Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2013, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Rode diesel, bedoel je? Dat is inderdaad sinds 1 januari al zo
Ja blijkbaar, mijn ouders hebben waarschijnlijk vorig jaar rond deze tijd nog ingegooid. Wordt een dure aangelegenheid, stoken daar. Blijft leuk, grensgevallen pesten.
Advertentie
Oud 14-12-2013, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Welke?
In Valkenburg in de grotten.
Wat een drukte en veel te veel niet kerstspullen wat ze daar verkopen. Daarna zijn we gaan uiteten
Oud 14-12-2013, 14:23
Verwijderd
Komen jullie ook allemaal op de afscheidsmeet?
Oud 14-12-2013, 14:47
Verwijderd
nee
Oud 14-12-2013, 14:52
Verwijderd
Nee, behalve Lusi en jij komen er vooral oninteressante onzinners en ik vind het ook meh, als je wil stoppen dan stop je, daar heb je geen anderen voor nodig.
Oud 14-12-2013, 15:00
Verwijderd
Citaat:
nee
Oud 14-12-2013, 15:20
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Ja blijkbaar, mijn ouders hebben waarschijnlijk vorig jaar rond deze tijd nog ingegooid. Wordt een dure aangelegenheid, stoken daar. Blijft leuk, grensgevallen pesten.
Autorijden begint in Nederland echt een enorme melkkoe te worden Onze BPM is al knijterhoog, maar dat willen ze nog wat opvoeren want ze komen ergens centjes te kort. Wegenbelasting gaat in de noordelijke provincies nog wat meer omhoog, ook al gaat een fractie daarvan maar echt naar het wegennet. Oldtimers onder de 40 jaar oud moeten deels of volledig wegenbelasting gaan betalen. Per 1 januari gaan de accijnzen op brandstof ook weer omhoog, en vooral diesel en LPG worden weer een paar centen duurder. En onze verkeersboetes zijn één van de hoogsten van Europa, waarbij sommigen totaal niet meer in verhouding staan ten opzichte van het delict
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 14-12-2013, 18:07
Verwijderd
Citaat:
In Valkenburg in de grotten.
Wat een drukte en veel te veel niet kerstspullen wat ze daar verkopen. Daarna zijn we gaan uiteten

Citaat:
Nee, behalve Lusi en jij komen er vooral oninteressante onzinners en ik vind het ook meh, als je wil stoppen dan stop je, daar heb je geen anderen voor nodig.
Degenen die gaan hebben ook geen anderen nodig
Oud 14-12-2013, 18:23
Verwijderd
Te dichtbij he
We zijn ook stiekem naar Margraten enzo geweest
Oud 14-12-2013, 18:41
Verwijderd
Vaals ook?
Oud 14-12-2013, 18:43
Verwijderd
Nee, daar zijn we pas nog geweest.
Mijn moeder wilde naar elk 'klein' gehucht.
Oud 14-12-2013, 20:56
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Hallo ik zocht net naar leuke onschuldige plaatjes en toen kwam ik per ongeluk terecht op de site-met-fotoverslag van iemand die zijn penis heeft geamputeerd
Oud 14-12-2013, 21:05
Verwijderd
Nou, ik ben een beetje van mijn geloof gevallen. Niet dat ik een geloof had, maar wel een persoonlijke morele code die ik nu niet meer toereikend vind. Dus ga ik die moreel ambigue master doen en misschien voor de lol rijk proberen te worden, want hey, waarom niet

Tina naamzoek, toen jij agnost werd, vond je toen ook spontaan alles zo veel makkelijker worden?
Oud 14-12-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Hallo ik zocht net naar leuke onschuldige plaatjes en toen kwam ik per ongeluk terecht op de site-met-fotoverslag van iemand die zijn penis heeft geamputeerd
Via welke zoekterm was dat?
Oud 14-12-2013, 21:08
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik had laatst ook zoiets toen ik op zoek was naar Zweedse geiten.
Oud 14-12-2013, 21:08
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Nou, ik ben een beetje van mijn geloof gevallen. Niet dat ik een geloof had, maar wel een persoonlijke morele code die ik nu niet meer toereikend vind. Dus ga ik die moreel ambigue master doen en misschien voor de lol rijk proberen te worden, want hey, waarom niet

Tina naamzoek, toen jij agnost werd, vond je toen ook spontaan alles zo veel makkelijker worden?
cool
Citaat:
Via welke zoekterm was dat?
not a penis, google images
Oud 14-12-2013, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Tina naamzoek, toen jij agnost werd, vond je toen ook spontaan alles zo veel makkelijker worden?
Nee, niet echt. Maar ik moet zeggen dat ik het allemaal nooit zo heel erg moeilijk heb gevonden.
Oud 14-12-2013, 21:22
Verwijderd
Natuurlijk was ik wel een tijdje principieel enzo, maar dat lag meer aan mijn leeftijd en dat ging vanzelf weer over. Nu vind ik mezelf gebalanceerd-principieel.
Oud 14-12-2013, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Sigmund, ik heb je boek
ik pm je morgen even!
Oud 14-12-2013, 21:46
Verwijderd
Ik bedoel meer 'makkelijk' in de zin van dat je nu bepaalde processen niet meer hoeft uit te voeren en daarom meer aandacht kunt vestigen op andere dingen. Ik ervaar overigens ook veel dingen als makkelijk. De morele code was naast een toetsingsstandaard ook o.a. een poging om dat te compenseren.

Ik ben wel benieuwd naar hoe je er op je 27ste tegenover staat. Misschien kunnen we er over 10 jaar nog 'ns over PM'en.
Oud 14-12-2013, 22:04
Verwijderd
Daar wil ik overigens niks mee afschuiven op leeftijdsverschil. Leeftijd lijkt me niet zo'n vreselijk grote rol spelen. Maar tijd en ervaring misschien wel. Mensen veranderen etc.

Op mijn achttiende was ik net uit de fase waarin het winnen van minimaal één Nobelprijs me geen vreselijk onrealistische verwachting leek.
Oud 14-12-2013, 22:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Het is allemaal maar wat.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-12-2013, 22:09
Verwijderd
Citaat:
cool

not a penis, google images
safesearch is je vriend met die zoekterm
Oud 14-12-2013, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Het is allemaal maar wat.
Misschien kun je je beker weer posten
Oud 14-12-2013, 22:19
Verwijderd
Ik vind dit een erg grappig filmpje:



Vooral door die intro, want die stroomt over van dingen die toegespitst zijn op massamanipulatie. Maar hoe de presentator zich opstelt vind ik ook erg vermakelijk, met die dik aangezette naïviteit en kinderlijke verontwaardiging. Ik zie daar een wens in om 't contrast tussen zichzelf en 'de enge gemene manipulators' te vergroten.
Oud 14-12-2013, 23:30
Verwijderd
.sann, in het rijtje hersenloze films is Soof echt best fantastisch <3 Ga hem zien. Met Dan natuurlijk, maar ik ga voor Fedja, duhh.
Oud 14-12-2013, 23:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
.sann, in het rijtje hersenloze films is Soof echt best fantastisch <3 Ga hem zien. Met Dan natuurlijk, maar ik ga voor Fedja, duhh.
Die is ook met Lies Visschedijk toch? Ik vind haar al sinds ze Tietske speelde in 'Het KinderBevrijdingsFront' bij Villa Achterwerk een ontzettend tof wijf.
En Fedja mag er ook wel wezen ja.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-12-2013, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Ik zie daar een wens in om 't contrast tussen zichzelf en 'de enge gemene manipulators' te vergroten.
..wat natuurlijk heel manipulatief is, wilde ik hier nog aan toevoegen.

Maar ik realiseer me net dat dit Bill O'Reilly is. Dat maakt het nog grappiger.
Oud 14-12-2013, 23:57
Hazel
Hazel is offline
Soof leek me helemaal niets maar ik lees de boeken van Sylvia Witteman wel graag. Misschien ga ik toch maar.
Oud 14-12-2013, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Die is ook met Lies Visschedijk toch? Ik vind haar al sinds ze Tietske speelde in 'Het KinderBevrijdingsFront' bij Villa Achterwerk een ontzettend tof wijf.
En Fedja mag er ook wel wezen ja.
Ja, klopt, en dat is ze inderdaad Grappig, nu jij zo zegt dat zij van Kinderbevrijdingsfront was, zie ik het ineens ook weer voor me. Destijds kende ik haar nog niet en ik had die link nooit gelegd. Nu vind ik haar nog toffer dan ik haar al vond
Oud 14-12-2013, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Soof leek me helemaal niets maar ik lees de boeken van Sylvia Witteman wel graag. Misschien ga ik toch maar.
Je zal het ook wel niks vinden dan.
Oud 14-12-2013, 23:59
Hazel
Hazel is offline
Waarom niet? Jij vond 't toch leuk?
Oud 15-12-2013, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet? Jij vond 't toch leuk?
Nou ja, dat zegt mijn gevoel hierbij Soof is alle foute Nederlandse komedie-clichés bij elkaar. Maar dan gewoon iets leuker en dankzij twee goede hoofdrolspelers beter uitgevoerd.
Oud 15-12-2013, 00:04
Hazel
Hazel is offline
Hm, ok. Van de trailer kreeg ik wel een beetje herpes aan mijn ogen, maar wie weet. Ik ben tot mijn schaamte ook naar Alles is Familie gegaan in de bioscoop. In een vlaag van verstandsverbijstering denk ik.
Oud 15-12-2013, 00:06
Verwijderd
Die vond ik ook geweldig. Ik heb zo het idee dat mijn gevoel klopt.
Oud 15-12-2013, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Van de trailer kreeg ik wel een beetje herpes aan mijn ogen, (...).
Oud 15-12-2013, 11:08
Verwijderd
dat is de gevaarlijkste plek voor herpes, daar kun je blind van worden
Oud 15-12-2013, 11:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik eet Nutella met een lepeltje <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-12-2013, 12:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik eet Nutella met een lepeltje <3
Bij alleen al het lezen van deze post springt het tandglazuur al van mijn tanden af.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 15-12-2013, 12:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Komen jullie ook allemaal op de afscheidsmeet?
Afscheidsmeet?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 15-12-2013, 12:39
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nee, daar zijn we pas nog geweest.
Mijn moeder wilde naar elk 'klein' gehucht.
Margraten is toch geen klein gehucht? Margraten heeft winkels en kroegen en restaurants en een kerk enzo!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 15-12-2013, 12:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bij alleen al het lezen van deze post springt het tandglazuur al van mijn tanden af.
Ik kreeg hier hele nare visuals bij
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-12-2013, 12:57
Verwijderd
Nutella is niet direct iets dat mij aan tandglazuur doet denken. Dat is chocolade. Tandglazuur is bij mij gelinkt aan mierzoete dingen, als iemand me gaat vertellen dat hij cupcakes maakt met redbullglazuur, dan kan ik me dat gevoel wel voorstellen
Oud 15-12-2013, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Margraten is toch geen klein gehucht? Margraten heeft winkels en kroegen en restaurants en een kerk enzo!
Ik vind het klein
Oud 15-12-2013, 13:47
Verwijderd
Aargh, leerlingparticipatie is zo slecht geregeld binnen mijn school. En dat is an sich nog niet eens zo heel erg, maar dat ze dan reclame gaan maken "ooh kijk ons eens, wij hebben een leerlingenraad enzo".

Verschrikkelijk.
Oud 15-12-2013, 14:07
Hazel
Hazel is offline
Ugh, het is zondag, ik ben duf en ik moet de hele dag mijn freelancewerk afmaken. Komt er dan nooit een einde aan?
Oud 15-12-2013, 14:10
Verwijderd


Titel: Sprinkler has an underground leak

Dat ziet er echt bizar gek uit. En akelig. En tof. En weirrrrrd!
Oud 15-12-2013, 14:11
Hazel
Hazel is offline
Een soort waterbed.
Oud 15-12-2013, 14:19
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Titel: Sprinkler has an underground leak

Dat ziet er echt bizar gek uit. En akelig. En tof. En weirrrrrd!
Huuuh coool!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.