Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2004, 20:01
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Dit is echt het domste wat ik ooit gehoord heb!!! Belachelijk…

Girlytina schreef: Ik accepteer alcohol gewoon omdat het dus geaccepteerd wordt.

Dus met andere woorden als morgen iedereen zou accepteren dat alle homo’s moeten worden vergast, alle “zwarten” slaven moeten zijn en alle vrouwen door hun mannen geslagen mogen worden dan zou jij dat ook accepteren?
(Dit is een retorische vraag; voor de duidelijkheid voordat ik een antwoord hierop krijg)

Dus jij bent werkelijk zo beperkt dat je klakkeloos alles overneemt van een ander omdat het geaccepteerd wordt. Jij vertelde dat je nooit van mening zal veranderen…
Ik zou willen zeggen: vorm eerst een eigen mening!!

En als je dan toch bezig bent; leer ook een beetje respect hebben voor andere mensen en schrijf ze niet gelijk af als ze niet voldoen aan jouw perfecte idealen. Misschien, heel misschien als je ooit eens verder kijkt dan die 2 centimeter die je nu kijkt zou erachter komen dat mensen die drugs gebruiken (en andere andersdenkenden) ook misschien wel interessant zijn en dan kun je misschien wel kan leren van elkaar. En misschien zelfs vrienden kan zijn… Of zeg ik nu iets heel vies?
(Ook dit is een retorische vraag)

Dit is maar een gek idee hoor, misschien zit ik er gewoon naast…
Advertentie
Oud 24-10-2004, 20:02
Verwijderd
en hoe sta jij tegenover het feit dat jij nog maar 14 bent en wij toch al onderhand bij de wet volwassen zijn (ten minste ik over 3 weken, de rest is al 18 geweest)

Wij hebben toch al wel iets meer levenservaring
Oud 24-10-2004, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Boris_Beer schreef op 24-10-2004 @ 21:01 :

Girlytina schreef: Ik accepteer alcohol gewoon omdat het dus geaccepteerd wordt.

Dus met andere woorden als morgen iedereen zou accepteren dat alle homo’s moeten worden vergast, alle “zwarten” slaven moeten zijn en alle vrouwen door hun mannen geslagen mogen worden dan zou jij dat ook accepteren?
(Dit is een retorische vraag; voor de duidelijkheid voordat ik een antwoord hierop krijg)

Dus jij bent werkelijk zo beperkt dat je klakkeloos alles overneemt van een ander omdat het geaccepteerd wordt. Jij vertelde dat je nooit van mening zal veranderen…

En als je dan toch bezig bent; leer ook een beetje respect hebben voor andere mensen en schrijf ze niet gelijk af als ze niet voldoen aan jouw perfecte idealen. Misschien, heel misschien als je ooit eens verder kijkt dan die 2 centimeter die je nu kijkt zou erachter komen dat mensen die drugs gebruiken (en andere andersdenkenden) ook misschien wel interessant zijn en dan kun je misschien wel kan leren van elkaar. En misschien zelfs vrienden kan zijn… Of zeg ik nu iets heel vies?

kleine kans denk ik. Je post heeft wel nut, maar of het in die botte kop van ons kinderkutje doordringt is de vraag (of ben ik nu te grof)
Oud 24-10-2004, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Boris_Beer schreef op 24-10-2004 @ 21:01 :

het is een simpele reden maar wel logisch al zeg ik het zelf En ik snap niet waar jouw leuke verhaal over gaat..
Ik heb een mening.. en mijn mening is gewoon dat drugs rotzooi is.
Oud 24-10-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 21:02 :
en hoe sta jij tegenover het feit dat jij nog maar 14 bent en wij toch al onderhand bij de wet volwassen zijn (ten minste ik over 3 weken, de rest is al 18 geweest)

Wij hebben toch al wel iets meer levenservaring
ik weet ook wel dat jullie eraring hebben met drugs en ik niet.. maar daar gaat het niet om. Ik heb het daar ook niet over. Ik zeg alleen dat ik het niet accepteer.
Oud 24-10-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 21:04 :
kleine kans denk ik. Je post heeft wel nut, maar of het in die botte kop van ons kinderkutje doordringt is de vraag (of ben ik nu te grof)
ja het dringt door... (en ja het is grof.. maar dat ben ik al gewend van je)
Oud 24-10-2004, 20:08
Verwijderd
en onderbouw, onderbouw mijn kind.

En dat je zijn verhaal niet snapt is omdat je te simpel bent voor zo'n stuk tekst.

En om je op weg te helpen, heb ik een simpele leesoefening voor je:

wat staat hier?
Oud 24-10-2004, 20:09
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 21:08 :

En dat je zijn verhaal niet snapt is omdat je te simpel bent voor zo'n stuk tekst.

[afbeelding]

wat staat hier?
en nou moet ik zeker lachen?
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 21:07 :
ik weet ook wel dat jullie eraring hebben met drugs en ik niet.. maar daar gaat het niet om. Ik heb het daar ook niet over. Ik zeg alleen dat ik het niet accepteer.
ho, even rustig nu. ik zeg LEVENServaring en jij zegt ervaring met drugs, dat is toch niet wat ik in mijn gedachten had
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 21:09 :
en nou moet ik zeker lachen?
nee het moet doordringen
Oud 24-10-2004, 20:10
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 21:09 :
ho, even rustig nu. ik zeg LEVENServaring en jij zegt ervaring met drugs, dat is toch niet wat ik in mijn gedachten had
ik heb meer levenservaring dan jij denkt.. want ik heb wat dingen meegemaakt.. maar daar gaat het niet om
Oud 24-10-2004, 20:10
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 21:00 :
het valt mij ook op iedereen doet alsof drugs gewoon gewoon is.. en nix ergs aan is.. dat snap ik niet.
Ik vind het gewoon moeilijk om uit te leggen waarom daarom ben ik nogal wazig bezig.

heb je mijn verhaal al gezien? ik poste dat ik er nu wel van overtuigd ben dat alcohol net zo goed drugs is...
alleen mijn mening over de andere drugs is nogsteeds hetzelfde
Wij doen in jouw ogen mischien heel makkelijk over drugs maar ik (ik weet niet hoe dit voor de rest zit natuulijk maar het zal er waarschijnlijk niet veel van verschillen) denk absoluut niet dat drugs speelgoed zijn waar je zomaar even aan begint. En ik ben me ook gerust wel bewust van de gevaren en risico's die mijn drugsgebruik met zich meebrengen. En toch doe ik het. En ik vraag van een ander niet eens om het er mee eens te zijn maar om het te accepteren.

Kijk: Jij denkt mischien dat er hier heel makkelijk over gedaan word maar natuurlijk is dat niet zo. Maar als er toch iemand aan wil beginnen dan is het minste wat we hier kunnen doen hem of haar vertellen waar ie rekening mee moet houden wat ie wel en wat ie niet moet doen enzenzenz. Dat heet voorlichting en heeft niets te maken met het feit of je er makkelijk over denkt of niet.
Oud 24-10-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 24-10-2004 @ 21:10 :
Wij doen in jouw ogen mischien heel makkelijk over drugs maar ik (ik weet niet hoe dit voor de rest zit natuulijk maar het zal er waarschijnlijk niet veel van verschillen) denk absoluut niet dat drugs speelgoed zijn waar je zomaar even aan begint. En ik ben me ook gerust wel bewust van de gevaren en risico's die mijn drugsgebruik met zich meebrengen. En toch doe ik het. En ik vraag van een ander niet eens om het er mee eens te zijn maar om het te accepteren.

Kijk: Jij denkt mischien dat er hier heel makkelijk over gedaan word maar natuurlijk is dat niet zo. Maar als er toch iemand aan wil beginnen dan is het minste wat we hier kunnen doen hem of haar vertellen waar ie rekening mee moet houden wat ie wel en wat ie niet moet doen enzenzenz. Dat heet voorlichting en heeft niets te maken met het feit of je er makkelijk over denkt of niet.
jullie doen ook heel makkelijk over drugs. Vertel jij mij nou eens dan vat de gevaren en risicos zijn?
Ik kan het gewoon niet zomaar accepteren en ik pas mijn mening ook niet zomaar aan.
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 21:08 :

[afbeelding]

wat staat hier?

Verwijderd
ja man breezer is gezond, want er zit vruchtensap in
Oud 24-10-2004, 20:13
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 21:12 :
ja man breezer is gezond, want er zit vruchtensap in
waarom lul je opeens over breezers..
Oud 24-10-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 20:22 :
niemand staat hier open voor mij mening
Omdat die gewoon nergens op slaat en omdat je maar fucking 14 bent en geen flauw idee hebt waarover je praat. Meid, als je 22 bent, hecht nog niemand waarde aan je hele mening, dus wen er begod maar aan.

En voor de rest krijg ik echt jeukende vingers om een undercover aan te maken en dit hele topic onder te spammen. Willen alle mensen die dom, jong, naïef en vooral oogklepgedrag vertonen zich ver van dit forum vandaan houden?
Oud 24-10-2004, 20:16
Verwijderd
waarom geen algemeen negatief drugstopic hier op dit forum
zou leuk zijn als je zin hebt om gal te spuwen kan dat daar.
Oud 24-10-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 24-10-2004 @ 21:14 :
Omdat die gewoon nergens op slaat en omdat je maar fucking 14 bent en geen flauw idee hebt waarover je praat. Meid, als je 22 bent, hecht nog niemand waarde aan je hele mening, dus wen er begod maar aan.

En voor de rest krijg ik echt jeukende vingers om een undercover aan te maken en dit hele topic onder te spammen. Willen alle mensen die dom, jong, naïef en vooral oogklepgedrag vertonen zich ver van dit forum vandaan houden?
dat die nergens op slaat is jouw mening maar ik vind van wel..
pff kom jij weer...

wedden dat ik dalijk heel veel slotejes ofzo ga zien:\

welke undercover heb je dan?
Oud 24-10-2004, 20:17
Verwijderd
misschien moet je maar niet zo stoer doen tegen mutant. Je bent ten slotte ook pas 14 he
Oud 24-10-2004, 20:18
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 21:17 :
misschien moet je maar niet zo stoer doen tegen mutant. Je bent ten slotte ook pas 14 he
ik ken haar nog wel en ze is gewoon een bitch
Verwijderd
pffft kom jij weer?

En jij denkt dat ik even zo vanuit het niets fb ben geworden van d&a? Dat ik voor mijn lol belachelijk holle frasen wil aanhoren die jij kweelt? Komop zeg.

Je bent 14, gebruikt niet, aanziet alcohol niet als drugs en je wilt beweren dat je ervaring genoeg hebt om te beweren dat je het beter weet als een heel forum bij elkaar?
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 21:18 :
ik ken haar nog wel en ze is gewoon een bitch
Pardon?
Oud 24-10-2004, 20:19
Verwijderd
jij bent 14 en gaat tegen een FB in. Dat is ronduit dom.

Ik ben 17 en open een kinderachtig topic. Is niet dom, want zo laat ik zien hoeveel respect ik heb voor mutant en haar gezag
Oud 24-10-2004, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 24-10-2004 @ 21:18 :
pffft kom jij weer?

En jij denkt dat ik even zo vanuit het niets fb ben geworden van d&a? Dat ik voor mijn lol belachelijk holle frasen wil aanhoren die jij kweelt? Komop zeg.

Je bent 14, gebruikt niet, aanziet alcohol niet als drugs en je wilt beweren dat je ervaring genoeg hebt om te beweren dat je het beter weet als een heel forum bij elkaar?
ja..

ik heb nooit gezegt dat ik beter weet dat heel dit forum bij elkaar dus kom volgend ekeer met iets beters.
Verwijderd
Citaat:
Pardon?
bannen

of heropen mijn topic
Verwijderd
Citaat:
Pardon?
bril nodig?
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 20:37 :
nou ik laat hier de mensen toch ook rustig hun gang gaan.. mijn mening blijft hetzelfe.. en jouw mening over schaken blijft ook hetzelfde.
dat is niet mijn mening over schaken!
maar waarom dan de drang in je om die menign dan aan deze mensen hier te melden?
Oud 24-10-2004, 20:21
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 21:20 :
ja..

ik heb nooit gezegt dat ik beter weet dat heel dit forum bij elkaar dus kom volgend ekeer met iets beters.
MUAHAHAHA kom met iets beters. Vraag jij je dat neit elke dag af als je op staat?
Oud 24-10-2004, 20:21
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 21:19 :
jij bent 14 en gaat tegen een FB in. Dat is ronduit dom.

Ik ben 17 en open een kinderachtig topic. Is niet dom, want zo laat ik zien hoeveel respect ik heb voor mutant en haar gezag
waarom.. moet ik het persee met een forum baas eens zijn ofzo?

Het is wel dom.. maja jij bent gewoon triest en je weet niet beter
Oud 24-10-2004, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 24-10-2004 @ 21:20 :
dat is niet mijn mening over schaken!
maar waarom dan de drang in je om die menign dan aan deze mensen hier te melden?
ja weet ik veel
Verwijderd
Citaat:
bril nodig?
het is dat ik tegen geweld ben, maar jij vraagt er echt om.
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 21:21 :
MUAHAHAHA kom met iets beters. Vraag jij je dat neit elke dag af als je op staat?
ehm nee jij wel?
Verwijderd
Citaat:
bril nodig?
Ehm, toevallig heb ik idd slechte ogen, maar dat neemt niet weg dat jij nu WEL een fb aanvalt. Ook niet een van de meest slimme acties denk ik?
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 21:22 :
het is dat ik tegen geweld ben, maar jij vraagt er echt om.
waar om?
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 21:21 :
waarom.. moet ik het persee met een forum baas eens zijn ofzo?

Het is wel dom.. maja jij bent gewoon triest en je weet niet beter
het mooie is dat ik wel beter weet, slimmer ben dan jij en al helemaal verantwoordelijker.
Oud 24-10-2004, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 24-10-2004 @ 21:22 :
Ehm, toevallig heb ik idd slechte ogen, maar dat neemt niet weg dat jij nu WEL een fb aanvalt. Ook niet een van de meest slimme acties denk ik?
een fb is ook niet alles.. en het kan zijn dat er toevallig iemand niet eens is met JOUW mening. En ik val je helemaal net aan ik zeg alleen mijn mening.
Oud 24-10-2004, 20:23
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 21:22 :
waar om?
nou om echt klappen te krijgen, maar daar laat ik me niet over uit. Want ik ga me niet verlagen ofzo
Oud 24-10-2004, 20:24
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 21:22 :
het mooie is dat ik wel beter weet, slimmer ben dan jij en al helemaal verantwoordelijker.
]

jij weet helemaal nix over mij en leeftijd zegt niet alles dus rotop
Verwijderd
ik weet nog een msn gesprek tussen ons waarin je me best slim vond. Jammer genoeg heb ik em niet meer, maar misschien zeehond nog wel
Verwijderd
Je valt me NIET aan? Je beweert dat je mij kent en noemt me een bitch? Dat heeft geen ene fuck met mijn mening te maken dan. En ik ken mensen die het niet met me eens zijn en die hun mening respecteer ik, maar zij weten tenminste wel waarover ze het hebben.
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 21:16 :
dat die nergens op slaat is jouw mening maar ik vind van wel..
pff kom jij weer...

wedden dat ik dalijk heel veel slotejes ofzo ga zien:\

welke undercover heb je dan?
Dat die mening nergens op slaat is gewoon zo. Je komt met geen enkele fatsoenlijke onderbouwing en roept alleen maar dat je drugs slecht vind omdat je het "zooi" vind en Alchohol vind/vond je wel goed omdat dat mag. Meid ik heb een newsflash voor je/ ZO werkt het NIET.

Als je een mening hebt dan zal je die goed moeten onderbouwen en met ^bovengenoemde^argumenten ga je het hier niet redden. Ik wil best openstaan voor jou mening en ik wil er best nog een keer een fatsoenlijke discussie over voeren, maar dan zal jij ook open moeten staan voor onze mening anders schiet het natuurlijk niet op en gaat deze hele discussie nergens over en ga ik dus ook maar voor een slotje pleiten.

Denk je trouwens serieus dat als Mutant überhaupt al een undercover aanmaakt en dit hele topic onderspamt dat ze dan ooit gaat toegeven dat zij het was? Denk het niet he....
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 21:23 :
nou om echt klappen te krijgen, maar daar laat ik me niet over uit. Want ik ga me niet verlagen ofzo
en je bluft toch..
Oud 24-10-2004, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 24-10-2004 @ 21:24 :
Je valt me NIET aan? Je beweert dat je mij kent en noemt me een bitch? Dat heeft geen ene fuck met mijn mening te maken dan. En ik ken mensen die het niet met me eens zijn en die hun mening respecteer ik, maar zij weten tenminste wel waarover ze het hebben.
nee het heeft ook met mijn mening te maken slimmert.
Oud 24-10-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 24-10-2004 @ 21:24 :
Dat die mening nergens op slaat is gewoon zo. Je komt met geen enkele fatsoenlijke onderbouwing en roept alleen maar dat je drugs slecht vind omdat je het "zooi" vind en Alchohol vind/vond je wel goed omdat dat mag. Meid ik heb een newsflash voor je/ ZO werkt het NIET.

Als je een mening hebt dan zal je die goed moeten onderbouwen en met ^bovengenoemde^argumenten ga je het hier niet redden. Ik wil best openstaan voor jou mening en ik wil er best nog een keer een fatsoenlijke discussie over voeren, maar dan zal jij ook open moeten staan voor onze mening anders schiet het natuurlijk niet op en gaat deze hele discussie nergens over en ga ik dus ook maar voor een slotje pleiten.

Denk je trouwens serieus dat als Mutant überhaupt al een undercover aanmaakt en dit hele topic onderspamt dat ze dan ooit gaat toegeven dat zij het was? Denk het niet he....
Ik hou me bezig met andere dingen over het algemeen. Maar soms... .

Iig. Ik denk ook dat een slotje een strak plan is en dat verdere conversaties via msn kunnen gebeuren, anders laat ik me misschien nog onder deze naam in niet mis te verstane bewoordingen uit.
Oud 24-10-2004, 20:27
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 21:25 :
Toch jammer dat je mening BULLSHIT is.
Oud 24-10-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 21:25 :
En waar is die mening op gebaseerd dan slimmerD?
Oud 24-10-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 24-10-2004 @ 21:24 :

Ik heb nog nooit goeie dignen gehoord over drugs.. wat mij aasprak. En ik heb honderder slechte dingen over drugs gehoord die mij dus wel aanspraken. Dat wat ik net postte.. ik zou er niet eens meer aan drurven komen. Ik kan wel zonder die troep. En ik heb wel wat beters te doen in mijn leven.
Ondanks ik we wel wat nieuwsgierig naar ben. Maar dat is wat anders.

Ik wil ook wel een goede discussie wat dit gaat nergens meer over.
Oud 24-10-2004, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 24-10-2004 @ 21:28 :
En waar is die mening op gebaseerd dan slimmerD?
op de waarheid.
Oud 24-10-2004, 20:29
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 21:28 :
Ik heb nog nooit goeie dignen gehoord over drugs.. wat mij aasprak. En ik heb honderder slechte dingen over drugs gehoord die mij dus wel aanspraken. Dat wat ik net postte.. ik zou er niet eens meer aan drurven komen. Ik kan wel zonder die troep. En ik heb wel wat beters te doen in mijn leven.
Ondanks ik we wel wat nieuwsgierig naar ben. Maar dat is wat anders.

Ik wil ook wel een goede discussie wat dit gaat nergens meer over.
Je hebt ergens nog nooit goede dingen over gehoord maar toch ben je er nieuwschierig naar wat klopt er hier niet?
Topic gesloten

Regels voor berichten