Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maw je hebt een mooi hoofd ![]()
||
Citaat:
Fijn om te weten ![]() (sorry kon het niet laten) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OMFG!!!!!!!!!!! ja je kan idd beter je muil houden over een ander als je zulke pics heb haha |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Misschien is het voor jou moeilijk te begrijpen, maar als je bijna 25 bent zijn er gewoon dingen die je gaat missen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je bent gewoon een te aardige goedzak denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een vriend omdat ik gek op hem ben en we leuke dingen doen. Omdat ik me prettig en veilig bij hem voel. En of ik er nou bij hoor?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en herby: als je geen metrosexual wordt, komt het allemaal goed |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hou mij er al 2 jaar mee bezig, 2 telang jaren al ![]() ![]() En tsja, zoals de meeste al zo cliche zeggen het komt vanzelf. Ikw eet hoe je jou voelt. Ikw eet hoe graag je jou liefde wil delen. Ik weet hoe soms klote het is, als rondom joou heen je mensen ziet zoenen//knuffelen/houden van... Jij wilt dat ook erg graag! Een komt het moment, dat je dan al jou liefde kan geven aan haar. Als je jou ookmaar rgoed veotl bij haar, en niet de eerste de beste kans aanpakt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Helaas wordt waarde wel vaak in verband gebracht met een relatie. Maar ik vindt dat je niets minder waard bent als je geen relatie hebt gehad, zoals jij ook al aangeeft. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
_________________________ En gaat toch niet zo super als ik dacht met mij. Ik kom er maar niet af.. Elke keer als ik ff een moment niks te doen heb, denk ik eraan. (om een vriendin te willen hebben, en om bij ieder mogelijke meid die iets zegt tegen mij, het als mijn misschien toekomstigen vriendin zien) Nu zit ik op stage enzo, echt supoer leuk naar mijn zin, daar denk ik er tenminste niet aan. maar zodra ik buiten stap in de auto, en weer alleen ben (en nu zo achter de pc) Komt het weer dagen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zelf heb ik het ook wel eens wat jij op het laatste beschrijft. Had ik vooral in de vakantie toen ik graag een vriendin wilde hebben. Nu zit ik weer in een periode dat ik liever dingen op me af laat komen, en heb ik er geen moeite mee. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
korte enquete jongerenmarketing poetic_tragedy | 8 | 05-01-2007 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Slecht in Mannen(en relaties) :$ DO EE.B | 33 | 23-05-2005 22:48 | |
Liefde & Relatie |
15 en niets met_stom | 23 | 29-09-2004 22:57 | |
Liefde & Relatie |
doe ik iets fout? iced | 18 | 11-09-2004 22:27 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |