Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2004, 15:24
HypocrieteTeef
HypocrieteTeef is offline
Citaat:
eXo schreef op 10-10-2004 @ 16:19 :
was het geen jodenkoek?

huuuhuuuu huu jodenkoek
ja kut dat had ik natuurlijk moeten zeggen

maar goed daar ist nu te laat voor hè
Oud 10-10-2004, 15:36
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
HypocrieteTeef schreef op 10-10-2004 @ 16:24 :
ja kut dat had ik natuurlijk moeten zeggen

maar goed daar ist nu te laat voor hè
You can say that again, Mr. Garisson!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 15:37
HypocrieteTeef
HypocrieteTeef is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-10-2004 @ 16:36 :
You can say that again, Mr. Garisson!
ja maar dat doe ik dus niet hè
Oud 10-10-2004, 15:44
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
eXo schreef op 10-10-2004 @ 16:14 :
Mijn kennis beperkt zich dan wel tot de postings van Telluriet in het 'nieuwe cd aanwinsten topic'
Niet om het een of ander, maar zoveel nsbm heb ik niet in mijn collectie hoor, en dan al helemaal weinig cd's met uitdagende symboliek. Volgens mij heb ik maar 1 cd waar een hakenkruis op de cover staat. En dat is nog een kutcd ook.
Oud 10-10-2004, 15:46
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
telluriet schreef op 10-10-2004 @ 16:44 :
Niet om het een of ander, maar zoveel nsbm heb ik niet in mijn collectie hoor, en dan al helemaal weinig cd's met uitdagende symboliek. Volgens mij heb ik maar 1 cd waar een hakenkruis op de cover staat. En dat is nog een kutcd ook.
Ik heb een tape van Temnozor, en daar zit een hakenkruis in het logo
Oud 10-10-2004, 15:47
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 10-10-2004 @ 16:46 :
Ik heb een tape van Temnozor, en daar zit een hakenkruis in het logo
Oja, daar heb ik ook nog een CD van.
De CD die ik bedoelde was Sturm - Ultra. Wat een teringcd echt.
Oud 10-10-2004, 15:56
Oakleaf
Oakleaf is offline
Deze discussie schiet gewoon totaal niet op, en vooral niet op een scholieren forum.
Mensen die echt wat willen weten over wat NS werkelijk inhoud raad ik aan om wat essays van David myatt/Savitri Devi te lezen.
Oud 10-10-2004, 15:57
Hypocrisy_Female
Hypocrisy_Female is offline
eh nee!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 16:06
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Oakleaf schreef op 10-10-2004 @ 16:56 :
Deze discussie schiet gewoon totaal niet op, en vooral niet op een scholieren forum.
Mensen die echt wat willen weten over wat NS werkelijk inhoud raad ik aan om wat essays van David myatt/Savitri Devi te lezen.
Eigenlijk had dit de 2e post moeten zijn

SLOT! NU!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 16:08
Kkowboy
Kkowboy is offline
Citaat:
Oakleaf schreef op 10-10-2004 @ 16:56 :
LMAO>
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 16:13
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Kkowboy schreef op 10-10-2004 @ 17:08 :
LMAO>
Lastig, leven zonder kont.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ischenbaert schreef op 10-10-2004 @ 17:06 :
Eigenlijk had dit de 2e post moeten zijn

SLOT! NU!
Het enige wat jij hebt gedaan is zo'n beetje elk tegen-argument afgezeken zonder zelf ook maar een argument vóór te geven.

Da's trouwens meer dan mij in deze thread.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 16:20
Muzzle
Muzzle is offline
Zelf luister ik geen NSBM (ik vind Burzum niet echt NSBM) maar gewoon om het feit dat ik nog geen NSBM bands ontdekt heb die ik goed vind. Ik ben het zelf niet eens met de opvattingen die die bands ventileren maar als het een pot goede metal is, waarom niet.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 16:26
Verwijderd
voor iedereen die wel weten hoeveel 1488 ze diep van binnen hebben

http://student.roc-on.nl/~S060685001/index.php
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 16:27
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 10-10-2004 @ 17:26 :
voor iedereen die wel weten hoeveel 1488 ze diep van binnen hebben

http://student.roc-on.nl/~S060685001/index.php
Die is under construction...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-10-2004 @ 17:27 :
Die is under construction...
Check de kleine letters
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 16:32
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 10-10-2004 @ 17:19 :
Het enige wat jij hebt gedaan is zo'n beetje elk tegen-argument afgezeken zonder zelf ook maar een argument vóór te geven.

Da's trouwens meer dan mij in deze thread.
Ik zal mijn leven beteren en me aanmelden als knokploeg sjonnie bij de AFA. Ik heb idd maar 1 keer fatsoenlijk gepost, maar lees die post ook is. Blz 1 ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 16:34
Verwijderd

all ph34r nsbmexo
tjek de stukas
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 16:36
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 10-10-2004 @ 17:34 :
[afbeelding]

all ph34r nsbmexo
tjek de stukas
Dat is gewoon gothic, losah
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Ulfheðin schreef op 10-10-2004 @ 17:36 :
Dat is gewoon gothic
Wat je zegt ben je zelf Ulfheidie
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 10-10-2004 @ 18:24 :
Wat je zegt ben je zelf Ulfheidie
Is dit een poging tot chantage?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 18:00
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Falkh schreef op 10-10-2004 @ 14:45 :
De mens kan dan wel één ras zijn, maar zie het eens in de contekst met de hond, je hebt zuivere rashonden en vuilnisbakkenhonden.
Daar heb je het mis, er zijn wel degelijke vele rassen, maar we behoren alleen allemaal tot dezelfde soort.

Negers, chinezen en indianen zijn dus wel degelijk van een ander ras dan jij en ik (nou ga ik er maar vanuit dat jij ook blank bent.).
Oud 10-10-2004, 18:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 10-10-2004 @ 19:00 :
Daar heb je het mis, er zijn wel degelijke vele rassen, maar we behoren alleen allemaal tot dezelfde soort.

Negers, chinezen en indianen zijn dus wel degelijk van een ander ras dan jij en ik (nou ga ik er maar vanuit dat jij ook blank bent.).
De biologische definitie van een ras is een groep organismen die zich met elkaar kan voortplanten.

Blanken kunnen ook kinderen krijgen van negers en japanners.

We behoren dus wel degelijk allemaal tot hetzelfde ras.
Oud 10-10-2004, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 10-10-2004 @ 19:16 :
De biologische definitie van een ras is een groep organismen die zich met elkaar kan voortplanten.

Gast what the hell?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 10-10-2004 @ 19:16 :

Doe eens niet zo clueless.

Rassen, variaties en soorten

Als we het over evolutie hebben, hebben we het vaak over soorten. Maar wat is nu precies een soort? In het dagelijks taalgebruik worden begrippen zoals rassen, variaties en soorten vaak door elkaar heen gebruikt. Denk bijvoorbeeld maar aan honden. Is de Duitse herder nu een andere soort, ras of varieteit dan een pekinees?

De duidelijkste definitie van een soort komt, natuurlijk, uit de biologie. Verschillende individuen behoren tot dezelfde biologische soort, als ze in staat zijn om zich voort te planten en vruchtbare nakomelingen voort te brengen. Doordat de Duitse herder en pekinees in staat zijn om te paren, rekenen we ze dus tot dezelfde soort (maar een verschillend ras).

http://www.natuurinformatie.nl/nnm.d...l/i000652.html
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 18:23
Verwijderd
Idd, ik weet niet wat voor een vreemde biologie les jij hebt gevolgd Juice maar het klopt van geen kant.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 18:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
eXo schreef op 10-10-2004 @ 19:23 :
Idd, ik weet niet wat voor een vreemde biologie les jij hebt gevolgd Juice maar het klopt van geen kant.
Vreemd. Ik zal het toch eens navragen aan mijn lerares, want ik ben er 100% zeker van dat ze mij ooit uitgebreid heeft uitgelegd waarom er maar één mensenras is.
Oud 10-10-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 10-10-2004 @ 19:25 :
Vreemd. Ik zal het toch eens navragen aan mijn lerares, want ik ben er 100% zeker van dat ze mij ooit uitgebreid heeft uitgelegd waarom er maar één mensenras is.
Je beweert dat verscrhillende ras in principe niet kunnen voortplanten. Maar bv bij honden oid is dat toch wel het geval, wat snees dus al zei?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 10-10-2004 @ 19:25 :
Dat is volgens sommige wetenschappers genetisch, om je punt even recht te zetten.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 21:33
capibara
capibara is offline
bijna tijd om t topic naar filosofie en levensbeschouwing te manouvreren.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 00:18
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Er is één mensenras (wat eigenlijk beter een soort genoemd kan worden) Net als bij honden heb je ook verschillende rassen. Een labrador kan in principe pups krijgen samen met een poedel, al is het resultaat niet echt wonderschoon. Er zijn verschillende mensenrassen, deze rassen kunnen zich voortplantn omdat ze behoren tot de zelfde soort. Voorbeelden van rassen zijn: Mongoliden
(Aziaten), Negers en Blanken (cacausisch). Rassen ontstaan door Natuurlijke selectie en vaker door Genetisch drift. Rassen ontwikkelen zich in hun eigen tempo, dit verklaart ook waarom Negers een lager IQ hebben dan Blanken, en Aziaten weer een paar punten hoger scoren. Belangrijk bij de ontwikkeling van een ras zijn leefklimaat, voeding en cultuur. Eigenlijk hoef je het woord 'ras' niet serieus te nemen als je niet geloofd in rassen. Je kunt beter zeggen dat er 'varianten' Homo sapiëns zijn, al zeg ik liever 'rassen'.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 00:27
Verwijderd
Niet álle blanken vallen onder Caucasiërs; Germanen, Slaviërs, Kelten, Helenen, Perzen etc. vallen onder Indo-Europeanen of Ariërs. Mongolen (niet te verwarren met mongoliden, hahahahaha!! lololol), Ugro-Finnen vallen volgensmij onder Caucasiërs.

Rassen ontstaan niet alleen door genetische drift, maar ik geloof vooral door genetische adeptatie. Hoe dichter bij de evenaar (wordt vaak gezien als 'hoe zonniger'), hoe getinter de huidskleur. Het feit dat rassen onafhankelijk van elkaar zijn ontwikkeld, heeft bijgedragen aan de lichamelijke verscheidenheid onder rassen. Het is niet slechts een huidskleur, het is een schedelvorm, een skeletbouw, een psyche etc. Het ene sub-ras heeft bijv. een dikkere, minder snel te beschadigen schedel dan de andere. Zolang er binnen dit sub-ras wordt voort geplant zal deze lichamelijke eigenschap blijven, en dat definieert ras.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 00:50
Verwijderd
Citaat:
HypocrieteTeef schreef op 10-10-2004 @ 16:18 :
stomme emoticons
Als ik nu zou doen, dan zouden we allemaal in een deuk liggen toch?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 02:26
Verwijderd
Citaat:
botulism schreef op 10-10-2004 @ 15:44 :
omdat wij willen dat ze zich gaan gedragen volgens de normen en waarden die zij hier hebben. Daar kunnen ze onze hulp hard bij gebruiken.
Op je volkomen inhoudsloze voorgaande speculatie ga ik niet eens in. Dat terzijde.

Love botulism, ik weet niet wat jij allemaal voor rare ideeën met de paplepel ingeslagen hebt gekregen, maar jezelf een beetje schikken in een vreemd land waar je naartoe gaat om wat voor reden dan ook lijkt mij niet meer dan puur een fatsoens- en interessekwestie. Wanneer de mensen, die hier heen komen, die 2 dingen niet op kunnen brengen louter en alleen omdat wij hier toch een beetje het vrijheid/blijheid-principe hanteren, heb je hier gewoon he-le-maal niets te zoeken. End of story.

Ik snap werkelijk waar niet dat je totaal geen gevoel hebt voor "eigen verantwoordelijkheid". Je politieke kleur kan ik dan ook al wel raden :/
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 07:55
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 11-10-2004 @ 01:18 :
Er is één mensenras (wat eigenlijk beter een soort genoemd kan worden) Net als bij honden heb je ook verschillende rassen. Een labrador kan in principe pups krijgen samen met een poedel, al is het resultaat niet echt wonderschoon. Er zijn verschillende mensenrassen, deze rassen kunnen zich voortplantn omdat ze behoren tot de zelfde soort. Voorbeelden van rassen zijn: Mongoliden
(Aziaten), Negers en Blanken (cacausisch). Rassen ontstaan door Natuurlijke selectie en vaker door Genetisch drift. Rassen ontwikkelen zich in hun eigen tempo, dit verklaart ook waarom Negers een lager IQ hebben dan Blanken, en Aziaten weer een paar punten hoger scoren. Belangrijk bij de ontwikkeling van een ras zijn leefklimaat, voeding en cultuur. Eigenlijk hoef je het woord 'ras' niet serieus te nemen als je niet geloofd in rassen. Je kunt beter zeggen dat er 'varianten' Homo sapiëns zijn, al zeg ik liever 'rassen'.

Dus volgens jouw redenering ben jij een neger?
Oud 11-10-2004, 10:10
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 11-10-2004 @ 08:55 :
Dus volgens jouw redenering ben jij een neger?
Nee, ik heb al gezegd dat er verschillende varianten homo sapiëns zijn, die je 'rassen' zou kunnen noemen. Ik weet niet wat jij van me denkt, ik kan je iig vertellen dat ik neem aan de groenzoeterszijde zit, maar dat zul je wel inzien als je even al mijn reacties leest in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 10:14
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
*gaap*
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 10:19
EggeD
EggeD is offline
Vroeger waren er ook turquooise mensen, maar niemand vond die mooi, dus zijn ze genetisch weggevaagd van de aardbol.
Oud 11-10-2004, 10:37
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Juice schreef op 10-10-2004 @ 14:10 :
Onzin, er zijn geen verschillende mensenrassen. De mens is één ras en nazi's moeten een spoedcursus biologie.
Dat is wel heel erg links. Uiteindelijk zijn we ook allemaal zoogdieren, dus waarom zouden we geen blauwe vinvis neuken
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 10:38
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 11-10-2004 @ 11:37 :
Dat is wel heel erg links. Uiteindelijk zijn we ook allemaal zoogdieren, dus waarom zouden we geen blauwe vinvis neuken
Ja, waarom niet eigelijk? Ik bedoel, volgens internet neuken alle vrouwen ook met honden en varkens.
Oud 11-10-2004, 10:42
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 11-10-2004 @ 11:38 :
Ja, waarom niet eigelijk? Ik bedoel, volgens internet neuken alle vrouwen ook met honden en varkens.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 10:46
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 11-10-2004 @ 11:38 :
Het interresante feit dat een blauwe vinvis een copulatie-houwitser van 2 meter heeft is enigsinds een bellemering is.
Maar maken mensen daar blackmetal over, Neen!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 10:52
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 11-10-2004 @ 11:46 :
Het interresante feit dat een blauwe vinvis een copulatie-houwitser van 2 meter heeft is enigsinds een bellemering is.
Maar maken mensen daar blackmetal over, Neen!
It's like throwing a hotdog down a hallway
Oud 11-10-2004, 11:05
capibara
capibara is offline
schat, is dat een Koentunnel of...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 15:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 11-10-2004 @ 11:37 :
Dat is wel heel erg links.
Heeft niks met linksheid te maken, gewoon met wat ik dacht van biologie te weten.
Oud 11-10-2004, 15:32
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 11-10-2004 @ 12:05 :
schat, is dat een Koentunnel of...
Knooppunt Badhoevedorp.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 15:37
capibara
capibara is offline
Mischien dat die walvisleuter wat aan die verstopping daar kan doen ja
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 16:44
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
(...)De opdracht voor de levering van de papiermachines met toebehoren werd verstrekt aan de Nederlandsche Stoomboot Maatschappij (NSBM).6

Dit geschiedde op advies van de administrateur van de Nationale Nijverheid omdat aan de NSBM een werf- en machinefabriek was verbonden, die gold als de meest geavanceerde inrichting in Nederland.
De technisch directeur van deze onderneming was de geniale werktuigbouwkundige G.M. Roentgen. Toch is het voor een groot deel aan de wanprestaties van Roentgen te wijten, dat de poging van Van Gelder Schouten & Comp. om de papierfabricage te mechaniseren is mislukt.(...)

Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 16:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten