![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en niet zoals jij stelt eigen schuld dikke bult ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan weet je dat je daar niet echt geliefd/veilig zal zijn |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() zowat alle isrealiers zijn kolonisten |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Na al die ik-weet-niet-hoeveel jaren was dat bewoond door de palestijnen, bebouwd, en weet ik veel wat ze er uit spookten. Zonder enig overleg met die Palestijnen, besloot Engeland/VS dat die maar moesten inschikken en werd de Joden een eigen stat gegeven. Persoonlijk vind ik het niet zo raar dat diezelfde Palestijnen daar toch moeite mee hadden. Geweld lost niks op, en gezien het feit dat de staat Israel nog maar heel jong is in vergelijking tot de omringende staten, zou wat meer eerbied voor de mensen die er het langste wonen op zijn plaats zijn. Ten slotte zijn het alleen de Israeliers zelf die menen dat ze daar recht hebben op landje pik, voor de rest vind de hele regio dat niet. En kom nu niet aan met oude bijbel verhalen, want we leven anno 2004 en er is niets zo achterhaald als op een verzonnen boek te baseren dat je recht hebt op een stukje land. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zou inderdaad verstandiger zijn geweest van de Palestijnen als ze geaccepteerd hadden dat Israël een lapje grond kreeg. Maar ja, wisten zij veel dat ze Amerikaanse tanks tegen zich zouden krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
aangezien de arabieren rond israel inclusief de palestijnen er alles aan hebben gedaan het stichten van Israel te voorkomen moeten ze nu ook niet zeiken, zij wilden zelf geen fatsoenlijk overleg en wilden het leiever met geweld oplossen. nou, geweld kregen ze, en ze verloren, vette pech, staat weg. als de palestijnen niet mee hadden gedaan aan de oorlog tegen Israel had ik er anders over gedacht, maar wie een oorlog begint draagt er ook de gevolgen van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of nee, wacht eens even. Dat werkte niet zo heel erg goed, toch? Iets met een tweede wereldoorlog? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|