Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2005, 17:57
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Lyx schreef op 10-06-2005 @ 18:50 :
jup het is overal 'veilig' nu .. ashenvale/ tarren mill etc
Gisteren op bladefist een raid op astranaar om Alliance weg te houden uit de BG daar

Gisteren questen in Southshore....
En STV.... en Desolace is helemaal leeg....
Ashenvale is nog wel druk maar alleen in een bepaald gebied....

Enige wat je nog tegenkomt soms zijn mensen die ook questen en dan krijg je vaak een /wave en ga je weer allebei verder
(ben gisteren zelfs semi-geholpen door een orc shaman die continu wachtte tot ik een target een paar keer beschoten had en daarna besloot om me mee te helpen met de kill. Vriendelijke gozer )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Advertentie
Oud 11-06-2005, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 09-06-2005 @ 02:33 :
http://www.wowguru.com/patches/



Battlegrounds is leet, vandaag op lan gewoon ff 2100 hk's gescoord.
Verdwijnen jou cp (tegenwoordig gewoon: honor) ook soms op mysterieuze wijze? Eergister de hele dag in Warsong/Alterac en yet maar 4 hk en 300cp
Oud 11-06-2005, 11:00
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 10-06-2005 @ 18:57 :
Enige wat je nog tegenkomt soms zijn mensen die ook questen en dan krijg je vaak een /wave en ga je weer allebei verder
(ben gisteren zelfs semi-geholpen door een orc shaman die continu wachtte tot ik een target een paar keer beschoten had en daarna besloot om me mee te helpen met de kill. Vriendelijke gozer )
Tuluk, ik help allies ook vaak als ik me verveel. Behalve gnomes en paladins natuurlijk.
Oud 12-06-2005, 10:09
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 11-06-2005 @ 11:59 :
Verdwijnen jou cp (tegenwoordig gewoon: honor) ook soms op mysterieuze wijze? Eergister de hele dag in Warsong/Alterac en yet maar 4 hk en 300cp
Mja, maar als het goed is hoort de lifetime hk counter wel accuraat te zijn.
Oud 12-06-2005, 13:18
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
eXo schreef op 11-06-2005 @ 11:59 :
Verdwijnen jou cp (tegenwoordig gewoon: honor) ook soms op mysterieuze wijze? Eergister de hele dag in Warsong/Alterac en yet maar 4 hk en 300cp
Waarschijnlijk zit je honor dan wel in "deze week", maar niet meer in "yesterday". Het gekke is namelijk dat "deze week" niet te zien is, maar "vorige week" wel.

Kan trouwens dat je zo weinig HK hebt op een battleground. Dan zit je gewoon in een slecht opgezet team. Ik had pas ook maar 5 HK. Kwam omdat de server down ging en we ff snel moesten winnen voor die 700 bonus honor
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 13-06-2005, 19:43
Verwijderd
ThunderBluff going down


Oud 13-06-2005, 22:51
Verwijderd
Jij stomme kut-ally..
blij dat het niet op mijn server was. maar een wraakactie naar stormwind is onderweg.
vorige week ook eentje gedaan, best lol, hoewel die deeprum tram het voor jullie zo makkelijk maakt om snel uit IF mensen over te brengen. En TB is echt kut te verdedigen als je er niet al in de buurt bent.
Oud 14-06-2005, 09:29
Equilibrium
Avatar van Equilibrium
Equilibrium is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 13-06-2005 @ 23:51 :
Jij stomme kut-ally..
blij dat het niet op mijn server was. maar een wraakactie naar stormwind is onderweg.
vorige week ook eentje gedaan, best lol, hoewel die deeprum tram het voor jullie zo makkelijk maakt om snel uit IF mensen over te brengen. En TB is echt kut te verdedigen als je er niet al in de buurt bent.
Alle alliance steden zijn makkelijk te verdedigen.

Darnassus is vrijwel niet te komen.
IF hangt iedereen rond
Stormwind is direct verbonden met IF

En dan zijn er sowieso altijd nog genoeg mages om portals te maken naar de steden (zoals Darnassus. ALS je daar kunt komen is het iig vrijwel onverdedigt )

Horde steden daarentegen...

Tauren heeft die irri liften en ligt sorta in the middle of nowhere.
Orgrimmar heeft een 2e ingang die slecht verdedigt is.
Undercity heeft de sewers...

Laatst gewijzigd op 14-06-2005 om 09:33.
Oud 14-06-2005, 12:08
Verwijderd
Maandje terug hebben we dus een full raid gedaan met ongeveer 400 alliance op ogrimmar. De server liep 5 keer vast en we hadden ruim 4000 ping -_-


Maar thrall is wel omgelegd, wat best een prestatie is op een server waar de horde qua sterke guilds en lvl 60's in de overmacht is.
Oud 14-06-2005, 12:48
Equilibrium
Avatar van Equilibrium
Equilibrium is offline
Overigens heeft mijn guild (met hulp van een paar randommers en een befriended guild. 28 van ons, 6 randommers en de rest van die andere guild) gisteravond Lucifron omgelegd

Net gemerged en meteen Molten Core doen (en ik kan nog niet mee omdat ik nog geen 60 ben )
Oud 16-06-2005, 16:17
Verwijderd



Oud 16-06-2005, 19:54
Verwijderd
Wat is dat? Jullie officers hall?
Oud 16-06-2005, 21:11
Verwijderd
Warsong CTF entrance
Oud 17-06-2005, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Equilibrium schreef op 14-06-2005 @ 10:29 :
Alle alliance steden zijn makkelijk te verdedigen.

Darnassus is vrijwel niet te komen.
IF hangt iedereen rond
Stormwind is direct verbonden met IF

En dan zijn er sowieso altijd nog genoeg mages om portals te maken naar de steden (zoals Darnassus. ALS je daar kunt komen is het iig vrijwel onverdedigt )

Horde steden daarentegen...

Tauren heeft die irri liften en ligt sorta in the middle of nowhere.
Orgrimmar heeft een 2e ingang die slecht verdedigt is.
Undercity heeft de sewers...
Darnassus is best makkelijk te komen hoor, en als je eenmaal binnen bent, dan zijn de versterkingen toch te langzaam.
Maar dat is toch een beetje een 'slap-aanhangsel stad', daar hangt echt niemand meer rond, en afgezien van gezichtsverlies zal het de ally niet bijster veel boeien.
Orgri vind ik ook achterlijk, met die 2e ingang. Nota bene als je daar binnen komt, en je volgt gewoon het pad dan bots je bijna tegen thrall z'n huisje aan. Iedere normale stad(IF, SW) heeft gewoon een grote ingang, punt. Maar hier moet zo'n klein kut zij-gangetje zijn. dat is echt achterlijk verdedigen, want ze komen ook nog eens niet samen op hetzelfde plein, dus je kan ook niet een soort van muur van verdedigers maken, want dan lopen ze er gewoon via de andere ingang langs, om je later in je rug aan te vallen.
Persoonlijk vind ik ook dat ze thrall veel 'dieper' in orgri hadden moeten stoppen, ergens in een of ander kasteel ver in de valley of strength. Nu hoef je maar een kwart van de stad door en dan ben je al bij hem.
Oud 17-06-2005, 10:36
Equilibrium
Avatar van Equilibrium
Equilibrium is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 17-06-2005 @ 11:11 :
Darnassus is best makkelijk te komen hoor, en als je eenmaal binnen bent, dan zijn de versterkingen toch te langzaam.
Maar dat is toch een beetje een 'slap-aanhangsel stad', daar hangt echt niemand meer rond, en afgezien van gezichtsverlies zal het de ally niet bijster veel boeien.
Orgri vind ik ook achterlijk, met die 2e ingang. Nota bene als je daar binnen komt, en je volgt gewoon het pad dan bots je bijna tegen thrall z'n huisje aan. Iedere normale stad(IF, SW) heeft gewoon een grote ingang, punt. Maar hier moet zo'n klein kut zij-gangetje zijn. dat is echt achterlijk verdedigen, want ze komen ook nog eens niet samen op hetzelfde plein, dus je kan ook niet een soort van muur van verdedigers maken, want dan lopen ze er gewoon via de andere ingang langs, om je later in je rug aan te vallen.
Persoonlijk vind ik ook dat ze thrall veel 'dieper' in orgri hadden moeten stoppen, ergens in een of ander kasteel ver in de valley of strength. Nu hoef je maar een kwart van de stad door en dan ben je al bij hem.
En ALS er al mensen zijn in Darnassus zit het niet hoger van lvl20 (tenminste, niet veel)
Gisteren wel een verdwaalde undead warrior die stond te vissen bij Lake Al'Ameth (blijkbaar met een raid meegekomen en zit er nu vast) Stond waarschijnlijk de cooldown van zijn heartstone af te wachten ofzo

Thunder Bluff is leuker raiden dan Orgr
Gewoon een dubbele raid op 1 lift stampen
En op de terugweg zergende guards die zich de afgrond in storten
Oud 17-06-2005, 11:24
Verwijderd
http://wow-europe.com/en/info/races/

Bij elk plaatje van de races, moet je met je muis even blijven hangen. HUMOR.
Oud 17-06-2005, 12:37
Equilibrium
Avatar van Equilibrium
Equilibrium is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 17-06-2005 @ 12:24 :
http://wow-europe.com/en/info/races/

Bij elk plaatje van de races, moet je met je muis even blijven hangen. HUMOR.
O MIJN GOTH!

Geweldige actie
Oud 17-06-2005, 13:09
Verwijderd
Lol.
Oud 18-06-2005, 17:50
Verwijderd



inkoopactie?
Oud 18-06-2005, 18:16
Verwijderd
Rofl
Oud 18-06-2005, 19:20
Verwijderd


Link

Heb ik liever deze.
Oud 18-06-2005, 22:06
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 18-06-2005 @ 20:20 :
[afbeelding]

Link

Heb ik liever deze.
Maar kloppen doet dat shirt eigenlijk niet. Tenzij je hem nooit aandoet
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 19-06-2005, 07:19
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 18-06-2005 @ 23:06 :
Maar kloppen doet dat shirt eigenlijk niet. Tenzij je hem nooit aandoet
Ligt aan het soort publiek dat je hebt
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 19-06-2005, 10:20
Verwijderd
Achtung: Wegen der großen Nachfrage kann es bei diesem Artikel zu Lieferverzögerungen kommen.


Hmmz, zijn er dus daadwerkelijk mensen die zo'n t-shirt kopen en erin rond gaan lopen?
Oud 19-06-2005, 12:10
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Ok, ontopic
Als ik het spel koop, kan ik dan een maand 'gratis' spelen, voordat ik moet gaan betalen? Ik zit eraan te denken om het te kopen, maar het lijkt me verstandig als ik dat NA mijn proefwerkweek doe... Ben bang dat ik anders echt de hele week achter me pc zit.

Ik hoor nu eigenlijk ook te leren
Oud 19-06-2005, 12:11
Verwijderd
Ja, maar voor je die gratis maand krijgt moet je wel een creditcard nummer invoeren of zo'n gametime card kopen.
Oud 22-06-2005, 07:49
Equilibrium
Avatar van Equilibrium
Equilibrium is offline
Ik heb de opdracht gekregen binnen 2 weken de 60 te bereiken van mijn guild (sinisters). Ze hebben te weinig hunters hebben de High-LvL instances... (nou ja, opdracht. Ze zaten me subtiel te hinten op te schieten.
Oud 22-06-2005, 09:59
Verwijderd
hm, dat zou lekker zijn als ze het je serieus zouden bevelen. ik hou nou niet echt van guilds waar je dan maar MOET levelen omdat je anders gekickt wordt of whatever.
Ik level zo snel mogelijk als dat me lukt, naast andere dingen die ik heb van WoW.. als mijn guild van me gaat eisen dat ik nog veel meer tijd in WoW ga steken, dan mogen ze denk eerder barsten.. Tis wel een spelletje hoor.. Ik vind het ook niet erg om er tijd in te steken, maar het moet wel leuk blijven..
Wij hebbeno ok al aardig wat lvl 60's in mijn guild, en ik zit zelf op lvl 54.. Dus ik moet nog eventjes, maar als ze me binnen minder dan een week op lvl 60 zouden willen zien als bevel, dan kunnen ze barsten
Oud 22-06-2005, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Equilibrium schreef op 22-06-2005 @ 08:49 :
Ik heb de opdracht gekregen binnen 2 weken de 60 te bereiken van mijn guild (sinisters). Ze hebben te weinig hunters hebben de High-LvL instances... (nou ja, opdracht. Ze zaten me subtiel te hinten op te schieten.
Lol, mag ik hopen dat ze je ook alle hulp erbij bieden.
Oud 22-06-2005, 11:00
Verwijderd
Mijn guild accepteer tegenwoordig alleen nog maar mensen die;

1. Lvl 60 zijn. (we hebben nu 73 lvl 60's, geen lagere lvl's)
2. Bekend zijn bij een van de officers (en dan dus positief)
3. minstens hun complete first tier set hebben (lf, valor etc)

Streng, maar wel erg fijn als je er eenmaal inzit. Zo mogelijk wordt elke keer wel een run naar MC of onyixia (en soms de kleinere instances) georganiseerd. Ook werken we volgens een puntensysteem wat iedereen in staat stelt de leete items op te pikken zonder dat er onderling ruzies kunnen ontstaan.
Oud 22-06-2005, 11:09
Equilibrium
Avatar van Equilibrium
Equilibrium is offline
Citaat:
Reverend schreef op 22-06-2005 @ 12:00 :
Mijn guild accepteer tegenwoordig alleen nog maar mensen die;

1. Lvl 60 zijn. (we hebben nu 73 lvl 60's, geen lagere lvl's)
2. Bekend zijn bij een van de officers (en dan dus positief)
3. minstens hun complete first tier set hebben (lf, valor etc)

Streng, maar wel erg fijn als je er eenmaal inzit. Zo mogelijk wordt elke keer wel een run naar MC of onyixia (en soms de kleinere instances) georganiseerd. Ook werken we volgens een puntensysteem wat iedereen in staat stelt de leete items op te pikken zonder dat er onderling ruzies kunnen ontstaan.
Mwa, wij hadden 2 guilds die samenwerkten en dezelfde 'lang leve de gezelligheid' sfeer hadden en op basis daarvan zijn we samen gegaan.

Dus lvl is geen vereiste als je maar een beetje fatsoen in je donder hebt zitten en voorgedragen wordt door een van de leden (die zelf zonder berispingen zijn)
En bevalt de persoon alsnog niet worden ze onherroepelijk gekicked

We hebben nu eigenlijk rond ieder niveau wel spelers zitten.
Dat houd het IMO ook een stuk leuker want met die regels zoals jij je schetst vind ik het geen spel meer maar meer een soort professioneel ingerichte groep die puur resultaatgericht speelt ipv voor de gezelligheid. (vooral die item vereisten vind ik een beetje overdreven...)
Oud 22-06-2005, 11:32
Verwijderd
mwa, als je MC met een goed resultaat zonder al te veel oponthoud wil doen is een goede set toch wel erg handig.

Ook wordt de 1st tier set gewoon gezien als een zekere inzet voor het spel, mensen die al een tijdje lvl 60 zijn en nog voor het overgrote deel in het bezit zijn van groene items passen waarschijnlijk gewoon niet in onze (vrij prestatiegerichte guild, geef ik toe) thuis.


Wat uiteraard niet betekent dat we alleen maar bezig zijn met farmen, we organiseren ook regelmatig uitstapjes naar thunderbluff en ogrimar, en het zijn nog best aardige gasten (en chicks) ook op ventrilo.

Maarja, als er nou eens een keer een paar uberepics droppen dan zit er uiteraard niets anders op dan die te ninja'en en een nieuwe guild op te richten.
Oud 22-06-2005, 12:07
Equilibrium
Avatar van Equilibrium
Equilibrium is offline
Citaat:
Reverend schreef op 22-06-2005 @ 12:32 :
mwa, als je MC met een goed resultaat zonder al te veel oponthoud wil doen is een goede set toch wel erg handig.

Ook wordt de 1st tier set gewoon gezien als een zekere inzet voor het spel, mensen die al een tijdje lvl 60 zijn en nog voor het overgrote deel in het bezit zijn van groene items passen waarschijnlijk gewoon niet in onze (vrij prestatiegerichte guild, geef ik toe) thuis.


Wat uiteraard niet betekent dat we alleen maar bezig zijn met farmen, we organiseren ook regelmatig uitstapjes naar thunderbluff en ogrimar, en het zijn nog best aardige gasten (en chicks) ook op ventrilo.

Maarja, als er nou eens een keer een paar uberepics droppen dan zit er uiteraard niets anders op dan die te ninja'en en een nieuwe guild op te richten.
Ach, mijn guild staat ook niet krom van tier1 epics. (sommigen hebben volledige "of the eagle" of andere suffix items)
En toch ging lucifron bij de eerste MC run al meteen down zonder deaths (niet slecht voor een groep zonder ervaring)
En magmadar ging met slechts 1 tranq shot tot 35% wat voor een groep die de eerste keer MC doet ook niet slecht is.

Dus dat je die tier1 items nodig hebt is een beetje overdreven.

Want je joined meestal een guild om te instancen om die items te krijgen... maar omdat je dat dus bij jouw guild niet kunt moet je eerst bij een andere guild (of in pickup groups) de tier1 epics opvangen en daarna pas bij jouw guild komen? Beetje krom imo...

Ach, dat ligt ook weer aan mijn spelbeleving.
Ik heb 2 alts op Argent Dawn waar ik niet zo hoog mee ben maar al wel meer lol mee heb gehad dan met mijn hunter op Bladefist
Ik ben zelf absoluut niet prestatiegericht in een spel (tuurlijk wel in een instance. Die moet gewoon goed gaan. Ook in pickup groups. Als er een eikel tussen zit die voor een wipe zorgt is het "hij eruit of ik eruit" )

Laatst gewijzigd op 22-06-2005 om 12:10.
Oud 22-06-2005, 12:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
In onze guild geldt niet echt een level regel. (eigenlijk alleen: het liefst boven level 20 maar zelfs dat hoeft niet )

De meeste mensen in m'n guild zijn ook niet hele snelle level-ers dus dat is fijn. (van de.. eh.. 35 oid mensen die we hebben.. zijn er nu 5 level 60 geloof ik) Dat neemt de druk een beetje weg. Toen de guild net begon zat er nog iemand anders in die wel veel sneller levelde en veel meer speelde. Hij is toen na een tijdje naar een andere guild gegaan omdat het voor hem gewoon vervelend was om steeds 20 levels hoger te zijn dan anderen en dus niet met ons samen te kunnen spelen. Dat snapte iedereen toen en veel mensen hebben nog steeds goed contact met hem.
Ik geloof dat de enige 2 regels die wij hebben zijn: Het moet gezellig blijven en je helpt je guildleden (op wat voor manier dan ook.. ik ben een van de weinig hogere alchemists dus als iemand potions nodig heeft of graag wil hebben, zorg ik daarvoor.. gratis in principe. En zo doen anderen dat ook.. ik vind het erg prettig)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2005, 12:46
Equilibrium
Avatar van Equilibrium
Equilibrium is offline
Citaat:
grl schreef op 22-06-2005 @ 13:41 :
In onze guild geldt niet echt een level regel. (eigenlijk alleen: het liefst boven level 20 maar zelfs dat hoeft niet )

De meeste mensen in m'n guild zijn ook niet hele snelle level-ers dus dat is fijn. (van de.. eh.. 35 oid mensen die we hebben.. zijn er nu 5 level 60 geloof ik) Dat neemt de druk een beetje weg. Toen de guild net begon zat er nog iemand anders in die wel veel sneller levelde en veel meer speelde. Hij is toen na een tijdje naar een andere guild gegaan omdat het voor hem gewoon vervelend was om steeds 20 levels hoger te zijn dan anderen en dus niet met ons samen te kunnen spelen. Dat snapte iedereen toen en veel mensen hebben nog steeds goed contact met hem.
Ik geloof dat de enige 2 regels die wij hebben zijn: Het moet gezellig blijven en je helpt je guildleden (op wat voor manier dan ook.. ik ben een van de weinig hogere alchemists dus als iemand potions nodig heeft of graag wil hebben, zorg ik daarvoor.. gratis in principe. En zo doen anderen dat ook.. ik vind het erg prettig)
Onze guild heeft wel het principe dat we alles voor elkaar maken. Zolang je zelf voor de ingredients zorgt

(PS: welke server zit jij? PvP of PvE? Dan zal ik daar eens alliance gaan worden )
Oud 22-06-2005, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Equilibrium schreef op 22-06-2005 @ 13:07 :

Want je joined meestal een guild om te instancen om die items te krijgen... maar omdat je dat dus bij jouw guild niet kunt moet je eerst bij een andere guild (of in pickup groups) de tier1 epics opvangen en daarna pas bij jouw guild komen? Beetje krom imo...
Wij nemen ook geen nieuwe leden aan om hun te helpen, we willen juist de mensen die momenteel in onze guild zitten echt sterk maken. Zo af en toe wordt er nog eens een 60 priest gerecruit maar daar blijft het ook meestal bij.

En natuurlijk zegt de equipment niet alles, maar het is gewoon een indicatie om te kijken hoeveel tijd iemand aan het spel besteed + hoe sterk iemand ongeveer is.
Oud 22-06-2005, 18:22
Verwijderd
Ugh, ik lees net 1 woord en snap het al niet meer Wat is een tier?

Oftwel: Ik heb WoW maandag gekocht en ben al lustig aan het spelen maar zit nog op hele lage levels
Ik hang rond op de Emerland Dream Server en de Hellscream server.
ED:
Lvl 9 NE hunter. Staat ff koud omdat de monsters op hte vasteland veel te sterk voor me zijn.
Lvl 8 Human Pally. Staat ff koud omdat gistren avond ik constant een dike lag had op die server. Schoot zo omhoog naar de 900

Toen heb ik op de Heelscream server maar een Orc Warrior gemaakt. Is nu lvl 8.
zo meteen ga ik ff kijken of ED al weer fijn speelt
Oud 22-06-2005, 18:39
Verwijderd
Eens soort niveau aan items die speciaal voor jouw klas zijn gemaakt, tier 1 is het laagste (blauwe set)
Oud 22-06-2005, 19:38
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 22-06-2005 @ 19:22 :
Ugh, ik lees net 1 woord en snap het al niet meer Wat is een tier?

Oftwel: Ik heb WoW maandag gekocht en ben al lustig aan het spelen maar zit nog op hele lage levels
Ik hang rond op de Emerland Dream Server en de Hellscream server.
ED:
Lvl 9 NE hunter. Staat ff koud omdat de monsters op hte vasteland veel te sterk voor me zijn.
Lvl 8 Human Pally. Staat ff koud omdat gistren avond ik constant een dike lag had op die server. Schoot zo omhoog naar de 900

Toen heb ik op de Heelscream server maar een Orc Warrior gemaakt. Is nu lvl 8.
zo meteen ga ik ff kijken of ED al weer fijn speelt
Aangezien die Emerald Dream server een PvE (normal) server is had je die orc ook kunnen maken op ED ipv op Hellscream. Alleen PvP servers hebben restricties wat betreft de kant die je kiest.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 22-06-2005, 19:44
Verwijderd
Uhm, die orc was dus op een andere server omdat Emerald Dream zo lagde, maar ik toch wilde spelen

Wat voor restricties zijn er dan op een pvp? Dat je met je account alleen characters van 1 kant kunt maken?
Oud 22-06-2005, 20:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Equilibrium schreef op 22-06-2005 @ 13:46 :
Onze guild heeft wel het principe dat we alles voor elkaar maken. Zolang je zelf voor de ingredients zorgt

(PS: welke server zit jij? PvP of PvE? Dan zal ik daar eens alliance gaan worden )
Ingredients.. hangt er een beetje vanaf. Als ik wil dat iemand mageweave zakjes maakt, stuur ik de mageweave, zorgt hij voor de draadjes. Als iemand wil dat ik transmute, moet diegene wel voor de ingredients zorgen. Maar het transmuten kost verder geen geld of zo. Maar als iemand wil dat ik een eh.. greater agi potion maak, zorg ik daar helemaal zelf voor en hoeft diegene niets te kopen of te betalen.
En als ik een truesilver bar vind, stuur ik die op naar iemand waarvan ik weet dat-ie 'm kan gebruiken. En als een rogue moonberry juice vindt, stuurt-ie het op naar een mana persoon. Zo krijg je een heel netwerkje.
Ik heb wel bijv. voor de turtlescale set wat moeten betalen. 20s per piece (terwijl je in de AH daar 3g of zo voor betaalt).

Ik zit op stormrage, PvE. Ennuh.. je doet maar
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2005, 21:16
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
grl schreef op 22-06-2005 @ 21:14 :
Ik zit op stormrage, PvE. Ennuh.. je doet maar
Hmmmz, das best een Alliance heavy server... (Bladefist is volgens warcraftrealms eindelijk een 1:1 server )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 22-06-2005, 21:55
Verwijderd
Hoeveel maakt zoiets uit dan? Op PvE servers moet je toch eerst iemand uitdagen ook al issie van de andere fractie? Of is het meer voor het gevoel van veel tegen veel?
Oud 23-06-2005, 06:41
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 22-06-2005 @ 22:55 :
Hoeveel maakt zoiets uit dan? Op PvE servers moet je toch eerst iemand uitdagen ook al issie van de andere fractie? Of is het meer voor het gevoel van veel tegen veel?
Mwa, PvE moet je eerst je PvP flag aanzetten (/PvP om aan of uit te zetten) voor je aangevallen kunt worden. Heeft iemand van de andere faction een gele naam kun je hem niet aanvallen. Heeft die een rode naam, dan wel.

PvP is het gebaseerd op 'location'
Groene gebieden: Je bent veilig (hoofdsteden en enkele andere gebieden) Je kunt nog wel aanvallen.
Oranje gebieden: Contested Area. Onveilig. Je kunt aanvallen maar ook gewoon aangevallen worden.
Rode gebieden: ENORM onveilig. Je kunt niet aanvallen maar wel aangevallen worden.
(nu is dat in mijn gevallen: Alliance groen, Horde rood. Als je horde bent is het net andersom)
Dat systeem is overigens ingevoerd dat je niet als lvl60 bij de begin gebieden gaat rondhangen om lvl2-3 chars te gaan ganken.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 23-06-2005, 08:18
Verwijderd
Ah, dan is het wat duidelijker .
Ik zal sowieso eerst wel een tijd PvE doen vor ik PvP ga proberen.
Oud 23-06-2005, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 22-06-2005 @ 12:00 :
3. minstens hun complete first tier set hebben (lf, valor etc)
Die eerste twee kan ik inkomen, maar die derde regel is een beetje raar. Niet zelden zijn losse blues en purples beter dan de tier 1 set.

Ons guild heeft nog niet zulke regels, het gaat meer om houding en 'skills'. http://www.ihorde.com
Oud 23-06-2005, 11:13
IkBenGeenKoffer
IkBenGeenKoffer is offline
Citaat:
grl schreef op 22-06-2005 @ 13:41 :
In onze guild geldt niet echt een level regel. (eigenlijk alleen: het liefst boven level 20 maar zelfs dat hoeft niet )

De meeste mensen in m'n guild zijn ook niet hele snelle level-ers dus dat is fijn. (van de.. eh.. 35 oid mensen die we hebben.. zijn er nu 5 level 60 geloof ik) Dat neemt de druk een beetje weg. Toen de guild net begon zat er nog iemand anders in die wel veel sneller levelde en veel meer speelde. Hij is toen na een tijdje naar een andere guild gegaan omdat het voor hem gewoon vervelend was om steeds 20 levels hoger te zijn dan anderen en dus niet met ons samen te kunnen spelen. Dat snapte iedereen toen en veel mensen hebben nog steeds goed contact met hem.
Ik geloof dat de enige 2 regels die wij hebben zijn: Het moet gezellig blijven en je helpt je guildleden (op wat voor manier dan ook.. ik ben een van de weinig hogere alchemists dus als iemand potions nodig heeft of graag wil hebben, zorg ik daarvoor.. gratis in principe. En zo doen anderen dat ook.. ik vind het erg prettig)
Hij ging niet eens weg vanwege het level (toen hij weg ging was er maar 2/3levels verschil), hij wilde bij meer denen zitten. Ik geloof dat we er nu 7 op 60 hebben. En een stuk of 11 in de 50+. Ik vind trouwens dat de meesten nu wel vrij hard levelen in dat bovengebied.

ze moeten bij ons eens TB aanvallen trouwens. Stormrage mag alliance-heavy zijn. Maar het zijn zware wussies. Laat ze TB maar eens aanvallen en dan wil ik wel verdedigen met priest/warlock bij de lift. Dat moet toch best gezellig zijn.
Oud 23-06-2005, 11:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
IkBenGeenKoffer schreef op 23-06-2005 @ 12:13 :
Hij ging niet eens weg vanwege het level (toen hij weg ging was er maar 2/3levels verschil), hij wilde bij meer denen zitten. Ik geloof dat we er nu 7 op 60 hebben. En een stuk of 11 in de 50+. Ik vind trouwens dat de meesten nu wel vrij hard levelen in dat bovengebied.

ze moeten bij ons eens TB aanvallen trouwens. Stormrage mag alliance-heavy zijn. Maar het zijn zware wussies. Laat ze TB maar eens aanvallen en dan wil ik wel verdedigen met priest/warlock bij de lift. Dat moet toch best gezellig zijn.
Oh, ik dacht dat level er ook mee te maken had.

Zolang ik er maar niet bij hoef te zijn. Nah, ze pakken altijd de crossroads he. Heel soms orgrimmar.. maar eigenlijk altijd de crossroads. En dat begint vrij saai te worden.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-06-2005, 11:21
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 22-06-2005 @ 22:16 :
Hmmmz, das best een Alliance heavy server... (Bladefist is volgens warcraftrealms eindelijk een 1:1 server )
Nou, het vervelende bij ons is dat de alliance zo schijterig is. Ze komen wel raiden bij de crossroads maar ze doen niets wat een beetje lef toont. Dat maakt het gewoon heel vervelend om tegen ze te vechten want je kan er niets mee.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-06-2005, 11:29
IkBenGeenKoffer
IkBenGeenKoffer is offline
Trouwens, iemand nog tips voor BRD?

Gisteren de eerste keer bezocht. Warrior/priest/shaman/warlock/rogue wat mij toch een vrij redelijk balans leek. Maar (volgens mij mede door de warrior)het ging vrij bagger. Is 60 hier dan toch een must? Of kun je alle BRD-shit met een 10-man raid doen?
Ik vind net wel een fijne walk-through, maar ik heb het idee dat alle hulp welkom is verder.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games WoW Private Server (il)legaal?
YvanSoftware
30 05-11-2008 22:12
De Kantine Ctrl + v topic! #65
TommY_
500 04-01-2007 15:08
Games Word Of Warcraft Part II
Verwijderd
500 17-04-2005 16:06
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.