Advertentie | |
|
![]() |
|
[edit] scooter - how mucht is the fish
scooter - posse (i need you on the floor) john lennon - imagine ( maar dan zit meer iedereen nostalgisch te doen aan de bar, maar het is wel ![]() P.I.L. - this is not a lovesong carter USM - anytime , anyplace, anywhere underworld natuurlijk partyanimals - aquarius ![]() digital punk van ferry corsten oid. iig hip nummer tiësto muziek veel eigenlijk ligt ook aan waar ik ben. Op tekno feesten oid dan vind ik dat helemaal geweldig, maar de andere keer wil ik industrial of reggae of techno of ouwe ska.,.. |
![]() |
|
![]() |
Members of Mayday - 10 in 01
Derb - Derb DJ Dean - Balla Nation Episode II Flutlicht - Icarus Ard und Jorn - 16 (DJ Nagoom remix) Kyau vs. Albert - Save me (Derb remix) Kai Tracid - 4 just 1 day (Derb remix) DJ Digress - The Frequency (DJ Dean remix) DJ Digress - Follow Up GTR - Mistral 2 Players - Signet Mirco De Govia - Things that Matter Special D - Come With Me G-Spott - Louder Energy 52 - Cafe del mar (Marco V remix) 3 doors down - Kryptonite Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 18:20. |
![]() |
||
Citaat:
nee, die stond er nog niet bij. MAAAAAAAAAAAAAAAR het is me gelukt!!! na lang zoeken gevonden op grokster. Nu maar hopen dat ze die ook in weert kennen, he selma? en ik doe mn best om weer beter te zijn met carnaval...
|
ik heb het nou echt bij
VNV Nation - Beloved ![]() (als ik dat hoor....krijg ik gelijk kippenvel....ik moet de dansvloer op en sta alleen maar te genieten. Laatst draaiden ze het toen ik op de wc zat...ik rende de deur uit, zonder dat mijn rok al weer helemaal goed naar beneden zat ![]() verder heb ik het met nog een aantal nummers, maar Beloved is de ergste hehe nog een paar hele mooie VNV Nation - Further ![]() Project Pitchfork - excistence Project pitchfork - carnival Covenant - We stand alone Dolce Liquido - Distorded face Hocico - Spit as an offence ennuh niet te vergeten Silence - Delirium
|
En niet te vergeten natuurlijk de Golden Oldies:
Party Animals - Have You Ever Been Mellow Technohead - I Wanna Be A Hippie Die nummers zijn echt zwaaaaaaar wreeeeeeeed, zeker wanneer de bass-buizen vol open staan... Ik ben dan echt gewoon niet meer te stoppen!Haahahahahaha
|
![]() |
op dana smurfenhouse natuurlijk
![]() dana = ![]() niet op bepaalde platen, een set spreekt je aan of hij spreekt je niet aan.. beste set vind k nog altijd, nu-NRG live at orgasmatron 07-09-02, heel rustig begin, en dan langzaam maar zeker steeds harder, maar ook weer niet te hard ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Kga uit me dak van bijna alles van Gigi, King of Pain van Promo Sommige hardrock nummers ![]() en da wast zow wel denk ik ![]()
|