Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
swweeeettt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
lol, is dat voor de talamini in zwolle grote markt ?? daar werk ik ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed, het zal ook allemaal. Hoewel ik wel denk dat je zulke reacties kan verwachten als je zulke foto's plaatst. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Op DK heb je soms zo'n topic "wat vind je van het uiterlijk van de persoon boven je?". Ik heb ze daar nog nooit een waarschuwing zien geven omdat iemand reageerde met "lelijk". En terecht. Als je in dat topic post, weet je dat er andere mensen gaan oordelen over jouw uiterlijk. Voor een fototopic geldt precies hetzelfde. |
![]() |
||
Citaat:
Goede reactie: "Ik vind jouw foto niet mooi. Hij komt luguber over en daar houd ik helemaal niet van." Foute reactie: "Stom zeg." De eerste reactie komt toch een stuk vriendelijker over in mijn ogen. En deze reactie was puur bedoeld om even onvriendelijk te zijn tegen een medeforummer. Kan ik niet waarderen. Ongeacht of ik de foto van de desbetreffende persoon mooi vind.
||
Citaat:
![]() Ik ben het met je eens dat je een beetje respect moet tonen voor je medemens etc. Maar ik vind het onzin dat er bij iedere opmerking die net niet helemaal aardig bedoeld is, op de vingers getikt moet worden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
anyway, kritiek is welkom, maar laat het dan wel beargumenteerd zijn. dalijk bezorg je iemand nog een minderwaarheidscomplex ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
en jah dan heb ik het over de foto dat je zoiets plaatst zegt natuurlijk ook wel weer wat, maar daar heb ik het in eerste instantie niet over. Ik zal ook even zeggen waarom Ik interpreteer het enerzijds als het uitlokken van een shockeffect, maar deze manier van vind ik erg afgezaagd. Ik vind dit erg afgezaagd omdat ik dit al zo vaak heb gezien en ik dit derhalve niet erg origineel vind. Maar wat pretendeer je nou? Ik vind het een zielige manier van aandacht trekken. Het is toch raar dat je rode smurrie, correctie: ik vind het toch raar, op je gezicht smeert om aandacht te krijgen. Tuurlijk is het niet aardig om 'zielig' te zeggen als reactie op iemands foto. Maar als je zoiets plaatst kan je verwachten dat mensen het vreemd vinden. Oja ik wil voortaan wel dat iedereen ook zijn/haar positieve kritiek onderbouwt. Dus als iedereen het nou voortaan even uitlegt ipv alleen 'mooi' te zeggen.
||
Citaat:
![]() héél oudje. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 28-11-2004 om 10:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dan moet je dit niet als norm opgeven: En voor een discussieforum geldt nog steeds de norm dat je je meningen onderbouwt met argumenten. Want dan heb ik helemaal gelijk in mijn ene sarcastische regeltje
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
.. dat je wel zo reageert maar niet eens zelf een foto plaatst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ooo poephoofd, post jij dan ook een foto ![]() ![]() jaja te groot, maar JS doet de rest wel ![]() ![]() ![]() Nijn: you are pretty ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En sinds het zondag is ga ik ook geen nieuwe maken vanwege mijn huidig ongeschoren/onfris/zweterig uiterlijk. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Je vroeg om een reactie, dus hier is hij. Excuus, ik was even met andere dingen bezig.
Citaat:
Citaat:
Bovendien is 'mooi' een waardeoordeel dat alleen uiterlijk betrekt. Dat is iets dat je zeker over een foto kunt zeggen. 'Zielig', daarentegen, is een oordeel waar ook een persoonlijke beoordeling aan vast zit: op die manier beoordeel je ook iemands karakter. Dat kun je echt niet alleen uit een foto halen, vandaar dat ik bij dat soort dingen zal pleiten voor onderbouwing.
|
foto van mij NU!
alleen nog een vraagje, heb nog een foto maar die staat alleen op schijf en nou weet ik nie hoe ik die hier moet krijgen. help?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
[Fototopic] Jouw tweewieler fototopic Lord Alvilon | 105 | 18-04-2006 11:20 | |
Lifestyle |
Deel 2 mag toch ook nog? Eresh'kigål | 500 | 20-12-2004 21:57 | |
Lifestyle |