Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2004, 14:48
Drez
Drez is offline
Citaat:
doowz schreef op 02-09-2004 @ 13:28 :
en heb je zin om nog een portie dreadjes te zetten?
pm
Oud 02-09-2004, 16:36
Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
saturday schreef op 01-09-2004 @ 18:20 :
doe es foto?

das mijn dreads...
Oud 02-09-2004, 17:09
saturday
saturday is offline
Citaat:
ja_dus_en schreef op 02-09-2004 @ 17:36 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

das mijn dreads...
tsja, zit wel heel erg veel met hokjes inderdaad. Misschien gaat dat na een tijdje wel over?(door uitgroei ect) Of je kunt de elastiekjes iets lager doen? Of er gewoon uithalen en goed je best doen met bijwerken.
Oud 02-09-2004, 17:14
lievelieze
lievelieze is offline
hokjes gaan vanzelf vervagen, bij mij althans. na het bijwerken komen ze soms weer wat tevoorschijn, maar dat is snel genoeg weg.
Oud 02-09-2004, 17:21
silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Ik heb me dreads nu 4 maanden en bij mij zie je ook nog steeds super erg de hokjes....
Oud 02-09-2004, 17:28
Verwijderd
Hokjes zie je vooral in het begin goed, omdat je dreads dan dunner zijn dan het hokje. Als ze straks dikker worden vallen de hokjes niet meer zo op.
Oud 02-09-2004, 20:10
Luna
Luna is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 02-09-2004 @ 18:28 :
Hokjes zie je vooral in het begin goed, omdat je dreads dan dunner zijn dan het hokje. Als ze straks dikker worden vallen de hokjes niet meer zo op.
waar heb jij je dreadies eigenlijk vandaan? bij een kapper of zelf gedaan?
Oud 02-09-2004, 21:21
Verwijderd
ik heb 240 ml potjes van die locksteady tightning gel gekocht, heb ze hoop ik volgende week binnen . geen zin om ze op de post te doen ed, dus ik heb er straks 4 voor mensen die ze op komen halen in amsterdam (dus handigst om het aan amsterdammers te verkopen! pm maar

Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 12:30.
Oud 02-09-2004, 22:21
Luna
Luna is offline
eeh, wat voor gel is dat? en hoe duur?
ik woon wel in amsterdam
Oud 02-09-2004, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 02-09-2004 @ 21:10 :
waar heb jij je dreadies eigenlijk vandaan? bij een kapper of zelf gedaan?
Olga/the exploding boy heeft ze bij mij gezet
Volgens mij heb ik ze nu weer te hard aangedraaid want ik heb hoofdpijn
Oud 03-09-2004, 11:07
paranoid
paranoid is offline
als je geverft nogal erg rood haar hebt, welke knottyboy gebruik je dan?
en heb je ook die dreadgum nodig? oja en eeuhm hoelang doe je met die shampoo?

Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 11:12.
Oud 03-09-2004, 11:27
Verwijderd
Citaat:
krullevaar schreef op 01-09-2004 @ 21:35 :
heb jij ze alweer twee maanden... pffff de tijd vliegt!
Jaa, gaat echt snel! 6 juli zijn ze gezet, dus maandag is het precies twee maanden

Citaat:
krullevaar schreef op 02-09-2004 @ 12:21 :
En waar kan ik een dunne haaknaald kopen, want ik kwam er net achter dat die die ik van mn moeder had gejat 3,5 is en volgens mij is een kleine makkelijker (deze krijg ik niet eens door harde stukken gefrummeld)
Ik had eerst ook een haaknaald van 4, en die kreeg ik wel met moeite door een dread heen. Nu heb ik er eentje van 2, en dat gaat echt een heeeeeel stuk makkelijker!

Heb er wel lang naar gezocht, maar uiteindelijk gevonden in een winkeltje hier in het dorp waar ze allerlei naai-artikelen verkopen
Oud 03-09-2004, 11:28
Verwijderd
Citaat:
silver_and_cold schreef op 02-09-2004 @ 12:52 :
Bij een hobbywinkeltje heb ik m gekocht..

Ik kan me dreads eindelijk in een staart
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

(edit: fotos toegevoegd)
mooi!

Hokjes zie je bij mij eigenlijk helemaal niet. Mn moeder zegt wel dat ze ze ziet als mn dreads bijwerkt, maar als ik ze gewoon los heb of in een staart, zie je ze eigenlijk niet. Komt vast door al het haar
Oud 03-09-2004, 13:43
Verwijderd
van het weekend ga ik mijn dreads eens goed bijwerken,
mijn haar groeit echt snel, dus ik ga geen elastiekjes meer doen, dan zie je ook niet echt al die hokjes/vakjes. vind die elastiekjes er irritant.

de uitgroei dread erg goed, alleen wat eerst gedread was niet echt, dus ga proberen om ze beetje bij te dreaden, en de haken + losse haren weg te halen.

en dan is het hopelijk weer mooi. ( alleen zal het in het weekend denk ik niet allemaal af komen )
Oud 03-09-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 03-09-2004 @ 12:27 :
Jaa, gaat echt snel! 6 juli zijn ze gezet, dus maandag is het precies twee maanden

Ik had eerst ook een haaknaald van 4, en die kreeg ik wel met moeite door een dread heen. Nu heb ik er eentje van 2, en dat gaat echt een heeeeeel stuk makkelijker!

Heb er wel lang naar gezocht, maar uiteindelijk gevonden in een winkeltje hier in het dorp waar ze allerlei naai-artikelen verkopen
Mooi

ja mijn moeder heeft er stuk of 50 in verschillende maten
Oud 03-09-2004, 19:52
Verwijderd
Wat kun je zelf doen tegen uitgroei? Alleen met je dread rondjes draaien op je hoofd?
Oud 03-09-2004, 20:02
Verwijderd
Houten kraaltjes kun je gewoon laten zitten als je je haren wast denk ik?
Oud 03-09-2004, 20:24
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 03-09-2004 @ 21:02 :
Houten kraaltjes kun je gewoon laten zitten als je je haren wast denk ik?
jup, doe ik wel altijd. de verf vd figuurtjes op mn kraaltjes vervaagt wel een beetje mja.

en volgens mij kun je idd alleen rondjes draaien met je dread om je uitgroei bij te werken. haken bij je uitgroei lijkt me geen goed plan (tenzij je al een enorme haak in je uitgroei hebt, dan kun je de dread daar doorheen halen).
Oud 03-09-2004, 21:43
Gadje
Gadje is offline
jullie hoeven je elastiekje er maar 1 x omheen te doen, ik moet t min 2 x...grrr waarom heb ik danook zo weinig haar?!

wat doe je als een stukje dread nog niet vervilt is en het bovenste en het onderste wel? kan je dat haken of doe je er gewoon niks aan?
Oud 03-09-2004, 22:16
Verwijderd
En nog een vraag: de dreads beginnen bij mn hoofdhuid een beetje in elkaar te groeien.. ik knip of trek het wel steeds los, maar is er ook iets te doen om het te voorkomen?
Oud 03-09-2004, 22:25
Ramble On
Ramble On is offline
elastiekjes is het enige dat ik kan bedenken.
Oud 03-09-2004, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 03-09-2004 @ 23:25 :
elastiekjes is het enige dat ik kan bedenken.
jaa, die zitten er wel in, om elke dread.. het groeit niet ontzettend in elkaar hoor.. nu na bijna 2 maanden zei mn moeder ineens toen ze dreads aan het bijwerken was dat het haar opviel.. misschien was het zonder elastiekjes helemaal erg geweest
Oud 05-09-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 03-09-2004 @ 23:33 :
jaa, die zitten er wel in, om elke dread.. het groeit niet ontzettend in elkaar hoor.. nu na bijna 2 maanden zei mn moeder ineens toen ze dreads aan het bijwerken was dat het haar opviel.. misschien was het zonder elastiekjes helemaal erg geweest
jij hebt echt een hele lieve mutti dat ze je zo helpt met je haar ik heb echt grote moeite met mensen strikken die mijn uitgroei willen bijwerken mijn moeder vertrouw ik er niet echt mee geloof ik...die elastiekjes losknippen..ik zie het gebeuren dat ze een dread er half afknipt en dat ze alle elastiekjes knetterstrak erom doet zodat ik 3 jaar met hoofdpijn rondloop
Oud 05-09-2004, 14:23
AngelLena
AngelLena is offline
Hihi, daar vertrouw ik mijn mams nog wel mee, maar die krijgt de nieuwe elastiekjes er niet goed om. Dus daar moet ik ook iemand anders voor zoeken want het is wel echt nodig, ook losse haren bijwerken ed, uitgroei, denk dat ik geen mogelijkheid heb behalve de kinky kappers maar es te bellen voor een afspraak (ben volgende week jarig, dus hoop dat ik geld heb dan ), dan weet ik iig zeker dat het goed gebeurd. Of iemand die het kan in omgeving Groningen moet zich vrijwillig aanbieden
Oud 05-09-2004, 16:41
kweety
kweety is offline
neej mam krijg ik ook niet zo ver om mijn haar alleen al aan te raken. maar ik doe het altijd gewoon zelf, en nou naar 8 maanden ziet het er best goed uit, stukken beter zelfs dan toen ik ze net had.
Oud 05-09-2004, 16:54
Verwijderd
Mijn moeder heeft wel eens mensen gezien met heel lelijke dreads, totaal niet bijgewerkt enzo. En ze wil absoluut niet dat ik er zo ga uitzien, daarom helpt ze

Maar het is vooral draaien en waxen wat ze doet. Elastiekjes vervangen heeft ze ook een keer gedaan. Maar losse haren terug stoppen, haken wegwerken en uitgroei bijwerken lukt haar ook niet zo goed..

Ik zoek nog steeds iemand die dreads bijwerkt in Limburg of net daar buiten.. Anders ga ik wel een forummer vragen, maar iedereen woont zo ver weg. En nu school weer begint heb ik ook een stuk minder tijd om 3 uur ergens heen te reizen en daarna weer 3 uur terug..
Oud 05-09-2004, 18:15
kweety
kweety is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 05-09-2004 @ 17:54 :
Mijn moeder heeft wel eens mensen gezien met heel lelijke dreads, totaal niet bijgewerkt enzo. En ze wil absoluut niet dat ik er zo ga uitzien, daarom helpt ze

Maar het is vooral draaien en waxen wat ze doet. Elastiekjes vervangen heeft ze ook een keer gedaan. Maar losse haren terug stoppen, haken wegwerken en uitgroei bijwerken lukt haar ook niet zo goed..

Ik zoek nog steeds iemand die dreads bijwerkt in Limburg of net daar buiten.. Anders ga ik wel een forummer vragen, maar iedereen woont zo ver weg. En nu school weer begint heb ik ook een stuk minder tijd om 3 uur ergens heen te reizen en daarna weer 3 uur terug..
bij mezelf lukt het altijd wel, maar ik weet niet of het bij anderen ook lukt. maar ik wil het wel een keer proberen en ik weet ook hoe vervelend het is als iedereen zo ver weg woont.
Oud 05-09-2004, 21:00
lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 05-09-2004 @ 15:23 :
Hihi, daar vertrouw ik mijn mams nog wel mee, maar die krijgt de nieuwe elastiekjes er niet goed om. Dus daar moet ik ook iemand anders voor zoeken want het is wel echt nodig, ook losse haren bijwerken ed, uitgroei, denk dat ik geen mogelijkheid heb behalve de kinky kappers maar es te bellen voor een afspraak (ben volgende week jarig, dus hoop dat ik geld heb dan ), dan weet ik iig zeker dat het goed gebeurd. Of iemand die het kan in omgeving Groningen moet zich vrijwillig aanbieden
reken bij kinki kappers op zon 100 euro, je schiet er niks mee op want na een week, of in ieder geval een maand, zit het weer net zo als ervoor. zo was het bij mij in ieder geval.
ik zou gewoon zoeken naar mensen die het voor je willen doen. je had het toch eens over al die buitenlandse vrouwen van je stage die zich massaal aanboden om het bij te werken? meende dat eens gelezen te hebben.
Oud 05-09-2004, 21:04
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 05-09-2004 @ 22:00 :
reken bij kinki kappers op zon 100 euro, je schiet er niks mee op want na een week, of in ieder geval een maand, zit het weer net zo als ervoor. zo was het bij mij in ieder geval.
ik zou gewoon zoeken naar mensen die het voor je willen doen. je had het toch eens over al die buitenlandse vrouwen van je stage die zich massaal aanboden om het bij te werken? meende dat eens gelezen te hebben.

Ja klopt, maar dat was dus bij mijn ouders in de buurt, zit nu hele week in Groningen... En daarbij, de helft tot 3 kwart van die mensen is inmiddels uitgezet wat ik zo hoor van m'n mams.
Oud 06-09-2004, 08:24
muckymouse
muckymouse is offline
kheb ze gister geverfd en ze zijn echt zoooooooo onwijs verpest
ten eerste moest t rood worden en t is zwart! :@
en ze kunnen er na ruim een jaar dus nog steeds niet tegen en zijn van ellende uit elkaar aan t vallen

en ik ben ik paniek en weet niet wat ik er mee aan moet
Oud 06-09-2004, 09:15
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef op 06-09-2004 @ 09:24 :
en ze kunnen er na ruim een jaar dus nog steeds niet tegen en zijn van ellende uit elkaar aan t vallen

Ach jee toch
Maar het komt wel goed hoor! Ten eerste zijn zwarte dreads heel hip want dat hebben er de laatste tijd meer gedaan hier, en ten tweede ben jij heel handig met ze weer opkalefateren dus zien ze er volgende week weer geweldig uit
Oud 06-09-2004, 11:00
stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Citaat:

Foto???
Oud 06-09-2004, 11:09
Verwijderd
Citaat:
stopmakingsense schreef op 06-09-2004 @ 12:00 :
Foto???
omg leedvermaak

maar het zal vast wel meevallen toch?
Oud 06-09-2004, 11:27
stopmakingsense
Citaat:
Urm schreef op 06-09-2004 @ 12:09 :
omg leedvermaak

maar het zal vast wel meevallen toch?
Het is meer dat zij ons altijd kut laat voelen door haar dreadjes te laten zien en wij deze dan gaan vergelijken met die van ons en dan zeg maar! En vandaag wil ik me weer eens voelen!*!

Nee hoor (naja een klein beetje dan ) gewoon nieuwsgierig!!!
Oud 06-09-2004, 13:45
Verwijderd
Citaat:

haha kut man, maar je zou ze toch nooit meer verfen mja bel me anders en of kom morgen dan langs dan kijk ik of ik ze kan fixen
Oud 06-09-2004, 15:15
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 06-09-2004 @ 14:45 :
haha kut man, maar je zou ze toch nooit meer verfen
hehe dat zei ik ook ooit, maar ik kon het toch niet laten
Oud 06-09-2004, 15:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

Ja maar de jouwe zijn zo mooi!!!!!!! Mortischa, fix them!!!!!!!
Oud 06-09-2004, 17:12
Verwijderd
ik word gek, krijg mijn dreadjes echt niet goed, zitten allemaal haken en losse haren. Iemand zin om ze goed te maken?
Oud 06-09-2004, 17:41
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
LadyOfTheFlowers schreef op 06-09-2004 @ 18:12 :
ik word gek, krijg mijn dreadjes echt niet goed, zitten allemaal haken en losse haren. Iemand zin om ze goed te maken?
ik heb ook heel veel losse haren. (en geen haaknaald )
en je moet gewoon iig je dreads door die haken halen, vervilt vanzelf wel overheen, bij mij tenminste. ik heb op het begin echt zowat elke dread gehaakt.
Oud 06-09-2004, 22:46
Verwijderd
joehoe ik heb weer een paar foto's!

(zo lijkt mn scheiding scheef, maar de foto is gewoon scheef..)
Oud 06-09-2004, 22:49
Verwijderd
Deze kraaltjes heb ik over, moest ze per heel veel kopen en heb er maar 1 van elke in (kralen zijn toch niet mijn ding...)
Mocht je er een paar willen, pm je adres dan stuur ik ze op!

(die rechter hebben dus overal rondom van die 'glimsteentjes')
Oud 07-09-2004, 07:53
silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 06-09-2004 @ 23:46 :
* Foto's *
Ik vind ze mooi
En als die scheiding egt scheef zou zijn. staat t best leuk...
Oud 07-09-2004, 11:07
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 06-09-2004 @ 16:39 :
Ja maar de jouwe zijn zo mooi!!!!!!! Mortischa, fix them!!!!!!!
tis alweer gefixt, ik ben een aanstellerd wat m'n haar betreft

er is niets wat ik niet kan fixen met een naald en wat wax harhar
Oud 07-09-2004, 11:28
Verwijderd
Citaat:
krullevaar schreef op 06-09-2004 @ 23:46 :
joehoe ik heb weer een paar foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
(zo lijkt mn scheiding scheef, maar de foto is gewoon scheef..)
[afbeelding]
mooi!

Zijn ze lichter dan toen je mn bed kwam halen?
Oud 07-09-2004, 13:08
Verwijderd
locksteady gel is binnnen! degene die ze wil kopen kan me pmen voor een afspraak
Oud 07-09-2004, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 07-09-2004 @ 12:28 :
mooi!

Zijn ze lichter dan toen je mn bed kwam halen?
Dankje
En wat die kleur betreft: zomerzon
Oud 07-09-2004, 15:38
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 07-09-2004 @ 14:08 :
locksteady gel is binnnen! degene die ze wil kopen kan me pmen voor een afspraak
hoeveel kost een potje?
Oud 07-09-2004, 16:15
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 07-09-2004 @ 12:07 :
tis alweer gefixt, ik ben een aanstellerd wat m'n haar betreft

er is niets wat ik niet kan fixen met een naald en wat wax harhar

Pfff... wil je me nooit meer zo laten schrikken?

Ik zag vandaag een meiske bij mij op de faculteit, die heeft al helemaal mooie vervilte dreads en ik was zooooo jaloers.... Ik moet daar denk ik nog vrij lang op wachten...
Oud 07-09-2004, 16:17
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Ik haat dreads.
Oud 07-09-2004, 16:22
stopmakingsense
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten