Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2013, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Hé sigmund we hebben een gemeenschappelijke vriend op facebook
Ja dat zag ik ook
Advertentie
Oud 05-12-2013, 17:08
Verwijderd
Mooie vent is dat wel.
Oud 05-12-2013, 17:15
Verwijderd
Ik ruik naar natte hond en mijn schoenen maken vieze scheetgeluidjes als ik loop
Oud 05-12-2013, 17:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb experimenteel bananencake gebakken, maar volgens mij is hij een beetje mislukt Vast te weinig bakpoeder gebruikt, meh. Nouja, we gaan het straks wel proeven.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-12-2013, 18:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ok, toch niet muslukt Wel klef, want veel banaan en weinig bakpoeder, maar lekker <3 Ik ben blij dat ik er kokos en rozijnen door heb gedaan. Nom!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-12-2013, 18:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ruik naar natte hond en mijn schoenen maken vieze scheetgeluidjes als ik loop
*Absinthe in Snuggy stopt, drank geeft en taai taai voert*
__________________
you're not my demographic
Oud 05-12-2013, 19:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou vanavond sinterklaas gaan vieren bij mijn zus, omdat het de laatste keer is dat mijn nichtje nog in de sint geloofd, maar toen kwam ik op 't station en reden er geen treinen.
En toen stond ik 5 minuten bij de bushalte, onder een gigantisch afdak, en ben ik alsnog verregend/verhageld.

Kutleeefuuuh.

Gelukkig heb ik nog chocola aan een stokkie om chocolademelk mee te maken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 19:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, ik geloof dat ik het espressoapparaat van mijn dromen heb gevonden:



Goeikoop en mintgroen/blauw.
En hij heet 'Tifunny'. Wat ik echt fucking slecht/grappig vind.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 20:06
Verwijderd
Dat espresso apparaat <3

Ik heb superlekkere dikke advocaat en zit onder een dekentje op de bank met twee krioelende ratten.
Oud 05-12-2013, 20:15
Verwijderd
dit topic loopt wel als een trein he
Oud 05-12-2013, 20:16
Verwijderd
als een trein van de NS in december wel te verstaan HAHAHAHAHA
Oud 05-12-2013, 20:24
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Omg, ik geloof dat ik het espressoapparaat van mijn dromen heb gevonden:

[afbeelding]


Goeikoop en mintgroen/blauw.
En hij heet 'Tifunny'. Wat ik echt fucking slecht/grappig vind.
doe mij er ook maar een plz.
Oud 05-12-2013, 20:28
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
er is ook een iets andere, die is nog cheaper: http://www.bol.com/nl/p/bestron-espr...0000011912290/ wel jammer van dat groene gedeelte bovenop
Oud 05-12-2013, 20:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
iemand net die Metropolis-aflevering gezien over 'fitness'? Die kerel uit Peru (of Chili oid) die elke dag eerst naar zn 1ste baantje (kerkhof vegen) ging, al hardlopend. Daarna al hardlopend naar zijn tweede baantje, deeg maken en brood bakken. Dat brood daarna op de fiets bezorgen. Daarna nog een dienst draaide als vuilnisman, al rennend achter de wagen aan. Om vervolgens nog wat bij te beunen als houthakker; en tussen het hakken door 'voor de lol' nog even wat trapoefeningen deed. Wat een baas En ik moest (positief) lachen om de twerk-dames uit Zuid-Afrika die veel vette snacks aten voor hun werk en dan zinnen zeggen zoals "You really have to master the way your ass-muscles move"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-12-2013, 20:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
en tussendoor een of andere Nederlandse oude fitness-homo met clichebeelden van een gayfeest in de Paradiso, waarin iedereen zo goed als naakt rondliep met al dan niet leren accessoires.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-12-2013, 20:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
doe mij er ook maar een plz.
Citaat:
er is ook een iets andere, die is nog cheaper: http://www.bol.com/nl/p/bestron-espr...0000011912290/ wel jammer van dat groene gedeelte bovenop
Ja, die wordt 'overal' verkocht, maar die geeft veel minder druk (4 bar vs 14 bar, volgens mij), dus is minder goed voor espresso.
Die bovenste heb ik maar bij 1 vage webshop kunnen vinden, maar ik wil 'm. Zeker nu m'n oude espresso-apparaat is ontploft.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 20:56
Verwijderd
Ik heb tickets geboekt voor de carnavalsvakantie.
Oud 05-12-2013, 20:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@Carn: Niet gezien, maar ik vind Metropolis wel altijd een fascinerend en vermakelijk programma.
En het valt dan ineens extra op hoe suf en cliche de Nederlanders zijn.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 20:59
Verwijderd
Ik vind Nederlanders leuk.
Oud 05-12-2013, 21:02
Verwijderd
Wij jou ook hoor!
Oud 05-12-2013, 21:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb er niet zo veel mee. Zeker toen ik net op vakantie was geweest viel het me extra op wat een irritante schreeuwers veel Nederlanders zijn. Met hun boeren plofkoppen en shirts van het Racing Team of Denim 'random getal'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 21:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
En het valt dan ineens extra op hoe suf en cliche de Nederlanders zijn.
Mjah, vond het een beetje suf/jammer. Strekking over Nederlanders was een beetje van "ja wij fitnessen/sporten voornamelijk om gezien te worden" en "zonder juiste apparatuur beginnen we er niet aan hoor", behoorlijke onzin natuurlijk. Maar goed, dat programma zet altijd extremen af tegen elkaar, wat wel vermakelijk is maar niet echt reëel.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-12-2013, 21:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb er niet zo veel mee. Zeker toen ik net op vakantie was geweest viel het me extra op wat een irritante schreeuwers veel Nederlanders zijn. Met hun boeren plofkoppen en shirts van het Racing Team of Denim 'random getal'.
Britten op vakantie zijn erger .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-12-2013, 21:05
Verwijderd
Britten op vakantie zijn idd de ergste..
Oud 05-12-2013, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er niet zo veel mee. Zeker toen ik net op vakantie was geweest viel het me extra op wat een irritante schreeuwers veel Nederlanders zijn. Met hun boeren plofkoppen en shirts van het Racing Team of Denim 'random getal'.
Ja, ach. In de CAR schieten ze elkaar dan weer dood omdat ze al dan niet gedoopt zijn. Ieder land heeft zo zijn... gebreken.
Oud 05-12-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
@Carn: Niet gezien, maar ik vind Metropolis wel altijd een fascinerend en vermakelijk programma.
En het valt dan ineens extra op hoe suf en cliche de Nederlanders zijn.
Ik vraag me dan altijd af of de mensen uit een spannendere cultuur (ten opzichte van die van ons) dat ook van hun eigen cultuur denken. Ik denk van wel.

Ik krijg een looptasje en het boek Bodies of Subversion met kerst van mijn schoonouders Ik wil eigenlijk HEEL GRAAG het boek van The Nu Project, maar dat valt helaas niet binnen hun budget. Maarrrrr ik heb wel weer iets om plaatjes te kijken enzo
Oud 05-12-2013, 21:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Britten op vakantie zijn erger .
Ik was juist in GB op vakantie en vond iedereen daar superchill.
Maar ja, Britten kunnen bij mij sowieso weinig fout doen.

Citaat:
Ja, ach. In de CAR schieten ze elkaar dan weer dood omdat ze al dan niet gedoopt zijn. Ieder land heeft zo zijn... gebreken.
Ja, daar heb je wel een punt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 21:14
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ja, die wordt 'overal' verkocht, maar die geeft veel minder druk (4 bar vs 14 bar, volgens mij), dus is minder goed voor espresso.
Die bovenste heb ik maar bij 1 vage webshop kunnen vinden, maar ik wil 'm. Zeker nu m'n oude espresso-apparaat is ontploft.
Ik had ook al gezocht en idd, alleen bij die ene site. Maar ik mag 'm niet van Klovormon, want hij vindt het "cheap shit"
En we hebben niet eens een koffiezetapparaat atm :mok:
Oud 05-12-2013, 21:15
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik was juist in GB op vakantie en vond iedereen daar superchill.
Maar ja, Britten kunnen bij mij sowieso weinig fout doen.



Ja, daar heb je wel een punt.
Dit weet je vast al, maar Jack Whitehall (van Fresh Meat) heeft ook z'n eigen serie, Bad Education. Best grappig. Is ook met die chick van Him & Her.
Oud 05-12-2013, 21:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mjah, vond het een beetje suf/jammer. Strekking over Nederlanders was een beetje van "ja wij fitnessen/sporten voornamelijk om gezien te worden" en "zonder juiste apparatuur beginnen we er niet aan hoor", behoorlijke onzin natuurlijk. Maar goed, dat programma zet altijd extremen af tegen elkaar, wat wel vermakelijk is maar niet echt reëel.
Ik kan me ook andere afleveringen herinneren waarin Nederlanders echt extreem suf werden neergezet. In die over 'haar' ging het over een kerel (type extreme nicht) die zijn hele lichaam scheerde/waxte, want dat vond hij zo sexy. Terwijl het verder ging over mannen in India die haargroeimiddel gebruikte en shampoo voor hun borsthaar ed, omdat dat daar hét symbool van mannelijkheid is, en over Joodse vrouwen die pruiken over hun eigen haar moeten dragen, omdat niemand hun eigen haar mag zien.

En in de aflevering over gokken was de Nederlander een kerel die regelmatig een kraslot kocht. Oei, spannend!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 21:17
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
ik ben een beetje verliefd op Vod trouwens <3
Oud 05-12-2013, 21:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit weet je vast al, maar Jack Whitehall (van Fresh Meat) heeft ook z'n eigen serie, Bad Education. Best grappig. Is ook met die chick van Him & Her.
Ja, ik weet dat hij Bad Education doet, heb er ook al duizent plaatjes van zien langskomen, maar ik heb 't nog nooit echt gekeken.
Ik ben sowieso een beetje britcom moe de laatste tijd. Er is iig niet echt iets waar ik heel erg excited over ben.
Uit Amerika komen nu veel spannendere dingen, imo, maar dat is mss omdat ik de mensen in die programma's niet al 1 miljoenmiljard keer heb zien langskomen in duizent verschillende panelshows.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 21:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik ben een beetje verliefd op Vod trouwens <3
Juh.
Al ben ik meer op Howard, want eh, nou ja, NERD!
En hij is de enige die geen leugenachtige, achterbakse hoop stront is.
(Oregon, BARF!)
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 21:20
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja, het is een noodzakelijk kwaad helaas.
En die rust is wel fijn, maar niet ten koste van scherpheid in een relaas.
Een relaas? Kun je nog wel werken eigenlijk?
Oud 05-12-2013, 21:20
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Hehe ik kan me er iets bij voorstellen. Iedereen zit wel een beetje in alles ja.
Oud 05-12-2013, 21:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik was juist in GB op vakantie en vond iedereen daar superchill.
Britten op vakantie in het buitenland dan.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-12-2013, 21:23
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Juh.
Al ben ik meer op Howard, want eh, nou ja, NERD!
En hij is de enige die geen leugenachtige, achterbakse hoop stront is.
(Oregon, BARF!)
Ja Oregon is vooral :'), maar wel op een grappige manier. De meest onuitstaanbare vind ik Kingsley, omdat hij zo'n ruggegraatloze dork is. Howard is wel de koning met zijn schapentrui, maar verder is hij niet zo interessant. Met Vod wil ik graag avonden doorzakken en haar knuffelen omdat ze stiekem zo lief is
Oud 05-12-2013, 21:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik kan me ook andere afleveringen herinneren waarin Nederlanders echt extreem suf werden neergezet. In die over 'haar' ging het over een kerel (type extreme nicht) die zijn hele lichaam scheerde/waxte, want dat vond hij zo sexy. Terwijl het verder ging over mannen in India die haargroeimiddel gebruikte en shampoo voor hun borsthaar ed, omdat dat daar hét symbool van mannelijkheid is, en over Joodse vrouwen die pruiken over hun eigen haar moeten dragen, omdat niemand hun eigen haar mag zien.

En in de aflevering over gokken was de Nederlander een kerel die regelmatig een kraslot kocht. Oei, spannend!
Ja, dat bedoel ik. Gewoon echt cliche-Nederlanders laten zien en dat afspiegelen aan extremen in het buitenland.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-12-2013, 21:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja Oregon is vooral :'), maar wel op een grappige manier. De meest onuitstaanbare vind ik Kingsley, omdat hij zo'n ruggegraatloze dork is. Howard is wel de koning met zijn schapentrui, maar verder is hij niet zo interessant. Met Vod wil ik graag avonden doorzakken en haar knuffelen omdat ze stiekem zo lief is
Ik kan me erg goed vinden in Vod. Behalve dan het constante drugsgebruik en dat ik er niet zo heet uit zie.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 21:25
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Omg, ik geloof dat ik het espressoapparaat van mijn dromen heb gevonden:

[afbeelding]


Goeikoop en mintgroen/blauw.
En hij heet 'Tifunny'. Wat ik echt fucking slecht/grappig vind.
Ik heb een mintgroene 16mm projector. LOVE OF MY LIFE. Ook een roze, trouwens.
Oud 05-12-2013, 21:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb een mintgroene 16mm projector. LOVE OF MY LIFE. Ook een roze, trouwens.
Aww, cuuute.

Ik denk dat ik dat ding maar moet bestellen. mss is het crap, maar I'll make it work, goddamnit!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 21:32
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Aww, cuuute.

Ik denk dat ik dat ding maar moet bestellen. mss is het crap, maar I'll make it work, goddamnit!
Ik weet ook niet waarom ik hier op aanhaakte, waarschijnlijk vanwege het mintgroen. Maar als ik naar mijn mintgroene schatje kijk word ik wel een beetje hitsig.
Oud 05-12-2013, 21:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, ga je er een beetje van soppen?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 21:34
Hazel
Hazel is offline
Ik vind soppen zo'n vies woord.
Oud 05-12-2013, 21:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Niet zo vies als 'vochtig'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 21:37
Hazel
Hazel is offline
Ik vind soppen viezer dan vochtig.
Oud 05-12-2013, 22:00
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mandela overleden..
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-12-2013, 22:03
Verwijderd
Vervelend!
Oud 05-12-2013, 22:11
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja ik dacht, laat ik eens een gespreksonderwerp droppen, maar eigenlijk heb ik er zelf weinig over te zeggen
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-12-2013, 22:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het zat er wel al aan te komen natuurlijk, maar het is wel sneu/zonde/whatever.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.