Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2013, 21:44
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties

Normaal gesproken als hij zo zou twijfelen zou ik op een gegeven moment inderdaad zeggen, dan niet. Ik wil ook alleen bij iemand zijn die ook heel graag bij mij wil zijn. Maar dit is wel anders, hij twijfelt vooral aan ons omdat het niet goed met hem gaat. Ik kan toch niet bij hem weg gaan als het niet goed met hem gaat? Hij zei gister ook dat hij me nu echt heel erg nodig heeft. Ik wil er gewoon voor hem zijn. Zeker omdat ik weet hoe sterk onze liefde is, en dat ik me nog nooit zo gevoeld heb als bij hem en ik wil alleen hem. Ik ben na 3 jaar nog zo verliefd.
Nouja het is allemaal heel erg lastig. Ik denk inderdaad ook aan mezelf, maar op dit moment vind ik hem en dat ik hem goed steun belangrijker.
Ik snap heel goed dat je voor een relatie vecht als je zoveel van iemand houdt. Alleen laat je niet helemaal gek maken.
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2013, 13:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf wat maak ik het toch moeilijk, ik voel me zo schuldig dat ik hem met mezelf opzadel. Aan de ene kant lijkt hij het dan gezeur te vinden of het zat te zijn, soms, maar aan de andere kant is hij dan toch echt hard bezig om het beter te maken voor ons allebei en me te helpen. Waardoor ik toch steeds weer durf aan te geven wat ik moeilijk vind en hoe hij me daarin zou kunnen steunen. Ik hoop maar dat ik hem genoeg geef in deze relatie.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2013, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Pf wat maak ik het toch moeilijk, ik voel me zo schuldig dat ik hem met mezelf opzadel. Aan de ene kant lijkt hij het dan gezeur te vinden of het zat te zijn, soms, maar aan de andere kant is hij dan toch echt hard bezig om het beter te maken voor ons allebei en me te helpen. Waardoor ik toch steeds weer durf aan te geven wat ik moeilijk vind en hoe hij me daarin zou kunnen steunen. Ik hoop maar dat ik hem genoeg geef in deze relatie.
Wat maakt dat je het dan zo moeilijk maakt voor hem voor jouw idee?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2013, 14:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn gigantische verlatingsangst, de tijdsdruk die ik voel elke keer als ik hem zie en we alles in een weekend moeten proppen, de uitzichtloosheid die ik in mijn leven voel, en alle andere shit die mijn psyche met me doet, heeft allemaal werking op hem.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2013, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Mijn gigantische verlatingsangst, de tijdsdruk die ik voel elke keer als ik hem zie en we alles in een weekend moeten proppen, de uitzichtloosheid die ik in mijn leven voel, en alle andere shit die mijn psyche met me doet, heeft allemaal werking op hem.
Ah zo.. dat soort gevoelens en uitingen heb je denk ik in periodes meer en andere periodes minder, toch? Ik neem aan dat hij ook wel ups en downs heeft en ik denk dat jij er dan ook voor hem bent. Als je gewoon eerlijk bent en probeert de dingen te relativeren en op je reacties en gevoelens te reflecteren en hij kan je daarbij helpen is dat goed, toch? Hoe reageert hij erop, wordt hij er onzeker van? Begrijpt hij je wel? knuffeltje!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2013, 17:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het grotere deel van de tijd gaat het zo, met af en toe een extreme up waarin ik heel euforisch en actief ben en mijn en zijn leven wil beteren en dan hoeft er naar iets mis te gaan en dan val ik terug. Gaat wel al beter maar niet goed echt. Lijkt me heel vermoeiend voor hem. Hij snapt het ook maar half denk ik, al doet hij wel echt zijn best.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 20:23
Verwijderd
Ik weet niet wat ik met hem aanmoet soms.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 20:53
Verwijderd
Ik balde laatst een bitch en die -bleef- daarna maar praten over haar werk, collega's, emoties en al die andere dingen die een zichzelf respecterend mens een ander niet aandoet na een dergelijke fysieke inspanning. Was ze vervolgens nog beledigd ook toen ik besloot niet te blijven logeren en kreeg ik daarna vrouwenretoriek ("als het je niet bevalt hoef je ook niet meer terug te komen", alsof het een dreigement was) via whatsapp.

Ondertussen ben ik wonder boven wonder alweer een beetje hersteld, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 09:17
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Haha, alsof je van plan was terug te komen na al dat gezever...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 10:46
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Vorig jaar December ontmoette ik een leuke kerel in een hostel waar ik toen verbleef. Hij was daar alleen voor die avond en ging daarna naar London. Hij vroeg of ik zijn laatste weekend in Engeland bij hem wilde zijn, voor hij terug zou naar Australie waar hij vandaan komt. We hebben toen samen een super weekend gehad (met winder wonderland in Hyde Park enzo), maar daarna werd het een beetje uitzichloos, want andere kant van de wereld.. Nu bijna een jaar later willen we elkaar nog steeds graag beter leren kennen en heeft hij gevraagd of ik kerst bij hem wil komen vieren. Ik heb besloten dat te gaan doen, dus 6 December vlieg ik naar Australie voor 4 weken.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 13:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gefeliciteerd voor de verloofde mensen!

En tof Miekmuis, je ziet nog eens wat van de wereld door de mannen die je leert kennen . Woon je nog in Londen eigenlijk of ben je weer terug in Nederland?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 13:46
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Gefeliciteerd voor de verloofde mensen!

En tof Miekmuis, je ziet nog eens wat van de wereld door de mannen die je leert kennen . Woon je nog in Londen eigenlijk of ben je weer terug in Nederland?
Haha of ik leer mannen kennen door wat van de wereld te zien ;-) Ik heb nooit in London gewoond, maar woon wel nog steeds in Noord Engeland. Nederland is leuk om te bezoeken, maar ik zie mezelf daar niet meer gaan wonen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 26-10-2013, 09:14
Verwijderd


Het is vooral fijn om er achter te komen dat je niet helemaal ongevoelig voor leuke mensen bent geworden
Met citaat reageren
Oud 02-11-2013, 14:56
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Het klinkt raar, maar ik heb de jongeman van mijn dromen gevonden. Op Facebook.
Mijn beste vriendin had hem snel ontmoet en voelde dat die persoon iemand voor mij was.
We zochten hem op en ik werd, zo waar dat ik dit typ, stapelverliefd.
Hij is volledig mijn type, heeft ook die vreemde soort humor die ik ook heb.

Nu hem nog in het echt zien te vinden
Ik weet zeker dat hij ook meteen stapelverliefd op mij zal worden.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 23:05
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Het is nu zo'n week uit. Voelt opzich goed. Ik was de relatie, en mijn toenmalige vriendin, eigenlijk gewoon zat. Ik voelde me laatst erg eenzaam, omdat ik eerst altijd haar had om mee te chatten, dus daar was een gat gevallen. Ik zit nu weer wat meer op de sociale media en dat gat is zo goed als opgevuld.
Ik mis mijn vriemdin eigenlijk niet eens. Ik zag haar toch nooit, dus is er weinig verschil... :/
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 19:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
overigens ga ik stiekem ook trouwen en al best wel snel

Maar dat moet iedereen die mij op Facebook heeft wel even stil houden want pas alleen onze ouders weten het. We gaan de komende weken iedereen het vertellen zo leuk
Wat leuk, gefeliciteerd zeg! Ik ben inmiddels ruim anderhalf jaar getrouwd en ik kan het je aanraden hoor Wij zijn nu de volgende stap aan het zetten van het koophuis...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 22:50
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Wat leuk, gefeliciteerd zeg! Ik ben inmiddels ruim anderhalf jaar getrouwd en ik kan het je aanraden hoor Wij zijn nu de volgende stap aan het zetten van het koophuis...
Dankjewel!
Daar hebben we gisteren ook de Voorlopige koopakte voor getekend het gaat allemaal wel hard nu ineens zeg!
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 08-11-2013, 08:45
Verwijderd
Ik ga samenwonen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2013, 09:55
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
spannend gefeliciteerd!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2013, 23:49
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Het is sinds vrijdag officieel uit, na iets meer dan een jaar. Goed over gepraat en beiden tot de conclusie gekomen dat het zo beter is..

Ik was (ben) echt stapelgek op die jongen en andersom ook, dat maakt het zo enorm moeilijk..

Dat is niet het enige, er is een persoon die ontzettend zat/zit te stoken tussen ons, zijn beste vriendin. Hij zegt er niks van tegen haar, maar zegt wel dat hij het niet eens is met haar. Zo ook vanavond, het liep erg uit de hand.. en dat is een mes in mijn hart.

Misschien als ik het opschrijf (typ ) verlicht het een beetje.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2013, 07:25
Verwijderd
Hij heeft tijdelijk geen internet, en om onduidelijke redenen komen zijn sms'jes niet aan. En ik zie en spreek hem zo graag.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2013, 20:59
Verwijderd
Hij heeft pas over een week of twee weer internet en het is zo leeg. Leuke dingen zijn leuker als i ze achteraf met hem kan bespreken.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2013, 21:00
Verwijderd
Dus wat fijn, wat fijn dat ik dit topic kan vervuilen met min gezeur.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2013, 21:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat mag hoor Tina <3
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 12:52
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Hoe gaat het met iedereen op liefdesgebied?
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 13:33
Verwijderd
Goed! Na de nodige drama gehad te hebben in de afgelopen maanden, lijken we nu weer aardig op te krabbelen. We stonden op het punt uit elkaar te gaan, maar het is fijn om te merken dat we elkaar echt nog niet kwijt willen. We willen er samen uitkomen en dat is te merken. We werken hard aan onszelf en alleen al dat geeft me vertrouwen, los van wat er nu uit gaat komen. In onze omgeving zijn er veel mensen die kinderen krijgen en daar komen ook allemaal andere gespreksonderwerpen door vrij en dat is wel leuk om te merken.

Hoe is het bij jou, ben je inmiddels getrouwd?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 13:36
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Gelukkig dat jullie nog bij elkaar zijn, hopelijk komen jullie er samen uit!

Wij gaan over 5 weken trouwen, morgen krijgen we de sleutel van het koophuis
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 13:39
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Niet zo goed.. 31 december besloten uit elkaar te gaan. Na 1.5 jaar een relatie voelt het toch wel leeg zo.
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig dat jullie nog bij elkaar zijn, hopelijk komen jullie er samen uit!

Wij gaan over 5 weken trouwen, morgen krijgen we de sleutel van het koophuis
Ik heb er vertrouwen in

Vijf weken! Spannend! Alles al geregeld? En een koophuis, was gaaf. Moeten jullie veel klussen?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 14:11
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ik heb er vertrouwen in

Vijf weken! Spannend! Alles al geregeld? En een koophuis, was gaaf. Moeten jullie veel klussen?
Jaaaa alles is geregeld, we houden het klein dus hoefden alleen een etentje met familie en kleding enzo te regelen. Heb er zin in!
Klussen gaan we zeker flink doen, denk dat we wel 3 maanden nodig hebben om het huis naar onze zin te maken.
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 15:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leuk, Atelier Madame

Wij waren vrijdag 6,5 jaar samen. Het gaat goed ik vind alleen dat we soms te weinig dingen samen doen en teveel samen ons eigen leven leiden maar het is niet zo makkelijk als gezegd om bewust regelmatig dingen samen te gaan doen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 10:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wij gaan over 6 dagen samen een klein weekje naar Wenen!! <3
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 21:29
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Hier gaat het goed, komende maand zijn we alweer zeven jaar samen. De tijd vliegt. We moesten een tijdje terug hals over kop onze woning verlaten en we hebben zeven weken lang bij verschillende mensen gelogeerd. En pats boem kregen we een woning toegewezen met nog geen twee jaar inschrijvingstijd. Nu wonen we in een mooi huis op een in onze ogen perfecte locatie. Samen in de stress zitten bleek een heel gezellig iets. Slopend ook. Samen weer een obstakel overwonnenen er beter uit gekomen, dit is onze mooiste woning ooit. En mijn vriend is de beste man ooit. Het is zo ontzettend fijn om weer gewoon samen te zijn in plaats van logees te zijn. Lekker kleffen wanneer we maar willen en gekke liedjes zingen voor en over elkaar, samen in slaap vallen op de bank <3
Met citaat reageren
Oud 19-01-2014, 18:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Stressvolle dingen kunnen ook enorm goed voor je relatie zijn. Zo werd er afgelopen mei ingebroken in ons huis waarbij heel veel gestolen had wat een grote impact op ons dagelijks leven had. Dat hebben we ook samen overwonnen. Ik durfde de eerste nacht niet alleen thuis te slapen maar samen wel en dan is het gewoon zo fijn dat je er niet alleen door hoeft maar elkaar hebt. Mijn schoonouders hebben toen ook veel gedaan, dat was ook ontzettend fijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2014, 20:27
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 21:29
Verwijderd
happy

jammer alleen dat ik nu alleen zit omdat ze ziek is
Met citaat reageren
Oud 08-02-2014, 08:36
Verwijderd
Ik kan er nooit gewoon fysiek ZIJN als er iets is, en dat is moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2014, 12:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil zo graag met hem samenwonen en dat is de komende anderhalf jaar gewoon absoluut nog niet im frage, en echt niet haalbaar, en dat frustreert gigantisch. Ik wil bij hem zijn en dingen samen doen en grote beslissingen nemen samen en trouwen en kindjes krijgen en dan zit ik goddomme vast ik kan niet nu opeens nog van studielocatie wisselen. Maar de relatie gaat super, dat wel.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2014, 14:21
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik doe nu ook een poging muzikaal te zijn. Ik was de enige in heel de vriendengroep die geen instrument speelde. Mijn vriend lijkt wel extra verliefd sinds ik ben begonnen, voor hem voelt het alsof hij nu nog meer met mij kan delen. Hij kijkt ook zo lief en vertederend als ik mijn toonladders zit te oefenen of als ik vertel waar ik tegenaan loop <3
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 15:24
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Al heel lang niet meer gepost, laatste post zal ergens een 4 jaar geleden zijn, en die was niet echt happy en positief, ondertussen wel veel meegemaakt en gebeurd.

Eerst aan het daten geslagen, dan een relatie gehad om maar een relatie te hebben, en dan uiteindelijk een klik gehad.

Ondertussen anderhalf jaar samen, al een half jaar samenwonend, en sedert eind januari verloofd :-)

*gelukkig*
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Met citaat reageren
Oud 18-02-2014, 18:31
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Morgen
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 09:53
Verwijderd
^Wat is er vandaag?

@St*r: Hoe is het nu?

ot: Hij is zo schattig op dit moment. Hij werd helemaal blij van de Legofilm en is er supertrots op dat hij een opleiding mag gaan doen in Londen en kletst tegen onze ratten en kan mijn stommigheid steeds beter handelen en dat is zo fijn. Van 't weekend waren we bij ons neefje van ene half jaar. Vriend is elke keer helemaal sprakeloos en helemaal weggeblazen door hem, zo mooi om te zien.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 10:49
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Toen ben ik getrouwd!
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 11:23
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Gefeliciteerd! Mooie dag gehad?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 11:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hier ook gefeliciteerd!

Heb een foto voorbij zien komen en die was echt gaaf
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 12:06
Verwijderd
Gefeliciteerd! Ik hoop dat jeeen fijne dag had Krijgen we nog foto's te zien?a
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 12:23
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 12:40
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Jaaaa we hebben echt een super leuke dag gehad! Het weer was prachtig, eigenlijk de hele dag droog, met de fotograaf buiten voldoende licht en dramatische luchten dus dat geeft een prachtig effect.
Ceremonie zelf stelde eigenlijk nog het minste voor. We hebben geen feest gegeven maar zijn met een klein gezelschap uit eten geweest en thuis hebben we geborreld en bruidstaart gegeten. Ja was perfect .

Foto's twijfel ik nog over
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 13:27
Mike1998
Mike1998 is offline
Gefeliciteerd!

Om ook maar te reageren met mijn verhaal: zonder echte verwachtingen mij eens ingeschreven voor een datingsite, om het maar eens uit te proberen, en voor ik het wist had ik een afspraakje met een superleuke meid! Er was een echte klik en we daten inmiddels drie weken. Pril, ik weet het, maar ik schrijf dit met een immense glimlach op mijn gezicht

Laatst gewijzigd op 05-03-2014 om 15:43. Reden: reclame verwijderd
Met citaat reageren
Oud 07-03-2014, 08:12
Verwijderd


Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.