk gedaan, geen zin ..Ach, 't is school maar
Oud 13-05-2004, 17:37
Luna
Luna is offline
Ik zit gewoon veeeelste veel in de stress de laatste tijd. Ik denk er teveel overna maar doe er niets aan. Misschien moet ik eens een keertje in actie komen, maar das makkelijker gezegd dan gedaan... zucht. Ik overleef deze periode wel.
Oud 13-05-2004, 19:31
moon
moon is offline
weet niet wat er met me is In een paar dagen tijd gaat alles ineens zo slecht. Ik weet echt niet meer hoe ik er uit moet komen en wat ik moet doen. Ik heb me echt al heel lang niet meer zo slecht gevoelt.
Ik ben best wel positief ingesteld en ik overwin vrijwel elk dipje ( ) maar dit keer lukt het niet. Het gaat echt niet goed,ik maak mezelf in alle opzichten kapot en ik weet het niet meer te stoppen. Ik voel me ook heel zwak, ben de hele tijd moe en ik ben steeds bang om flauw te vallen ik weet niet meer of het nou lichamelijk of geestelijk is waar ik last van heb, ik weet gewoon sowiezo niet wat er met me is, waar ik last van heb. Doordat ik me zo slecht voel denk ik dat het geestelijk is, maar omdat ik steeds het gevoel heb dat ik elk moment neer kan storten, flauw kan vallen...denk ik weer dat het lichamelijk is. Moet ik hier nou mee naar de dokter? ik weet het niet!
Oud 13-05-2004, 20:37
moon
moon is offline
*huilt* (sorry) ik zie het echt niet meer zitten...ik kan het tegen niemand zeggen, ik slik het weg...het gaat niet meer. sorry dat ik weer begin..'t gaat ff helemaal niet meer, en dit is de enige plaats waar ik het nog even neer kan zetten, van me af kan schrijven.
Oud 13-05-2004, 21:41
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
moon schreef op 13-05-2004 @ 20:31 :
weet niet wat er met me is In een paar dagen tijd gaat alles ineens zo slecht. Ik weet echt niet meer hoe ik er uit moet komen en wat ik moet doen. Ik heb me echt al heel lang niet meer zo slecht gevoelt.
Ik ben best wel positief ingesteld en ik overwin vrijwel elk dipje ( ) maar dit keer lukt het niet. Het gaat echt niet goed,ik maak mezelf in alle opzichten kapot en ik weet het niet meer te stoppen. Ik voel me ook heel zwak, ben de hele tijd moe en ik ben steeds bang om flauw te vallen ik weet niet meer of het nou lichamelijk of geestelijk is waar ik last van heb, ik weet gewoon sowiezo niet wat er met me is, waar ik last van heb. Doordat ik me zo slecht voel denk ik dat het geestelijk is, maar omdat ik steeds het gevoel heb dat ik elk moment neer kan storten, flauw kan vallen...denk ik weer dat het lichamelijk is. Moet ik hier nou mee naar de dokter? ik weet het niet!
psychische dingen kunnen ook invloed hebben op je lichaam hoor!! als het lang aanhoud is het niet zo'n heel gek idee naar de dokter te gaan idd... (F) hopelijk kom je hier tóch ook weer bovenop...
Oud 13-05-2004, 21:42
Fantôme
Fantôme is offline
oke, ikzelf ben weer een btje uit mn dalletje geklommen... heb zelfs een bikini durven kopen! maar nu nog durven dragen.. nu uberhaubt nog naar het strand durven van de zomer (vanwege mn onzekerheid over mn lichaam ed). maargoed... we zien allemaal wel weer... voorlopig voel ik me wat meer oke...
Oud 13-05-2004, 22:23
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Ik zit in een diep dal, Eend was huisgenote van me maar ze is dus nu weg hier. Misschien weten een aantal van jullie dat de leefgroep waar zij in zat en ik nog ben giga-knudde is....
Ik word er zelfs depri van en nu ben ik voor het eerst sinds weken weer fout bezig... Me verdriet wegdrinken met wodka-cola...Is niet goed, ik moet morgenochtend werken...En alcohol is geen oplossing voor problemen, dat weet ik, daarom heb ik zolang niet een glaasje gedronken om spanningen weg te drinken...
Maar heb net verdikkeme me laatste paar euroos besteed aan een klein flesje wodka van 350ml en heb dus nu twee glazen wodka-cola op...
Ik voel me zo kut en schuldig...

Ik ben absoluut geen alcoholist trouwens, maar ik voelde me zo kut dat ik toch iets zocht om te ontspannen. Ik voel me nu fout en schuldig...

Wie heeft er een gelukkig huisje voor me?????????!!!!!!!

HELP...
Oud 13-05-2004, 22:45
Steleto
Steleto is offline
Ik zit met m'n armen om mezelf heen te huilen, 'k ben zo verdrietig en bang. Elke avond merk ik het: ik voel me niet veilig thuis. Het lukt me alleen te slapen als ik helemaal opgerold met m'n rug naar de deur lig, knieën opgetrokken, onderbenen om elkaar heen gedraaid, gebalde vuisten en mijn armen gekruist voor m'n borst. Steeds weer last van een soort menstruatiepijn zonder dat ik ongesteld ben. Mijn onderlijf krampt samen zonder (lichamelijke) reden.
Uren uit m'n doen als mijn beste vriend van achteren aankomt en even door mijn nek aait. Rillingen, tranen.
De hele dag op zoek naar veiligheid. Teddybeer knuffelen, deken om mezelf heen, kaarsjes aan, iets lekkers eten, warm muziekje aan. De dreiging blijft. Wat ik ook doe, de basis is stuk.
Mijn vader... mijn páppa...

En steeds weer dat schuldgevoel, want ondanks alles zou ik voor m'n examens moeten leren, maar ben nog steeds niet begonnen...
Oud 13-05-2004, 23:29
snoopy
snoopy is offline
weeeeeeh... kan niet slapen van de bronchitis... en ik ben zo moe...
Oud 13-05-2004, 23:44
Shitonya
Shitonya is offline
Verveling bah
Oud 14-05-2004, 01:26
NightOps
NightOps is offline
*gaap*

moe
Oud 14-05-2004, 06:59
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 13-05-2004 @ 22:41 :
psychische dingen kunnen ook invloed hebben op je lichaam hoor!!
Psychosomatische klachten

Als het lang aanhoudt kan je idd het beste even langs de dokter gaan.
Oud 14-05-2004, 09:45
moenbase
moenbase is offline
Wanneer anderen roepen en schreeuwen is er geen ruimte. Nu het even stil is, eigenlijk té stil is, is het dan mijn beurt te zeggen dat het slecht gaat, of is het daar nooit tijd voor?
Oud 14-05-2004, 12:42
sublime
sublime is offline
AAAH! KLOTE ESSAY!! het schiet echt niet op, ik heb net iets meer dan 500 woorden en ik heb al niks meer te zeggen... Amerika is sowieso al een kut onderwerp, maar ik heb nu ook gewoon Heel Erg Gebrek aan inspiratie. En ik ben verliefd en het is weer kansloos. En ik wil dat klote essay niet schrijven en ik wilde dat het alweer maandag was....
Oud 14-05-2004, 13:18
Verwijderd
Ben echt supermoe. Maar 4 uur geslapen. Maar nog maar 1 nachtje slapen en dan weer leuke dag. Joepie!
Oud 14-05-2004, 13:21
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
Steleto schreef op 13-05-2004 @ 23:45 :
Ik zit met m'n armen om mezelf heen te huilen, 'k ben zo verdrietig en bang. Elke avond merk ik het: ik voel me niet veilig thuis. Het lukt me alleen te slapen als ik helemaal opgerold met m'n rug naar de deur lig, knieën opgetrokken, onderbenen om elkaar heen gedraaid, gebalde vuisten en mijn armen gekruist voor m'n borst. Steeds weer last van een soort menstruatiepijn zonder dat ik ongesteld ben. Mijn onderlijf krampt samen zonder (lichamelijke) reden.
Uren uit m'n doen als mijn beste vriend van achteren aankomt en even door mijn nek aait. Rillingen, tranen.
De hele dag op zoek naar veiligheid. Teddybeer knuffelen, deken om mezelf heen, kaarsjes aan, iets lekkers eten, warm muziekje aan. De dreiging blijft. Wat ik ook doe, de basis is stuk.
Mijn vader... mijn páppa...

En steeds weer dat schuldgevoel, want ondanks alles zou ik voor m'n examens moeten leren, maar ben nog steeds niet begonnen...
*knuffelt*
als je dr over wilt praten...
Oud 14-05-2004, 13:58
Nona
Nona is offline
Het is een beetje vreemd allemaal. Komt omdat ik ziek ben denk ik. Keelpijn, sluimerende hoofdpijn, toen ik net in de bus zat kreeg ik weer zo'n hoestbui... Gisteren was ik helemaal uit m'n doen, toen ik naar bed ging kon ik niet slapen en ik heb uren liggen huilen. Om het verleden, om de toekomst, om mij, om iedereen... Een mooi liedje, dan was het alweer gebeurd. Die angst, die kwam weer terug. Hoe kon ik dat ooit aan? En hoe konden ze? Wat bezielt mensen toch??? En wat bezielde mij om alles zomaar voor lief te nemen? En nu? Hoe moet ik nu verder? Blijft het op deze manier terugkomen of zal ik ooit...normaal kunnen zijn?

Hmmm, ik voel me nu gelukkig weer wat beter. Net naar de bieb geweest, ondanks mijn tegenwerkende keel en hoofd. Mam komt wat laat thuis, dus ik heb zo nog even rust thuis. Hopen dat ik morgen weer beter ben. Zo nog even wat lezen over methodologie, dan lekker relaxen. Kwam er vanavond niet een goede film?

Hmmm...
Oud 14-05-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 14-05-2004 @ 14:58 :
Kwam er vanavond niet een goede film?

4 zelfs!

gladiator****, unforgiven****, The truman show*****(wil ik zien ) , House****

hoe meer sterren hoe beter

k had toch ff niks te doen

bron: TV krant
Oud 14-05-2004, 14:11
Verwijderd
geleerd op school. ging best goed. 2 lesbrieven economie. still 4 to go wilde tot half 4 op school blijven ging de bieb om half drie dicht. had het ook geen zin meer om de pauze te wachten en van 2 uur tot half drie nog te leren. maar naar huis gegaan. we hadden geen brod. ben ik gaa nhalen waarom deed ik dat ook? alweer veel te veel gegeten sinds ik thuis ben, bijna hele zak m en m's gvd. ik haat mezelf zo. nu gaan leren lukt vast niet met zo'n vies vol gevoel, van al dat eten.
Oud 14-05-2004, 14:14
snoopy
snoopy is offline
k ben zo misselijk... *k zou hier die smiley van msn die groen ziet willen plaatsen, maar dat kan niet...*
Oud 14-05-2004, 15:15
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren met mir afgesproken, heel kort, maar wel heel erg gezellig!! Ik weet nu ook meteen waar zij woont , ziet er wel gezellig uit. Ben blij dat ik d'r weer eventjes heb gezien! vrij nutteloos bericht, maar ja dat moest er even uit..
Oud 14-05-2004, 15:21
Verwijderd
Citaat:
relaxxamann schreef op 14-05-2004 @ 15:07 :
4 zelfs!

gladiator****, unforgiven****, The truman show*****(wil ik zien ) , House****
'Vanavond' komt er maar eentje (22.00u kan je ook nog zien als avond, dan beginnen er twee 's avonds en eindigt er eentje 's avonds ), de anderen komen 's nachts.
Oud 14-05-2004, 15:40
Quiana
Quiana is offline
Gister was ik niet naar de sportdag gegaan ivm vermoeidheid
ed, maar woensdag had ik al een blokuur gemist (roosterfout),
en dinsdag ook vier uur. Voor de vakantie ook al drie dagen ivm
vakantie, reden genoeg dus om m'n coördinator een tijdje te
mijden... (ook omdat ik een wandelende ramp in liegen ben ed. )

Kom ik na een inhaaltoets in de 'hal', staat ze opeens naast me, en vraagt met een '' gezicht of ik wel heb uitgeslapen, gister.
&dat ze me miste, gister, (iemand die me opmerkt? )
en of ik wel zou genieten van de zon & goed voor mezelf zou zorgen, dit weekend.

Zo lief. En dan weet ik weer nooit wat ik moet zeggen.
Oud 14-05-2004, 17:05
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Twisted feelings curling round and round like a destructive hurricane. Can we stop it? Can we run?
Sometimes I wonder if anyone cares if I close my eyes, tumble over my feet and...
Oud 14-05-2004, 17:25
Verwijderd
ben stiekem zo trots op mezelf
Oud 14-05-2004, 17:30
Stormkraai
Stormkraai is offline
ik heb 't helemaal gehad. doe m'n vriendin tekort. en mezelf ook. argh.
Oud 14-05-2004, 18:14
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-05-2004 @ 18:25 :
ben stiekem zo trots op mezelf
Ik ook. Ik heb gewoon vandaag 6 hoofdstukken natuurkunde gedaan. Ik heb gewoon het leren van samengevat af, allemaal vandaag gedaan . Ik heb zelfs nog 's avonds geleerd, terwijl ik normaal niet meer na 3en leer . Heerlijk voelt het.
Oud 14-05-2004, 18:51
Yara
Yara is offline
Citaat:
results: Body Mass Index: 16.4

Body Description: In Normal Range
Yara heeft dus nooit ondergewicht gehad.

(!@#&$^%* - niet om het nooit ondergewicht gehad te hebben, maar om al dat STOMME gedraai om een "ondergewicht" ( ) te herstellen.)
Oud 14-05-2004, 18:58
sublime
sublime is offline
als je bmi 16.4 is klinkt dat mij in de roen als ondergewicht, maar misschien snap ik je pst niet helemaal....
Oud 14-05-2004, 19:14
sublime
sublime is offline
ik ben opeens héél bang
Oud 14-05-2004, 19:17
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sublime schreef op 14-05-2004 @ 20:14 :
ik ben opeens héél bang
waarvoor?
Oud 14-05-2004, 19:23
sublime
sublime is offline
Citaat:
Gothic schreef op 14-05-2004 @ 20:17 :
waarvoor?
ik weet het niet goed... om dingen verkeerd te doen, om de verkeerde mensen te vertrouwen. zoiets...
Oud 14-05-2004, 19:46
Yara
Yara is offline
Citaat:
sublime schreef op 14-05-2004 @ 19:58 :
als je bmi 16.4 is klinkt dat mij in de roen als ondergewicht, maar misschien snap ik je pst niet helemaal....
Dat dacht ik ook, dat werd ook gezegd.... Maar niet dus, volgens een site. (dat het ireel is om dat wat een site zegt eerder te geloven dan wat dokters zeggen e.d. snap ik wel, maar het vóelt zo naar. )
Oud 14-05-2004, 20:13
Fantôme
Fantôme is offline
ik dacht dat een bmi tussen 19 (18?) en 25 oke is?
Oud 14-05-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 14-05-2004 @ 21:13 :
ik dacht dat een bmi tussen 19 (18?) en 25 oke is?
in mijn bio boek staat tussen de 20 en 25 maar dat stamt inmiddels uit 1998. weet niet hoe betrouw dat nog is. maar ka nme herineren dat ik dat ergens anders ook las. maargoed.
Oud 14-05-2004, 20:23
Verwijderd
ik heb zo'n zin in morgen.
kan bijna niet wachten.. hoe moe ik ook ben
Oud 14-05-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 14-05-2004 @ 16:21 :
'Vanavond' komt er maar eentje (22.00u kan je ook nog zien als avond, dan beginnen er twee 's avonds en eindigt er eentje 's avonds ), de anderen komen 's nachts.
het gaat erom dat ze er zijn
en wat jij als figuurlijke avond beschouwd telt natuurlijk ook mee..
Oud 14-05-2004, 20:57
Verwijderd
Ik snap het niet. Ik snap mezelf niet. Ik snap niet waarom ik me nu zo klote voel. Of eigenlijk snap ik het wel. Ik ben moe. Ik heb me ontzettend alleen gevoeld. Het was niet leuk. Sommige dingen waren leuk. Maar dat gevoel overheerste. Dat klote gevoel dat je in de steek bent gelaten, dat je je alleen voelt, dat niemand van je houdt. Omdat je in een ander land bent en niemand om je heen hebt die van je houdt. Verdikkeme. Nu ben ik weer thuis en sinds ik thuis ben kan ik niets anders dan huilen. Gisteren gehuild bij de bus nog. Omdat iedereen werd opgehaald door zijn ouders en mijn moeder er nog niet was. Omdat toen Femke kwam aanlopen en ik doorhad hoe erg ik die gemist had. Gisterenavond heb ik ook zitten huilen, omdat ik blij was dat ik weer thuis was, omdat ik zo blij was dat iedereen weer om me heen was, omdat ik me zo rot had gevoeld, omdat er nu mensen waren om me te troosten, omdat ik me gewoon kut voelde. En godzijdank heb ik Marlies. Die weet me toch altijd weer te troosten en blij te maken. Die moet ik dat misschien ook maar eens irl gaan vertellen, ipv dat ik dat zo lekker lullig over sms of via het forum doe.
Vandaag heb ik zitten huilen omdat ik zo moe was, en omdat Jurre chagrijnig was en dat op mij projecteerde. Ik weet ook niet meer wat ik daarmee moet hoor. Ik weet het niet meer.
Kan mijn leven niet makkelijker gemaakt worden? Kan mijn hoofd niet geleegd worden ergens? Misschien moet ik volgende week weer heel eventjes een gesprekje aan gaan met mevr. Van der Wal want dat was elke keer erg prettig.

Kan iemand me vertellen, wanneer een schutter rust? Wanneer de boog zich mag ontspannen, zijn pijl het laatste doelwit kust? Wanneer is een mens tevreden? Merkt hij voor een keer als hij kijkt over de schutting bij de buren, dat het gras niet net iets groener lijkt. Zeg me, waar moeten we zoeken? En wat is nou die wens? Waarnaar we niet meer verder hoeven? Waar en wanneer ligt de grens?
En waarom wil ik alsmaar verder, als ik ergens ben? Wat maakt het onbekende beter, dan al hetgene dat ik ken. En waarom ben ik nooit compleet gelukkig, met wat er hoort bij mij? Waarom moet er toch steeds weer iets bij? Waarom nooit eens een keer, ietsje minder dan meer? Wanneer laat dat verlangen me vrij?

en terwijl ik dit liedje uit mn hoofd opschrijf, lopen de tranen over mn wangen
Oud 14-05-2004, 21:59
Roxann
Roxann is offline
Citaat:
en terwijl ik dit liedje uit mn hoofd opschrijf, lopen de tranen over mn wangen
*knuffel*

Vandaag was gewoon perfect. Ik heb m'n eerste echt goeie rapport van het jaar gekregen, mijn studiekeuze voor volgend jaar is goedgekeurd door de leerkrachtenraad, ik heb leuk gepraat met een meisje dat me voordien niet echt lag en 'hij' heeft me gevraagd om morgen met hem mee te gaan naar een feestje.(eindelijk!)
Nu ben ik alleen heel erg moe, moe maar tevreden
Oud 15-05-2004, 00:57
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Yara schreef op 14-05-2004 @ 19:51 :
Yara heeft dus nooit ondergewicht gehad.

(!@#&$^%* - niet om het nooit ondergewicht gehad te hebben, maar om al dat STOMME gedraai om een "ondergewicht" ( ) te herstellen.)
Dan mag je mij de link van die site wel eens geven, want een BMI van 16,4 is wel degelijk ondergewicht.

Kijk maar eens op www.voedingscentrum.nl ofzo..
Oud 15-05-2004, 02:28
phensicske
phensicske is offline
Gewoon zalig...kom uit de (volgens mij totaal onterechte) strafstudie met een vroegere klasgenote. Leuke babbel, we komen in het station, de zon warmt ons nog steeds op en daar horen we al muziek. Breakdancers met rond hen een grote kring mensen, ogen starend vol bewondering. Heerlijke sfeer.
Delen ze nog gratis blikjes uit ook...kan ik wel gebruiken.
In mijn geboortestad gekomen besef ik plots dat ik nog een brief heb zitten van een meisje en besluit het even binnen te smijten.
Dat even werd een anderhalf uur...zittend op de stoep. Zij tokkelend op de gitaar en ik meeneuriënd, zingend...wat diepere gesprekken, ze begrijpt me wel.
Ga ik om eten, aangezien het reeds zo laat was en daar werkt de oude vriend van me. 'Ik spring wel nog even binnen', okee.
Het is leuk met hem babbelen en dan belt mijn ex aan. We hadden reeds op zijn verzoek afgesproken...
Het was gewoon heerlijk.

Nu twijfel ik gewoon over mijn veel-te-vlug-laten-verleiden-karakter...ik had toch zo'n sterke principes?
Oud 15-05-2004, 02:36
Verwijderd
zusje ruzie met dr vriendje. Gevolg --> na een nacht met 4 uur slaap word ik wakker na een uur slapen. Nu ben ik al twee en een half uur wakker. Omdat ik door hun niet kan slapen.. zucht...
Oud 15-05-2004, 02:43
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-05-2004 @ 03:36 :
zusje ruzie met dr vriendje. Gevolg --> na een nacht met 4 uur slaap word ik wakker na een uur slapen. Nu ben ik al twee en een half uur wakker. Omdat ik door hun niet kan slapen.. zucht...
discman?
Oud 15-05-2004, 02:55
Verwijderd
Citaat:
phensicske schreef op 15-05-2004 @ 03:43 :
discman?
dat werkt ook niet echt voor mn rust..
maar het is allemaal wat bedaard.. gelukkig en sinds 01.11

Morgen moet ik er al om 7 uur uit dus ga nog even drie uurtjes slapen...
Eindelijk rust
Slaaplekker!
Oud 15-05-2004, 07:13
moenbase
moenbase is offline
Vandaag een nieuwe dag. Voor sommigen is het ok, ik vind het een volgende hel, aan morgens wil ik niet denken.
De inhoud van de kastjes, de koude witte metalen, ik weet precies wat er op elke plank ligt... bah.
Oud 15-05-2004, 07:45
Quiana
Quiana is offline
Ik heb mijn draadloos inet"stekker" (hoe noem je zoiets?)
om zeep geholpen.

En hij was net nieuw. Nu wordt het weer gerotzooi met de
andere pc.

Plus een denkverbod voor het weekend. Kniezen met zulk
mooi weer is zonde. *geeft zichzelf schop onder den kont*

Regels voor berichten