Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2014, 17:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En nu ga ik douchen, dus vermaak jezelf maar wat ^^


Tot later!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 25-02-2014, 17:33
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Teleurstellende comeback
Oud 25-02-2014, 17:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jeeeeeej, Maaike.sann is / zijn er weer! Wat fijn! Hoe is het met jou / jullie?!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 17:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Tihi hoi forum

Ik dacht dat ik alle wachtwoorden van m'n UC's kwijt was, maar deze was wel heel makkelijk

Hoe is het met jullie?
Hoi!! Wat leuk dat je ons weer verblijdt met een bezoekje!
Met mij gaat het goed. Hoe is het met jou?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-02-2014, 17:35
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
O dat leek heel erg alsof ik dat zei vanwege jouw reactie, maar die had ik nog niet gelezen..
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-02-2014, 17:37
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Braaf zo Het is alleen .sann overigens, Maaike heeft gewoon d'r eigen account nog

Met mij gaat het ook goed!
Oud 25-02-2014, 17:37
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
O dat leek heel erg alsof ik dat zei vanwege jouw reactie, maar die had ik nog niet gelezen..
Oud 25-02-2014, 17:37
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik zag dat je allemaal fittemensendingen doet, wat fijn
Oud 25-02-2014, 17:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind het fijn dat je weer terug bent sann. Misschien komt er dan weer wat leven op het forum.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 17:42
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hohoho, ik ben niet terug Ik had een moment van intense verveling op m'n werk en bedacht me zomaar een account waar ik me het wachtwoord nog wél van herinnerde en toen dacht ik, even kijken hoe het is!
Oud 25-02-2014, 17:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Deceptie dit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 17:44
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hahaha sorry, maar ik ben er nu even! Je moet van de kleine dingen genieten
Oud 25-02-2014, 17:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nou vooruit! Wat heb je voor leuke dingen beleefd de laatste tijd?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 17:48
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik heb m'n allerlaatste tentamen gehaald En een boel genante feestjes, oh en ik ben keihard afgewezen omdat ik bier drink. "Dat kan echt niet bij een meisje, zo niet charmant omg". Hij zat op stijldansen en keek Hollands Next Top Model

Oud 25-02-2014, 17:48
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik ben even aan het bedenken hoeveel genante dingen ik gelijk weer op internet wil pleuren
Oud 25-02-2014, 17:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hahaha.

En gefeliciteerd!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 17:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Gewoon erop gooien, je verwijdert je account toch vast weer! ()
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 17:53
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Nou ja deze is op zich ook van Maaike, dus verwijderen is wel een beetje harteloos. In het ergste geval laat ik haar het wachtwoord veranderen
Oud 25-02-2014, 17:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 18:03
Verwijderd
Hoi Sann gefeliciteerd met je laatste tentamens!
Oud 25-02-2014, 18:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoi Sann!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-02-2014, 18:06
Verwijderd
sann blijft gewoon
Oud 25-02-2014, 18:13
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ah de old-school DK-ers
Oud 25-02-2014, 18:13
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hoe gaat het met jullie?
Oud 25-02-2014, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet zo goed wat mensen lekker vinden aan Subway Ik heb een subway op een koprol afstand, maar ik ga er nooit heen.
Mijn wederhelft had vorige zomer in St Petersburg voor het eerst in zijn leven een subwaybroodje gegeten. Hij vond het BRILJANT, en toen hij me in Moskou op het vliegveld ging zeetten ging hij van tevoren opzoelen waar in Moskou er subways zijn.
Oud 25-02-2014, 18:14
Verwijderd
Gefeliciteerd met je tentamens!
Oud 25-02-2014, 18:15
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik vind subway ZO vies, om te huilen gewoon
Oud 25-02-2014, 18:16
Verwijderd
Ik heb nog nooit Subway gehad en ik loop er elke dag langs
Oud 25-02-2014, 18:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Yuh.

Ik ben afgelopen weekend naar Engeland geweest met een groep matties en het was tantoegezellig, maar jezus, wat een volk. Zaterdagavond waren alle kroegen natuurlijk al dicht, dus we gingen een random club binnen, bleek het een toko te zijn met tapijt en vip booths en nonstop hiphop en r&b hits en vrouwen met minuscule jurkjes aan en straalbezopen mensen die niet meer wisten waar ze waren.
Buiten bij de rook-area raakte ik aan de praat met een jongen die net terugkwam uit Afghanistan, werd uitgemaakt voor moordenaar door een vriendin van hem, en toen probeerde mij mee naar huis te krijgen met de vleiende woorden 'come on then love, i'll shag you senseless'.
Daarna waren er 2 wat oudere dudes waarmee we de hele avond hebben staan ouwehoeren en die ineens pitchers vol met BaCo voor ons kochten. En toen bleek één van hun helemaal niet zo oud te zijn (29), maar dat Engelsen gewoon een ouwe muil hebben. En toen bleek ook dat ik van die kerel eigenlijk niet naar huis mocht, omdat hij dus eigenlijk ook wou dat ik mee naar zijn huis ging.
De hoofdjes waren ineens zeer beteuterd toen ik voor de tigste keer zei dat ik toch echt met m'n vrienden meeging naar huis. Hoe dan ook, een zeer gezellige avond gehad. Wel met meer alcohol dan ik gepland had, en daar kan ik tegenwoordig niet meer tegen, dus ik lag weer lekker te barfen en had niet zo'n leuke tijd in de zeer wiebelige ferry terug naar huis.
Funtaimz!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 25-02-2014 om 18:26.
Oud 25-02-2014, 18:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Yuh.

Ik ben afgelopen weekend naar Engeland geweest met een groep matties en het was tantoegezellig, maar jezus, wat een volk. Zaterdagavond waren alle kroegen natuurlijk al dicht, dus we gingen een random club binnen, bleek het een toko te zijn met tapijt en vip booths en nonstop hiphop en r&b hits en vrouwen met minuscule jurkjes aan en straalbezopen mensen die niet meer wisten waar ze waren.
Buiten bij de rook-area raakte ik aan de praat met een jongen die net terugkwam uit Afghanistan, werd uitgemaakt voor moordenaar door een vriendin van hem, en toen probeerde mij mee naar huis te krijgen met de vleiende woorden 'come on then love, i'll shag you senseless'.
Daarna waren er 2 wat oudere dudes waarmee we de hele avond hebben staan ouwehoeren en die ineens pitchers vol met BaCo voor ons kochten. En toen bleek één van hun helemaal niet zo oud te zijn (29), maar dat Engelsen gewoon een ouwe muil hebben. En toen bleek ook dat ik van die kerel eigenlijk niet naar huis mocht, omdat hij dus eigenlijk ook wou dat ik mee naar huis ging.
De hoofdjes waren ineens zeer beteuterd toen ik voor de tigste keer zei dat ik toch echt met m'n vrienden meeging naar huis. Hoe dan ook, een zeer gezellige avond gehad. Wel met meer alcohol dan ik gepland had, en daar kan ik tegenwoordig niet meer tegen, dus ik lag weer lekker te barfen en had niet zo'n leuke tijd in de zeer wiebelige ferry terug naar huis.
Funtaimz!


Ik wil ook nog een keer naar Engeland.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 18:25
Verwijderd
Lekker barfen.
Oud 25-02-2014, 18:25
Verwijderd
Sann Wat goed van je tentamen!

En die kerel moet gay zijn, dat kan toch echt niet missen.
Oud 25-02-2014, 18:30
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Lekker barfen.


Ik had overdag 1 cider en 1 glaasje whiskey op en vond het al wel prima zo, maar toen kwamen er 's avonds nog een biertje bij en 2 glazen Baco bij en dat vonden mijn hoofd en maag dus al niet leuk.

Ik heb wel op de ferry een gouden ontdekking gedaan. Ze verkochten er geen pilletjes tegen zeeziekte, maar wel 'queezibics'. Dat zijn koekjes met duizentveel gember erin en het werkte zowaar! Volgende keer als ik weer zomaar misselijk ben moet ik dus gember vreten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-02-2014, 18:30
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Yuh.

Ik ben afgelopen weekend naar Engeland geweest met een groep matties en het was tantoegezellig, maar jezus, wat een volk. Zaterdagavond waren alle kroegen natuurlijk al dicht, dus we gingen een random club binnen, bleek het een toko te zijn met tapijt en vip booths en nonstop hiphop en r&b hits en vrouwen met minuscule jurkjes aan en straalbezopen mensen die niet meer wisten waar ze waren.
Buiten bij de rook-area raakte ik aan de praat met een jongen die net terugkwam uit Afghanistan, werd uitgemaakt voor moordenaar door een vriendin van hem, en toen probeerde mij mee naar huis te krijgen met de vleiende woorden 'come on then love, i'll shag you senseless'.
Daarna waren er 2 wat oudere dudes waarmee we de hele avond hebben staan ouwehoeren en die ineens pitchers vol met BaCo voor ons kochten. En toen bleek één van hun helemaal niet zo oud te zijn (29), maar dat Engelsen gewoon een ouwe muil hebben. En toen bleek ook dat ik van die kerel eigenlijk niet naar huis mocht, omdat hij dus eigenlijk ook wou dat ik mee naar zijn huis ging.
De hoofdjes waren ineens zeer beteuterd toen ik voor de tigste keer zei dat ik toch echt met m'n vrienden meeging naar huis. Hoe dan ook, een zeer gezellige avond gehad. Wel met meer alcohol dan ik gepland had, en daar kan ik tegenwoordig niet meer tegen, dus ik lag weer lekker te barfen en had niet zo'n leuke tijd in de zeer wiebelige ferry terug naar huis.
Funtaimz!
Waar in Engeland was je? Geen Lowlands dit jaar voor jou he?

Citaat:
Sann Wat goed van je tentamen!

En die kerel moet gay zijn, dat kan toch echt niet missen.
Ja I know, maar hij had juist zo'n wildemannenlook en baard en alles
Oud 25-02-2014, 18:31
Verwijderd
Ik zou van de gember dan weer moeten barfen.

Nee, ik heb al iets van 3 jaar niet gebarft.
Oud 25-02-2014, 18:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waar in Engeland was je? Geen Lowlands dit jaar voor jou he?
Ik was in Cambridge, want een vriend van me woont daar voor z'n studie.
En nee, geen lowlands meer, maar wel de hele maand augustus Edinburgh Fringe. En ik ga naar BKS en een festivalletje in Duitsland waar The National en St. Vincent optreden.

Citaat:
Ik zou van de gember dan weer moeten barfen.

Nee, ik heb al iets van 3 jaar niet gebarft.
Ik ben normaal ook geen fan van gember, maar dit was wel te doen.
Maar ik barf ook echt te pas en te onpas, dus ik moest íets proberen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-02-2014, 18:36
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Heb ook de man van m'n dromen ontmoet trouwens, superfantastisch leuke avond gehad zo fijn

Spoiler


Oke, voor zover m'n pathetische dateleven. Of eigenlijk niet, maar ik heb wel weer genoeg verteld
Oud 25-02-2014, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Ja I know, maar hij had juist zo'n wildemannenlook en baard en alles
Een vermomming
Oud 25-02-2014, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Heb ook de man van m'n dromen ontmoet trouwens, superfantastisch leuke avond gehad zo fijn

Spoiler


Oke, voor zover m'n pathetische dateleven. Of eigenlijk niet, maar ik heb wel weer genoeg verteld
Oud 25-02-2014, 18:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Heb ook de man van m'n dromen ontmoet trouwens, superfantastisch leuke avond gehad zo fijn

Spoiler


Oke, voor zover m'n pathetische dateleven. Of eigenlijk niet, maar ik heb wel weer genoeg verteld
Ahwww.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-02-2014, 18:39
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik was in Cambridge, want een vriend van me woont daar voor z'n studie.
En nee, geen lowlands meer, maar wel de hele maand augustus Edinburgh Fringe. En ik ga naar BKS en een festivalletje in Duitsland waar The National en St. Vincent optreden.



Ik ben normaal ook geen fan van gember, maar dit was wel te doen.
Maar ik barf ook echt te pas en te onpas, dus ik moest íets proberen.
Daar ga ik allemaal niet heen Wel naar Lowlands, met o.a. Quis We wilden niet dat de laatste keer (2 jaar geleden) onopgemerkt aan ons voorbij was gegaan, en ik weet ook niet of dit de laatste x is, maar we gaan iig nog een x

Jammer dat ik je daar niet tegen ga komen iig!
Oud 25-02-2014, 18:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Sann

En klinkt als een geslaagde trip, Trimm

Ik heb het ukelele spelen weer opgepakt, maar mijn vingers doen nu echt pijn as hell /fwp
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-02-2014, 18:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
coolcoolcool. Is ukelele spelen moeilijk? Ik wil wel overdreven schattige indie-covers doen van top40 nummers enzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-02-2014, 18:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
coolcoolcool. Is ukelele spelen moeilijk? Ik wil wel overdreven schattige indie-covers doen van top40 nummers enzo.
Aangezien vele nummers uit maar vier akkoorden bestaan, kom je met de ukelele ook al een heel eind ^^ Ik vind het niet moeilijk. Je moet het alleen even in je vingers (huhuhu) krijgen. Het wordt vanzelf een handigheid. Maar wel veel oefenen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-02-2014, 20:03
Verwijderd
Oh man, ik ben zo lekker aan mijn carnavalsjasje aan het freubelen he. Ik krijg er zowaar zin in.
Oud 25-02-2014, 20:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Carnaval, dat is hier helemaal niet. Op zich wel jammer, ik hou wel van verkleden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-02-2014, 20:37
Verwijderd
Verkleden en schminken <3 Als je niet geschminkt bent, kun je net zo goed helemaal thuis blijven vind ik altijd.
Oud 25-02-2014, 20:39
Verwijderd
En andersom. Je kunt al heel erg gaaf zijn als je een zwart shirt, boa of gekleurde sjaal om hebt en je bent mooi geschminkt.
Oud 25-02-2014, 20:41
Verwijderd
Ik heb een rode rok met een duivelsstaart voor carnaval
Oud 25-02-2014, 20:44
Verwijderd
Ik heb een roze petticoat en een zelfopgekalefaterde slipjas en een wit kort jasje dat ik zelf aan het opleuken ben. En een zelfgemaakte hoed.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.