Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2004, 12:26
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 24-05-2004 @ 13:25 :
Niet echt een transfer, maar Houllier is zojuist eindelijk ontslagen als coach van Liverpool. Nou die nietsnut van een Owen er nog uit en ze kunnen gaan bouwen aan een nieuw, mooi team.
Owen een nietsnut noemen gaat iet wat ver imo, maar blij dat Houllier weg is
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Oud 24-05-2004, 13:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wat heeft iedereen hier toch tegen Owen, ik vind het nog steeds een van de beste aanvallers ter wereld. Het is jammer dat hij erg blessuregevoelig is maar is hij fit dan zal hij iedereen de mond snoeren op het EK en laten zien dat hij geen 'eeuwige belofte' is maar een wereldspits.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 24-05-2004, 13:35
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 24-05-2004 @ 13:25 :
Niet echt een transfer, maar Houllier is zojuist eindelijk ontslagen als coach van Liverpool. Nou die nietsnut van een Owen er nog uit en ze kunnen gaan bouwen aan een nieuw, mooi team.
Eindelijk
Oud 24-05-2004, 13:49
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-05-2004 @ 14:30 :
Wat heeft iedereen hier toch tegen Owen, ik vind het nog steeds een van de beste aanvallers ter wereld. Het is jammer dat hij erg blessuregevoelig is maar is hij fit dan zal hij iedereen de mond snoeren op het EK en laten zien dat hij geen 'eeuwige belofte' is maar een wereldspits.
Volgens mij staat hij alleen hier en in het overschatte voetballers topicje. En begrijp me goed: ik vind het een goede voetballer, het was zelfs een van m'n favouriete voetballers, maar de Engelsen zien hem als de vice-leider van Engeland achter Beckham. En dat gaat mij te ver. Ik vind Ferdinand en Gerrard beter, Scholes is vaak van hetzelfde niveau, Lampard is dit seizoen vele malen beter en Rooney, Dyer en Joe Cole hebben alles om het heuidige niveau van Owen te behalen.
Oud 24-05-2004, 13:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 24-05-2004 @ 14:49 :
(..) maar de Engelsen zien hem als de vice-leider van Engeland achter Beckham. (...)
hoe kom je daar nou weer bij?!?

en wat betreft die talenten ben ik het met je eens maar dat zijn nog steeds talenten die nog heel veel moeten leren en nog lang niet op het niveau Owen zitten. Ook die spelers zullen nog tegenslagen krijgen en dan is het maar de vraag hoe ze daar over heen komen. IMO heeft Owen met een aantal heel zware blessures zich op een geweldige wijze teruggevochten en geniet zeer terecht de sympathie van het Engelse volk. Maar hij is geen leider, meer de publiekslieveling samen met Beckham.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 24-05-2004, 13:56
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Goh het is de dag van het trainertje-ontslaan: Real Madrid heeft zojuist Carlos Queiroz ontslagen
__________________
getrouwd ©
Oud 24-05-2004, 14:00
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-05-2004 @ 14:56 :
hoe kom je daar nou weer bij?!?

en wat betreft die talenten ben ik het met je eens maar dat zijn nog steeds talenten die nog heel veel moeten leren en nog lang niet op het niveau Owen zitten. Ook die spelers zullen nog tegenslagen krijgen en dan is het maar de vraag hoe ze daar over heen komen. IMO heeft Owen met een aantal heel zware blessures zich op een geweldige wijze teruggevochten en geniet zeer terecht de sympathie van het Engelse volk. Maar hij is geen leider, meer de publiekslieveling samen met Beckham.
Teruggevochten, teruggevochten...hij heeft op onbegrijpelijke redenen altijd krediet gekregen van Houllier die hij in mijn optiek niet meer verdiende. SOrry hoor, maar de spits van een team als Liverpool moet er gewoon 25 per jaar inknallen, anders hoor je daar niet. Ik kan zo geen lijstje vinden van wat Owen gescoord heeft de afgelopen seizoenen, maar ik vraag me af of hij er de afgelopen 3 - 4 jaar meer dan 15 per seizoen in heeft gekregen...

[edit]; ik check het net even, en hij heeft in 2002 toch nog 23 goals gemaakt in de competitie...toch niet zo heel slecht....ik neem mijn woorden dan maar terug
__________________
getrouwd ©

Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 14:05.
Oud 24-05-2004, 14:08
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
MICHEAL OWEN: GOALS: 28

__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 24-05-2004, 14:09
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 24-05-2004 @ 15:00 :
Teruggevochten, teruggevochten...hij heeft op onbegrijpelijke redenen altijd krediet gekregen van Houllier die hij in mijn optiek niet meer verdiende. SOrry hoor, maar de spits van een team als Liverpool moet er gewoon 25 per jaar inknallen, anders hoor je daar niet. Ik kan zo geen lijstje vinden van wat Owen gescoord heeft de afgelopen seizoenen, maar ik vraag me af of hij er de afgelopen 3 - 4 jaar meer dan 15 per seizoen in heeft gekregen...

[edit]; ik check het net even, en hij heeft in 2002 toch nog 23 goals gemaakt in de competitie...toch niet zo heel slecht....ik neem mijn woorden dan maar terug
Hier is je lijstje:

seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1996/97 Liverpool 2 1 Premiership
1997/98 Liverpool 36 18 Premiership
1998/99 Liverpool 30 18 Premiership
1999/00 Liverpool 27 11 Premiership
2000/01 Liverpool 28 16 Premiership
2001/02 Liverpool 29 19 Premiership
2002/03 Liverpool 35 19 Premiership
2003/04 Liverpool 29 16 Premiership

Totaal 216 118

Toch nog best goed gemiddelde vind ik.
Oud 24-05-2004, 14:13
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Ja het valt inderdaad wel mee ja.
Hoewel, als dit je meest scorende spits is, daar wordt je nog steeds geen kampioen mee. Volgens dat lijstje is hij nog NOOIT boven de 19 goals per competitie uitgekomen...dat is een goede spits, maar geen klasse-spits.
__________________
getrouwd ©
Oud 24-05-2004, 14:13
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-05-2004 @ 14:56 :
hoe kom je daar nou weer bij?!?
Pff... Even kijken. Trek een willekeurig blaadje open: De VI, de Engelsea betrouwbare bladen, de tabloids enz enz..
En nee, ik heb hier geen artikelen bij de hand waar het letterlijk in staat. Maar het is voor iedereen toch wel te merken dat hij veruit de populairste speler is na Beckham. Hij maakt vrijwel altijd de 90 minuten vol bij het nationale team. (en dan heb ik het over de belangrijke wedstrijden) Oh jah een citaat van Florentino Perez, een jaar of twee terug: ''Ik wil graag een een Engelse ster uit aantrekken. Er zijn maar twee Engelse sterren: Beckham en Owen. Beckham speelt bij Manchester dus is het wel duidelijk voor ons.''

Zoiets dergelijks zei hij. En voor de oplettende lezer ( ) ze hebben nu inderdaad op de een of andere manier Beckham aangetrokken.
Oud 24-05-2004, 14:19
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Nieuwe trainer voor Real Madrid: Jose Antonio Camacho
__________________
getrouwd ©
Oud 24-05-2004, 14:48
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Weet iemand trouwens hoezo je nooit meer iets hoord over Del Bosque? Dat lijkt mij nou de ideale coach voor Chelsea namelijk.
Oud 24-05-2004, 15:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 24-05-2004 @ 15:13 :
Pff... Even kijken. Trek een willekeurig blaadje open: De VI, de Engelsea betrouwbare bladen, de tabloids enz enz..
En nee, ik heb hier geen artikelen bij de hand waar het letterlijk in staat. Maar het is voor iedereen toch wel te merken dat hij veruit de populairste speler is na Beckham. Hij maakt vrijwel altijd de 90 minuten vol bij het nationale team. (en dan heb ik het over de belangrijke wedstrijden) Oh jah een citaat van Florentino Perez, een jaar of twee terug: ''Ik wil graag een een Engelse ster uit aantrekken. Er zijn maar twee Engelse sterren: Beckham en Owen. Beckham speelt bij Manchester dus is het wel duidelijk voor ons.''

Zoiets dergelijks zei hij. En voor de oplettende lezer ( ) ze hebben nu inderdaad op de een of andere manier Beckham aangetrokken.
Populair ja dat zei ik toch ook. Maar jij noemt hem de vice-leider van Engeland en dat is hij absoluut niet. Dat zijn toch echt Beckham en Gerrard!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 24-05-2004, 16:17
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Best wel een kneus die N' Kufo gaat nu al weer weg.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 24-05-2004, 16:28
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-05-2004 @ 16:57 :
Populair ja dat zei ik toch ook. Maar jij noemt hem de vice-leider van Engeland en dat is hij absoluut niet. Dat zijn toch echt Beckham en Gerrard!
Leer het nou eens: Beckham en Owen

Alexanchez heeft gelijk.
Oud 24-05-2004, 16:42
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Neuville speelt komende seizoenen voor Gladbach

Oliver Neuville vertrekt komende zomer naar Borussia Mönchengladbach. Het contract van de aanvaller bij Bayer Leverkusen loopt ten einde en wordt niet verlengd. Neuville tekende een contract tot de zomer van 2006, met een optie voor nog een seizoen.

Neuville was jarenlang vaste kracht van Leverkusen én het Duits nationaal team, maar moest dit jaar bij zijn club Dimitar Berbatov en Franca voor zich dulden. Hierdoor moest Neuville het vooral hebben van invalbeurten.
Oud 24-05-2004, 17:04
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-05-2004 @ 16:57 :
Populair ja dat zei ik toch ook. Maar jij noemt hem de vice-leider van Engeland en dat is hij absoluut niet. Dat zijn toch echt Beckham en Gerrard!
Met vice-leider bedoel ik niet de vice-captain maar de spelers die door Engeland worden gezien als belangrijkste spelers om Engeland naar de EK-titel te leiden...
Oud 24-05-2004, 21:54
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Davy Zafarin mag vertrekken bij FC Kaernten.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 25-05-2004, 08:51
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-05-2004 @ 22:54 :
Davy Zafarin mag vertrekken bij FC Kaernten.

wie is dat?
__________________
getrouwd ©
Oud 25-05-2004, 09:49
Aleks
Aleks is offline
Die komt van Roda. En tegen die club heeft Feyenoord gevoetbald in de Uefa Cup
Oud 25-05-2004, 11:08
SanderThomas
Avatar van SanderThomas
SanderThomas is offline
Hofland naar Wolfsburg Erg jammer, maar bij PSV hadden ze em blijkbaar niet meer nodig.
__________________
And there is nothing that we'd rather share, than that bodily warmth if we dare || *ToT* || MX || praise the kyd :cool:
Oud 25-05-2004, 11:18
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 24-05-2004 @ 18:04 :
Met vice-leider bedoel ik niet de vice-captain maar de spelers die door Engeland worden gezien als belangrijkste spelers om Engeland naar de EK-titel te leiden...
zeg dat dan ook
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 25-05-2004, 13:37
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Bouchiba naar Twente

wat moet je ermee?!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 25-05-2004, 13:38
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 25-05-2004 @ 14:37 :
Bouchiba naar Twente

wat moet je ermee?!
Goeie voetballer voor jullie hoor.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 25-05-2004, 13:41
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 25-05-2004 @ 12:08 :
Hofland naar Wolfsburg Erg jammer, maar bij PSV hadden ze em blijkbaar niet meer nodig.
Ja ze hebben een persoonlijk akkoord, maar ze moeten nog een akkoord bereiken met PSV. Maar dat zal wel lukken aangezien Wolfsburg veel geld heeft, PSV niet heel veel voor hem vraagt en hij tpoch 4e keus is.

Jammer
Oud 25-05-2004, 13:44
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Real Madrid voorziet vertrek Carlos naar Chelsea

"We wachten op een fax met de bevestiging van Chelsea om de transfer af te ronden", sprak Real Madrid's technisch manager Valdano vandaag in de Spaanse krant AS. Hij doelde hiermee op de transfer van Roberto Carlos, die naar alle waarschijnlijkheid voor bijna 30 miljoen euro verkast naar Stamford Bridge.

Hoewel de 31-jarige vleugelverdediger zelf nog onduidelijk blijft over zijn toekomst, zal hij bij Chelsea een verdubbeling van zijn salaris kunnen verwachten. Dit komt neer op 180.000 euro per week. Bij Real Madrid maakte de Braziliaan een dramatisch seizoen en werden zelfs de laatste vijf competitiewedstrijden verloren.
Oud 25-05-2004, 13:45
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Uefa/Fifa doe hier wat aan.
Dit maakt het voetbal echt kapot
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 25-05-2004, 13:46
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 25-05-2004 @ 14:38 :
Goeie voetballer voor jullie hoor.
bijna grappig...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 25-05-2004, 15:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 25-05-2004 @ 14:45 :
Uefa/Fifa doe hier wat aan.
Dit maakt het voetbal echt kapot
Die hoeven hier niet in te grijpen, dat is aan de clubs op de markt zelf... Chelsea komt nog wel een keer in de problemen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-05-2004, 15:35
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-05-2004 @ 16:29 :
Die hoeven hier niet in te grijpen, dat is aan de clubs op de markt zelf... Chelsea komt nog wel een keer in de problemen...
Inderdaad, als Abramovitsj de stekker eruit trekt zijn ze zo failliet.
Oud 25-05-2004, 17:35
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Van Bronckhorst definitief naar Barcelona

Terwijl de onderhandelingen met Michael Reiziger moeizaam verlopen, heeft Barcelona zich wel verzekerd van de diensten van Giovanni van Bronckhorst.
Van Bronckhorst en Barcelona hadden al half april de intentie uitgesproken met elkaar door te willen gaan. De bezegeling van de driejarige verbintenis lag echter in handen van Arsenal, waar de Nederlander nog onder contract stond.

Arsenal heeft inmiddels het licht op groen gezet nadat de drie partijen het eens zijn geworden over de definitieve overgang. Naar verluidt heeft de Londense club de linkspoot voor een zacht prijsje van de hand gedaan. 'Ik ben tevreden en wil nu alleen nog maar denken aan het EK', zei Van Bronckhorst.

Van Bronckhorst (29), die bij Arsenal op een zijspoor dreigde te belanden, maakte een jaar geleden de overstap naar Barcelona. De tijdelijke overgang werd een succes. De Nederlandse international was met 34 wedstrijden in de Primera División een van de vaste waarden van trainer Frank Rijkaard.

Bron: vi.nl

Ik vind het toch knap van Van Bronckhorst dat hij dit voor mekaar heeft gekregen. Want dit is toch echt het maximale voor Van Bronckhorst.
Oud 25-05-2004, 18:08
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 25-05-2004 @ 18:35 :
Ik vind het toch knap van Van Bronckhorst dat hij dit voor mekaar heeft gekregen. Want dit is toch echt het maximale voor Van Bronckhorst.
Oud 25-05-2004, 18:11
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Kluivert, Overmars, Cocu en Reiziger gaan trouwens weg bij Barca.
Oud 25-05-2004, 18:43
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Gino Coutinho naar Vitesse

Gino Coutinho staat vanaf komend seizoen bij Vitesse onder de lat. De 21 -jarige keeper was vorig seizoen door PSV aan NAC verhuurd. Bij de Bredase club was hij tweede keeper achter Gábor Babos. Coutinho kwam drie duels voor NAC in actie. Vitesse mist vanavond in het uitduel met Helmond Sport Theo Janssen. De middenvelder kampt met een hamstringblessure. Janssen werd zaterdag in de wedstrijd tegen VVV door Raymond Fafiani vervangen. Trainer Edward Sturing verwacht vrijdag, wanneer Helmond Sport op bezoek komt in Arnhem, weer over de middenvelder te kunnen beschikken. Naast Janssen ontbreken ook Kalle Sone en Mamadou Zongo door blessures.
Bron: AD 25-05-2004


jippie....
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 25-05-2004, 20:34
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 25-05-2004 @ 19:11 :
Kluivert, Overmars, Cocu en Reiziger gaan trouwens weg bij Barca.
Das niet zeker ze moeten eerst op zoek gaan naar een goede vervanger voor Overmars en Kluivert lijkt pas te vertrekken als Ballack zijn handtekening heeft gezet
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 25-05-2004, 20:41
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 25-05-2004 @ 21:34 :
Das niet zeker ze moeten eerst op zoek gaan naar een goede vervanger voor Overmars en Kluivert lijkt pas te vertrekken als Ballack zijn handtekening heeft gezet
Ze staan gewoon op de transferlijst.
Oud 25-05-2004, 21:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 25-05-2004 @ 09:51 :

wie is dat?
Rechterspits / rechtermiddenvelder die in Nederland voor De Graafschap heeft gespeeld... daarvoor bij Roda (in het buitenland dus )
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 25-05-2004, 21:48
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 25-05-2004 @ 19:43 :
Gino Coutinho naar Vitesse
Had MVV ook een tijdje interesse in...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-05-2004, 11:11
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
AT5 durft te melden dat Boschker een aanbieding heeft gekregen van Twente

Rot een eind op Sander!!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 26-05-2004, 11:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 26-05-2004 @ 12:11 :
AT5 durft te melden dat Boschker een aanbieding heeft gekregen van Twente

Rot een eind op Sander!!
Zeg dan: Rot op bestuur, die geven hem een aanbieding..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 26-05-2004, 11:15
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-05-2004 @ 12:13 :
Zeg dan: Rot op bestuur, die geven hem een aanbieding..
Nee want er zit sinds jaren weer een goed bestuur

Ooit spandoeken in een stadion gezien (in positieve zin ) over het bestuur?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 26-05-2004, 11:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 26-05-2004 @ 12:15 :
Nee want er zit sinds jaren weer een goed bestuur

Ooit spandoeken in een stadion gezien (in positieve zin ) over het bestuur?
Je bent het er anders niet mee eens.

Alsof ik daar op ga letten in jullie stadion.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 26-05-2004, 11:19
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-05-2004 @ 12:17 :
Je bent het er anders niet mee eens.

Alsof ik daar op ga letten in jullie stadion.
nee het ging allemaal geweldig totdat ze met boschker en bouchiba kwamen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 26-05-2004, 11:21
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 26-05-2004 @ 12:19 :
nee het ging allemaal geweldig totdat ze met boschker en bouchiba kwamen
Oke
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 26-05-2004, 11:25
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-05-2004 @ 12:21 :
Oke
nee helemaal niet ok
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 26-05-2004, 13:30
nielsjuh86
Avatar van nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
Andrei Sjevtsjenko heeft zijn contract met AC Milan verlengd tot 2009. De Oekraïense spits lijkt daarmee de rest van zijn voetballoopbaan te slijten bij de rossoneri, tot groot verdriet van Chelsea's almachtige baas Roman Abramovitsj.
Volgens La Gazzetta dello Sport zou de steenrijke voorzitter van Chelsea zich namelijk hebben gemeld in Milaan om Sjevtsjenko los te weken. Met het tekenen van het nieuwe contract hebben Sjevtsjenko en Milan een duidelijk nee aan Abramovitsj verkocht.

Sjevtsjenko is dankzij zijn scoringsdrift iedere zomer erg gewild. Zo hengelde Real Madrid regelmatig naar zijn diensten en toonden ook andere grootmachten interesse. Milan bleek echter nooit bereid de snelle afmaker van de hand te doen, zelfs niet toen Real in de zomer van 2001 160 miljoen euro bood.

De keuze hem niet te laten gaan, betaalde Sjevtsjenko terug met prijzen. Zo maakte hij de beslissende strafschop in de Champions League-finale tegen Juventus en had hij met 24 doelpunten een groot aandeel in het zeventiende landskampioenschap van Milan dit seizoen.

Bron: vi.nl

Niet echt transfer nieuws, maar wel mooi dat chelsea hem nooit zal krijgen
Oud 26-05-2004, 13:31
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dat is wel heel erg mooi idd.

Hoeveel spelers heeft Chelsea nu op de loonlijst staan?
En jonge talenten hebben ze zeker ook niet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 26-05-2004, 14:25
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ramzi voelt weinig voor terugkeer naar PSV
Gepost door harmjan 26-05-2004 15:18:22

Adil Ramzi heeft deze week in het weekblad VI te kennen gegeven dat hij het liefst vertrekt naar een ander club. Hij gaf toe voor PSV te willen spelen, tenzij hij als tweede keuze wordt gezien. "Als ze me echt nodig hebben, speel ik volgend seizoen in Eindhoven, maar dan wil ik wel dat ze me als een belangrijke speler gaan zien", aldus de Marokkaan.

Hij is er zelf van overtuigd het niveau in Eindhoven aan te kunnen, maar ziet liever uit naar een mooie aanbieding. De vleugelaanvaller kende een goede tijd in Enschede en wist in 32 duel 8 keer te scoren.

Met dank aan 'Niels Olthof'
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 26-05-2004, 15:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het gerucht gaat dat Tom Muyters (tweede doelman bij MVV) vanaf volgend seizoen derde doelaman bij PSV gaat worden.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar ik gun het die jongen wel als het echt waar is. Jammer dat hij weg moet bij MVV, best een aardig keepertje.
Nu nog een eerste doelman, PSV!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.