Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als het lang aanhoudt kan je idd het beste even langs de dokter gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() als je dr over wilt praten...
||
Verwijderd
|
Citaat:
gladiator****, unforgiven****, The truman show*****(wil ik zien ![]() ![]() k had toch ff niks te doen ![]() bron: TV krant |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en wat jij als figuurlijke avond beschouwd telt natuurlijk ook mee.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk maar eens op www.voedingscentrum.nl ofzo..
|
Gewoon zalig...kom uit de (volgens mij totaal onterechte) strafstudie met een vroegere klasgenote. Leuke babbel, we komen in het station, de zon warmt ons nog steeds op en daar horen we al muziek. Breakdancers met rond hen een grote kring mensen, ogen starend vol bewondering. Heerlijke sfeer.
Delen ze nog gratis blikjes uit ook...kan ik wel gebruiken. ![]() In mijn geboortestad gekomen besef ik plots dat ik nog een brief heb zitten van een meisje en besluit het even binnen te smijten. Dat even werd een anderhalf uur...zittend op de stoep. Zij tokkelend op de gitaar en ik meeneuriënd, zingend...wat diepere gesprekken, ze begrijpt me wel. Ga ik om eten, aangezien het reeds zo laat was en daar werkt de oude vriend van me. 'Ik spring wel nog even binnen', okee. Het is leuk met hem babbelen en dan belt mijn ex aan. We hadden reeds op zijn verzoek afgesproken... Het was gewoon heerlijk. Nu twijfel ik gewoon over mijn veel-te-vlug-laten-verleiden-karakter...ik had toch zo'n sterke principes? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar het is allemaal wat bedaard.. gelukkig en sinds 01.11 ![]() Morgen moet ik er al om 7 uur uit dus ga nog even drie uurtjes slapen... Eindelijk rust ![]() Slaaplekker! |
![]() |
|
Vandaag een nieuwe dag. Voor sommigen is het ok, ik vind het een volgende hel, aan morgens wil ik niet denken.
De inhoud van de kastjes, de koude witte metalen, ik weet precies wat er op elke plank ligt... bah.
|
Ik heb mijn draadloos inet"stekker" (hoe noem je zoiets?)
om zeep geholpen. ![]() ![]() En hij was net nieuw. Nu wordt het weer gerotzooi met de andere pc. ![]() Plus een denkverbod voor het weekend. Kniezen met zulk mooi weer is zonde. *geeft zichzelf schop onder den kont* ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 21:05 | |
Beleidszaken |
Beschrijving DK veranderen. Verwijderd | 44 | 05-09-2008 21:40 | |
Psychologie |