![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
++ Groove Armada
++ El Gran Silencio ++ The Bays ++ Jeff Mills ++ Higher Ground was groter en beter, alleen jammer van de tent ![]() ++ leuke actie van de Bloodhound Gang.. echt briljant! super-entertaining =) + Reboot (ondanks de onzuiverheidjes toch een te gekke Live DNB show) + DJ Marky (bij lange na niet wat hij kan, maar toch vet zo'n BRAVO die uit z'n dak gaat bij drumnbass + Die hoofden met die tongen die rondliepen + Zij-programma (Lowlympics, straattheater, gekkigheden etc) worden steeds vetter & thema/sfeer was ook weer veel aan gedaan! + Theo is TOCH wel vet...., als je niet houdt van loze humor, mafkezen en een grote dolle boel moet je niet naar Lowlands komen ![]() + Het weer viel wel mee toch uiteindelijk ![]() - Felix the Housecat: go back to dj school... mixing skills waren belabberd - - Chemical Brothers met bijna dezelfde show als jaaaaaaren terug (niet eens gezien trouwens, gelukkig kon ik het al wel voorspellen) - - volle Alpha met toffe acts zoals Faithless, Chemical Brothers, Floggin Molly, Dropkick Murphies en The White stripes waar je gewoon niet meer heen wilt omdat het zo vol is met wannebe hippe lui. - - Citaat:
yodel aan alle forummensjes die ik heb gezien, dikke knuffels aan Anna en Shadowtricks oh,... en hoi aan Stefanie en Aisa |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
..nice
||
Citaat:
De media op Lowlands zelf (dialy paradise en LTV) however zijn echt superdope!! ![]() oh ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die waren Theo dus kwijt en begonnen 's nachts Theo te bleren, en toen sloeg het een beetje onverwacht over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb jou en je chickie ook nog gezien
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben jij toevallig klein en dreads? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar stiekem ben ik wel cool ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar voor de rest was het ![]() Heb belachelijk veel forummers gezien ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Ja, ik miste je stiekem heel erg, kom je wer eens langs? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De enigste goed herkenbare foto in je fotoboek is: ![]() Maar die heb ik niet zien lopen ![]() Volgende keer wat zeggen, ik bijt niet.. (meestal niet) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
1100 vertrek LL-terrein 1230 aankomst Wageningen 1300 ingeklokt op mn werk... ![]() echt... waaaaa MOOOEEEE ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond 't iig geweldig. Al zou het misschien wel leuker zijn als ie 'ns een liedje zou draaien dat ik níet al kende ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Urm. Ja
![]() ![]() Voor degenen die het Theo verhaal nog niet helemaal begrijpen: http://pages.vpro.nl/3voor12/events/...62808+18871617 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() dat verhaal over Theo is trouwens vet cool... en mensen die het niet waarderen: THEEEEEEOOOOO!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lifestylers Naar Lowlands Continues Verwijderd | 271 | 27-08-2004 21:11 |