Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2004, 18:21
C'est moi
C'est moi is offline
ik weet al wat je verkeerd doet je hebt een te lieve en mooie labrador!! nee hoor je doet niks fout. mn zus is 24 en heeft nog nooit een echte vriend gehad en nooit echt gezoend en gesexed!! dus wacht maar af op ieder potje past een dekseltje
Oud 16-09-2004, 18:21
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 12-09-2004 @ 21:01 :
Bijna 25 hier (nog 1,5 maand) en ook nog steeds niks hoor.
ik denk niet dat het aan je hoofd ligt
maw je hebt een mooi hoofd
Oud 16-09-2004, 18:24
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 16-09-2004 @ 19:21 :

ik denk niet dat het aan je hoofd ligt
maw je hebt een mooi hoofd
Dus het ligt aan zijn kutkaratker

Fijn om te weten

(sorry kon het niet laten)

Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 18:34
Verwijderd
Ik ken zo nog jongens. En jongens die in mijn ogen echt wel ontzettend leuk, aardig knap en mooi zijn. Alles wat je maar wilt. En het enige dat ik heb gevonden dat ze allemaal hebben is te weinig zelfvertrouwen. Waarom weet ik niet, maar het zit er. Minder is dan weer dat als je voor zelfvertrouwen zorgt dat het eikels worden .

Maar tja, meer kan ik er ook niet over melden. Het is vreemd soms.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 19:01
kersje-15-v
kersje-15-v is offline
effe voor de duidelijkheid...

jullie willen dus een relatie omdat je er anders niet bij hoort ??
en je wilt gewoon dingen met een persoon doen zoals praten en op vakantie gaan ...

snap jullie punt namelijk echt niet...
iedereen komt serieus wel iemand tegen met wie die persoon onwijs gelukkig kan worden..... en trouwens zonder die persoon moet je volgens mij ook gelukkig zijn...

een ander punt is volgens mij ook dat je niet echt zo op zoek moet zijn... moet gewoon toevallig klikken ...

maarja dat is mijn mening weer...
(dat verhaal van dat je er van leert als je een relatie hebt is wel waar... maar denk dat je er ook van leert om lang alleen te blijven )
Oud 16-09-2004, 19:07
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
kersje-15-v schreef op 16-09-2004 @ 20:01 :

en je wilt gewoon dingen met een persoon doen zoals praten en op vakantie gaan ...

iedereen komt serieus wel iemand tegen met wie die persoon onwijs gelukkig kan worden..... en trouwens zonder die persoon moet je volgens mij ook gelukkig zijn...

een ander punt is volgens mij ook dat je niet echt zo op zoek moet zijn... moet gewoon toevallig klikken ...

(dat verhaal van dat je er van leert als je een relatie hebt is wel waar... maar denk dat je er ook van leert om lang alleen te blijven )
Ze willen een relatie omdat ze er naar verlangen DUH
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 20:41
Rioto
Citaat:
telluriet schreef op 05-09-2004 @ 16:23 :
Ga kapot en krijg kanker, 13-jarige snotaap. Jij ziet er ook niet uit.

Neger:

[afbeelding]

Poser:

[afbeelding]

Sukkel:

[afbeelding]

Bovendien is je nickname om te huilen.

OMFG!!!!!!!!!!! ja je kan idd beter je muil houden over een ander als je zulke pics heb haha
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 21:05
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Maarten schreef op 16-09-2004 @ 19:24 :

Fijn om te weten

ik wou het er niet bijzeggen
Oud 16-09-2004, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 16-09-2004 @ 19:24 :

Fijn om te weten

Ik weet zeker dat het daar juist niet aan ligt. Krijg altijd vaak genoeg te horen dat ze niet snappen waarom ik niet aan de vriendin ben, omdat ik (volgens hen) toch zo'n leuk iemand ben. Dan zeggen ze dat ze het jammer vinden waarom zij dan niet zo iemand kunnen vinden (en dan denk je: ja haloooo, ik sta voor je neus hoor).

Citaat:

Bij mij niet hoor. Ik ben bijna 25 en ben echt niet bezig of ik er 'wel bij hoor'. Het is geen clubje ofzo. Waar het mij juist om gaat is dat ik iets in m'n leven mis. Ik ben al een paar jaar op mezelf en je komt altijd maar weer alleen thuis. Je hebt nooit iemand tegen wie je eens lekker knus aan kunt zitten op de bank. Niet iemand waarmee je over je problemen praat. Niet iemand de leuke dingen met je doet.

Misschien is het voor jou moeilijk te begrijpen, maar als je bijna 25 bent zijn er gewoon dingen die je gaat missen.

Citaat:
Tsja, dat heb ik nu al zo vaak gehoord. Maar je komt echt niet zomaar iemand tegen hoor met wie je gelukkig wordt. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik iemand ontmoet heb met wie het supergoed klikt. Maar toch lukt het niet om één of andere reden.

Citaat:
Ook al vaak geprobeerd en zie m'n reactie een paar regels boven.

Citaat:
Nou ik ben al lang afgestudeerd in dat alleen zijn hoor
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 09:36
Maguire
Maguire is offline
Leer praten.

Oefen gewoon stomme standaard gesprekjes te voeren met vrouwen over niks. Als je dat eenmaal kan ligt de wereld voor je open. Maak soms opeens een gekke opmerking over iets wat een beetje grappig is.

Als je dat eenmaal kan spreek je ze aan en haak je gewoon een beetje in op wat ze zeggen enzo. Zodra je eenmaal praat met ze komt de rest vanzelf.
Oud 17-09-2004, 11:34
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 16-09-2004 @ 22:06 :
[B]Ik weet zeker dat het daar juist niet aan ligt. Krijg altijd vaak genoeg te horen dat ze niet snappen waarom ik niet aan de vriendin ben, omdat ik (volgens hen) toch zo'n leuk iemand ben. Dan zeggen ze dat ze het jammer vinden waarom zij dan niet zo iemand kunnen vinden (en dan denk je: ja haloooo, ik sta voor je neus hoor).
Dat dacht ik ook niet hoor. Ik wou alleen ff plagen.

Je bent gewoon een te aardige goedzak denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 12:34
Amore
Amore is offline
Ach, ik ben ook van die leeftijd en veel vriendjes heb ik niet gehad. Maar daar zit ik ook totaal niet mee. Je moet gewoon lekker genieten van je leven en die vriendinnetjes komen vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 16:37
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
punt van relaties is dat je ze niet vind als je ernaar zoekt (in mijn ervaring dan).
als je als een krolse kat achter elk meisje aanholt, rennen ze allemaal weg. als je gewoon jezelf bent, idd zelfvertrouwen uitstraalt en zorgt dat je er in elk geval niet afstotelijk uitziet (je hoeft echt niet per se ontzettend knap te zijn, maar wel, euhm, 'schoon' in elk geval) vind je vast wel iemand.
en probeer de dames niet alleen maar te zien als potientele partner, maar ook gewoon als mens (en dat leuke meisje kan best ook wel net zo verlegen zijn als jijzelf).
Oud 17-09-2004, 17:47
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
kersje-15-v schreef op 16-09-2004 @ 19:01 :

Ik heb er nooit bij gehoord, en dat zal ik ook nooit doen, aangezien er nu niks is om 'bij te horen' ik ben klaar met school, ik werk en heb leuke vrienden, en daar hoor ik natuurlijk dan wel weer bij.
Ik heb een vriend omdat ik gek op hem ben en we leuke dingen doen. Omdat ik me prettig en veilig bij hem voel.
En of ik er nou bij hoor?
Oud 17-09-2004, 18:03
igfy
igfy is offline
ik denk dat je je gewoon open moet stellen voor mensen, zonder vooroordelen en zonder te kijken naar potentiele relatiemogelijkheden. Ik denk dat je dan ook meteen een heel andere uitstraling hebt. En als je meer mensen leert kennen,, misschien zit daar vanzelf iemand bij met wie het wat beter klikt..
Oud 17-09-2004, 19:16
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
igfy schreef op 17-09-2004 @ 19:03 :
ik denk dat je je gewoon open moet stellen voor mensen, zonder vooroordelen en zonder te kijken naar potentiele relatiemogelijkheden. Ik denk dat je dan ook meteen een heel andere uitstraling hebt. En als je meer mensen leert kennen,, misschien zit daar vanzelf iemand bij met wie het wat beter klikt..
Oud 17-09-2004, 20:15
Verwijderd
Herby je bent gewoon te knap, en daardoor denken vrouwen dat ze je niet kunnen krijgen, worden ze verlegen van je, als je nou is iets minder pimp eruit zag
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 21:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Goeniegoegoe schreef op 16-09-2004 @ 19:12 :
http://www.getgirls.com
Oud 17-09-2004, 22:28
Verwijderd
Heb het een poos ook gehad. Ik kwam erachter dat ik te veel zelfmedelijden had.
"Maar ze vinden me niet lelijk en aardig, waarom willen ze dan niets met me?"
Die instelling is dus zooo fout Moet je nagaan wat zo'n meid moet denken wanneer je je zo gedraagd.
Ook het feit dat ik in elk meisje een mogelijke vriendin ging zoeken. Eind havo 5 (1e keer) ben ik ermee gestopt. Toen heb ik een extreme dip gehad in de vakantie en toen kwam er een engeltje aangevlogen.

Nu weet ik dat ik erg veel mazzel heb gehad qua vriendin maar het zou ook niet lang geduurd hebben denk ik als ze er niet was geweest (dit klinkt fout, moet je niet fout opvatten ). Mn houding is namelijk veranderd. Vroeger dus erg veel zelfmedelijden, bijna claimen dat een meid me maar leuk moest gaan vinden met de gevolgen vandien.

Ik zeg niet dat herby en anderen hier ook last van hebben maar misschien dat je er een stukje in herkent. Ik zal zelf ook niet snel aan komen kakken met "op elk potje past een deksel" en "je krijgt vanzelf wel een lieve vriendin". Het klopt wel maar uit ervaring weet ik dat je het genoeg krijgt te horen en de nijging krijgt om de eerste de beste die het weer zegt figuurlijk een ram te verkopen.

Ik wou niet toegeven dat het aan mezelf voor een groot deel lag, zodra ik dat echter accepteerde ben ik er aan gaan werken en ik voel me nu stukken beter. Overdrijf geen dingen meer aan zoek geen aanleiding tot zielig gedrag en dus al die "awwww"s van al die personen om je heen.

De verlegenheid, ik heb de mazzel dat ik dat dus niet meer heb. Het is imo een stukje zelfverzekerdheid dat je mist en misschien "aanleg". Anyway, zou je een vriendin willen hebben waarbij je verlegen bent? Waar je keer op keer rood van wordt als je dr ziet van verlegenheid?
Misschien dat je gewoon elke meid meer als vriendin moet zien dan een mogelijk vriendinnetje.. "Leer" met ze omgaan, kom erachter dat het vrouwelijk geslacht niet perfect is, zelfs niet die ene leuke knappe aardige. En aan uiterlijk werken vind ik wel zo'n zwak argument. Je bent geen trol, je bent een aardige uitstraling en als een meid meer gaat eisen in een relatie past ze in de eerste plaats al niet bij je (aangezien wel ongeveer weet dat je gewoon een "nice guy" bent).
Oh.. en het zijn vaak de knappere meiden die een aardige jongen zoeken en veel minder om het uiterlijk geven
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 09:54
Verwijderd
Het is echt niet zo erg, en heeft eigenlijk niet echt met je uiterlijk te maken, je zou eens iets leuks met je haar kunnen doen(sommigen vinden krulletjes wel leuk)
Maar het belangrijkste is dat je blij moet zijn met jezelf. Als jij uitstraald dat je jezelf maar een lamstraal vind, dan pikken anderen dat op en is dat niet zo aantrekkelijk he
Moet je vast wel lukken
En niet te hoge eisen stellen misschien

Laatst gewijzigd op 18-09-2004 om 10:03.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:

Neger:

[afbeelding]

Poser:

[afbeelding]

Sukkel:

[afbeelding]

hahaha, f-ing geniaal, telluriet \m/

en herby: als je geen metrosexual wordt, komt het allemaal goed
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
GideonGeileBink schreef op 05-09-2004 @ 16:15 :
A. Je bent gewoon lelijk,,

B. Je kan niet zoenen,,dat straal je uit,,als je negatief denkt.

C. Je Stinkt,,
Fuck*ng kleuter die je bent! Damn jij bent zo gemakkelijk voor lul te zetten, Hou snel je basisschool muil DICHT NERD!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 17:07
Verwijderd
Citaat:

Neger:

[afbeelding]

Poser:

[afbeelding]

Sukkel:

[afbeelding]

Telluriet ownt geile gideon(alleen die naam al )
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 17:07
Verwijderd
waarom gaat het halve forum nou een jochie van 13 afzeiken. laat hem lekker, het was vast nog zijn bedoeling ook dat iedereen aandacht aan hem ging besteden.

Topicstarter: dat had ik ook, tot 2 jaar terug. en het komt goed, in de tussentijd moet je je wat minder zorgen maken. het heeft bijna alleen maar met je zelfbeeld en uitstraling te maken. vriendschappen sluiten, dat kan je ook enorm helpen, daar word je zekerder van. voor de rest is alles eigenlijk al gezegd in dit topic..

good luck
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 17-09-2004 @ 23:28 :
Heb het een poos ook gehad. Ik kwam erachter dat ik te veel zelfmedelijden had.
"Maar ze vinden me niet lelijk en aardig, waarom willen ze dan niets met me?"
Die instelling is dus zooo fout Moet je nagaan wat zo'n meid moet denken wanneer je je zo gedraagd.
Ook het feit dat ik in elk meisje een mogelijke vriendin ging zoeken.
Ik herken mij hier echt in!
Ik hou mij er al 2 jaar mee bezig, 2 telang jaren al Inmiddels is het wel minder geworden. Maar als ik echt van die knappe meiden die, die gewoon echt super mooi zijn denk ik weleens van wauw had ik maar zon vriendin (maar dat heeft waarschijnlijk iedere man wel (A))

En tsja, zoals de meeste al zo cliche zeggen het komt vanzelf. Ikw eet hoe je jou voelt. Ikw eet hoe graag je jou liefde wil delen. Ik weet hoe soms klote het is, als rondom joou heen je mensen ziet zoenen//knuffelen/houden van...

Jij wilt dat ook erg graag! Een komt het moment, dat je dan al jou liefde kan geven aan haar.
Als je jou ookmaar rgoed veotl bij haar, en niet de eerste de beste kans aanpakt (voor zoenen, misschien wel Maar virendin zou ik niet doen )
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 23:25
Shitonya
Shitonya is offline
neem een krat bier en bespring een wijfje zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 15:29
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
kersje-15-v schreef op 13-09-2004 @ 16:00 :
effe 1 klein vraagje...

wat ben je meer als je wel een relatie hebt of heb gehad ????
Het is niet een kwestie van waarde als je (g)een relatie hebt, het is meer dat heel veel mensen de indruk geven dat het heel leuk (en ach ja, ook lekker, als ik toch bezig ben ) is om een relatie te hebben.

Helaas wordt waarde wel vaak in verband gebracht met een relatie. Maar ik vindt dat je niets minder waard bent als je geen relatie hebt gehad, zoals jij ook al aangeeft.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 15:34
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 03-10-2004 @ 00:25 :
neem een krat bier en bespring een wijfje zou ik zeggen
Unbanned?
Oud 03-10-2004, 21:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 02-10-2004 @ 23:59 :
Waar ben jij geweest?
Oud 03-10-2004, 22:32
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 03-10-2004 @ 16:34 :
Unbanned?
Al wat dagen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 22:45
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 03-10-2004 @ 23:32 :
Al wat dagen
Nog niet gezien.
Oud 03-10-2004, 23:12
Shitonya
Shitonya is offline
ik val ook nooit op
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 12:33
Verwijderd
Zoals ik al eerder heb gezegd;
Ik hoop het voor je dat je dit niet laat blijken irl, want als je dan ook zo zeikt, heb je daar je reden.
Sowieso is het 'zeiken' de reden, al zeg je het niet, je straalt het wel uit. Stop daarmee. En voor de rest; geduld. Er zijn meer dingen belangrijker.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:10
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2004 @ 12:06 :
Dat praktijkvoorbeeld gaf alleen maar aan dat er iemand was die nog veel wanhopiger was dan die dikke big met die wijnvlek. Je kunt je afvragen of het wel wenselijk is om daar iets mee te hebben, ik denk dat je met een goede fantasie lekkerder kunt rukken dan seks te hebben met zoiets.
Dus jij gaat naar de hoeren?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-10-2004 @ 22:23 :
Waar ben jij geweest?
hoezo?

Elke keer als ik ff een moment niks te doen heb, denk ik eraan. (om een vriendin te willen hebben, en om bij ieder mogelijke meid die iets zegt tegen mij, het als mijn misschien toekomstigen vriendin zien)

Nu zit ik op stage enzo, echt supoer leuk naar mijn zin, daar denk ik er tenminste niet aan. maar zodra ik buiten stap in de auto, en weer alleen ben (en nu zo achter de pc) Komt het weer dagen...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 17:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 07-10-2004 @ 22:36 :
hoezo?

Nu zit ik op stage enzo, echt supoer leuk naar mijn zin, daar denk ik er tenminste niet aan. maar zodra ik buiten stap in de auto, en weer alleen ben (en nu zo achter de pc) Komt het weer dagen...
Je post hier beduidend minder dan vroeger volgens mij maja je loopt nu stage etc. mja dan krijg je minder tijd, heb ik zelf ook ondervonden.
Zelf heb ik het ook wel eens wat jij op het laatste beschrijft. Had ik vooral in de vakantie toen ik graag een vriendin wilde hebben. Nu zit ik weer in een periode dat ik liever dingen op me af laat komen, en heb ik er geen moeite mee.
Oud 09-10-2004, 20:32
Fabel
Fabel is offline
Ik begin even over mezelf; ik heb ook geen serieuze relatie, omdat ik altijd verliefd word op verkeerde mensen (te oud, te jong, etc.)

Is dat bij jou zo? Dat zou mss een verklaring zijn
Oud 09-10-2004, 20:50
Mindfields
Mindfields is offline
Misschien moet de TS zijn wenkbrauwen eens bijwerken?
Oud 09-10-2004, 20:50
Mennuz
Mennuz is offline
Als je erover gaat zeiken de hele tijd, gebeurt er nooit wat natuurlijk. Dan kom je wanhopig over, en vrouwen houden niet van zeurende mannen. Als vrouwen van zeuren hielden werden ze wel lesbisch
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 20:52
Mindfields
Mindfields is offline
En vrouwen houden ook niet van mannen die op elke vrouw vallen omdat ze zo graag een vriendin willen.
Oud 09-10-2004, 23:19
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 09-10-2004 @ 21:50 :
Misschien moet de TS zijn wenkbrauwen eens bijwerken?
Heeft ie al gedaan
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 23:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
"Wat doe ik fout?"... Tja, als ik 't antwoord daarop wist, zat ik hier ook niet op m'n zaterdagavond, maar lag ik bij een knappe meid in bed.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 18:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-10-2004 @ 00:24 :
"Wat doe ik fout?"... Tja, als ik 't antwoord daarop wist, zat ik hier ook niet op m'n zaterdagavond, maar lag ik bij een knappe meid in bed.
Zatedagavond = stapavond.

Oud 11-10-2004, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 09-10-2004 @ 21:52 :
En vrouwen houden ook niet van mannen die op elke vrouw vallen omdat ze zo graag een vriendin willen.
Wanhoop heeft een soort onmerkbare geur ofzo. Net als angst.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 20:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-10-2004 @ 19:44 :
Zatedagavond = stapavond.

Zie je sig.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 22:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben te kieskeurig. En dat ik niet een van de knapste ben en ook nogal verlegen maakt het nou niet bepaald makkelijk.
Ach ja, af en toe is het kut maar ik heb geen zin om erover te klagen want daar word je ook niet vrolijker van.
Oud 11-10-2004, 22:11
Verwijderd
Boeiend. Alsof het hebben van iemand zo belangrijk is.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 22:18
Nanaki
Nanaki is offline
Vanuit een evolutionair oogpunt wel ja, logisch dat mensen zich er dus druk om maken ;s
Oud 11-10-2004, 23:06
Otis
Otis is offline
komt door je wenkbrauwen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 07:40
ilse
ilse is offline
je wil te graag --> schrikt af...
Reageren

Regels voor berichten