Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik keek altijd Baywatch toen ik een jaar of acht was en ik vond David Hasselhoff geweldig.. ik fantaseerde er ook over dat ik daar op vakantie ging en dat mijn ouders me kwijtraakten en dat Mitch dan mn vader werd ![]() ![]() Toen ik dertien was wou ik persee zo snel mogelijk ontmaagd worden maar het lukte pas toen ik vijftien was ![]() Verder heb ik een Marilyn Manson en een Soulfly shirt gehad.
||
Citaat:
Ik kan extince - viervoeters rappen Ik heb die CD van Will Smith Ik heb spikes rond mijn nek gedragen Ik heb een Spice Girls shirt Ik heb een kuif gehad (die je bij de kapper was gemaakt en je lke dag moest bijlakken) Ik heette hier eerst She-Devil...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb de cd van will ook ik heb spikes in mijn oren gehad ik had spice-girls schoenen ik had een beatlekapsel en een cleopadra kapsel en zwart met rood nephaar ik heet op een ander forum Lisa Lupin ![]() ik kan het lekker nóg beter!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() oh ja, ik had ook energie broeken, met zo'n grote cartoon figuur bij de kont. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb ook een keertje met een turk gezoent, toen stond hij achter me te dansen en hij draaide mn hoofd om en zoende me en hij stonk en toen rende ik weg naar de wc ![]() ![]() omg , en dat was op mn alle eerste mega scholen feest ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En ik durfde niet eens te vertellen dat ik naar Blanes en Llorret de mar ben geweest ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() had ik niet verwacht van je |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik was BSB-fan ik was Spice Girls-fan ik heb alle Hitzones ik was een serieuze Britney, J.Lo., Mariah Carry, Christina Aguilera-fan ik rook omdat ik er ooit meebegon om stoer te doen ik heb een fikse serie vriendjes gehad, waardoor ik nu van Den Haag tot Alkmaa bekend sta als slet ik ben er nog trots op geweest ook ik was zo trots dat ik mezelf iedere keer wilde overtreffen.. met alle gevolgen van dien ik bedenk vast nog wel meer |
![]() |
|
|