Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2009, 12:53
Verwijderd
beetje laat, maar nog gecondoleerd luna
en @ soirin, wat een kutzooi weer, godver.

ot: net terug van vakantie, ofja, heb mijn ouders paar dagen bezocht in barca, wat eigenlijk extreem gezellig was, haha. ik ben blij dat het flirten me nog steeds goed af gaat, maar zodra er iemand begint te praten, heb ik de neiging om hard weg te rennen.

ik en de date zijn er tijdelijk even mee gestopt, omdat ik echt nog totaal niet over mijn exvriendje heen ben en dat is niet echt eerlijk tegenover hem. nu dus helemaal NIEMAND en daar ga ik even van genieten
Advertentie
Oud 21-08-2009, 12:58
Verwijderd
Citaat:
beetje laat, maar nog gecondoleerd luna
en @ soirin, wat een kutzooi weer, godver.
Zolang hij mij gelooft en die persoon dus niets zinnigs over mij te vertellen heeft, komt het wel goed. Ik weet zelf dat ik niet vreemd ben gegaan en dus weet ik ook zeker dat hij er geen 'bewijs' voor kan vinden.

Citaat:
ot: net terug van vakantie, ofja, heb mijn ouders paar dagen bezocht in barca, wat eigenlijk extreem gezellig was, haha. ik ben blij dat het flirten me nog steeds goed af gaat, maar zodra er iemand begint te praten, heb ik de neiging om hard weg te rennen.

ik en de date zijn er tijdelijk even mee gestopt, omdat ik echt nog totaal niet over mijn exvriendje heen ben en dat is niet echt eerlijk tegenover hem. nu dus helemaal NIEMAND en daar ga ik even van genieten
Ik denk dat het een verstandig besluit is. Neem lekker tijd voor jezelf en stop daarna pas tijd in iemand anders. Ben wel blij om te zien dat het een heel stuk beter met je gaat dan een tijdje geleden.
Oud 21-08-2009, 17:30
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Denk er dan maar niet aan dat getuigenissen in Amerika vrij standaard als bewijs worden gezien...

OT: Damn, vandaag overall nogal nerveus geweest voor het weekend: zaterdag ex zien, zondag 300 euro inleg verdedigen op een pokertoernooi.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 21-08-2009, 18:13
Verwijderd
Citaat:
o dat.. ja dat is naar

je hoeft het niet te begrijpen hoor

ontopic: the same shit. Al gaat de tijd nu wel hard.
Oud 21-08-2009, 19:35
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
dinsdag biertjes gedronken op 't terras en in het vondelpark gehangen en dat was ZO gezellig en hij ging allemaal lieve dingen zeggen . gaat goed dus.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 21-08-2009, 21:38
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Sinds gisteren geen vrijgezel meer!
Oud 21-08-2009, 22:54
Verwijderd
Blegh is het goede woord. Vriendje moet de hele weekend werken, ik heb het hele weekend vrij. Iedereen is verder weg dus dat wordt echt onwijs leuk.
Oud 22-08-2009, 03:24
Verwijderd
he maar mushu ik hou van je hoor!
Oud 22-08-2009, 04:33
Verwijderd
en of het losgaat in spanje!!
Oud 22-08-2009, 14:02
Verwijderd
goed, sorry voor die offtopic.. Drank maakt meer kapot dan......
Oud 22-08-2009, 20:15
Silo
Silo is offline
Hmm.. al een jaar vrijgezel, maar ik ben in dat jaar met andere dingen bezig geweest dan jongens (nja... 1 date gehad en 1 keer gezoend), maar nu mis ik het een beetje.. gelukkig Dinsdag naar een introductiekamp, dus dan leer ik weer nieuwe mensen kennen (waaronder dus ook jongens )
Oud 23-08-2009, 13:49
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister mee gegaan met leuke jongen, en geen seks gehad!! Knap he Het was wel moeilijk, maar vind m echt leuk en wilde dat ook eens uitproberen. Vandaag konden we ook niet van elkaar afblijven maar ik was sterk. Hij wilde niet dat ik ging en ws zie ik m vanavond weer, ahhh.
Oud 23-08-2009, 16:35
Verwijderd
héél goed ster! En het niet nu gaan verpesten door vanavond wel al met hem naar bed te gaan
Oud 23-08-2009, 18:36
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ja maar hoelang moet ik wachten dan, ik weet niet hoe dit werkt
ergens voelt het ook zo stom, ik wil hem hij wil mij, waarom geen seks?
Oud 23-08-2009, 19:20
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
M'n oma is begin deze week overleden, gelukkig op een vrij 'fijne' manier. Ze was oud en af, maar het is natuurlijk nooit leuk.
Hier hetzelfde, afgelopen dinsdag is ze rustig ingeslapen, ze was 93 maar ik ben er toch verdrietig om. Ze leek wel onsterfelijk..
Morgen begrafenis, ik ben nu bezig te bedenken wat ik ga zeggen in de kerk. Ik wil graag een woordje doen maar vind het lastig wat precies..

Skyblue, sterkte!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 23-08-2009, 20:01
Verwijderd
hmmm is ook erg lastig, wat te zeggen, maar achteraf voelt het toch fijn om gedaan te hebben.. Gecondoleerd in ieder geval..
Oud 23-08-2009, 20:06
Verwijderd
Citaat:
ja maar hoelang moet ik wachten dan, ik weet niet hoe dit werkt
ergens voelt het ook zo stom, ik wil hem hij wil mij, waarom geen seks?
naja omdat het dan puur om geilheid draait.. Niet erg, heb ik vaak genoeg gedaan ook, maar mijn interesse in jou als persoon zou wel gelijk daarna wegzijn. Je degradeert dan zegmaar van leuk meisje naar seksscharrel.
Oud 23-08-2009, 20:41
Silo
Silo is offline
Citaat:
Hier hetzelfde, afgelopen dinsdag is ze rustig ingeslapen, ze was 93 maar ik ben er toch verdrietig om. Ze leek wel onsterfelijk..
Morgen begrafenis, ik ben nu bezig te bedenken wat ik ga zeggen in de kerk. Ik wil graag een woordje doen maar vind het lastig wat precies..

Skyblue, sterkte!
Allebei sterkte

Mijn oma is ook 90 en ze is nu heel ziek ineens omdat ze een blaasonsteking heeft en een paar ribben heeft gebroken en er bloed bij haar longen zit.. is ook niet bepaald leuk
Oud 23-08-2009, 21:53
Verwijderd
Sterkte allemaal met overleden/zieke oma's

@Kunst: Nee, je bent niet egoïstisch. Zoiets is goed voor je ontwikkeling en ik vind dat een relatie je ontwikkeling in wat voor zin dan ook in de weg mag staan. Ik wil over een tijdje voor min. drie maanden weg, en hij steunt me dar ook helemaal in. 'Zolang jij daar blij van wordt, meot je gaan', aldus mijn vriendje

ot: Ja godver, wat ben ik ook een grote schijterd. Omdat ik te bang ben om de controle te verliezen, zijn we nu heel stom uit elkaar gegaan. En komend weekend zie we elkaar ook niet, en het weekend daarna waarschijnlijk alleen maar zaterdagavond. Ik moet echt leren om hem meer te vertrouwen en mezelf meer los te laten, want dit gaat niet werken zo. Vanmorgen ook al zoiets. Bah, ik hou hier niet van, maar weet bij god niet hoe ik er iets aan kan doen. Misschien zijn we daar telkens ook et weinig voor bij elkaar, te kort,. Ik weet het allemaal niet, maar ik baal hier van...
Oud 23-08-2009, 22:34
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Fantastisch weekend gehad. <3

En we hebben al bijna een jaar
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 24-08-2009, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Hier hetzelfde, afgelopen dinsdag is ze rustig ingeslapen, ze was 93 maar ik ben er toch verdrietig om. Ze leek wel onsterfelijk..
Morgen begrafenis, ik ben nu bezig te bedenken wat ik ga zeggen in de kerk. Ik wil graag een woordje doen maar vind het lastig wat precies..

Skyblue, sterkte!
Dank je, jij ook! En succes morgen, hoop dat je wat passends hebt gevonden! Ik hoef dinsdag iig niks te zeggen, want grote en ingewikkelde familie.

OT:
Ik snap er echt NIKS van! We bleven gister samen over tijdens de nogal dronken night out. Waren al iets meer aanhankelijk dan normaal, maar toen zoende hij me ineens. Tijdje gedaan, tot ik nuchter genoeg was om na te denken en het min of meer af te kappen. Wel met hem meegegaan, omdat hij me anders vanmorgen vroeg eerst moest ophalen en zijn huis veeeel dichter bij de stad is. Met dank aan de hoeveelheid drank is er verder niks gebeurd, maar anders had ik dat niet durven zeggen.

Vond het nog wel leuk toen ik vanmorgen wakker werd, maar dat verdween vrij snel. Onderwerp kwam vanzelf ter sprake gelukkig. Meneer zei dat hij dacht dat het "wel grappig" zou zijn. Fijn dat hij net sinds ??? ineens zo relaxed met dit soort dingen omgaat. En blijkbaar tegenwoordig met meisjes zoent zonder dat het iets boeit. Maar ik kan dat niet, en dat weet hij dondersgoed. Half aangegeven, maar for the sake of the day verder gezellig gedaan en dat was het gelukkig ook. Alleen toen ik onderweg naar huis was, begon ik boos te worden. Het kan niet zo zijn dat we voor mijn idee (en dat van vele anderen) al tijden om elkaar heen aan het draaien zijn, maar dat hij een beetje dronken ineens bedenkt maar eens mij te gaan scoren. Want dat doe je namelijk met je beste vrienden

Ik wilde 'm eigenlijk vanavond nog bellen om boos te worden, maar thank god voor beste vriendinnetje die ik net eerst in paniek belde en alles voor me op een rijtje kon zetten <3 Ga het er hoe dan ook volgend weekend over hebben als ik 'm weer zie. MANNEN
Oud 24-08-2009, 14:54
Verwijderd
Ik besef dat ik zowel lelijk van binnen als buiten ben. Maar wel fijn dat er meisje waren die voor een weddenschap of uit medelijden met me gingen.
Oud 24-08-2009, 15:01
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Afgelopen woensdag de ex weer gezien. Wat foute opmerkingen en gefriemel. Ook jammer, maar ik zie een stijgende lijn . Tis vandaag al weer elf maanden uit, te gek. Wel leuk dat ik nu, hoe vaker ik hem zie, meer over hem heen raak dan dat ik hem niet zie. Hij haalt me uit mijn droom over hoe het was door te zijn zoals hij eigenlijk gewoon is.

En verder idioot veel de stad in geweest en dat was erg gezellig. Alleen ik heb er zo'n tyfushekel aan als ik allemaal mensen tevreden moet houden terwijl ik zelf ook alleen maar idiote dansjes kan doen door mijn aangeschoten toestand . En die ene kerel moet echt oprotten, hoe aantrekkelijk denkt hij dat hij is door achter me aan te gaan hobbelen en me te smeken of hij bij me mag slapen Idioot.
Oud 24-08-2009, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Ik besef dat ik zowel lelijk van binnen als buiten ben. Maar wel fijn dat er meisje waren die voor een weddenschap of uit medelijden met me gingen.
hou toch op man
Oud 24-08-2009, 17:33
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik besef dat ik zowel lelijk van binnen als buiten ben. Maar wel fijn dat er meisje waren die voor een weddenschap of uit medelijden met me gingen.
Je overdrijft het én je geeft niet toe dat je daar zelf aan kunt werken. Twee grote fouten.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 24-08-2009, 17:39
wup
wup is offline
Dat was weer een leerzame lowlands. In het vervolg moet ik maar van mannen afblijven als ik drank op heb, en van mijn telefoon al helemaal
Wel een leuke avond gehad met nog leukere man, daar niet van.
Oud 24-08-2009, 17:46
Verwijderd
Hij is echt belachelijk lief <3
Oud 24-08-2009, 17:53
Verwijderd
Veel tijd samen doorgebracht en het nog steeds niet zat, integendeel! Hij is lief en sexy en grappig <3 Vind het erg fijn dat het zo leuk is, en, in zijn woorden (inclusief enigszins verbaasde blik, want hij is het over het algemeen na drie weken al weer at) zelfs nog steeds leuker wordt. Irritant alleen dat ik toch altijd heel vagelijk achter in mijn hoofd de ex in gedachten houd, kan die gozer niet weer es bezet raken, dan doe ik dat tenminste niet...
Oud 24-08-2009, 18:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik zal blij zijn als deze week eindelijk afgelopen is. Ik ben de vakantie helemaal zat. Ik wil weer dingen doen, afgeleid worden, nieuwe mensen ontmoeten, leuke dingen doen en vooral niet met mannen bezig zijn.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-08-2009, 20:14
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik mis 'm We hebben de afgelopen week niet echt tijd samen gehad en deze week zien we elkaar ook niet veel. Tis raar om na zoveel tijd samen ineens dat niet te hebben. Plus dat het aan de ene kant goed te doen is, wat verwarrend is, en aan de andere kant dus weer niet. Stom gedoe, ik wil 'm gewoon hier naast me! Dammit.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-08-2009, 21:04
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Vandaag 1,5 jaar samen en om het te vieren naar de thermen geweest. Het was echt super fijn
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 24-08-2009, 21:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vandaag 1,5 jaar samen en om het te vieren naar de thermen geweest. Het was echt super fijn

he waren vandaag ook al naar de sauna, lekker met dit weer zeg!

Hier alles goed en stabiel, soms een beetje kriebelig, maar das niet zo gek!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-08-2009, 10:04
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ KlingelDingel: je eerste post was al duidelijk genoeg.

OT: Morgen zie ik 'm weer
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 25-08-2009, 10:14
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Hier alles goed en stabiel, soms een beetje kriebelig, maar das niet zo gek!
Wanneer ga je ook alweer trouwen?
Oud 25-08-2009, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Wanneer ga je ook alweer trouwen?
Is ze niet al getrouwd?
Oud 25-08-2009, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Vandaag 1,5 jaar samen en om het te vieren naar de thermen geweest. Het was echt super fijn
Citaat:
he waren vandaag ook al naar de sauna, lekker met dit weer zeg!

Hier alles goed en stabiel, soms een beetje kriebelig, maar das niet zo gek!
Ik was gisteren ook al naar de sauna, ben helemaal bruin geworden
Oud 25-08-2009, 12:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
24 september, nog 30 dagen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-08-2009, 16:22
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Afgelopen vrijdag een punt gezet achter een relatie van bijna 2 jaar. Het ging gewoon niet meer. Dus op relationeel gebied voel ik me vrij klote.
Ben nu vooral op zoek naar afleiding, hopelijk gaat dat lukken als ik weer naar school ga volgende week. Nieuwe klas, nieuwe mensen.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 25-08-2009, 17:52
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
naja omdat het dan puur om geilheid draait.. Niet erg, heb ik vaak genoeg gedaan ook, maar mijn interesse in jou als persoon zou wel gelijk daarna wegzijn. Je degradeert dan zegmaar van leuk meisje naar seksscharrel.
hm per ongeluk toch seks gehad, maar hoop niet dat ik gedegradeerd ben.. hij smst wel veel en vroeg net of ik morgen langs wil komen, maarja weet nog niet helemaal hoe ik het moet zien. vind m wel écht leuk geloof ik.. morgen kan ik helaas niet, maar wil m zien!! haha dit gevoel heb ik echt al lang niet meer gehad. ben onzeker en super vrolijk tegelijk.
en ik zie bijna mn beste vriendin weer, jeeej!!
Oud 25-08-2009, 19:24
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Oma is gister begraven. Ik ben er erg verdrietig om dat ze er niet meer is maar ze heeft de rust verdiend. Morgen gaat mn vriendje voor 3 dagen het zieknhuis in voor een operatie aan zn knie. daarna zal maanden van revalideren volgen en hij heeft zn stage en werk accuut moeten stoppen, naar voor hem dus en ik voel met hem mee. Rare weken zijn dit.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 25-08-2009, 22:50
Verwijderd
Ik voel me fantastisch en sta open voor alles. Alleen een beetje jammer dat sommige mensen het me niet in dank afnemen dat ik weg ga. Maar ach.
Oud 26-08-2009, 00:34
Verwijderd
Crematie was echt verschrikkelijk, maar dat komt vooral door al het drama aan die kant van de familie. Wij hebben de meesten al jaren niet gezien en helemaal niks met ze. Dat is bij iedereen onderling ongeveer zo, dus het was allemaal heel ongemakkelijk. En toen m'n vader vervolgens ook nog eens zat te grappen over iets van zijn gezondheid wat ik nog niet eens wist (maar wat wel erg is als het waar is) had ik het helemaal gehad. Wat een kutdag
Oud 26-08-2009, 09:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik was gisteren bij vrienden en toen zei een vriendin dat ze hem en stomme chickie had zien lopen ergens vlakbij haar huis. En toen zei een andere vriend die veel met hem omgaat dat het waarschijnlijk niks werd tussen hen, dat had ie dan weer van hem. Nou ja, aan de ene kant beter van, maar aan de andere kant maakt het voor mijn situatie nog niet echt wat uit. Verder geen nieuwe ontwikkelingen. Mijn tante is gisteravond/nacht overleden. Ik ga zo richting mijn ouders en de hele boel daar, maar ik vind het zo erg voor mijn neefjes en ook voor haar man natuurlijk. Ik moet er niet aan denken om mijn moeder te verliezen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 26-08-2009, 09:36
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ahh gecondoleerd @ tink

Nog steeds geeeen idee hoe hij het allemaal ziet, maar ik zie m zondag ws!!
Oud 26-08-2009, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Oma is gister begraven. Ik ben er erg verdrietig om dat ze er niet meer is maar ze heeft de rust verdiend. Morgen gaat mn vriendje voor 3 dagen het zieknhuis in voor een operatie aan zn knie. daarna zal maanden van revalideren volgen en hij heeft zn stage en werk accuut moeten stoppen, naar voor hem dus en ik voel met hem mee. Rare weken zijn dit.
ik hoop dat je veel steun van je vriendinnen/familie krijgt..
wat kut allemaal, pff!

ot: exvriendje smste dat hij het allemaal erg vervelnd vond dat we elkaar nooit meer zagen en of we binnenkort iets konden drinken, zodat het minder raar werd als we elkaar zouden tegnkomen .

geen idee wat ik daar mee moet.
Oud 26-08-2009, 12:21
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Oma is gister begraven. Ik ben er erg verdrietig om dat ze er niet meer is maar ze heeft de rust verdiend. Morgen gaat mn vriendje voor 3 dagen het zieknhuis in voor een operatie aan zn knie. daarna zal maanden van revalideren volgen en hij heeft zn stage en werk accuut moeten stoppen, naar voor hem dus en ik voel met hem mee. Rare weken zijn dit.
Sterkte! En wat voor een operatie moet hij ondergaan aan zijn knie? Heb zelf ook jaren geleden een knieoperatie gehad en moest ook maanden revalideren, echt heel naar is dat.

ot: Hij wil dat ik vrijwel 24/7 bij hem op zijn kamer zit. Op zich wel een fijn gevoel maar van de andere kant word ik gék op 10m2. Ik vind dat hij maar gewoon een eigen plek moet vinden.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 26-08-2009, 14:29
Verwijderd
Citaat:
hm per ongeluk toch seks gehad,
per ongeluk???

jij viel uit een boom, en in de val, vlogen je kleren van je lijf, en toen die vent in kwestie eraan die viel van zijn fiets, waarbij om de een of andere raadselachtige reden, ook zijn kleren wegwaaiden, bovenop, en in jou?

hoe kun je in vredesnaam per ongeluk seks hebben?
Oud 26-08-2009, 15:14
Verwijderd
ik snap het wel.. Is mij afgelopen twee weken in spanje ook weleens overkomen....
Oud 26-08-2009, 15:43
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
per ongeluk???

jij viel uit een boom, en in de val, vlogen je kleren van je lijf, en toen die vent in kwestie eraan die viel van zijn fiets, waarbij om de een of andere raadselachtige reden, ook zijn kleren wegwaaiden, bovenop, en in jou?

hoe kun je in vredesnaam per ongeluk seks hebben?
ja zo dus!!

ik bedoelde natuurlijk dat het niet helemaal de bedoeling was maar het toch gebeurde
Oud 26-08-2009, 16:25
geheimpje
geheimpje is offline
wachten duurt zo lang, lang leve de telefoon
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.