Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() + lekker geslapen + weer afgevallen, 10 kilo eraf nu + zometeen lekker sporten - ik word lastiggevallen door vliegen en wespen - ik durf ze niet dood te slaan
||
![]() |
Citaat:
woow 10 kilo, in hoeveel tijd?? toch nie in 1 week he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
awww wat schattig <3 -ik heb weer een dag gewerkt sinds heel lang -Elliej mn asocollega met broek tot onder haar hangtieten opgetrokken woont op de Wekeromse dorpscamping en vond het nodig hier 6 uur lang over te praten. -ik moest 16 minuten lang lopen naar de bus -mijn puisterige exvriendje-van-toen-ik-14-jaar-was zat in diezelfde bus en had zin om met me te ''kletsen'', ik niet. -ik heb kebab als avond eten gehad. +ik heb geld verdiend +het is weekend ,maar eigenlijk is t al de hele week weekend +het weer is wel lekker +de kebab was ook lekker |
![]() |
||
Citaat:
helemaal niet + vanavond veel ska + zodadelijk pizza + bruin geworden vandaag + lief vriendje ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik moet huilen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jullie zijn voor elkaar gemaakt dus het komt toch wel weer goed. Van geluk huilen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En we hebben bijna nooit ruzie. Nouja, niet zo. Vanmiddag was ik echt boos. ![]() ![]() Nou. Dat weet ik niet. Ik ben ook ziek en ongesteld namelijk. :/ ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben in een zoetsappige bui. ![]() En waarom ben je niet op msn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ontopic: - vroeg wakker geworden door muggen (dus jeuk ---) - kuthumeur - zus kwam weer langs (- x oneindig) - In slaap gevallen terwijl dat niet de bedoeling was. Nu slaap ik vannacht weer niet ![]() - vies gegeten - mijn engelse dude chat achter m'n rug met m'n vriendin. - Ik voel me heel zielig + afspraak gemaakt met een andere vriendin om zondag weer herrie te gaan maken. Sjeezus, ik ben zo zielig dat ik er bijna Emo van zou worden.
Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 21:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
<3 voor cha0s omdattie t nodig heeft ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() die klote band was los, maar pakte met 't verplaatsen vd takel nog net ff de rechterkant van die buis mee terwijl hij 'r tussen stond om touwen te leggen. ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
oh jee, daar gaan we. in chronologische volgorde:
- ik moest urenlang foto's ontwikkelen en dat is verschrikkelijk als het zo warm is - de meeste foto's waren niet eens goed gelukt - mijn broers nieuwe vriendin kwam langs en ik had geen eens tijd om met haar te praten - ik moest nog dingen voor school doen (taken) maar ik ben er weer eens niet aan toegekomen en ik moet ze woensdag al inleveren (en ik moet maandag en dinsdag werken) - mijn telefoon is leeg en ik heb mijn oplader bij mijn ouders laten liggen - ik heb een telefoonrekening gehad van 55 euro en dat wordt 3 dagen voordat mijn loon gestort word afgeschreven - ik moest 100 vel foto papier kopen en dat kostte 54 euro - ik moest daarvoor helemaal terug naar amsterdam, eerst naar huis om mijn fiets op te halen en toen naar de winkel fietsen en op de terugweg kreeg ik een lekke band en ik kan hem niet plakken want ik heb er geen spullen voor - dus ik kan waarschijnlijk niet uit vanavond - maar dat zou ik toch al niet doen want ik moet nog ontzettend veel dingen doen + ik heb net gedoucht Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |