Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:
NEGEER DE LAATSTE NAMEN-POST VAN LITTLE PHOEBE.
Advertentie
Oud 04-04-2011, 14:23
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Met die laatste post zou ik opletten. Gaan hinten als je er waarschijnlijk uit gaat, is nogal link. Die eerdere post is interessanter.

Het enige wat me interessant lijkt zijn de mensen die ze als geliefde noemt. Want daarmee helpt ze de wolven, dus dat zouden wel eens oprechte vermoedens kunnen zijn.
Hmmm... Hier zit wel iets in ja. Mijn aanknopingspunten zijn gewoon zo zwak dat ik op zoek ben naar iets beters, maar goed... Die post van LP voldoet daar dus niet aan

Vooralsnog is SweetSmile mijn enige serieuze verdachte, maar dat is een wolf-verdachte, geen geliefde-verdachte.
__________________
Tsja
Oud 04-04-2011, 14:27
Verwijderd
Ah niemand gegeten en de leerlingverrader eruit

Ik ben weer terug uit Parijs! Zodra ik tijd heb (wss vanmiddag nog, anders wordt het morgenochtend) ga ik bijlezen.
Oud 04-04-2011, 14:40
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Hmmm... Hier zit wel iets in ja. Mijn aanknopingspunten zijn gewoon zo zwak dat ik op zoek ben naar iets beters, maar goed... Die post van LP voldoet daar dus niet aan

Vooralsnog is SweetSmile mijn enige serieuze verdachte, maar dat is een wolf-verdachte, geen geliefde-verdachte.
Met drie wolven er in is het anders geen overdreven luxe om een wolf te hangen hoor...

We zijn met twaalf spelers, waarvan 3 wolven en vermoedelijk 2 dorpeling-geliefden. Houd je 7 dorpelingen over. Er zullen komende eetrondes elke keer dorpelingen gegeten worden.

De geliefden winnen als er meer wolven dan dorpelingen zijn. Als we er geen wolven uitgooien en ze niet gegeten worden, dus zodra er nog 7 spelers over zijn (twee geliefden die niet mee tellen als dorpeling, drie wolven en twee echte dorpelingen).
Dat zijn 3 eetrondes en 2 hangrondes.

Om de wolven te hangen hebben we minimaal 3 hangrodes nodig. Eerst komt een eetronde; dus het kost ons al minimaal 3 spelers om de wolven te hangen.

De kans dat we er per ongeluk drie wolven uitgooien voor de geliefden dood zijn, is vrij klein. In het ergste geval kunnen we zelfs dorpelingen offeren en de wolven verder laten zoeken naar de geliefden.
Maar wachten we te lang met wolven hangen, redden we het misschien niet meer.

Gooien we er daarentegen een wolf uit, moeten de geliefden alle dorpelingen op één na er uit spelen. Dat is veel moeilijker, en duurt het lang voor de geliefden er uit liggen dan hoeven we niet nog drie wolven er uit te spelen. Want dat red je niet meer als er nog maar 6 spelers over zijn. (Of iig moeilijk).

Ik begin het inmiddels wél verdacht te vinden dat je je echt alleen maar concentreert op de geliefden, terwijl 1 wolf er uit gooien ons ook beschermd tegen de geliefden.
Oud 04-04-2011, 17:47
Verwijderd
Meh, ik heb geen tijd gehad om goed bij te lezen en ik heb vanavond mensen over de vloer, dus dat gaat 'm ook niet meer worden. Morgen zijn jullie de eerste. Ik heb er even snel doorheen gescand, en wil even dit zeggen:

Paar dingen:

Hoe kunnen mensen (arpos) mij in hemelsnaam nog verdenken? Ik heb volhardend op Lychee Leto gehamerd, net als op LP.

Met de stemlijstjes moet inmiddels veel te doen zijn (en ik zag dat daar ook al goed naar gekeken is, ik ga het morgen ook nog even doen).

En ik kom net dit van VeGs tegen:
Citaat:
Deze post van LP vind ik wel érg interessant.


Eéns! Er hebben mensen stiekem op Queasy gestemd, en dat zijn geliefden. Dat doe je niet als je weet wie wolven zijn.


Het lijkt mij logisch om als verrader wel oprechte theorieën over de geliefden te verspreiden. Het lijkt mij niet zo handig om wolven verdacht te maken als geliefde. Je kunt nooit zeggen dat je die wolf al eerder verdacht als ze gehangen worden, maar de wolven kunnen wel in de problemen komen.
Het zou mij dus verbazen als Sann., Soija en Geel wolf zijn. Want zijn ze wolf, dan snap ik deze post niet.

Later doet ze nog een keer hetzelfde:


Edit: Deze noemt ze op het einde:

Opnieuw Geel en Sann. Mijzelf en arPos toegevoegd.
Helemaal eens. Alle mensen die LP in die post genoemd heeft zijn wat mij betreft geen wolfverdachte. LP zou ze no way een wolf verdacht maken als geliefde, dat zou echt een hele slechte verraderszet zijn (tenzij ze er echt van overtuigd is dat er een wolf geliefde was natuurlijk)
Oud 04-04-2011, 18:29
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Ik hoop dat ze deze keer Geel proberen ipv opnieuw arPos. Geel maakt het spel een stuk verwarrender en van arPos geloof ik niet zo dat hij met iemand samen speelt.
En ze gaan er blijkbaar vanuit dat de geliefden in hangronde 2 ook buiten de rijtjes stonden.
Oud 04-04-2011, 18:56
Verwijderd
?
Oud 04-04-2011, 18:59
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Ik denk dat arPos de bane is. Enige reden om er vanuit te gaan dat je deze eetronde niet gaat overleven, is als je vorige gegeten zou zijn. En hij ontkende niet, toen ik er naar hintte.

Hij zei eerder al iets in de trant van: 'Dat ik gegeten moge worden, als...'
Wel iets voor hem.

Eerst Syori, daarna arPos. De wolven hebben dus reden om aan te nemen dat de geliefden buiten de rijtjes van hangronde 2 staan. Maar arPos lijkt me geen geliefde; Geel zou een betere kandidaat zijn met zijn verwarrende spel.
Oud 04-04-2011, 19:54
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ik heb mijn linkerduim verrekt/verstuikt/watdanook, hij is in ieder geval flink dik, blauw en pijnlijk. Vandaag dus alleen uitslag, geen verhaal want typen is hel. Bij deze dan:

Deelnemers:
1. Little Phoebe (leerling-verrader)
2. Geel
3. Dobermann (evilziener)
4. Andijvie
5. SweetSmile
6. Schrödinger (dorpeling)
7. .sann
8. Doux
9. Daboman
10. snoopy
11. napoleonzuurtje (dorpeling)
12. Röps (verrader)
13. Sherlock
14. Batave
15. Syori (tovenaar)
16. Queasy (dorpeling)
17. Lychee Leto (weerwolf)
18. Vegs
19. arPos (wolfsbane)
20. Onait Sirch

Blauw = onthoofd
Rood = opgegeten

De wolven hebben hun buikjes te goed gedaan aan de wolfsbane; Arpos is de ongelukkige. Dorpelingen kunnen tot morgen 20.30 stemmen om hun wraak te uiten.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 04-04-2011, 19:57
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Kutuitslag

Citaat:
Ik denk dat arPos de bane is. Enige reden om er vanuit te gaan dat je deze eetronde niet gaat overleven, is als je vorige gegeten zou zijn. En hij ontkende niet, toen ik er naar hintte.

Hij zei eerder al iets in de trant van: 'Dat ik gegeten moge worden, als...'
Wel iets voor hem.

Eerst Syori, daarna arPos. De wolven hebben dus reden om aan te nemen dat de geliefden buiten de rijtjes van hangronde 2 staan. Maar arPos lijkt me geen geliefde; Geel zou een betere kandidaat zijn met zijn verwarrende spel.
Ik vind het nog steeds prima als ik opgeofferd word, maar niet omdat een wolf dat wil. Ik vind het way te toevallig dat je zo voor de uitslag van de eetronde zegt dat arPos de wolfsbane is. Prima dat je dat allemaal opgevallen is, maar ik vertrouw je voor geen meter.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 04-04-2011, 20:16
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Godver. Had gehoopt ze er nog vanaf te brengen.

@ Geel; ja, want als ik wolf was geweest, was dat een briljante tactiek.
Ik ben al verdacht genoeg; dan ga ik vooral nog even melden dat ik weet wie er gegeten was omdat ik wolf ben.
Ik ben geen wolf; ik ken arPos manier van spelen en ik weet dat hij hint.

Mijn stem gaat in ieder geval naar Sweetsmile.

Edit: daaraan toevoegend @ Geel; ik heb geen behoefte om je te hangen. Als ik zo zie wie de wolven eten, dan ben je sowieso de volgende in het rijtje. Met drie wolven er nog in, vind ik die echt nog prioriteit hebben boven de geliefden. Puur om te voorkomen dat de wolven later een probleem gaan worden.
Oud 04-04-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat arPos de bane is. Enige reden om er vanuit te gaan dat je deze eetronde niet gaat overleven, is als je vorige gegeten zou zijn. En hij ontkende niet, toen ik er naar hintte.

Hij zei eerder al iets in de trant van: 'Dat ik gegeten moge worden, als...'
Wel iets voor hem.

Eerst Syori, daarna arPos. De wolven hebben dus reden om aan te nemen dat de geliefden buiten de rijtjes van hangronde 2 staan. Maar arPos lijkt me geen geliefde; Geel zou een betere kandidaat zijn met zijn verwarrende spel.
Ow, dat heb ik gemist.

Maar ik geloof niet in je geliefdestheorie.
@ Geel, hoezo kutuitslag? Hey was duidelijk dat zn banekrachten al weg waren, dus het is gewoon weer een dorpeling minder.

Ik denk trouwens nu alweer een tijdje dat VeGs misschien die geliefde is.
Maar goed, ik stem denk ik op Sherlock. Als hij wolf is, verwacht ik dat Daboman en SweetSmile dat ook zijn.
Oud 04-04-2011, 20:21
Verwijderd
Even een herhaling van mijn theorieën


1: Wolven
  • In ronde 2 is het 6-6-2: Lychee (wolf); Dobermann (evilziener); Queasy (dorpeling). Het wordt gelijkspel, Queasy vliegt eruit.
  • De Queasy-stemmers (Doux/Batave) zijn geen wolf.
  • De wolven staan wrs met maximaal 1 onder Lychee Leto, want je stemt in principe niet op je medewolf.
  • De wolven staan wrs met meer dan 1 onder Dobermann, om Lychee Leto te steunen.
  • Wrs is minimaal 1 wolf apart gaan staan.
  • Er stonden dus meer wolven onder Dobermann dan onder Lychee Leto, Dobermann had dus minder stemmen: hij was geen onderdeel van het gelijkspel. Het was gelijkspel tussen Lychee Leto en Queasy.
  • Conclusie 1.1: Er staat nog één wolf onder Dobermann: .sann, Little Phoebe, Sherlock of VeGs.
  • Conclusie 1.2: Er staat één wolf onder Lychee Leto: Andijvie, Daboman, Onait Sirch, snoopy of SweetSmile
  • Conclusie 1.3: Er staat één wolf apart: arPos of Geel.

2: Geliefdes
  • De verrader zou niet op Queasy stemmen, maar op Dobermann. De geheime stemmers op Queasy zijn dus minimaal 2 geliefdes.
  • De geliefdes hebben zich wrs verdeeld onder Dobermann en Lychee Leto. Er stond sowieso minimaal 1 geliefde hier. Anders kon het stemmen op Queasy niet voldoende effect hebben.
  • De Queasy-stemmers (Batave/Doux) zijn geen geliefde. Anders kon het van 6-6-2 geen gelijkspel worden, zonder stembeïnvloeding van de geliedes.
  • Conclusie 2.1: Wrs staat er 1 geliefde onder Dobermann: .sann, Little Phoebe, Sherlock of VeGs.
  • Conclusie 2.2: Wrs staat er 1 geliefde onder Lychee Leto: Andijvie, Daboman, Onait Sirch, snoopy of SweetSmile.

3: Verrader
  • De verrader heeft op Dobermann gesteld.
  • De Queasy-stemmers (Batave/Doux) zijn dus geen verrader. Want dat zou 1 stem minder voor Queasy betekenen, en dan is gelijkspel onmogelijk.
  • De verrader is niet onder Lychee Leto gaan staan: te gevaarlijk + in strijd met functie/doel.
  • Conclusie 3.1: De verrader stond dus óf onder Dobermann: .sann, Little Phoebe, Sherlock of VeGs (hetgeen waarschijnlijker is i.v.m. de aard van de verrader) ...
  • Conclusie 3.2: ... óf de verrader stond apart: arPos of Geel.
Dit rode gedeelte bleek dus ook juist. De verrader onder Dobermann.

DobermannLychee LetoQueasyapart
.sannAndijvieBatavearPos
Little PhoebeDabomanDouxGeel
SherlockOnait Sirch  
VeGssnoopy  
 SweetSmile  
    
1 wolf1 wolfgeen wolf1 wolf
1 geliefde1 geliefdegeen geliefde(geliefde?)
1 verrader?geen verradergeen verrader1 verrader?
Oud 04-04-2011, 20:22
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
@ Soija;
Waaorm denk jij van niet? Ik vind het té toevallig dat ze twee mensen eten buiten de rijtjes.
Ze eten nota bene de persoon waarvan ze wéten dat hij bane is, terwijl de ziener er nog in zit.

Die zijn op geliefdenjacht, en no way dat het toeval is dat er twee mensen gegeten worden die in die ronde apart stonden.

Edit: ik ben het dan weer niet eens met je theorie dat er per se één wolf apart moet staan.
Als de wolven 2 aan 2 verdeeld staan, hadden Dobermann en LL ieder 4 stemmen.
Als er dan één geliefde in de rijtjes staat en één apart en ze stemmen Queasy, dan is het ook gelijkspel.

Btw; je spreekt jezelf tegen:
Citaat:
Maar goed, ik stem denk ik op Sherlock. Als hij wolf is, verwacht ik dat Daboman en SweetSmile dat ook zijn.
Volgens je theorieën zou Geel nu wolf moeten zijn, nu arPos er geen is.
Oud 04-04-2011, 20:24
Verwijderd
Ik stem op Sherlock.
Oud 04-04-2011, 20:25
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik vind het het kut dat een ervaren speler die niet een badguy was eruit is.

En VeGs, zeg je nou dat de wolven mij gaan opeten omdat ik ook buiten de rijtjes stond en omdat de wolven ook denken dat ik een geliefde ben?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 04-04-2011, 20:25
Verwijderd
Citaat:
@ Soija;
Waaorm denk jij van niet? Ik vind het té toevallig dat ze twee mensen eten buiten de rijtjes.
Ze eten nota bene de persoon waarvan ze wéten dat hij bane is, terwijl de ziener er nog in zit.

Die zijn op geliefdenjacht, en no way dat het toeval is dat er twee mensen gegeten worden die in die ronde apart stonden.
Wie is die ander alweer?
Oud 04-04-2011, 20:26
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Syori?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 04-04-2011, 20:28
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik vind het het kut dat een ervaren speler die niet een badguy was eruit is.

En VeGs, zeg je nou dat de wolven mij gaan opeten omdat ik ook buiten de rijtjes stond en omdat de wolven ook denken dat ik een geliefde ben?
Jup. Tenminste; dat vermoed ik.

Sinds hangronde 1 hebben ze de volgende mensen gegeten:
1. Syori
2. arPos (mislukt)
3. arPos (gelukt)

Ziener zit er nog in, dus de enige reden om degene waarvan je weet dat hij bane is te eten, is als je denkt dat hij geliefde is.
Daaruit concludeer ik inderdaad dat jij de volgende bent, of je moet toch wolf zijn.

Je bent namelijk de enige die over is.
Oud 04-04-2011, 20:32
Verwijderd
#spelers Hangronde 6Hangronde 5Hangronde 4Hangronde 3Hangronde 2Hangronde 1
1Little Phoebe5 LL-vr  VeGs 12Lychee Leto 08Dobermann 04Dobermann 08Schrödinger 12
2Geel  (geen stem) 14Lychee Leto 12Dobermann 01(geen stem) E1Schrödinger E1
3Dobermann3 Ev ***************(onbekend) E1(geen stem) E2Schrödinger 14
4Andijvie  Little Phoebe 03Lychee Leto 03Lychee Leto 05Lychee Leto 05napoleonzuurtje 18
5SweetSmile  arPos 06Lychee Leto 11Dobermann 09Lychee Leto 19Doux 16
6Schrödinger2 Dp ********************Lychee Leto 01napoleonzuurtje 04
7.sann  Little Phoebe 01Lychee Leto 01Lychee Leto 07Dobermann 20Doux 01
8Doux  VeGs 11(onbekend) E1Dobermann 10Queasy 11Schrödinger 08
9Daboman  SweetSmile 13SweetSmile 13Sweet Smile E2Lychee Leto 14Syori 17
10snoopy  Little Phoebe 04Lychee Leto 02Dobermann 06Lychee Leto 09Doux 05
11napoleonzuurtje1 Dp *************************(onbekend)
12Röps1 Vr *************************napoleonzuurtje 02
13Sherlock  VeGs 09VeGs 06Dobermann 12Dobermann 21napoleonzuurtje 10
14Batave  Little Phoebe 07Lychee Leto 10(geen stem) E3Queasy 13(geen stem) E3
15Syori3 Tv ***************Dobermann 08Onait Sirch 04napoleonzuurtje 06
16Queasy2 Dp ********************Dobermann 23(geen stem) E2
17Lychee Leto4 Ww **********Geel 09Dobermann 11Dobermann 22Queasy 11
18VeGs Sweetsmile 01Little Phoebe 10Lychee Leto 04Dobermann 02Dobermann 18Schrödinger 13
19arPos5 Wb *****VeGs 08Lychee Leto 05(onbekend) E2Doux 03(geen stem) E4
20Onait Sirch Sherlock 02(geen stem) E1Lychee Leto 07Lychee Leto 03Lychee Leto 10Syori 15
Oud 04-04-2011, 20:33
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Prachtig,

Succes m'n lieve dorpelingen,

en vegs
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 04-04-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
@ Soija;
Waaorm denk jij van niet? Ik vind het té toevallig dat ze twee mensen eten buiten de rijtjes.
Ze eten nota bene de persoon waarvan ze wéten dat hij bane is, terwijl de ziener er nog in zit.

Die zijn op geliefdenjacht, en no way dat het toeval is dat er twee mensen gegeten worden die in die ronde apart stonden.

Edit: ik ben het dan weer niet eens met je theorie dat er per se één wolf apart moet staan.
Als de wolven 2 aan 2 verdeeld staan, hadden Dobermann en LL ieder 4 stemmen.
Als er dan één geliefde in de rijtjes staat en één apart en ze stemmen Queasy, dan is het ook gelijkspel.

Btw; je spreekt jezelf tegen:

Volgens je theorieën zou Geel nu wolf moeten zijn, nu arPos er geen is.
Niet editen.

Ik weet mijn theorie, maar, ik hou rekening met een afwijking van 1. Dus wil ik eerst testen of Sherlock wolf is (de theorie gebaseerd op LP's post i.c.m. de theorie uit mijn tabel). Volgens mij theorie zou ik zo ook een slechterik moeten pakken nu.
Oud 04-04-2011, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Prachtig,

Succes m'n lieve dorpelingen,

en vegs
Foei.
Danku, rust in prede.
Oud 04-04-2011, 20:45
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
@ onait; waarom niet editten?

Citaat:
Prachtig,

Succes m'n lieve dorpelingen,

en vegs


Succes met schrijven vast.
Oud 04-04-2011, 21:31
Verwijderd
Omdat er ineens dingen staan, die er eerst niet stonden en dan mis ik weer van alles.
Oud 04-04-2011, 21:33
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Jup. Tenminste; dat vermoed ik.

Sinds hangronde 1 hebben ze de volgende mensen gegeten:
1. Syori
2. arPos (mislukt)
3. arPos (gelukt)

Ziener zit er nog in, dus de enige reden om degene waarvan je weet dat hij bane is te eten, is als je denkt dat hij geliefde is.
Daaruit concludeer ik inderdaad dat jij de volgende bent, of je moet toch wolf zijn.

Je bent namelijk de enige die over is.
Nou ja, we zullen zien. Jij bent er toch van overtuigd dat ik niet opgegeten word. Ik hoop dat de wolven mij wel opeten, eigenlijk. Want dan weten jullie dat de wolf echt niet vrij stond. Ik denk dat ik maar met een theorie moet komen om jullie daarvan te overtuigen.

Nou, komtie.

Hangronde 2

napoleonzuurtje
Röps (Verrader)
Schrödinger (Dorpeling)
Syori (Tovenaar)
Andijvie
Sherlock

Schrödinger
Doux
Little Phoebe (Leerling)
VeGs
Dobermann (Evilziener)
Geel

Op de lijstjes staat het gelijkspel. Napo ging eruit. Er staat sowieso één valse stem onder Schrödinger. Ik neem aan dat Doux een stem heeft en ik heb ook een stem. Ik denk dat de leerling en de evilziener ook op Schrö hebben gestemd - waarom zouden ze niet? En al hebben ze niet op Schrö gestemd, het is nog steeds hoogstwaarschijnlijk dat de stem van VeGs nep is.

Ik weet dat het niet veel is, maar ik vind dat het wel een sterke theorie is.

Ik vind VeGs sowieso de laatste paar pagina's wel halsstarrig op zoek gaan naar manieren om de aandacht van zichzelf af te leiden. En dan blijft ze zo zeker van haar zaak dat de wolven mensen opeten die apart stonden. Volgens mij hoopt ze dat dat gaat gebeuren omdat ze dat zegt. Probeert ze de aandacht van haarzelf af te leiden? Ik weet niet wat het is, maar op dit moment verdenk ik haar het meest.


Ik stem op VeGs. En dit stem geef ik nu door, want anders vergeet ik nog te stemmen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 04-04-2011, 22:12
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
He? Ik denk juist wel dat je opgegeten gaat worden, want ik denk dat je géén wolf bent.
Zo onlogisch is het toch niet om dat te denken als de anderen die los stonden ook al gegeten zijn.

Eerste ronde: vrees dat Dobermann toch gewoon Napoleonzuurtje heeft gestemd om voor een eventuele wolf te coveren.
Of er liegen andere mensen. Het lijkt me stug dat Doux toch een stem heeft, tenzij Dobermann ook in ronde 2 stiekem Queasy gestemd heeft.

Maar goed, ik heb dit wel over mezelf afgeroepen natuurlijk, want ik dacht ook dat daar een wolf stond en heb daarom Dobermann en LP er uit gestemd.
Oud 04-04-2011, 23:32
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Je twijfelt erover of Doux een stem heeft?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 05-04-2011, 09:43
Verwijderd
Nu snap ik waarom men dacht dat ik twee keer vergeten ben te stemmen, maar ik heb toch echt op Queasy gestemd omdat ik haar toen het meest verdacht vond en er graag uit wou hebben als dat in ons voordeel zou werken, wat helaas niet zo bleek te zijn.

Voor deze ronde twijfel ik vooralsnog over Geel.
Oud 05-04-2011, 09:50
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ Doux: Kom eens met een theorie joh! Waarom twijfel je over Geel?
__________________
Tsja
Oud 05-04-2011, 10:15
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Je twijfelt erover of Doux een stem heeft?
Typo - moest een 'g' voor

Ik speel erg slordig, deze keer. Nee, het lijkt me stug dat Doux toch geen stem heeft.
Het ís mogelijk, als Dobermann bijvoorbeeld of Geel per ongeluk toch op Queasy heeft gestemd, plus de geliefden en de wolven verdeeld staan. Maar dat zijn veel mitsen en maren, dus lijkt me niet waarschijnlijk.
Oud 05-04-2011, 11:16
Verwijderd
#spelers Hangronde 6Hangronde 5Hangronde 4Hangronde 3Hangronde 2
1Little Phoebe5 LL-vr *****VeGs 12Lychee Leto 08Dobermann 04Dobermann 08
2Geel VeGs 03(geen stem) 14Lychee Leto 12Dobermann 01(geen stem) E1
3Dobermann3 Ev ***************(onbekend) E1(geen stem) E2
4Andijvie  Little Phoebe 03Lychee Leto 03Lychee Leto 05Lychee Leto 05
5SweetSmile  arPos 06Lychee Leto 11Dobermann 09Lychee Leto 19
6Schrödinger2 Dp ********************Lychee Leto 01
7.sann  Little Phoebe 01Lychee Leto 01Lychee Leto 07Dobermann 20
8Doux  VeGs 11(onbekend) E1Dobermann 10Queasy 11
9Daboman Sweetsmile 06SweetSmile 13SweetSmile 13Sweet Smile E2Lychee Leto 14
10snoopy Sweetsmile 04Little Phoebe 04Lychee Leto 02Dobermann 06Lychee Leto 09
11napoleonzuurtje1 Dp *************************
12Röps1 Vr *************************
13Sherlock VeGs 05VeGs 09VeGs 06Dobermann 12Dobermann 21
14Batave  Little Phoebe 07Lychee Leto 10(geen stem) E3Queasy 13
15Syori3 Tv ***************Dobermann 08Onait Sirch 04
16Queasy2 Dp ********************Dobermann 23
17Lychee Leto4 Ww **********Geel 09Dobermann 11Dobermann 22
18VeGs Sweetsmile 01Little Phoebe 10Lychee Leto 04Dobermann 02Dobermann 18
19arPos4,5 Wb *****VeGs 08Lychee Leto 05(onbekend) E2Doux 03
20Onait Sirch Sweetsmile 07(geen stem) E1Lychee Leto 07Lychee Leto 03Lychee Leto 10



Volledige tabel
Spoiler


Wat stemt de rest?

Laatst gewijzigd op 05-04-2011 om 15:25.
Oud 05-04-2011, 11:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik ga ook voor SweetSmile, heb geen andere serieuze verdachten...
__________________
Tsja
Oud 05-04-2011, 11:30
Verwijderd
Ik begin dit tabel steeds handiger te vinden
Oud 05-04-2011, 11:31
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Er moeten wel nog sterretjes naast LP
__________________
Tsja
Oud 05-04-2011, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Er moeten wel nog sterretjes naast LP
Ja, ik had het al veranderd in excel.
Oud 05-04-2011, 14:39
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik stem weer VeGs omdat ik me nog steeds wel in arPos kan vinden. Zeker nu is gebleken dat hij goed was.
__________________
Yoloswag 420
Oud 05-04-2011, 14:40
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik ga ook op sweetsmile stemmen. Wat mij betreft moet ze nu eindelijk eens opgehangen worden.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 05-04-2011, 14:56
Verwijderd
Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat de redenen zijn waarom jullie denken dat ik slecht ben.
Oud 05-04-2011, 14:59
Verwijderd
Ik twijfel nog tussen Sherlock en SweetSmile.

Wat ga jij stemmen SweetSmile?
Oud 05-04-2011, 15:27
Verwijderd
Stemtabel is aangepast.

Ik vertrouw de geliefdes niet, dus ik stem ook op SweetSmile. Als er wordt gesjoemeld, dan blijven de effecten beperkt.
Oud 05-04-2011, 15:40
Verwijderd
Het ziet er op dit moment naar uit dat ik uit lijfsbehoud moet gaan stemmen. Dus dan wordt het VeGs.

En nog steeds dit:
Citaat:
Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat de redenen zijn waarom jullie denken dat ik slecht ben.
Oud 05-04-2011, 15:48
Verwijderd
Eventuele vragen kunnen geformuleerd en gesteld worden.
Oud 05-04-2011, 16:04
Verwijderd
Wat zijn de redenen om te denken dat ik slecht ben?
Oud 05-04-2011, 16:33
Verwijderd
Ik stem op Sherlock vanwege eerder genoemde reden (het idee dat hij mensen van Lychee probeerde te houden).
Oud 05-04-2011, 17:20
Verwijderd
Meh, ik vind het lastig. Ik denk dat Sherlock wolf is, maar er zitten maar 3 wolven in, en als de laatste wolf dan geliefde is zijn we het bokje. Ik heb alleen het idee dat SweetSmile ook wolf zou kunnen zijn, en dan geldt natuurlijk hetzelfde

Na het doorkijken van de stemlijstjes ben ik er eigenijk van overtuigd dat zij de laatste twee wolven zijn. Het is alleen zo verrekte irritant dat ik niet weet wie de geliefden zijn, en ook geen flauw idee heb.

SweetSmile wordt het. En heel erg duimen dat we hier met een geliefde te maken hebben.
Oud 05-04-2011, 17:53
Verwijderd
De laatste twee wolven? En jij bent de derde, of?
Citaat:
Wat zijn de redenen om te denken dat ik slecht ben?
Mijn redenen voor jouw stem zijn reeds gegeven in het topic.
Oud 05-04-2011, 18:00
Verwijderd
#spelers Hangronde 6Hangronde 5Hangronde 4Hangronde 3Hangronde 2
1Little Phoebe5 LL-vr *****VeGs 12Lychee Leto 08Dobermann 04Dobermann 08
2Geel VeGs 03(geen stem) 14Lychee Leto 12Dobermann 01(geen stem) E1
3Dobermann3 Ev ***************(onbekend) E1(geen stem) E2
4Andijvie Sherlock 08Little Phoebe 03Lychee Leto 03Lychee Leto 05Lychee Leto 05
5SweetSmile  arPos 06Lychee Leto 11Dobermann 09Lychee Leto 19
6Schrödinger2 Dp ********************Lychee Leto 01
7.sann Sweetsmile 09Little Phoebe 01Lychee Leto 01Lychee Leto 07Dobermann 20
8Doux  VeGs 11(onbekend) E1Dobermann 10Queasy 11
9Daboman Sweetsmile 06SweetSmile 13SweetSmile 13Sweet Smile E2Lychee Leto 14
10snoopy Sweetsmile 04Little Phoebe 04Lychee Leto 02Dobermann 06Lychee Leto 09
11napoleonzuurtje1 Dp *************************
12Röps1 Vr *************************
13Sherlock VeGs 05VeGs 09VeGs 06Dobermann 12Dobermann 21
14Batave  Little Phoebe 07Lychee Leto 10(geen stem) E3Queasy 13
15Syori3 Tv ***************Dobermann 08Onait Sirch 04
16Queasy2 Dp ********************Dobermann 23
17Lychee Leto4 Ww **********Geel 09Dobermann 11Dobermann 22
18VeGs Sweetsmile 01Little Phoebe 10Lychee Leto 04Dobermann 02Dobermann 18
19arPos4,5 Wb *****VeGs 08Lychee Leto 05(onbekend) E2Doux 03
20Onait Sirch Sweetsmile 07(geen stem) E1Lychee Leto 07Lychee Leto 03Lychee Leto 10

Volledige tabel
Spoiler
Oud 05-04-2011, 18:04
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik heb het gevoel dat de geliefden in hun vuistje lachen. Vooral als blijkt dat SweetSmile een wolf is.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 05-04-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:
De laatste twee wolven? En jij bent de derde, of?Mijn redenen voor jouw stem zijn reeds gegeven in het topic.
Dit stond op de blog van Syori:


Deelnemerslijst.


1. Little Phoebe - Leerling-Verrader - Hangronde 5.
2. Geel
3. Dobermann - Evilziener - Hangronde 3.
4. Andijvie
5. SweetSmile
6. Schrödinger - Dorpeling - Eetronde 2.
7. .sann
8. Doux
9. Daboman
10. snoopy
11. napoleonzuurtje - Dorpeling - Hangronde 1.
12. Röps - Verrader - Eetronde 1.
13. Sherlock
14. Batave
15. Syori - Tovenaar - Eetronde 3.
16. Queasy - Dorpeling - Hangronde 2.
17. Lychee Leto - Weerwolf - Hangronde 4.
18. VeGs
19. arPos - Wolfsbane - Eetronde 5.
20. Onait Sirch


Functies.


3 wolven
6 dorpelingen
Geliefden
Ziener
Jager


Maar zie nu dat de spelleider zegt dat het er 4 zijn in de eerste post.

Edit: ze bedoelt natuurlijk wat nog over is.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #84
Little Phoebe
500 31-03-2011 15:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.