Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 19:38
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 20:34 :
Dan moet ik nog erg lang wachten voor ik een fatsoenlijke leeftijdsgenoot als vriend kan krijgen. De ex van mn nicht (24) was leuk, alleen zou t een beetje genant zijn om die nu over te nemen
Maar eerlijk, ik heb er genoeg van 24 gezien die zich nog kinderachtig gedragen, en dat verergert dan ook nog met carnaval, verschrikkelijk irritant.

Citaat:
ABrules schreef op 30-05-2004 @ 20:34 :
nog ff en ze kunnen dit topic overplaatsen naar liefde & relatie
Heh heh.

Citaat:
ABrules schreef op 30-05-2004 @ 20:34 :
maar ik heb ergens op gevangen dat de leeftijdsgrens naar 12 is gedaan . niet dat ik dan problemen krijg ofzo maar als hij idd zo euh "eng" voor de kleintjes is gemaakt kan het al niet meer verkeerd zijn...
Nee, het was verhoogd naar 9 jaar. Voor de rest.... my thoughts exactly.
Oud 30-05-2004, 19:41
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 20:38 :
Maar eerlijk, ik heb er genoeg van 24 gezien die zich nog kinderachtig gedragen, en dat verergert dan ook nog met carnaval, verschrikkelijk irritant.
Carrrnaval??? Dat kennen wij niet hier in het Noorden, gelukkig, ik weet niet of ik dat aan zou kunnen zonder mannen daarna heel lang af te zweren Fouter kan het ook al niet......
Oud 30-05-2004, 19:41
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 20:37 :

Ik dacht dat de leeftijdgrens 9 was, maar zeker weet ik t ook niet. Als 12 de grens is hoeven ze ook geen gesynchroniserde versie in de bios te gooien, vind ik
Bij de Engelse versie met Nederlandse ondertiteling krijgen we vast die belachelijke vernederlandste namen te zien, zoals Hermelien Griffel en Ron Wemel. Dat wordt een minpuntje, zal me waarschijnlijk ook wel een beetje afleiden van de film (want ik let nogal op dat soort dingen).

*bekijkt haar "Harry Potter" DVD's altijd met Engelstalige ondertiteling*
Oud 30-05-2004, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 20:41 :
Bij de Engelse versie met Nederlandse ondertiteling krijgen we vast die belachelijke vernederlandste namen te zien, zoals Hermelien Griffel en Ron Wemel. Dat wordt een minpuntje, zal me waarschijnlijk ook wel een beetje afleiden van de film (want ik let nogal op dat soort dingen).

Oh ja, die ondertitels zijn altijd vervelend... ik lees ze niet echt, maar ik zie ze wel staan.. en als er dan iets raars staat, ga ik wel lezen en let ik niet meer op
Oud 30-05-2004, 19:44
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 20:41 :

Oeh ja, feest! Ik erger me zo aan naam vertaling, was blij dat dat bij de ondertiteling van LOTR niet gebeurde. Maar dat heb je bij HP wel idd, Sirius Zwarts
*was erg in de war toen ze het 3e boek in het engels en het 4e in het nedelrands las* echt zo: okay, wie is dit? en wie is dat?
Oud 30-05-2004, 19:44
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 20:37 :

Ik vind het zo grappig dat ze telkens pronken met "de duisterste potterfilm tot nu toe!", die vorige vond ik namelijk niet duister.

tja... duister... als 19 jarig ventje heb ik natuurlijk heel wat meer duistere filmpjes gezien dan Harry Potter,

maar als een jochie van 6 je naar zo een film gaat waar een gigaslang stukjes uit de "held" bijt denk ik toch van... ja, het kan best eng zijn.

maar op zich... stoorde ik me in de 1e film aan de vrolijkheid van alles... zoveel kleur enzo... en ja... het was allemaal zeg maar te licht en in de 2e film was dit heel wat minder en die blijheid was wat minder wat meer bij de boeken past die eigenlijk niet zo heeeel vrolijk zijn... hoewel dr wel genoeg humor in zit maar ja, je snapt het wel
Oud 30-05-2004, 19:48
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
ABrules schreef op 30-05-2004 @ 20:44 :
tja... duister... als 19 jarig ventje heb ik natuurlijk heel wat meer duistere filmpjes gezien dan Harry Potter,

maar als een jochie van 6 je naar zo een film gaat waar een gigaslang stukjes uit de "held" bijt denk ik toch van... ja, het kan best eng zijn.

maar op zich... stoorde ik me in de 1e film aan de vrolijkheid van alles... zoveel kleur enzo... en ja... het was allemaal zeg maar te licht en in de 2e film was dit heel wat minder en die blijheid was wat minder wat meer bij de boeken past die eigenlijk niet zo heeeel vrolijk zijn... hoewel dr wel genoeg humor in zit maar ja, je snapt het wel
wat mij betreft wordt de "held"compleet wegevroten
ja, de eerste was een beetje een introductiefilm, niet de kindertjes meteen afschrikken. Hogwarts: gezellig enzo
Oud 30-05-2004, 19:49
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 20:41 :
Carrrnaval??? Dat kennen wij niet hier in het Noorden, gelukkig, ik weet niet of ik dat aan zou kunnen zonder mannen daarna heel lang af te zweren Fouter kan het ook al niet......
Carnaval is op zich best wel leuk, ik ben er best wel aan verknocht. Alleen de laatste jaren is er niet zo veel meer aan, ik irriteer me vooral aan de mannen die dan zat worden en zich dan handtastelijk of hartstikke dom gaan gedragen. Kunnen ze niet gewoon zat zijn en toch ietsie pietsie normaal blijven doen? Als ik dronken ben, ga ik in ieder geval niet luid praten en rare dingen doen, eerder melig lachen.

Over het algemeen zijn de mannelijke Limburgers niet zo snugger, vind ik. In het Noorden zijn ze wat slimmer, maar bekakter. *zucht* Ah, overal in het land zijn ze niet zo aantrekkelijk, er is altijd wel iets aan op te merken....

*zucht* Wie wil er met me mee naar Engeland emigreren?

Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 20:44 :
*was erg in de war toen ze het 3e boek in het engels en het 4e in het nedelrands las* echt zo: okay, wie is dit? en wie is dat?
Ik heb nooit de Nederlandstalige boeken gelezen, maar pasgeleden heb ik eens op Internet gezocht naar de Nederlandse namen, en ik vroeg me ook regelmatig af wie dit en dat in hemelsnaam waren. Ik vind dat Harry en Snape van allemaal er nog het beste van af gekomen zijn, wat betreft de naamsvertalingen.

Hoe heet Professor McGonagall eigenlijk in het Nederlands?

*zet zich schrap voor het antwoord*
Oud 30-05-2004, 19:54
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 20:49 :
Carnaval is op zich best wel leuk, ik ben er best wel aan verknocht. Alleen de laatste jaren is er niet zo veel meer aan, ik irriteer me vooral aan de mannen die dan zat worden en zich dan handtastelijk of hartstikke dom gaan gedragen. Kunnen ze niet gewoon zat zijn en toch ietsie pietsie normaal blijven doen? Als ik dronken ben, ga ik in ieder geval niet luid praten en rare dingen doen, eerder melig lachen.

Over het algemeen zijn de mannelijke Limburgers niet zo snugger, vind ik. In het Noorden zijn ze wat slimmer, maar bekakter. *zucht* Ah, overal in het land zijn ze niet zo aantrekkelijk, er is altijd wel iets aan op te merken....

Ik heb nooit de Nederlandstalige boeken gelezen, maar pasgeleden heb ik eens op Internet gezocht naar de Nederlandse namen, en ik vroeg me ook regelmatig af wie dit en dat in hemelsnaam waren. Ik vind dat Harry en Snape van allemaal er nog het beste van af gekomen zijn, wat betreft de naamsvertalingen.

Hoe heet Professor McGonagall eigenlijk in het Nederlands?

*zet zich schrap voor het antwoord*
Ach ja, carnaval lijkt me niet echt iets voor mij. Maar mannelijk gedrag, laatst fietste ik rond 20.30 door de stad zag ik al allemaal straalbezopen kerels.

Engeland! ja graag, al wil ik nog leiver naar Ierland

Harry is onveranderd en Snape spreek je nog hetzelfde uit

ze heet professor Anderling
Oud 30-05-2004, 19:55
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 19:21 :
Ja, verschrikkelijk, hè? Mannen zijn als wijn: hoe ouder en rijper de wijn, hoe beter. Frustrerend als je jong bent, want dan zijn ze onbereikbaar en wens je regelmatig dat je ook rond hun leeftijd was, dan had je misschien wel een kansje... *zucht*

Oudere mannen zijn toch vaker knapper, sexier, meer ervaren (o.a. in bed ), fatsoenlijker, grappiger, respectabeler, wijzer, blablabla. Wat mij betreft, zijn ze 10x beter dan jongens van mijn leeftijd. Als ik jongens van mijn leeftijd zie, denk ik: "Word ik geacht daarop te vallen?!?!"
Want zeg nou zelf: een slungelige jongen in brede skaterkleding en zijn broek zo laag hangend dat je een stuk van zijn onderbroek kunt zien, of een rapper met die onuitstaanbare manier van praten en die domme bewegingen, of gewoon een normaal uitziende jongen die wel wild feest en altijd hard praat en stoer probeert te doen - daar val je toch niet op?! Dan geef ik zonder me een moment te bedenken meteen de voorkeur aan een oudere man, ook al is hij bijna 60.
Late reactie? Welnee Anyway:

Helemaal mee eens. Die koters bij mij in de klas, of in Morg d'r klas (Omfg Het pakje melk) zijn nou niet echt om van te gaan juichen

Maar mooie mannen zijn zelden vrij

Citaat:
Wow. Ik ben verrast dat ik dat iemand, die dicht bij mijn eigen leeftijd zit, dat hoor zeggen. Ik vind strings zelf ook niet geweldig, maar iedereen lijkt ze geweldig te vinden, en ik was nog niet 1x iemand tegengekomen die het met mij eens was. Tot vandaag, dus.

Valt het je ook op dat bewonderaars van dezelfde man, of 'shippers van een bepaalde 'ship (of in het algemeen), vaak wat met elkaar gemeen hebben? Dat is tot nu toe steeds mijn ervaring geweest, ook op White Flag.
Pff, ik zal geen namen noemen, maar door mijn Jason-liefde ben ik in contact gekomen met iemand, die PRECIES hetzelfde litteken heeft als ik Zelfde plaats (hand), zelfde lengte, zelfde manier gekregen, rond dezelfde tijd

Zo ver kan 't gaan
Oud 30-05-2004, 19:55
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 20:54 :
Engeland! ja graag, al wil ik nog leiver naar Ierland
Hmm, ja, die Ieren zijn ook sexy en stoer, net als de Schotten. Als ik een Ier Engels hoor praten met een Iers accent, smelt ik helemaal...

Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 20:54 :
ze heet professor Anderling
*dies*
Oud 30-05-2004, 19:56
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
ZO! Er staat een '' S " ( BEETTUURRR!!!!)

Schandalig als je een topic begint omdat je iets zo gaaf vindt en het dan niet eens goed op kan schrijven!!!

Ffkes tussen de regels door aan die twee chatters hier:
Wat is er nou zo tof aan die Alan Rickman, dat smerige oude mannetje?
Oud 30-05-2004, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 20:49 :

Vandaar ook de reden waarom ik altijd DVD's koop en nooit meer videobanden, je zit vast aan die ondertiteling. En als je het hebt, lees je het (zie; Baantjer op de belg).

Maar in het noorden is het ook niet al te best gesteld met de mannelijke bevolking, woon al mn hele leven in het noorden, en zoveel leuks heb ik nog niet gezien jammergenoeg

oew nog 6 nachtjes slapen tot ik naar HP kan
Oud 30-05-2004, 19:58
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 20:55 :
Hmm, ja, die Ieren zijn ook sexy en stoer, net als de Schotten. Als ik een Ier Engels hoor praten met een Iers accent, smelt ik helemaal...

*dies*
wat dacht je waarom de stamkroeg van Noínden en mij the irish pub is^_^

ja, tis triest
Oud 30-05-2004, 19:59
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 20:58 :

ja, tis triest
Duncan! Rurrrrrr *spint*
Oud 30-05-2004, 19:59
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Zotje schreef op 30-05-2004 @ 20:56 :

Schandalig als je een topic begint omdat je iets zo gaaf vindt en het dan niet eens goed op kan schrijven!!!

oef jij durft

maar ja, ik snap het ook niet echt...

weet iemand trouwens wie de rol van Cho gaat invullen? (oosterse vrouwen zijn mooi )
Oud 30-05-2004, 20:00
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 20:59 :
Duncan! Rurrrrrr *spint*
yeah baby yeah! prrrrrrr^_^
Oud 30-05-2004, 20:03
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 21:00 :
yeah baby yeah! prrrrrrr^_^
'What're you doin'? '
'We're comparing clocks...'
'Youre doing WHAT?! '
'No, no, no, cLLLLLocks!!'
Oud 30-05-2004, 20:04
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 21:03 :
'What're you doin'? '
'We're comparing clocks...'
'Youre doing WHAT?! '
'No, no, no, cLLLLLocks!!'
dat zal ons wel altijd bijblijven
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 21:04 :
dat zal ons wel altijd bijblijven
Het was dan ook bijna net zo grappig als z'n reactie op onze bierviltjestoren
Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 20:55 :
Maar mooie mannen zijn zelden vrij
Of ze zijn homo.... Wij vrouwen hebben het niet gemakkelijk in deze wereld.

*verlangt regelmatig terug naar een tijd als de Victoriaanse tijd, waar mannen nog hoffelijk en apetijtelijk waren*

Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 20:55 :
Zo ver kan 't gaan
Cool.

Citaat:
Dat ben ik helemaal met je eens.

Citaat:
Daar ben ik het dus niet mee eens. *krijgt moordneigingen* Lees het topic maar eens fatsoenlijk door, dan moet je toch een goed idee kunnen krijgen van waarom we hem leuk vinden. En gezien jouw kinderachtige reactie, kan ik zeggen dat we hem boven jou zouden verkiezen.... any day!

*haat kortzichtige mensen die meteen hun oordeel klaar hebben en niet eens even erover willen nadenken als een normale volwassene*

Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 20:58 :
Hihi, ik heb er ook al aan zitten denken om eens een Ierse kroeg binnen te stappen... Fransisca heeft veel goeds over Ieren verteld, en toen ben ik alleen maar nieuwsgieriger geworden...

Citaat:
ABrules schreef op 30-05-2004 @ 20:59 :
weet iemand trouwens wie de rol van Cho gaat invullen? (oosterse vrouwen zijn mooi )
Ik heb de naam van het meisje al een paar keer gehoord, maar ik kan er nu even niet opkomen. In ieder geval is de naam van de actrice dus al bekend, dus als je even rondzoekt op Internet, vind je het zo.
Oud 30-05-2004, 20:05
Verwijderd
Citaat:

Pff hij zeker geen smerig oud mannetje . Hij heeft gewoon wat, uitstraling, goeie acteur, nog betere rollen (Snape). De rest zal wel aanvullen wat er zo tof aan hem is ofzo .
Oud 30-05-2004, 20:06
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 21:04 :
Het was dan ook bijna net zo grappig als z'n reactie op onze bierviltjestoren
jaaa, of het was veel en veel grappiger?????

@Sev: het is aan te raden
Oud 30-05-2004, 20:07
Noínden
Noínden is offline
@ Sev: het leven is zwaar

Uitstraling. Uhuh, uitstraling is het woord. En hij is gewoon een geweldig acteur, als je ziet wat voor rollen hij allemaal kan spelen
Oud 30-05-2004, 20:09
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 21:06 :
jaaa, of het was veel en veel grappiger?????

@Sev: het is aan te raden
Mogelijk Ik lach me dood, daar
Oud 30-05-2004, 20:12
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 21:09 :
Mogelijk Ik lach me dood, daar
het gaat zo ons hoofdkwartier worden
Oud 30-05-2004, 20:12
Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 21:07 :
Uitstraling. Uhuh, uitstraling is het woord. En hij is gewoon een geweldig acteur, als je ziet wat voor rollen hij allemaal kan spelen
Maar het allerbeste aan hem is z'n stem. Sexy, zacht en verleidelijk... Hij hoeft het telefoonboek maar op te lezen, alleen dan al smelt je helemaal en word je een puddinkje op de vloer...
Oud 30-05-2004, 20:14
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 21:12 :
Maar het allerbeste aan hem is z'n stem. Sexy, zacht en verleidelijk... Hij hoeft het telefoonboek maar op te lezen, alleen dan al smelt je helemaal en word je een puddinkje op de vloer...
'If velvet had a voice, it would sound like him.'

@ Morg: Uhuh

En Duncan onze...

Uhm...

Privémasseur
Oud 30-05-2004, 20:15
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 21:14 :
'If velvet had a voice, it would sound like him.'

@ Morg: Uhuh

En Duncan onze...

Uhm...

Privémasseur
ik vind dat ie eik wel lid mag worden van mn crazy 88, he sure is crazy
Oud 30-05-2004, 20:15
Severus
Severus is offline
Is die Duncan een Ier die jullie uit de kroeg hebben opgeduikeld?
Oud 30-05-2004, 20:16
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 21:15 :
Is die Duncan een Ier die jullie uit de kroeg hebben opgeduikeld?
bartender daar, hij is grappig
Oud 30-05-2004, 20:18
Fransisca
Fransisca is offline
bedankt voor de info over de POA special. *hoopt dat er veel snape in zit*

En Alan Rickman is echt geen smerig oud mannetje.
Het is een geweldig acteur en een aardige vent die er absoluut niet slecht uit ziet

Om het maar weer op topic te krijgen pimp ik een paar van m'n nieuwe avatars

Snape: gemaakt met de nieuwe foto's.

SS/HG:

Hermione *drool*

Oud 30-05-2004, 20:19
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 21:15 :
ik vind dat ie eik wel lid mag worden van mn crazy 88, he sure is crazy
Duncan Mo

@ Sev: juh, bartender, hij is niet supermooi, maar wel een MILTF.
Oud 30-05-2004, 20:21
ABrules
ABrules is offline
tsss... jullie vrouwen kunnen ook zeuren zeg wij mannen hebben het pas zwaar...

wij moeten vechten tegen de kortzichtigheid van jullie vrouwen die maar niet kunnen geloven dat iemand van hun eigen leeftijd best wel wat inhoud kan hebben en mannen nog hoffelijk en apetijtelijk kunnen zijn ook al zijn ze niet zo oud...

jullie scheren alle jongens over een kam dus wie heeft het hier nu echt zwaar hé?

Katie Leung schijnt de Cho-rol te hebben gekregn... ff foto zoeken hoor.

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 20:26.
Oud 30-05-2004, 20:21
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
ABrules schreef op 30-05-2004 @ 20:59 :

ze heet Katie maar haar achternaam weet ik niet
Oud 30-05-2004, 20:22
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 21:19 :
Duncan Mo

@ Sev: juh, bartender, hij is niet supermooi, maar wel een MILTF.
^_^

zeker, tis gewoon de humor. *moet opeens denken ad film die ze zaterdag zag*

sexy ugly! dus dat was het *lichtje gaat op*
Oud 30-05-2004, 20:22
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
ABrules schreef op 30-05-2004 @ 21:21 :

wij moeten vechten tegen de kortzichtigheid van jullie vrouwen die maar niet kunnen geloven dat iemand van hun eigen leeftijd best wel wat inhoud kan hebben en mannen nog hoffelijk en apetijtelijk kunnen zijn ook al zijn ze niet zo oud...

jullie scheren alle jongens over een kam dus wie heeft het hier nu echt zwaar hé?

Eh, ik ken genoeg meiskes van mijn leeftijd die wél op jongens van eigen leeftijd vallen, hoor
Oud 30-05-2004, 20:23
Apomes
Apomes is offline
Citaat:

Schandalig als je 19 bent en niets beters te doen hebt dan te zagen over een spellingsfout .
Oud 30-05-2004, 20:23
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 21:22 :
^_^

zeker, tis gewoon de humor. *moet opeens denken ad film die ze zaterdag zag*

sexy ugly! dus dat was het *lichtje gaat op*
Ik houd van 'm <3
Oud 30-05-2004, 20:24
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
ABrules schreef op 30-05-2004 @ 21:21 :

ik heb gezegd dat er uitzonderingen zijn, ik ken er alleen bar weinig

ik sta best open voor mannen die best wat inhoud hebben, alleen kom ik ze maar niet tegen
Oud 30-05-2004, 20:25
Severus
Severus is offline
Citaat:
Fransisca schreef op 30-05-2004 @ 21:18 :
En Alan Rickman is echt geen smerig oud mannetje.
Het is een geweldig acteur en een aardige vent die er absoluut niet slecht uit ziet
Af en toe kan ik me best een beetje ergeren aan het feit dat zelfs Rickmaniacs van hem zeggen dat hij zo knap niet is (maar verder wel een goede uitstraling heeft). Hen gaat het dan vooral om de uitstraling, maar ik vind hem écht knap, hoor. Maar dat is dan weer heel erg subjectief, iedereen heeft er zijn eigen mening over.

Jammer dat veel mensen jong met blond haar met blauwe ogen mooi vinden, dat vind ik altijd zo baby-achtig.

Citaat:
Fransisca schreef op 30-05-2004 @ 21:18 :
Om het maar weer op topic te krijgen pimp ik een paar van m'n nieuwe avatars
Zoals ik al zei op White Flag, zijn ze allemaal heel mooi maar hebben ze hier en daar enige verbeterinkjes nodig.

Ik moet zorgen dat ik ook gauw inspiratie krijg voor de avatars en banner die gepland staan, dan kan ik ze ook hier pimpen.
Oud 30-05-2004, 20:26
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 21:23 :
Ik houd van 'm <3
anders ik wel
Oud 30-05-2004, 20:29
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 21:24 :
ik heb gezegd dat er uitzonderingen zijn, ik ken er alleen bar weinig

ik sta best open voor mannen die best wat inhoud hebben, alleen kom ik ze maar niet tegen
oke oke sorry... my bad...

maar ik heb hetzelfde met meisjes hoor dus ik begrijp het wel hehehehe

ow... en ik heb foto van Katie Leung gevonden... ze is goedgekeurd
Oud 30-05-2004, 20:30
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
ABrules schreef op 30-05-2004 @ 21:29 :
oke oke sorry... my bad...

ow... en ik heb foto van Katie Leung gevonden... ze is goedgekeurd
posten dan!
Oud 30-05-2004, 20:32
Severus
Severus is offline
Citaat:
ABrules schreef op 30-05-2004 @ 21:29 :
Ja, dat klopt. Nederlandse tienermeisjes beginnen over het algemeen steeds meer trekjes over te nemen van Amerikaanse tienermeisjes: dat zeurderige, dat drammerige, dat eiserige, dat drama queen-achtige. (Ik sta soms echt versteld als ik in real life series zie hoe bitchy Amerikaanse meiden zijn, dan heb ik altijd medelijden met de jongens die bij hen onder de plak zitten.) En dan ook nog het gezicht helemaal plamuren, flimsy kleding aan en blablabla....
Oud 30-05-2004, 20:39
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Apomes schreef op 30-05-2004 @ 21:23 :

Schandalig als je 19 bent en niets beters te doen hebt dan te zagen over een spellingsfout .
Het gaat me niet om de spelfout op zich, maar het feit dat het gaat om een spelfout in de titel van een boek dat over de hele wereld bekend is. Dat heeft ffkes wat meer gewicht dacht ik zo...
Oud 30-05-2004, 20:40
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 21:30 :
posten dan!
mja had ik bij me vorige post gedaan... dus als je ff naar boven scrollt

Citaat:
Ja, dat klopt. Nederlandse tienermeisjes beginnen over het algemeen steeds meer trekjes over te nemen van Amerikaanse tienermeisjes: dat zeurderige, dat drammerige, dat eiserige, dat drama queen-achtige. (Ik sta soms echt versteld als ik in real life series zie hoe bitchy Amerikaanse meiden zijn, dan heb ik altijd medelijden met de jongens die bij hen onder de plak zitten.) En dan ook nog het gezicht helemaal plamuren, flimsy kleding aan en blablabla....
ja... echt meisjes zijn veel erger dan jongetjes... te nep-arrogant... ik stoor me er echt aan... ik wordt gedwongen om te kieskeurig te zijn
veramerikanisering is...
maar het ergste is dat er zo veel meisje zichzelf niet meer durven te zijn
Oud 30-05-2004, 20:44
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
ABrules schreef op 30-05-2004 @ 21:40 :
mja had ik bij me vorige post gedaan... dus als je ff naar boven scrollt

ja... echt meisjes zijn veel erger dan jongetjes... te nep-arrogant... ik stoor me er echt aan... ik wordt gedwongen om te kieskeurig te zijn
veramerikanisering is...
maar het ergste is dat er zo veel meisje zichzelf niet meer durven te zijn
ik ben mezelf, met alle gevolgen van dien
en meisjes zijn veel erger dan jongens: dapper statement in een topic dat door meisjes "geregeerd" wordt.

ja, ik zal even naar boven scrollen
Oud 30-05-2004, 20:45
Verwijderd
@ de Rickmaniacs en geinteresseerden

om even terug te komen over z'n stem, ik kwam toevallig net op internet deze site tegen:

*klik*

En dan ergens onderaan staat een link "Snape Speeking", het is een heel klein fragmentje waarop hij aan het praten is, en de kwaliteit is ook niet super, maar tis beter dan niks .
Oud 30-05-2004, 20:47
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 21:44 :

en meisjes zijn veel erger dan jongens: dapper statement in een topic dat door meisjes "geregeerd" wordt.
Inderdaad, daar moet je wel ballen voor hebben.

Maar ik denk toch dat jongens erger zijn, met ook die ontiegelijk veel players en loverboys die loslopen....

Regels voor berichten