Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2019, 10:29
Verwijderd
Ik kan trouwens echt geen straight face houden iedere keer dat meisjelisa PUDDINGPOWER ook daadwerkelijk als PUDDINGPOWER schrijft. Alsof hij/zij/het ineens midden in een zin begint te schreeuwen als iemand met tourette.
Advertentie
Oud 15-02-2019, 10:30
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Hork, ik heb je vorige week nog geappt.
Ah!
__________________
Forumdownie
Oud 15-02-2019, 10:36
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik kan trouwens echt geen straight face houden iedere keer dat meisjelisa PUDDINGPOWER ook daadwerkelijk als PUDDINGPOWER schrijft. Alsof hij/zij/het ineens midden in een zin begint te schreeuwen als iemand met tourette.
Lol
Oud 15-02-2019, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Ik kan trouwens echt geen straight face houden iedere keer dat meisjelisa PUDDINGPOWER ook daadwerkelijk als PUDDINGPOWER schrijft. Alsof hij/zij/het ineens midden in een zin begint te schreeuwen als iemand met tourette.
Oud 15-02-2019, 11:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik kan trouwens echt geen straight face houden iedere keer dat meisjelisa PUDDINGPOWER ook daadwerkelijk als PUDDINGPOWER schrijft. Alsof hij/zij/het ineens midden in een zin begint te schreeuwen als iemand met tourette.
Yep. Idem.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-02-2019, 12:00
Verwijderd
https://www.ad.nl/buitenland/oud-aja...eren~a84df6f2/

Citaat:
De Nederlandse voetballer Lorenzo Ebecilio (ex-Ajax) zou bij twee vrouwen twee kinderen hebben verwekt toen hij in Rusland voetbalde. De Russische rechter wil dat hij een dna-test laat uitvoeren.

Dat beweert althans de moeder van een van de kinderen, die allebei op dezelfde dag zijn geboren: 17 januari 2017. De vrouw wil dat Ebecilio hun dochtertje erkent en heeft daarover al een rechtszaak gevoerd in Moskou.
Oud 15-02-2019, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Aww ik snap dat je "haar" probeert te versieren hoor, je mag me best behandelen als de vrouwenhater zodat jij de held bent. En die pm die je me net stuurde waarin je zegt dat ik gelijk heb zal ik niet openbaar maken. Geen zorgen
Forummen op Geel is nog nooit zo leuk geweest
Oud 15-02-2019, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen kunnen prima logisch nadenken. Mijn moeder veel meer dan ik, en de rest van het gezin bij elkaar.

Voetbal begrijpen kan (bijna) iedereen. Als je er interesse voor hebt, is het prima te begrijpen. En als vrouwen geen voetbal begrijpen, waarom is er dan vrouwenvoetbal?

Autorijden kan iedereen die examen heeft gehaald. Dat laten sommige mensen niet zien, maar het zijn vaker mannen dan vrouwen die de fout in gaan op de weg.

Ruimtelijk inzicht is gewoon net wat beter (over het algemeen) bij mannen, maar ook vrouwen hebben prima ruimtelijk inzicht.

Dus, hoeveel pretenderen ze het?
De meeste mensen die hun autorijopleiding afgesloten hebben kunnen voor geen meter rijden trouwens.
Oud 15-02-2019, 13:04
Verwijderd
Citaat:
De meeste mensen die hun autorijopleiding afgesloten hebben kunnen voor geen meter rijden trouwens.
So true. Iedereen vindt zichzelf ook een betere bestuurder dan gemiddeld en ik ben er vrij zeker van dat het gros gigantisch zou falen op een surprise CBR rij-examen.
Oud 15-02-2019, 13:04
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
De meeste mensen die hun autorijopleiding afgesloten hebben kunnen voor geen meter rijden trouwens.
Waaruit lijd je dat af? Als je een bron hebt lees ik het graag.
Oud 15-02-2019, 13:11
Verwijderd
Heb jij je rijbewijs al Lisa?
Oud 15-02-2019, 13:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Heb jij je rijbewijs al Lisa?
Hint: ze is 15 jaar
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-02-2019, 13:13
Verwijderd
Guise, als iedereen nou niet in gaat op die twee droeftoeters..
Oud 15-02-2019, 13:16
Verwijderd
DAT IS ZO MOEILIJK WANT ZE ZIJN ZO VERVELEND.
Oud 15-02-2019, 13:18
Verwijderd
Citaat:
So true. Iedereen vindt zichzelf ook een betere bestuurder dan gemiddeld en ik ben er vrij zeker van dat het gros gigantisch zou falen op een surprise CBR rij-examen.
Het gebeurt me zelf met enige regelmaat dat ik denk "Yup, gezakt." denk en bij anderen denk ik dat nog veel vaker.
Oud 15-02-2019, 13:20
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
De meeste mensen die hun autorijopleiding afgesloten hebben kunnen voor geen meter rijden trouwens.
Twee meter lukt prima
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 15-02-2019, 13:27
Verwijderd
Citaat:
DAT IS ZO MOEILIJK WANT ZE ZIJN ZO VERVELEND.
Ik snap het :x

Citaat:
Het gebeurt me zelf met enige regelmaat dat ik denk "Yup, gezakt." denk en bij anderen denk ik dat nog veel vaker.
Haha ja, heb ik ook te vaak: "Oei, dat had een ingreep geweest" :x of "Hrm, dat verdiende niet echt de schoonheidsprijs, scusi" :x

Maar anderen zijn nog kutter, obviously
Oud 15-02-2019, 13:29
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Nou ok, het is nu wel duidelijk. een paar mensen hier mogen mij niet. En ze mogen MeisjeLisa ook niet. Dat punt is gemaakt. Kunnen we nu verder tot de orde van de dag?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-02-2019, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Haha ja, heb ik ook te vaak: "Oei, dat had een ingreep geweest" :x of "Hrm, dat verdiende niet echt de schoonheidsprijs, scusi" :x
Hehehehe, daar hebben ze het woord "oeps" voor uitgevonden (A)

Citaat:
Maar anderen zijn nog kutter, obviously
Ja duh
Oud 15-02-2019, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Nou ok, het is nu wel duidelijk. een paar mensen hier mogen mij niet. En ze mogen MeisjeLisa ook niet. Dat punt is gemaakt. Kunnen we nu verder tot de orde van de dag?
Als je zo graag met d'r wil converseren dan open je maar zelf een topicreeks. Flikker op met je gezever hier. 80% van wat je zegt slaat als kut op Dirk.
Oud 15-02-2019, 13:35
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
DAT IS ZO MOEILIJK WANT ZE ZIJN ZO VERVELEND.
Ik vind het moeilijk omdat uitlokking leuk is
__________________
Forumdownie
Oud 15-02-2019, 13:36
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Als je zo graag met d'r wil converseren dan open je maar zelf een topicreeks. Flikker op met je gezever hier. 80% van wat je zegt slaat als kut op Dirk.
Was mijn naam maar Dirk
__________________
Forumdownie
Oud 15-02-2019, 13:40
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Nou ok, het is nu wel duidelijk. een paar mensen hier mogen mij niet. En ze mogen MeisjeLisa ook niet. Dat punt is gemaakt. Kunnen we nu verder tot de orde van de dag?
nein
Oud 15-02-2019, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Haha ja, heb ik ook te vaak: "Oei, dat had een ingreep geweest" :x of "Hrm, dat verdiende niet echt de schoonheidsprijs, scusi" :x
Dat is toch typisch stukje cognitieve dissonantie of zo? Ik kom niet op de precieze term maar zoiets als dat in ieder geval. Het is heel herkenbaar hoor, ik heb dat uiteraard ook.

Als ik inderdaad iets onhandigs doe, dan rationaliseer ik dat snel in de zin van dat het bij mij een toevalsmomentje was. Dat gebeurt me anders nooit hoor! Bij de ander is het meteen een structureel gebrek in zijn rijvaardigheid.
Oud 15-02-2019, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het moeilijk omdat uitlokking leuk is
Maar je lokt niets uit, het is koren op de molen van die twee.
Oud 15-02-2019, 13:46
Verwijderd
En gedeeltelijk natuurlijk ook gewoon een stukje perspectief. Ik ben geen actieve duwer als ik iemand wil inhalen. Maar als iemand erg laat naar links gaat zonder knipperlicht dan ga ik ook niet meteen keihard op de rem om keurig afstand te houden, dan laat ik het gas rustig los en kom in dat proces relatief dicht bij de achterbumper van mijn voorganger. Ik vind dat allemaal niet zo spannend en bedoel daar verder niets mee. Geef het wat tijd en er valt een keurige afstand tussen ons die in het maatschappelijk autoverkeer acceptabel is. Maar de ander interpreteert dat soms meteen als bumperkleven, merk ik. Tsja. Het is wat.
Oud 15-02-2019, 13:46
Verwijderd
Waarom blijven jullie spreken alsof hij twee personen is?
Oud 15-02-2019, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch typisch stukje cognitieve dissonantie of zo? Ik kom niet op de precieze term maar zoiets als dat in ieder geval. Het is heel herkenbaar hoor, ik heb dat uiteraard ook.

Als ik inderdaad iets onhandigs doe, dan rationaliseer ik dat snel in de zin van dat het bij mij een toevalsmomentje was. Dat gebeurt me anders nooit hoor! Bij de ander is het meteen een structureel gebrek in zijn rijvaardigheid.
Nou ja, ik ben van mening dat ik helemaal geen fantastische bestuurder ben hoor; ik zal zeker niet bovengemiddeld presteren. Geen enkele moeite mee dat te bekennen. Maar dat betekent niet dat ik blind ben voor fouten van anderen

Overigens, waar ik wel echt helemaal mesjogge van word is hoe je als fietser soms in gevaar wordt gebracht door automobilisten die niet opletten of domweg regels negeren. Dat is van een andere orde dan schelden op mensen die de spitsstrook niet snappen.
Oud 15-02-2019, 13:48
Verwijderd
Citaat:
En gedeeltelijk natuurlijk ook gewoon een stukje perspectief. Ik ben geen actieve duwer als ik iemand wil inhalen. Maar als iemand erg laat naar links gaat zonder knipperlicht dan ga ik ook niet meteen keihard op de rem om keurig afstand te houden, dan laat ik het gas rustig los en kom in dat proces relatief dicht bij de achterbumper van mijn voorganger. Ik vind dat allemaal niet zo spannend en bedoel daar verder niets mee. Geef het wat tijd en er valt een keurige afstand tussen ons die in het maatschappelijk autoverkeer acceptabel is. Maar de ander interpreteert dat soms meteen als bumperkleven, merk ik. Tsja. Het is wat.
Remmen op de snelweg is ook voor sukkels; jouw strategie is prima.
Oud 15-02-2019, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Overigens, waar ik wel echt helemaal mesjogge van word is hoe je als fietser soms in gevaar wordt gebracht door automobilisten die niet opletten of domweg regels negeren. Dat is van een andere orde dan schelden op mensen die de spitsstrook niet snappen.
Mijn grootste frustratie als wielrenner (ja ja begin maar te ranten) is automobilisten die me voorrang geven wanneer ik dat niet heb. Ik houd als wielrenner keurig rekening met jouw voorrang, ik mik het qua remmen zo uit dat ik meteen na jou over kan steken/de rotonde op kan/whatever. Minste snelheidsverlies voor mij. Als jij me opeens voorrang geeft, vertrouw ik dat niet en ga ik volledig in de remmen. Vaak genoeg gehad dat iemand half remt en opeens weer optrekt als hij/zij ziet dat ik aan het remmen ben. Gevolg: situatie van zowel auto als fietser die stilstaat. Daar is niemand bij gebaat.
Oud 15-02-2019, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik ben van mening dat ik helemaal geen fantastische bestuurder ben hoor; ik zal zeker niet bovengemiddeld presteren.
Oh ik denk ook niet dat mijn rijvaardigheid extreem goed is. Ik kan bij vlagen prima rijden maar evengoed als een natte krant rondrijden als mijn hoofd er niet bij is. Het wordt zelden tot nooit echt gevaarlijk maar gewoon slordig rijden dat voor de ander licht irritant is. Maar goed dat geldt ongetwijfeld voor 90% van Nederland. Die overige 10% kan echt niet rijden.

En waar ik rijd, rijden veel Belgen rond, dus wat dat betreft voel ik me wel bovengemiddeld.

Citaat:
Remmen op de snelweg is ook voor sukkels; jouw strategie is prima.
Ja dat zien veel mensen toch anders Onnodig remmen op de snelweg is echt zwaar kut qua vertragingen in het verkeer
Oud 15-02-2019, 13:57
Verwijderd
Oh, maar dat snap ik prima hoor. Ik heb exact hetzelfde; als ik voorrang moet verlenen doe ik dat. Dan is het juist super vervelend als een automobilist ineens 'aardig' gaat doen, moet ik dáár weer op anticiperen.
Oud 15-02-2019, 13:59
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
@deadlock:

__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 15-02-2019, 14:03
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Zijn Belgen aantoonbaar slechter in het verkeer? Want je zegt het wel vaker koe.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-02-2019, 14:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
In Leuven erger ik me als fietser juist meer aan andere fietsers die de regels niet volgen dan automobilisten. Ze zorgen echt voor gevaarlijke situaties zelfs voor mij als medefietser.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-02-2019, 14:08
Verwijderd
Citaat:
@deadlock:

[filmpje]
Ik klik er niet op.
Oud 15-02-2019, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Zijn Belgen aantoonbaar slechter in het verkeer? Want je zegt het wel vaker koe.
Ze houden in mijn optiek minder goed rekening met andere weggebruikers.
Oud 15-02-2019, 14:20
Verwijderd
Ik ben uiteraard de beste chauffeur ooit.

Ik ben hier in wel van mening geen rijbewijs geen mening. Zelf rijden is zo anders dan ernaast zitten.
Oud 15-02-2019, 14:20
Verwijderd
Daarom mag puddinglisa er niks over zeggen.
Oud 15-02-2019, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben hier in wel van mening geen rijbewijs geen mening. Zelf rijden is zo anders dan ernaast zitten.
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast. Als je op de fiets zit en iemand rijdt als een aap in een auto dan mag je daar zeker wel kritiek op hebben en het is gewoon ordinaire gatekeeping.
Oud 15-02-2019, 14:34
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Daarom mag puddinglisa er niks over zeggen.
PUDDINGPOWER zegt juist dat vrouwen ook gewoon goed kunnen autorijden. Daarom mag je best zeggen dat je het best bent. Daarmee laat je namelijk alleen zien dat je achter ons staat.😉
Oud 15-02-2019, 14:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
PUDDINGPOWER zegt juist dat vrouwen ook gewoon goed kunnen autorijden. Daarom mag je best zeggen dat je het best bent. Daarmee laat je namelijk alleen zien dat je achter ons staat.😉
Ik snap jouw logica niet helemaal volgens mij...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-02-2019, 14:35
Verwijderd
Dat klopt. Ik had het anders in mijn hoofd, geloof ik, maar kan niet zo goed uitleggen hoe.
Oud 15-02-2019, 14:36
Verwijderd
Ik reageer dus op Bas.
Oud 15-02-2019, 14:41
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik snap jouw logica niet helemaal volgens mij...
Ik hoop dat ik het met deze quotes duidelijk kan maken.

Citaat:
Autorijden kan iedereen die examen heeft gehaald. Dat laten sommige mensen niet zien, maar het zijn vaker mannen dan vrouwen die de fout in gaan op de weg.
Citaat:
Ik ben uiteraard de beste chauffeur ooit.

Ik ben hier in wel van mening geen rijbewijs geen mening. Zelf rijden is zo anders dan ernaast zitten.
Citaat:
Daarom mag puddinglisa er niks over zeggen.
Citaat:
PUDDINGPOWER zegt juist dat vrouwen ook gewoon goed kunnen autorijden. Daarom mag je best zeggen dat je het best bent. Daarmee laat je namelijk alleen zien dat je achter ons staat.😉
Oud 15-02-2019, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt. Ik had het anders in mijn hoofd, geloof ik, maar kan niet zo goed uitleggen hoe.
In geen enkel geval kan je het uitleggen De eisen voor het behalen van het papiertje waren per EU-land nogal verschillend, mijn ouders kregen er nog gewoon E bij en ze maken daar ook gebruik van zonder training, dat soort dingen. En de generatie van daarvoor ging naar het gemeentehuis om zich te laten registreren als chauffeur en dan kreeg je je rijbewijs mee naar huis.

Een rijbewijs zegt dus helemaal niets omdat er geen basis is voor een vergelijking. De enige mensen die nog zeggen dat mensen zonder rijbewijs niet mogen meepraten zijn zwakzinnige idioten als **********.
Oud 15-02-2019, 14:45
Verwijderd
Waarom TEH FUCK wordt die nickname gereplaced
Oud 15-02-2019, 14:46
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik hoop dat ik het met deze quotes duidelijk kan maken.
ga maar weg
Oud 15-02-2019, 14:46
Verwijderd
Verdomme, ik kan m'n reacties op dat NOS artikel van gisteren van boetes bij niet vaccineren niet meer terugvinden, aarg
Oud 15-02-2019, 14:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ga maar weg
Sjonge, wat ben jij gezellig!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.