Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
je snapt gewoon geen fuck van mijn avatar. Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb het trouwens met je eens dat de Joden in Israël mogen blijven. Men had 60 jaar beter moeten nadenken maar voor veranderingen is het nu te laat. Wat ik wél vind is dat de Palestijnen net zo goed recht hebben op een eigen staat en dat deze niet hoeft te bestaan uit een stukje woestijn omringd door hoge muren. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() dat land is nu eenmaal stoffig, daar valt weinig aan te doen. Verder staat dat hek er niet voor niets en zijn die controles er niet voor niets. Wil ook dat iedereen een normaal leven moet kunnen leiden. Happy all together zonder bang voor elkaar te zijn (of bang voor de arabische buren).
||
Citaat:
![]() Ik prefereer optische illusies ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Terroristen stop je maar op een manier, luisteren.
Wat is hun voedingsboden. En haal die weg. Het zijn altijd mensen, die hebben altijd reden dingen te doen, danwel goede of slechte. Ik vraag me af hoeveel mensen zich realiseren hoe de Israeliers en vooral de Palestijnen leven. Die muur gaat helemaal niets oplossen. Een tweestatensysteem kan zelf ook niets oplossen. Israel zal dan veel te machtig worden, de onderdrukking zal blijven. Dus het terrorisme zal ook altijd blijven. Tenzij alle Palestijnen uitgeroeit en verjaagd worden. Maar dan krijg je over 2000 jaar hetzelfde probleem, maar dan met de rollen omgekeert.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
luisteren naar terroristen
||
Citaat:
Wat de voedingsbodem is voor terroristen?? MACHT!! de hamas is een soort maffia die door steun van het volk de macht kan blijven houden.. pas stond nog in de telegraaf dat de hamas niet kan zonder die aanslagen en helemaal geen vrede wil... Terrorisme luisteren ernaar? dit zijn zieke mensen die doelbewust een bus vol met kinderen stappen om deze willekeurige mensen een verschrikkelijke dood te laten lijden.. of zoals in rusland een school gijzelen... denk ff na man.. Dit zijn mensen die geloven dat de hele wereld zich onder dwang tot de islam moeten bekeren en dat joden de duivel zijn... die kleine kinderen met een verstandelijke handicap met een explosieven gordel israel insturen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Islam heeft er helemaal niets mee te maken. Doe niet zo dom. Het zijn echt mensen hoor, geen barbaren, of duivels, of gekken. Het zijn echt lieve rationele mensen die dingen meemaken waardoor ze zelf besluiten vreselijke dingen te doen. Als je ze gaat dehumanisaren, tja, dan blijf je elkaar afslachten. Als het een mens is kun je het ook niet vermoorden. Het feit dat de leiders van de Hamas enkel op macht belust zijn zegt helemaal niets over de motieven van de mensen die zichzelf opblazen. Je gaat jezelf toch niet opblazen voor macht of wel? En in Beslan ging het al helemaal niet over de Islam. Dat is pure propaganda van Rusland om het terrorisme daar te linken met "The War on Terror" van de VS. Het waren moeders waarvan de kinderen door de russen gedood waren en die tot waanzin gedreven werden. Haat, wraak, waanzin, uitzichtloosheid, desperatie. Geloof die dingen nu niet, anders komt er nooit vrede en begrip.
||
Citaat:
![]() ja, man,... ik ben hartstikke desperaat want ik ben verkracht, laat ik nu maar eens wat kindertjes gijzelen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Toch is het wel aardig vreemd om opeens 1800 jaar later te bedenken: oja, jongens, weet je nog, dat land van in de thorah, laten we daar eens heen gaan.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
iedereen moet natuurlijk wel een leuk en goed bestaan op kunnen bouwen. palestijnen dus ook
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ga dan niet zitten flamen want je hebt geen idee wie ik ben, waar ik woon, wat ik doe, wat ik weet enz. ![]()
Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 19:51. |
![]() |
||
Citaat:
huisvesting adequate gezondheidszorg educatie enzo voor iedere inwoner en als iemand het verkloot is dat voor eigen rekening ![]()
||
Citaat:
vn medewerker: "dus wat willen jullie nu precies als ik vragen mag?" hamas activists: "DOOD AAN ALLE JODEN DOOD AAN ALLE JODEN!" vn medewerker: "dat kan mischien iets lastig worden, wat kunnen we nog meer voor jullie doen?" hamas activists: "DOOD AAN ALLE ZIONISTEN, VERMOORD DE KINDEREN VAN DE ONGELOVIGEN!" etc etc afijn, you get the picture. Je moet niet luisteren naar terroristen, als er iets is waar naar geluisterd moet worden is het wat de gemiddelde, normale, palestijn dwars zit, en niet wat zijn corrupte overheid, of de extremisten, denken wat de mensen dwars zit.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en heel Europa ook (market garden)
||
Citaat:
![]() En Kroatie en Bosnie zijn toch wel net ietsje anders dan Palestina, denk ik.
||
Citaat:
'Market Garden' dus jij beweerd met deze zin, dat de Israeli's zo'n beejte gelijk staan aan nazi's? ![]() Als je de Israeli's nazi's noemt, hoe noem je dan al die islamofacisistische landen om Israël heen? Nee, we hoeven 't nog geen eens buiten Israël te zoeken, hoe noem je dan die zogenaamde 'vrijheidsorganisaties' zoals de Hamas, Al-aqsa martelaren brigade, Hizbollah, PLO, enz.? Blaas zoveel mogelijk Israeli's op, en kom in 't paradijs met 72 maagden ![]() en die muur...correctie: HEK dat om Gaza heen is gebouwd, heeft er idd wel voor gezorgd dat de aanslagen en pogingen tot aansalgen met 90% zijn gedaald. En het is echt niet zo dat alleen de palestijnen 'last' van die muur hebben, Israeli's hebben dat ook. ambtenaren hebben al een tijd niet uitbetaald gekregen omdat 't geld aan de veiligheid voor de staat Israel en al haar burgers wordt uitgegeven....ja alle burgers, Joden, Christenen, moslims, Israeli-arabs, Druzen, etc. Jullie en de palestijnen klagen vaak, dat de kinderen zo ver moeten lopen door die muur, om naar school te gaan. Maar bekijk 't ook eens van de andere kant. onze kinderen/ onze vrienden/fam/ wij, weten niet eens zeker of we wel veilig op school of op ons werk komen, en of we uberhaupt wel veilig weer thuis komen. Zij moeten omlopen door die muur, onze kinderen komen (als 't ware) geen eens op school zonder die muur!
||
Citaat:
ik haalde market garden aan als voorbeeld dat je een land kunt opbouwen na burgeroorlog of andere conflicten
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb ik gezegd dat islam er iets mee te maken heeft? er wordt misbruik gemaakt van de islam Leiders van de hamas blazen zichzelf niet op.. maar sturen verstandelijk gehandicapte kinderen en vrouwen om het werk op te knappen.. en ja er zijn veel mensen die andere mensen opofferen voor macht Ik had het over terrorisme niet over de islam als terroristische drijfveer En oke,.. die tjetjenen zijn vermoord vernederd en alles zoals je zegt... is dat ook maar enige maar dan ook helemaal een logische verklaring om enigzins begrip te hebben voor het drama in breslan.. IDIOOT!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|