Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2004, 13:31
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 22-10-2004 @ 14:48 :
Eenheid en solidariteit daar gaat het om. Maar hoe maak je dat duidelijk aan gasten die zelfs hun suikerzakjes voorzien van een Feijenoordlogo omdat ze anders bang zijn geen 'echte' te zijn?
Hehe, dat was voor mij vroeger een trauma hoor!
Overal zag je de andere voetbalclubs.
Je had Ajax-vla, PSV-vla en Feyenoord-vla en van Go Ahead bestonden er alleen zelfgebreide truien. Mijn moeder maakte dan zelf Go Ahead-vla door wat met kleuren te mixen. Maar zelfs als klein kind besef je dat het bedrog is.
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 22-10-2004 @ 14:48 :
Nee, geen drugs (meer) voor mij. Teveel mensen aan onder door zien gaan, maar er zitten er wel een aantal die chronisch verkouden zijn.

Mij moeder zei vroeg altijd, "Het begint met een snoepie stelen, en voor je het weet jatten ze auto's en juwelen"
Kan niet hard genoeg de kop in worden gedrukt zo'n diefstal!
Heel verstandig.
Ben zelf ook nooit grootgebruiker geweest. Het is wel lekker tijdens de seks, bij een feestje of als je van te voren weet dat je ontelbare klappen gaat vangen.
Voor de rest zorgt het voor onrust, geldproblemen en uiteindelijk zie je ze niet meer.
Drugsgebruikers zijn niet te vertrouwen en laten je in de steek.
Iedereen heeft prioriteiten en je ziet toch dat uiteindelijk de snuivers en de slikkers op den duur wegvallen in het voetbalwereldje, omdat het gewoonweg hun prioriteit niet is.
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 22-10-2004 @ 14:48 :
Eigen georganiseerde bussen zijn wel altijd mooi. Rellenbanden kijken, oppeppende muziek, gratis winkelen in alle wegrestaurants van Duitsland, en vervolgens helemaal gesloopt op de plaats van bestemming komen.
En geen verwarmingstruc onderweg? Ik snap alleen nog steeds niet dat zoiets uit kan.
Krijgen jullie onderweg nooit bezoek van de politie Rotterdam?
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 22-10-2004 @ 14:48 :
Ben ook wel benieuwd. Ken de verhalen, ook van jongens die aantal jaar geleden daar eens wat wedstrijden zijn geweest. Ging toen ook compleet los.
De fanshop biedt nu al FR-kogelvrijevesten aan, toch maar meteen 2 aangeschaft!
Ach ja, het is toch een verhaal om elkaar op verjaardagen ontelbare keren te vertellen hè. Het gaat uiteindelijk toch om de ervaring achteraf.
Op het moment zelf gaat het allemaal erg snel, maar achteraf vertel je die verhalen waarschijnlijk nog minstens 326 keer. Aan dezelfde persoon.
Advertentie
Oud 23-10-2004, 13:33
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-10-2004 @ 18:39 :

Mja, Fortuna heeft een goede aankoop gedaan met Derksen, het is een slimme, ervaren voetballer die altijd op de goede plaats staat. Als Kienle en Kruijer hem uit de wedstrijd kunnen spelen, hebben we een goede kans dat we de wedstrijd winnend kunnen afsluiten
Gefeliciteerd jongen!

Deden die Fortuna Sittard supporters nu een poging in het financieel steunen van MVV?
Ach ja, ze hebben onlangs toch een grote prijs uit de staatsloterij gewonnen hè.
Oud 23-10-2004, 18:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 23-10-2004 @ 14:33 :
Gefeliciteerd jongen!

Deden die Fortuna Sittard supporters nu een poging in het financieel steunen van MVV?
Ach ja, ze hebben onlangs toch een grote prijs uit de staatsloterij gewonnen hè.
Dank u, dank u.

Ach ja, ze doen in ieder geval hun eigen club de das om. Fortuna verkeert in grote financiële problemen door het waarschijnlijk verliezen van 2 sponsors. Die sponsors hebben nou net als advocaat de heer Goumans, tevens voorzitter van MVV. Dat zorgde al voor extra spanningen rondom de derby. Ik las in de krant dat voor de wedstrijd ook al een aantal relletjes waren geweest en dat tijdens de wedstrijd Fortunasupporters oerwoudgeluiden maakten als Muhamadu aan de bal was. Niet netjes, dan zijn liederen als "Sittard is kut" en "Het is groen, het is geel, het is homoseksueel" van onze kant nog meevallers.
Maar goed, de klap op de vuurpijl was natuurlijk het terecht tijdelijk staken van de wedstrijd door de scheidsrechter nadat ze onze keeper hadden bekogeld met munten. Door deze dwaze idioten was de wedstrijd bijna definitief gestaakt en misschien wel overgespeeld en daar hadden wij ook nadeel van, want wij stonden toen al met 2-0 voor.
Maar goed, al met al toch doorgespeeld, 3-0 gewonnen. Geflatteerd maar verdiend. En we zwaaien met zijn allen naar Zitterd.

Een van de doelpunten was de vrije trap van Michel Kruijer, was gister trouwens een van de beste mensen van het veld. Jullie zullen hem wel missen he?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 23-10-2004, 22:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Was een leuke wedstrijd, oizo Gefeliciteerd

Op de een of andere manier gun ik het mvv echt...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-10-2004, 21:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-10-2004 @ 23:25 :
Op de een of andere manier gun ik het mvv echt...
Misschien omdat we anderhalf jaar geleden bijna dood waren maar op het laatste moment nog zijn gered en nu langzaam de weg naar boven weer langzaam terug inslaan?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 24-10-2004, 22:26
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-10-2004 @ 22:07 :
Misschien omdat we anderhalf jaar geleden bijna dood waren maar op het laatste moment nog zijn gered en nu langzaam de weg naar boven weer langzaam terug inslaan?
dan zou hij het Vitesse ook moeten gunnen en ik denk niet dat hij zo ver gaat
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 25-10-2004, 09:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-10-2004 @ 22:07 :
Misschien omdat we anderhalf jaar geleden bijna dood waren maar op het laatste moment nog zijn gered en nu langzaam de weg naar boven weer langzaam terug inslaan?
Absoluut niet, vooral doordat ik als klein ventje door m'n oom meegenomen werd naar een wedstrijd tussen (ik geloof) MVV en VVV. Ik vond het prachtig.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-10-2004, 17:02
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 23-10-2004 @ 14:31 :
Hehe, dat was voor mij vroeger een trauma hoor!
Overal zag je de andere voetbalclubs.
Je had Ajax-vla, PSV-vla en Feyenoord-vla en van Go Ahead bestonden er alleen zelfgebreide truien. Mijn moeder maakte dan zelf Go Ahead-vla door wat met kleuren te mixen. Maar zelfs als klein kind besef je dat het bedrog is.
Kijk dan maar niet stiekem bij ons in de Fanshop, ik vrij veilig met Feijenoord, val af met Feijenoord, stop met roken met Feijenoord, raak gok verslaafd met Feijenoord,heb alles. Enige wat ontbreekt zijn FR-Jodekoeken..

Citaat:

Krijgen jullie onderweg nooit bezoek van de politie Rotterdam?
Ach ja, het is toch een verhaal om elkaar op verjaardagen ontelbare keren te vertellen hè. Het gaat uiteindelijk toch om de ervaring achteraf.
Op het moment zelf gaat het allemaal erg snel, maar achteraf vertel je die verhalen waarschijnlijk nog minstens 326 keer. Aan dezelfde persoon.
Wij hebben in principe altijd vrij vervoer, dus nooit echt gezeik gehad, ondanks dat er toch genoeg dingen gebeuren. Wel een keer in Duitsland aangehouden, wilden ze een een drugscontrole doen. Maar na het inleveren van wat zakjes wiet mochten we door. Ze hadden geen zin in geouwehoer, en ze zouden zowiezo versterking gehaald moeten hebben.
Ouwe verhalen opdoen is altijd lachen. Zeker omdat ze vaak alleen leuk zijn als je er zelf bij bent geweest. En hoe vaker je ze verteld hoe mooier ze worden!
Oud 26-10-2004, 15:54
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Patrick Pothuizen sluist 70 toegangsbewijzen door aan HKN

NEC-verdediger Patrick Pothuizen is de spil in een grote toegangskaartenzwendel rondom de derby Vitesse-NEC, die gepland staat voor zondag 7 november in het Gelredome in Arnhem. In samenwerking met enkele ploeggenoten heeft Patrick Pothuizen het initiatief genomen, om 70 toegangsbewijzen voor deze wedstrijd door te sluisen naar de harde kern van de NEC-aanhang, ook wel de HKN genoemd. De 70 toegangsbewijzen geven recht op een zitplaats op de West-tribune van het Gelredome tijdens de wedstrijd Vitesse - NEC. Via hun club heeft de spelersgroep van NEC extra kaarten kunnen bemachtigen buiten de verplichte combiregeling om die geldt voor deze wedstrijd. Deze kaarten zijn doorgaans bestemd voor spelersvrouwen en andere familieleden van de spelers. Patrick Pothuizen lapt hiermee alle veiligheidsnormen aan zijn laars, en is hierbij mede verantwoordelijk voor eventuele veiligheidsproblemen die kunnen ontstaan tijdens deze derby, die te boek staat als risicoduel van de eerste orde.

Bron: vitess.org
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 26-10-2004, 16:54
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-10-2004 @ 19:33 :
Een van de doelpunten was de vrije trap van Michel Kruijer, was gister trouwens een van de beste mensen van het veld. Jullie zullen hem wel missen he?
We missen zijn rode kaarten.

Verder moet ik eerlijk bekennen dat het ook niet echt handig is van die Goumans.
Dat is wel heel erg het vuurtje opstoken en ik vind het ook niet zo gek dat de Fortuna supporters dat niet pikken van hun aartsrivaal.
Dit zorgt er alleen wel voor dat we inmiddels bijna onderaan staan.
Ik heb nu al zin in de kraker van aanstaande vrijdag tegen Cambuur.
Oud 26-10-2004, 16:55
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Patrick Pothuizen niet betrokken bij kaartenhandel (26/10/2004)
Tot groot ongenoegen van zowel Vitesse als N.E.C. is op het forum van de website van de Supportersvereniging Vitesse, melding gemaakt van de vermeende handel in kaarten voor de wedstrijd Vitesse – N.E.C. op 7 november aanstaande door N.E.C.-speler Patrick Pothuizen. In het bericht, waarvoor Vitesse geen enkele verantwoording wil en kan nemen, wordt gesteld dat Pothuizen in samenwerking met enkele ploeggenoten het initiatief heeft genomen om 70 toegangsbewijzen voor bovengenoemde wedstrijd op te kopen en door te sluizen naar de harde kern van N.E.C. Zij zouden op deze manier de niet door iedereen gewaardeerde, maar vanuit het oogpunt van veiligheid en openbare orde noodzakelijke, verplichte buscombi kunnen omzeilen en zo op plaatsen buiten het bezoekersvak plaats kunnen nemen.

Patrick Pothuizen ontkent een dergelijk initiatief te hebben genomen of te willen ondernemen. Pothuizen beseft als oud-speler van Vitesse die daarvoor en thans jarenlang voor N.E.C. uitkwam en uitkomt, als geen ander de belangen van een georganiseerde kaartverkoop voor deze wedstrijd. Onder geen beding zal hij derhalve kaarten aan derden, anders dan zijn familie en vrienden, verstrekken.

De mogelijkheid hiertoe is overigens zeer beperkt. De wedstrijd is ingeschaald als een zogenaamde categorie C wedstrijd, wat onder andere betekent dat de kaartverkoop onder strikte voorwaarden geschiedt. Voor supporters van N.E.C. geldt een verplichte buscombi. Daarnaast worden er conform landelijke afspraken tussen de BVO's onderling kaarten beschikbaar gesteld voor relaties van de tegenpartij. Het gaat hierbij in totaal om 145 kaarten voor onder andere leden van de business club van N.E.C., partners en overige familieleden van spelers en staf en personeel van de Nijmeegse vereniging. De naam en toenaam van de afnemers, waarvoor N.E.C. garant staat, zijn bij Vitesse bekend. Vitesse en N.E.C. houden zich aan de gemaakte afspraken met betrekking tot het kaartregime en de veiligheidsnormen. Beide clubs distantiëren zich dan ook van deze ongegronde berichtgeving, die wij afdoen als stemmingmakerij
tja toch geen kaartenhandel voor potje....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 26-10-2004, 17:58
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 25-10-2004 @ 18:02 :
Kijk dan maar niet stiekem bij ons in de Fanshop, ik vrij veilig met Feijenoord, val af met Feijenoord, stop met roken met Feijenoord, raak gok verslaafd met Feijenoord,heb alles. Enige wat ontbreekt zijn FR-Jodekoeken.
Die koeken hebben ze alleen bij Utrecht. Maar ik draai meestal ook al door als ik in een fanshop in Engeland ben.
Ik vind het alleen zo jammer dat ze eigenlijk alles hebben, maar dat er niets bij zit wat écht mooi genoeg is om te kopen. Ik zie mezelf nog niet echt drinken uit een Leeds United mok, mezelf afdrogen met een Newcastle United handdoek, m’n schoenen vegen op een ‘home sweet home’ deurmat van Aston Villa en mijn bankzaken regelen via Chelsea investeringen.
M’n vriendin heeft na zondagavond vaak al genoeg van ‘dat stomme voetbal’, dus op wat nostalgische en gezelligheidsfoto’s aan de muur na ademt mijn huis weinig voetbal uit.
Na een bezoekje aan Engeland heeft alleen mijn boekenkast daar baat bij.
Maar je beseft je hopelijk toch wel dat er serieus mensen zijn die zich aftrekken met een Feyenoord washandje, klaarkomen als ze in de ogen van Buffel kijken en daarna samen met Lee Towers ‘hand in hand’ zingen.
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 25-10-2004 @ 18:02 :
Wij hebben in principe altijd vrij vervoer, dus nooit echt gezeik gehad, ondanks dat er toch genoeg dingen gebeuren. Wel een keer in Duitsland aangehouden, wilden ze een een drugscontrole doen. Maar na het inleveren van wat zakjes wiet mochten we door. Ze hadden geen zin in geouwehoer, en ze zouden zowiezo versterking gehaald moeten hebben.
Ouwe verhalen opdoen is altijd lachen. Zeker omdat ze vaak alleen leuk zijn als je er zelf bij bent geweest. En hoe vaker je ze verteld hoe mooier ze worden!
Klopt! Altijd mooi om te vertellen als je naar een uitwedstrijd gaat. Verjaardagen zijn ook van die momenten waarop je verhalen kunt vertellen, maar helaas worden we ouder en zitten er tegenwoordig vriendinnen bij. Die zijn op zich heel leuk, maar snappen van heel veel dingen de humor niet. Misschien is het ook geen humor, maar wij lachen alles gewoon weg.

Misschien moeten wij een keertje bij onszelf als groep ten rade gaan, want als wij op een donderdagnacht naar Scheveningen rijden en we op zondag moeten voetballen in Veendam krijgen we nog voor Amersfoort politiebegeleiding. Het vervelende is dat twee stillen uit Deventer al genoeg zijn voor onze groep, omdat die te klein is om dan nog anoniem te zijn.
Oud 26-10-2004, 18:00
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-10-2004 @ 17:55 :
tja toch geen kaartenhandel voor potje....
Wij zijn afgelopen vrijdag aan de deur bij Oss ook in eerste instantie weggestuurd, maar gelukkig had iemand het telefoonnummer van een geblesseerde speler die kaarten voor ons kon regelen. Maar ja, wij waren maar met z’n vieren.

Zou wel een heel strakke actie van Pothuizen geweest zijn als het hem daadwerkelijk was gelukt of als het alleen al zijn intentie was
Jammer dat dit soort dingen altijd uitlekken op één of andere manier.
Oud 26-10-2004, 18:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 26-10-2004 @ 19:00 :
Wij zijn afgelopen vrijdag aan de deur bij Oss ook in eerste instantie weggestuurd, maar gelukkig had iemand het telefoonnummer van een geblesseerde speler die kaarten voor ons kon regelen. Maar ja, wij waren maar met z’n vieren.

Zou wel een heel strakke actie van Pothuizen geweest zijn als het hem daadwerkelijk was gelukt of als het alleen al zijn intentie was
Jammer dat dit soort dingen altijd uitlekken op één of andere manier.
Hij heeft het geprobeerd, maar het gerucht begon zich te verspreiden en toen heeft hij er toch van afgezien. Patrick is voordat hij naar vitesse ging altijd een goede maat geweest van de HKN en daarom was het extra zuur toen hij naar vitesse ging. Met deze actie wilde hij het weer "goedmaken".

Zal wel niet het laatste zijn wat we hierover horen hoor...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-10-2004, 18:23
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Ach ja Potje was een vriend van de HKN, maar liep wel altijd met een feyenoord tatoo rond.....

is nu 'weg' hij heeft geloof ik de namen van zijn kids eroverheen gedingest.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 26-10-2004, 18:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-10-2004 @ 19:23 :
Ach ja Potje was een vriend van de HKN, maar liep wel altijd met een feyenoord tatoo rond.....

is nu 'weg' hij heeft geloof ik de namen van zijn kids eroverheen gedingest.....
Nee, volgens mij heeft hij nog steeds die Feyenoord tattoo. Maar NEC en Feyenoord hebben altijd min of meer goed door 1 deur gekund. En dat Pothuizen al sinds dat ie een klein menneke is Feyenoord fan is, weet iedereen. Maar zijn band met NEC was altijd heel erg sterk.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-10-2004, 18:27
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
jacky goal, dás een echte N.E.C.-er......

Maargoed Pothuizen heeft ook een voorliefde voor NEC, maar hoe zien jullie bij NEC dat nu eigenlijk dan, die overstap van hem naar Vitesse en in mindere mate de overstap naar Twente?
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 26-10-2004, 18:40
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-10-2004 @ 19:27 :
jacky goal, dás een echte N.E.C.-er......
Die had ook een groot Eagles hart. Is nog wel eens in de Adelaarshorst te bewonderen.
Citaat:
USPalermo schreef op 26-10-2004 @ 19:27 :
Maargoed Pothuizen heeft ook een voorliefde voor NEC, maar hoe zien jullie bij NEC dat nu eigenlijk dan, die overstap van hem naar Vitesse en in mindere mate de overstap naar Twente?
Dat vraag ik me ook af. Destijds zag ik de overstap van Hulshof naar Twente al als verraad, terwijl wij toen al eerste divisie speelden.
Maar voor zo’n jongen was dat toen een stapje hogerop, dat was het voor Pothuizen niet echt.
Althans, niet een enorme stap hogerop en dan ook nog naar de rivaal.
Oud 26-10-2004, 19:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-10-2004 @ 19:27 :
jacky goal, dás een echte N.E.C.-er......

Maargoed Pothuizen heeft ook een voorliefde voor NEC, maar hoe zien jullie bij NEC dat nu eigenlijk dan, die overstap van hem naar Vitesse en in mindere mate de overstap naar Twente?
Hij heeft het goed verkloot, indertijd, zeggen dat hij nooit naar vitesse zou gaan en even later liep hij in die nichtenkleuren over het veld te huppelen. Jah, pech voor hem, maar we hebben het hem wel laten weten in de wedstrijd erna. Het heeft NEC natuurlijk een leuk bedragje opgeleverd, maar dat maakte niets uit. Je gaat niet naar vitesse, punt uit.

Echter, even later vertelde hij in verschillende artikelen dat hij bij vitesse gewoon echt geen leuke tijd heeft gehad en zelfs dat hij twente een saaie club vond en zo graag weer terug naar NEC zou gaan. Het bestuur heeft daarop gereageerd en wij accepteren die beslissing, hij is misschien niet op z'n knieën gegaan, maar zolang hij goed zou spelen vergeven we hem zijn fout

Overigens is Jack de Gier tot de laatste dag dat hij nog bij z'n oude club speelde een van de meest gehate voetballers in de Goffert geweest. Toen kwam hij naar NEC en werd hij ongekend populair in Nijmegen.

Hij zit er nog steeds

Wel opvallend trouwens, al die jongens die het zo fantastisch naar hun zin hebben (gehad) bij NEC en bij Twente gespeeld hebben, ik noem Pothuizen, de Gier, vd Doelen etc, zijn allemaal jongens die daar buiten de boot vielen omdat ze teveel karakter hebben. Teveel lol maken rond het voetballen. Terwijl dat juist het type spelers is dat het goed doet bij NEC
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-10-2004, 19:32
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Patrick Kaarhuizen
ik hoop dat er een leuk spandoek komt voor Patrick Pothuizen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 26-10-2004, 20:29
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Dat vd Doelen bij Twente weg ging/moest vond ik persoonlijk behoorlijk jammer.

Er is ooit iets voorgevallen tussen hem en de toemalige trainer rene van der eycken. Ik geloof dat hij een keer met een kater op de training kwam.

Maar hij is daarna wel als een stuk uitschot behandeld door de trainer. Het was geloof ik in het seizoen 2002-2003 dat Twente heel matig presteerde. Er werd maar wat slap gespeelt en vandaar dat de kreet Doelen/Doelen/Doelen nog wel eens van de tribune rolde. Dan mocht Bjorn weer 40 minuten lang warmlopen en kwam hij er vervolgens wéér niet in.

Echt belachelijk hoe de trainer 'ons' de supporters dus maar ook Bjorn zelf aan het lijntje hielt door hem steeds te laten warmlopen.

Bjorn kreeg er toen genoeg van (heel begrijpelijk) en kon toen naar NEC.

Maar pothuizen praat ook alleen maar hoe het hem uitkomt. Ik respecteer hem om zijn werklust, ik respecteer hem om datgene dat hij me in mei 2001 gaf (op tommie vd leegte na, alle andere jongens en staf uit dat seizoen) maar ook potje is een persoon uit de voetbalwereld. Hij lult zoals het hem uitkomt. eerst gaat hij van nec naar vitesse, dat kan natuurlijk niet. Vervolgens zegt hij bij twente dat het hem niet bij vitesse beviel, een beetje goedpraten dus. Daarna wordt bekend dat hij met een feyenoord tattoo rondloopt, dan zegt hij dat hij die heeft laten zetten toen hij wat de veel op had en toen hij nog heel jong was(16 jaar?).
Nu hij weg is bij twente zegt hij dat hij vindt dat twente een saaie club is, beetje om weer goed in de groep te kunnen liggen bij nec. Nogmaals als voetballer heeft hij veel gebracht in Twente, maar zijn uitspraken moet je zeker met een korreltje zout nemen, maar dat moet je bij elke voetballer.

En Hulshof vind ik ook een prachtige kerel (ook hij was erbij in mei 2001) hij kwam graag een pilsje drinken in het home, of stond met een dikke sigaar op de lip bij het stadion. Hij vergat zijn Deventer hart nooit. Vertelde in een interview dat hij nog graag een tattoo op zijn desk wilde hebben van Deventer, hij heeft er geloof ik al 1tje. Ook een man die ervoor vecht en niet vies is van een pilsje of sigaretje/jointje of wat dan ook. Een jongen die tenminste eerlijk was.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 27-10-2004, 12:59
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Patrick "Laat je tattoo zien" Pothuizen. Feijenoorder in hart en nieren volgens mij eigen zeggen, maar voelde zich wel heel snel thuis bij Twente..

Had familie van Beenhakker kunnen zijn, voelt zich ook overal thuis.
Oud 27-10-2004, 13:17
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 26-10-2004 @ 18:58 :
Die koeken hebben ze alleen bij Utrecht. Maar ik draai meestal ook al door als ik in een fanshop in Engeland ben.
Ik vind het alleen zo jammer dat ze eigenlijk alles hebben, maar dat er niets bij zit wat écht mooi genoeg is om te kopen. Ik zie mezelf nog niet echt drinken uit een Leeds United mok, mezelf afdrogen met een Newcastle United handdoek, m’n schoenen vegen op een ‘home sweet home’ deurmat van Aston Villa en mijn bankzaken regelen via Chelsea investeringen.
M’n vriendin heeft na zondagavond vaak al genoeg van ‘dat stomme voetbal’, dus op wat nostalgische en gezelligheidsfoto’s aan de muur na ademt mijn huis weinig voetbal uit.
Na een bezoekje aan Engeland heeft alleen mijn boekenkast daar baat bij.
Maar je beseft je hopelijk toch wel dat er serieus mensen zijn die zich aftrekken met een Feyenoord washandje, klaarkomen als ze in de ogen van Buffel kijken en daarna samen met Lee Towers ‘hand in hand’ zingen.
Wij hebben het allemaal in de fanshop, de grootste rommel. Snap alleen nooit die mensen die zich van boven tot onder behangen met Feijenoord, wel roepen dat ze geen geld meer hebben voor een seizoenskaart.
Zelf heb ik niet zoveel meer van Feijenoord, meeste komt nog uit me jeugdjaren. Meeste gaat nu al op aan kaarten, bier, reizen. Al ben ik wel begonnen met het sparen van thuisshirts. Soort zieke tik van me, maar als ik 80 ben wil ik gewoon een hele reeks thuisshirts kunnen laten zien aan mijn kleinkinderen.
Mijn vriendin vind het wel allemaal best met de voetbal, moet er alleen niet met haar overbeginnen. Is goed eigenlijk ook maar, ze snapt het toch niet.
Maar heb wel mooie rode vloerbedekking, witte muren, en een zwarte bank!

Voetbal en vrouwen hou ik zowiezo gescheiden. Vind het ook een wageijke gezicht als twee stelletjes saampjes op de tribune zitten en elkaar telkens een kus op neus geven bij een doelpunt.
Voetbal is ook iets voor mannen, best dat vrouwen zich in die wereld willen bewegen, maar dan gedragen ze zich er maar naar.
Oud 28-10-2004, 17:13
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 27-10-2004 @ 14:17 :
Wij hebben het allemaal in de fanshop, de grootste rommel. Snap alleen nooit die mensen die zich van boven tot onder behangen met Feijenoord, wel roepen dat ze geen geld meer hebben voor een seizoenskaart.
Zelf heb ik niet zoveel meer van Feijenoord, meeste komt nog uit me jeugdjaren. Meeste gaat nu al op aan kaarten, bier, reizen. Al ben ik wel begonnen met het sparen van thuisshirts. Soort zieke tik van me, maar als ik 80 ben wil ik gewoon een hele reeks thuisshirts kunnen laten zien aan mijn kleinkinderen.
Mijn vriendin vind het wel allemaal best met de voetbal, moet er alleen niet met haar overbeginnen. Is goed eigenlijk ook maar, ze snapt het toch niet.
Maar heb wel mooie rode vloerbedekking, witte muren, en een zwarte bank!

Voetbal en vrouwen hou ik zowiezo gescheiden. Vind het ook een wageijke gezicht als twee stelletjes saampjes op de tribune zitten en elkaar telkens een kus op neus geven bij een doelpunt.
Voetbal is ook iets voor mannen, best dat vrouwen zich in die wereld willen bewegen, maar dan gedragen ze zich er maar naar.
Ik heb m’n vriendin één keer meegekregen naar de Adelaarshorst. Ze vond het niets; al die opgekropte agressie, die dikke, lelijke mannen, dat oeverloze gescheld, de dramatiek om niets en de kansloze gesprekken.
Dat was een wedstrijd tegen Emmen.
Verder accepteert ze mijn voetbaldrift wel redelijk, behalve als ik hele rare dingen zou gaan doen. Ze snapt het wereldje niet helemaal, al probeert ze het aandoenlijk goed.
Ze snapt dat wij naar voetbal gaan en dat er dan gevochten kan worden en ze weet dat wij daar in principe niet op uit zijn, maar alle andere factoren er om heen snapt ze niet.
Ze snapt ook niet dat bij wedstrijden in Haarlem altijd gevochten zal worden.
Alleen zwolle kent ze.
Wat ze ook nog moet leren is dat voetbalsupporters elkaar ruiken.
Zij snapt niet dat wij risico lopen als we met 8 man naar Leeuwarden gaan.
Als je 8 sloebers daar naar toe laat gaan zal niemand ze iets doen, maar op één of andere manier hebben wij een bepaalde uitstraling die soms heel irritant kan werken.
Dat hoeft ze ook niet te snappen, want dan zou ze elke wedstrijd bezorgd zijn.
Ik ga haar ook niet opbellen als ik een leuke rel heb meegemaakt, maar ik verzwijg het ook niet mocht ze erom vragen. Dat doet ze alleen nooit….. heel raar.

Eerlijk gezegd kan ik me doodergeren aan bepaalde vrouwen bij voetbal.
In mijn directe vriendengroep zitten gelukkig geen betweterige vrouwen en slechts enkele gaan ook mee naar thuiswedstrijden. Maar je hebt ook vrouwen die sinds een jaar hun vriend hebben leren kennen en mij verhalen gaan vertellen.
Over waarom iedereen zwolle nu ‘olle’ noemt; een anekdote die ik zelf mede mogelijk heb gemaakt. Of ze gaan heel duidelijk hun mening verkondigen over voetbal geweld.
Of in het uitgaansleven heel hard ‘hup Go Ahead!’ zingen en vervolgens niet snappen waarom er gevochten moest worden met die vervaarlijk uitziende Utrechters.
Getooid in hun ‘no one like sus we don’t care-trui’, met hun shawl om hun nek en hun kennis van voetbal maken ze de stadions in Nederland onveilig en schijnbaar hun vriend gelukkig.
Ik heb overigens nog nooit zo’n persoon een SV zien krijgen voor haar misdragingen.

Met heel veel fantasie is mijn kamer ook een beetje rood/geel, maar dan moet je wel de geelachtige crème kleur geel denken in plaats van wit. En ik heb ook maar allereerste shawl aan de muur in de gang hangen, omdat dat nu eenmaal nostalgie is. Die heb ik toch vanaf mijn 5e meegedragen; het liefst slaap ik er nu in.
Achteraf heb ik spijt dat ik nooit shirtjes ben gaan sparen.
Een vriend van me spaart speldjes van elke club waar hij ooit is geweest, alleen heeft hij de laatste zes jaar al een stadionverbod dus hij komt niet verder dan vier buitenlandse speldjes per jaar. Ook jammer dat ik daar nooit mee ben begonnen.
Mijn grootste verlies vind ik nog dat ik vroeger nooit de wedstrijdkaartjes heb gehouden.
Ik denk dat ik vanaf ’92 bijna geen wedstrijd heb gemist, maar tot aan 2000 heb ik nooit mijn wedstrijdkaartjes bewaart. Zelfs van buitenlandse wedstrijden heb ik ze weggegooid.
Dat is het eerste wat mijn kind later zal leren; gooi nooit je wedstrijdkaartjes weg!
Het enige wat ik nog fanatiek bijhoud zijn plakboeken vol met foto’s, krantenknipsels en andere supportergerelateerde artikelen van Go Ahead.
Je hebt toch nog wel de boekenreeks van Paul van Gageldonk thuisliggen?
En ga je ook nooit samen met je vriendin op d zwarte bank zitten om nog even een rellenbandje te kijken???
Oud 28-10-2004, 17:24
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-10-2004 @ 21:29 :
En Hulshof vind ik ook een prachtige kerel (ook hij was erbij in mei 2001) hij kwam graag een pilsje drinken in het home, of stond met een dikke sigaar op de lip bij het stadion. Hij vergat zijn Deventer hart nooit. Vertelde in een interview dat hij nog graag een tattoo op zijn desk wilde hebben van Deventer, hij heeft er geloof ik al 1tje. Ook een man die ervoor vecht en niet vies is van een pilsje of sigaretje/jointje of wat dan ook. Een jongen die tenminste eerlijk was.
Klopt, hij heeft een Adelaar en de Deventer Lebuineskerk van schouderblad tot schouderblad. Hij schoot zelfs nog de beslissende penalty achter Waterreus is het niet?
En v.d. Doelen vind ik ook een prachtvoetballer.
Ik vind hem trouwens ook bijzonder nuttig, want hij vreet denk ik de meeste kilometers van heel Gelderland. Maar ook al zou zijn jongen niet kunnen voetballen, die moet je er gewoon bij hebben voor de agressie.
Hoe valt Wellenberg trouwens onder jullie supporters?

Verder vind ik dat je uitspraken van bepaalde spelers sowieso niet serieus hoeft te nemen. Elke speler zegt aan het begin van het seizoen dat hij de club waarvoor hij speelt zo'n fantastische club vind met geweldige. Ook als ie voor Heerenveen speelt.
Ik las laatst dat ook Yildirim dat vond.
Geloof mij, ik heb vroeger heel wat vechtpartijes met Yildirim en zijn Turkse vriendjes uitgevochten, en dat is geen mietje.
Ik kan me echt doodergeren aan die praatjes van spelers en op de manier waarop ze je het jaar erop bedonderen.
Het afgelopen jaar hadden wij zo'n tien spelers die ons te kijk hebben gezet. Vervolgens vinden ze het gek dat ze de laatste wedstrijden van het seizoen elk mogelijke ziekte naar hun hoofd hebben gekregen, dat de spelerstunnel is aangevallen en dat zij de boosdoeners waren van het mislukte seizoen.
Vrijwel alle spelers zijn zakkenvullers en dat is jammer.
Wij zijn gewoon te naïef om te snappen dat spelers voor hun salaris voetballen en niet voor onze club.
Oud 28-10-2004, 18:05
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Hulshof schoot de enalaatste bal erin, vervolgens stopte Sander de bal van Kolka....

Wellenberg heeft nog niet veel speelminuten gehad(paar keer in de basis paar keer invaller paar keer helemaal niets), maar als hij zich blijft ontwikkelen, kan het een heel goede speler worden die zeker goed zal 'vallen' bij de supporters maar op dit moment speelt hij nog te kort bij Twente.

En i.d.d. er zijn nog maar weinig spelers met clubliefde, die eerlijk zijn en geen onzin uitkramen....

Maargoed dat verhaal dat elke speler clubliefde moet hebben, is een verhaal dat alleen in sprookjes voorkomt.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 28-10-2004, 18:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 28-10-2004 @ 18:13 :
Eerlijk gezegd kan ik me doodergeren aan bepaalde vrouwen bij voetbal.
Heb ik ook... nou ja vrouwen kun je ze niet noemen... van die 13-jarige breezers, die na de wedstrijd smeken om een hand van Joas Siahaya (dat is volgens hun "de lekkerste speler") krijgen. Soms krijgen ze die, dan omhelzen ze springend elkaar en schreeuwen ze het zo hoog mogelijk uit, alsof er zó iets fantastisch is gebeurd. Wow, het zal je maar gebeuren.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-10-2004, 18:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-10-2004 @ 19:14 :
Heb ik ook... nou ja vrouwen kun je ze niet noemen... van die 13-jarige breezers, die na de wedstrijd smeken om een hand van Joas Siahaya (dat is volgens hun "de lekkerste speler") krijgen. Soms krijgen ze die, dan omhelzen ze springend elkaar en schreeuwen ze het zo hoog mogelijk uit, alsof er zó iets fantastisch is gebeurd. Wow, het zal je maar gebeuren.
Groningen - Ajax, 2 meiden met Groningen sjaal/shirt gaan naar v/d Vaart voor een handtekening, daar kan ik me ook aan irriteren maar aan de andere kant zal het me ook echt een worst wezen.
Ik weet wel beter en gelukkig een hele boel met mij.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 28-10-2004, 19:01
number9
number9 is offline
Citaat:
Arbiter Luinge rapporteert provocatie N'Kufo

28/10/2004 17:05

'Ik heb nog nooit zo'n domme speler meegemaakt.' Bij ADO Den Haag zijn ze nog steeds verbaasd over de actie van Blaise N'Kufo na afloop van het duel met FC Twente. Scheidsrechter Roelof Luinge nam het incident op in zijn rapport.
De Congolese spits besloot woensdagavond na afloop van het door Twente gewonnen duel (1-0) de aanhang van ADO te provoceren door demonstratief en breeduitlachend te applaudiseren voor vak Midden-Noord. Waarschijnlijk was de aanleiding dat in de slotfase een deel van de Haagse aanhang N'Kufo had getreiterd met oerwoudgeluiden.

Uitgezonderd de vrolijk grijnzende N'Kufo leek niemand blij met zijn actie. Zoals scheidsrechter Roelof Luinge. 'Ik hoorde opeens een hoop lawaai en keek direct om. Ik zag N'Kufo juichen en applaudisseren voor de ADO-fans. Heel jammer. Een smet op de wedstrijd. Een gele kaart kon ik voor zijn actie niet geven. Ik heb het genoteerd en het is nu aan de KNVB wat daar verder mee gebeurt', vertelde Luinge in de Haagsche Courant. De KNVB gaat het incident onderzoeken.

Ook ADO is boos. Bijvoorbeeld verdediger Jan-Paul Saeijs. 'Ik heb nog nooit zo'n domme speler meegemaakt. Dat doe je toch niet, na alles wat er is gebeurd?' Coach Frans Adelaar stapte meteen op N'Kufo af. 'Wat hij daarna zei, wil ik niet herhalen. Dat past niet in de sport. Maar ik was heel boos. Zijn gedrag was volstrekt ontoelaatbaar.'

Twente-coach Rini Coolen bood na afloop direct zijn excuses aan voor het gedrag van zijn speler. 'Ik vraag me af of hij zich wel realiseerde wat hij deed, maar ik wil graag van hem zelf weten waarom hij naar die supporters toeliep. Het was absoluut ongepast en het valt op geen enkele manier goed te praten. Het publiek had zich juist voorbeeldig gedragen en verdiende daarvoor alle lof.'
Over een domme actie gesproken
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 28-10-2004, 21:54
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Domme actie ja, naar verluid, werd er kankeraap en oe oe oe oe, geroepen.

Ik zeg niet dat het allemaal waar is, maar dat verklaart de actie van N'Kufo zeker, het praat het overigens niet goed. (op radio Enschede, en op die internetsite die livebeelden van het voetbal laat zien, was duidelijk te horen dat er ZEKER iets geroepen is)

Een tamelijk 'menselijke' reactie van Kufo op een 'onmenselijke' actie van de Ado-aanhang.

Ook wil ik nog even melden dat Adelaar zijn mondje moet houden. Nu er Kufo zich 'misdraagt' (wat nog maar de vraag is) heeft hij zijn mening klaar, maar als zijn aanhang wat roept hoor je hem niet, en nóg belangrijker die bloedhonden van zijn team die nooit op de bal spelen maar altijd op de man(Bodde met zijn smerige elleboog en die andere gast op de rechtsbuiten van Ado). Dán weet hij van niets en heeft hij geen mening. Die kerel moet een eerst bijzichzelf te rade gaan, maar in Den Haag zijn ze nu eenmaal goed in het 'vingertje wijzen' dat kinderlijke gedrag van: 'hun doen het ook'.

Ik heb Ado 2x maal de hand boven het hoofd gehouden, maar nu gaan ze te ver. Eerst oerwoud geluiden maken (dan ga je de grens wél over) vervolgens hypocriet lopen doen over het 'bedanken' dat Kufo deed (meer niet) om even te vergeten wie er ookal weer de allergrootste schopploeg is. Vegeleken bij Ado is (zoals ik al eerder zei) De Graafschap DE BRAAFSCHAP!
De graafschap speelt hard en over de grens, maar Ado speelt op de man met ellebogen en pure 'slagen' op het hoofd.

Ook Rini Coolen (die waarschijnlijk niet op de hoogte was van de 'oerwoudgeluiden') reageerde nogal vreemd na de wedstrijd.
Hij bood zijn excusen aan richting Ado. Ookal waren er geen oerwoudgeluiden, dan neem je het toch op voor je speler, om vervolgens die speler op zijn gedrag aan te spreken, maar je kunt het toch niet maken om je speler op de nationale tv af te zijken.

En laten we eens eerlijk zijn, stel de Ado aanhang heeft niets verkeerd gedaan en Kufo heeft onterecht het Ado publiek geprovoceerd. Is dat zo'n zwaar vergrijp, die dingen gebeuren wekelijks, in Nederland, in Engeland, op hoog en op laag niveau, en is er ooit iemand die er moeilijk over doet?
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 28-10-2004, 22:32
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Dat verhaal van dat meisje van 17 dat door zwolle lui zou zijn aangepakt is totaal NIET waar.

De politie is het onderzoek naar de daders gestopt, omdat het meisje het verhaal heeft verzonnen.

Goede lui daar in Zwolle!
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 29-10-2004, 12:44
Tricks'
Avatar van Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
number9 schreef op 28-10-2004 @ 20:01 :
Over een domme actie gesproken
of je ziet het wel in het goede licht:

"ADO-fans versus N'Kufo; de wereld op zijn kop

DEN HAAG, 29 oktober 2004 11:43 - ADO Den Haag is niet uit het nieuws te slaan. Althans, de fans zijn dat niet. Na de zaak Van der Vaart/Meijs en de kwestie Temmink is er nu het geval N'Kufo. De Zwitserse aanvaller van FC Twente kwam woensdagavond tijdens de uitwedstrijd van zijn club in Den Haag in opspraak omdat hij de fans op het beruchte vak Midden-Noord provoceerde. Na afloop van de wedstrijd liep hij breed lachend en uitgebreid klappend op de Haagse supporters af, die hierop in woede ontstaken.
Twente-trainer Rini Coolen bood vervolgens (onder druk van ADO in de catacomben?) sneller dan het licht zijn excuses aan voor dit 'wangedrag' van N'Kufo.
De vraag is nu echter of dit niet de omgekeerde wereld is. De zoveelste woordvoerder van ADO (na Langenbach, Ringelenstein en De Boer was Dijkhuizen aan de beurt) gaf toe dat de fans N'Kufo hadden uitgescholden met de welluidende frase oe-ah kankâh-aap. Dit gebeurde volgens Dijkhuizen echter pas nadat de speler had geprovoceerd. Daarmee wordt het dus een kip-ei-verhaal: wat was er eerder, de provocatie of de belediging? Hoe dat verder ook gegaan is, voor een belediging als oe-ah kankâh-aap is een zeer nederig excuus op zijn plaats. Wat dat betreft liet Coolen zijn speler dus lelijk in de kou staan.

Uit een reconstructie van hetgeen gebeurd is, blijkt dat N'Kufo een groot deel van de wedstrijd verbaal werd aangepakt door de Haagse fans. In deze fase niet met leuzen van racistische aard, maar door middel van uitjouwen. Net als spelers in het veld vaak doen, zochten de fans de grens van het toelaatbare op. Toegegeven, het valt allemaal binnen de grens van wat wel en niet mag, maar een speler is geen robot. Professional of niet, als je de gehele wedstrijd op deze manier onder druk staat, is het niet onlogisch dat je je frustratie wilt uiten. N'Kufo deed dat niet door een Haagse speler doormidden te schoppen, maar door grijnzend het publiek toe te klappen nadat zijn Twente hun club had verslagen. Misschien valt het niet helemaal goed te praten, maar het is wel menselijk. Dat N'Kufo vervolgens door KNVB-officials en zijn eigen trainer de wacht wordt aangezegd, is inderdaad de wereld op zijn kop."

(bron: voetbalonline.nl)
__________________
[myspace: mrsokmusic]
Oud 29-10-2004, 12:45
Tricks'
Avatar van Tricks'
Tricks' is offline
PSV blijft stijgen in het Top-24-klassement

Overwinningen op onder meer Rosenborg BK uit en de competitiewedstrijd tegen Ajax hebben PSV in het Eurosport Top-24-klassement nu ook voorbij FC Barcelona gebracht. PSV bezet nu met 35 punten een zesde plaats.
In Top 24 worden de 24 beste clubs van Europa - alle deelnemende teams aan de UEFA Champions League - middels een virtuele plaats op de ranglijst gerangschikt, ondersteund door een wekelijks televisieprogramma op Eurosport. In het wekelijkse klassement worden zowel de nationale als internationale resultaten meegeteld.

Zo is een overwinning in de UEFA Champions League is goed voor zes en een overwinning in de nationale competitie voor drie punten. Ook de zwaarte van de competitie telt mee in de puntentelling. PSV staat sinds deze week op een zesde plaats met 34 punten, boven clubs als Juventus, Manchester United en AS Monaco.

Het eurosport lijstje
__________________
[myspace: mrsokmusic]
Oud 29-10-2004, 17:57
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Rapporteren..'t lijkt wel onze nationale sport te worden. Allemaal Rapporteurs op hun puntje van hun stoel om te zien/horen of er wat gebeurd. Dan stellen zij een schitterend rapport op, waar een commissie zich over mag buigen, die vervolgens met 7 tegenstrijdige conclusies naar buiten treedt.

Gezeur op N'kufo, niks anders dan een spits die met z'n vinger op z'n lippen een Ssssttt-gebaar maakt. Hoort er bij niet over zeuren. Ook niet zeuren als je dan een aansteker moet ontwijken.

Laatst gewijzigd op 29-10-2004 om 18:15.
Oud 29-10-2004, 18:12
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 28-10-2004 @ 18:13 :

Met heel veel fantasie is mijn kamer ook een beetje rood/geel, maar dan moet je wel de geelachtige crème kleur geel denken in plaats van wit. En ik heb ook maar allereerste shawl aan de muur in de gang hangen, omdat dat nu eenmaal nostalgie is. Die heb ik toch vanaf mijn 5e meegedragen; het liefst slaap ik er nu in.
Achteraf heb ik spijt dat ik nooit shirtjes ben gaan sparen.
Een vriend van me spaart speldjes van elke club waar hij ooit is geweest, alleen heeft hij de laatste zes jaar al een stadionverbod dus hij komt niet verder dan vier buitenlandse speldjes per jaar. Ook jammer dat ik daar nooit mee ben begonnen.
Zo'n echte klassieke shawl? Rood-geel gestreept die je vijf keer om je nek kan winden? Schitterend die dingen, veel mooier dan al die shawls met Curva Nord, We Fear No Foe, of zelfs met sponsors er op. Die Schotten zie je er nog veel mee lopen, vind het een prachitg gezicht!

Citaat:

Mijn grootste verlies vind ik nog dat ik vroeger nooit de wedstrijdkaartjes heb gehouden.
Ik denk dat ik vanaf ’92 bijna geen wedstrijd heb gemist, maar tot aan 2000 heb ik nooit mijn wedstrijdkaartjes bewaart. Zelfs van buitenlandse wedstrijden heb ik ze weggegooid.
Dat is het eerste wat mijn kind later zal leren; gooi nooit je wedstrijdkaartjes weg!
Het enige wat ik nog fanatiek bijhoud zijn plakboeken vol met foto’s, krantenknipsels en andere supportergerelateerde artikelen van Go Ahead.
Je hebt toch nog wel de boekenreeks van Paul van Gageldonk thuisliggen?
En ga je ook nooit samen met je vriendin op d zwarte bank zitten om nog even een rellenbandje te kijken???
Als klein kind heb ik de waarde van voetbalkaartjes ook niet ingeschat, zelfs als puber niet. Pas als je eens gaat terug kijken naar die tijd op een voetballoze zondag en je zoekt je oude kaartjes terug, besef je pas dat het zonde is dat je maar weinig terug vind. Ook veel mooiere kaartjes toen, nu met de Ticketbox is het allemaal eenheidsworst. Ik wil weer kaartjes die voetbalstadions afbeelden, die juichende spelers afbeelden, of supporters.
Nu heb ik wel een oude doos voor mezelf. Hoop mensen vinden het rommel, maar voor mij zijn het stuk voor stuk herinneringen.

Ik vind het mooi als ik later dingen kan laten zien over mij jeugd en over hoe de club toen was. Daarom ben ik ook die shirts gaan sparen, koop ze meestal aan het einde van het seizoen, dan is het financieel nog een beetje haalbaar. Heb zelfs nog is mee gedaan aan een internet veiling om het kampioenshirt uit 1984, maar toen meer mensen lucht kregen van die verkoop was ik kansloos.

Uiteraard staan de boeken van van Gageldonk in me kast, moet er wel bijzeggen, dat het wel weer een poos geleden is dat ik ze heb gelezen. Lees boeken over het algemeen maar 1 keer.

Rellenbanden met me vriendin? Nee dat schiet niet op, moet elke keer uitleggen dat Jeff Alberts niet meespeelt. En ze wil maar niet begrijpen dat die boat niet de Loveboat is..
Oud 29-10-2004, 19:55
number9
number9 is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 29-10-2004 @ 13:44 :
of je ziet het wel in het goede licht
Ik zeg niet dat hij de enige schuldige is. Ook al is hij de hele wedstrijd verrot gescholden, als je één supportersgaarde is die je niet kwaad wilt krijgen is het Midden-Noord wel.

Gewoon dom.




btw. bij Ikedia zingen we zoenen, zoenen, zoenen! Dat is tenminste nog een stukkie waar de humor van in te zien is.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 30-10-2004, 15:40
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 28-10-2004 @ 23:32 :
Dat verhaal van dat meisje van 17 dat door zwolle lui zou zijn aangepakt is totaal NIET waar.

De politie is het onderzoek naar de daders gestopt, omdat het meisje het verhaal heeft verzonnen.

Goede lui daar in Zwolle!
Het meisje kwam zelf ook uit zwolle.... Allemaal praatjesmakers daar.

Naar mate het verhaal zich verder begon te vorderen bleek ineens dat deze Eaglessupporter twee jaar geleden nog bij zwolle rondliep, dat haar moeder daar stewards is geweest, dat ze labiel is en nu blijkt dat ze nooit meer welkom is in Deventer.

Misschien gaat ze nu een keertje in Enschede kijken!
Oud 30-10-2004, 15:50
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-10-2004 @ 19:14 :
Heb ik ook... nou ja vrouwen kun je ze niet noemen... van die 13-jarige breezers, die na de wedstrijd smeken om een hand van Joas Siahaya (dat is volgens hun "de lekkerste speler") krijgen. Soms krijgen ze die, dan omhelzen ze springend elkaar en schreeuwen ze het zo hoog mogelijk uit, alsof er zó iets fantastisch is gebeurd. Wow, het zal je maar gebeuren.
Ik vind Rob Delahaije de knapste man van MVV.
En natuurlijk die mafkees die elk jaar in de stromende regen staat de wachten op die tien uitsupporters, omdat hij oude seizoenskaarten spaart. Die is ook errug lekker.

Weet je wat het probleem met dat soort ventjes is?
Als bijvoorbeeld Robbie Williams met zijn vieze, onder getatoeëerde lichaam totaal dronken en hardgaand van tien soorten drugs zichzelf anaal bevredigd met een afgebeten kinderarmpje dan is dat ontzettend geil.
Als wij heel gemeend tegen iemand zeggen: ‘Wat zit je haar leuk!’, dan zijn wij ineens de viezeriken, hebben wij een spa rood teveel op, denken waar mij aan één ding en dan zijn alle mannen hetzelfde, behalve dan die ene, leuke badboy.
En uiteindelijk vinden ze het gek dat we naar voetbal gaan.
Oud 30-10-2004, 15:52
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-10-2004 @ 19:32 :
Groningen - Ajax, 2 meiden met Groningen sjaal/shirt gaan naar v/d Vaart voor een handtekening, daar kan ik me ook aan irriteren maar aan de andere kant zal het me ook echt een worst wezen.
Ik weet wel beter en gelukkig een hele boel met mij.
Dan moet Van Der Vaart eigenlijk zeggen: 'Oprotten met dat smerige, groene shirt. Ga maar naar Martin Drent toe.'
Oud 30-10-2004, 16:15
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 29-10-2004 @ 19:12 :
Zo'n echte klassieke shawl? Rood-geel gestreept die je vijf keer om je nek kan winden? Schitterend die dingen, veel mooier dan al die shawls met Curva Nord, We Fear No Foe, of zelfs met sponsors er op. Die Schotten zie je er nog veel mee lopen, vind het een prachitg gezicht!
Niets is erger dan die vriendschapsshawls die je bij Europese wedstrijden altijd ziet opduiken. Mijn enige shawl is gelukkig nog een ouderwetse, met alleen de tekst: Go Ahead Eagles erop en ons échte wapen. Niet die halve zeemeeuw die een aantal jaar geleden is ingevoerd omdat Go Ahead een een nieuw image toe was.
Die shawl heeft een hoop meegemaakt. Werd altijd afgepakt door oudere jongens die dan voor Ajax of Feyenoord waren en dan kon ik er weer achteraan rennen of de oudere broers van vriendjes erbij roepen.
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 29-10-2004 @ 19:12 :
Als klein kind heb ik de waarde van voetbalkaartjes ook niet ingeschat, zelfs als puber niet. Pas als je eens gaat terug kijken naar die tijd op een voetballoze zondag en je zoekt je oude kaartjes terug, besef je pas dat het zonde is dat je maar weinig terug vind. Ook veel mooiere kaartjes toen, nu met de Ticketbox is het allemaal eenheidsworst. Ik wil weer kaartjes die voetbalstadions afbeelden, die juichende spelers afbeelden, of supporters.
Gewoon naar de eerste divisie gaan! Wij kopen altijd kaartjes aan de kassa, tenzij deze natuurlijk gesloten zijn. Dat heeft voor mij een mooie, kleurrijke collage opgeleverd. FC Volendam blijft mijn toppertje met de tekst: ‘Blijf braaf!’
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 29-10-2004 @ 19:12 :
Ik vind het mooi als ik later dingen kan laten zien over mij jeugd en over hoe de club toen was. Daarom ben ik ook die shirts gaan sparen, koop ze meestal aan het einde van het seizoen, dan is het financieel nog een beetje haalbaar. Heb zelfs nog is mee gedaan aan een internet veiling om het kampioenshirt uit 1984, maar toen meer mensen lucht kregen van die verkoop was ik kansloos.
Mijn grootste trofee is het promotieshirt van ’92. Helaas heb ik dit shirt zelf een keer verneukt door er met een Edding ‘100% anti zwolle’ op te kalken.
Ik ben alleen bang wat wanneer jij kinderen krijgt er weinig over is van het Feyenoord waar jij als kind naar keek. Of ben je al druk bezig?
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 29-10-2004 @ 19:12 :
Uiteraard staan de boeken van van Gageldonk in me kast, moet er wel bijzeggen, dat het wel weer een poos geleden is dat ik ze heb gelezen. Lees boeken over het algemeen maar 1 keer.
Ik heb ze ook, al moet ik eerlijk zeggen dat ik die van Ajax en Twente beter vind. Ik vind die stijl van van Gageldonk zo ongenuanceerd. Ik geloof best dat de groep van toen heel mooi was, maar alles kent kanttekeningen.
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 29-10-2004 @ 19:12 :
Rellenbanden met me vriendin? Nee dat schiet niet op, moet elke keer uitleggen dat Jeff Alberts niet meespeelt. En ze wil maar niet begrijpen dat die boat niet de Loveboat is..
Hehe, terwijl er zoveel knappe en liefdevolle mannen op die boot rondlopen!
Ze trekken nog grappige gezichten ook.
Die band heb ik ook nooit met m’n vriendin bekeken, maar ik denk ook niet dat ze een fanaat Gijs’ producties zal zijn. Mijn favoriet is toch wel de scène met United.
‘Eagles on Tour’ is wel een leuke gezinsband.
Staan zo af en toe wat vechtpartijtjes op, maar de meeste beelden zijn van dronken mensen die hele rare dingen doen. Alleen zij spoelt elke keer terug naar de close-up van mijn gezicht als ik in het vliegtuig al kwijlend totaal in coma lig en iedereen met m’n gezicht liep te etteren.
Oud 30-10-2004, 16:28
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 28-10-2004 @ 19:05 :
Hulshof schoot de enalaatste bal erin, vervolgens stopte Sander de bal van Kolka....
Ik was al even bang dat dankzij Dennis Twente de beker had gewonnen.
Citaat:
USPalermo schreef op 28-10-2004 @ 19:05 :
Wellenberg heeft nog niet veel speelminuten gehad(paar keer in de basis paar keer invaller paar keer helemaal niets), maar als hij zich blijft ontwikkelen, kan het een heel goede speler worden die zeker goed zal 'vallen' bij de supporters maar op dit moment speelt hij nog te kort bij Twente.
Het is een harde werker en bikkelaar.. Ik dacht zelf dat hij tekort zou komen bij Twente, maar ik zag zijn naam een paar keer langs komen bij Studio Sport.
Schuurman is trouwens ook een goede jongen. Regelt nog wel eens kaarten voor N.E.C. – Vitesse voor jongens van ons. Hij heeft laatst als afscheidscadeau van de harde kern van N.E.C. nog een mooie collage gekregen. Goeie jongen die ook dichtbij de supporters staat.
Citaat:
USPalermo schreef op 28-10-2004 @ 19:05 :
En i.d.d. er zijn nog maar weinig spelers met clubliefde, die eerlijk zijn en geen onzin uitkramen....

Maargoed dat verhaal dat elke speler clubliefde moet hebben, is een verhaal dat alleen in sprookjes voorkomt.
Ik ben net een klein kind.
Elk sprookje dat ik mooi vind dat geloof ik gewoon.
Of we nu 19e staan met goede voetballers uit heel Nederland of 19e staan met allemaal jongens van de Deventer straat.
Oud 30-10-2004, 20:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-10-2004 @ 21:29 :
Nu hij weg is bij twente zegt hij dat hij vindt dat twente een saaie club is, beetje om weer goed in de groep te kunnen liggen bij nec. Nogmaals als voetballer heeft hij veel gebracht in Twente, maar zijn uitspraken moet je zeker met een korreltje zout nemen, maar dat moet je bij elke voetballer.
Ik zal je vertellen dat ik een jaar of 2 geleden ooit in Groesbeek bij een goede vriend van me met Patrick Pothuizen een lekker glas bier heb zitten drinken. Pothuizen woont er ook, dus opzich niet vreemd dat hij daar mensen kent, maar ik weet dus weldegelijk over wie ik het heb als ik Patje Potje noem... Natuurlijk lul je positief over de club waar je zit, maar je komt niet terug naar NEC als je het daar niet fantastisch naar je zin hebt gehad. En hij had het fantastisch naar z'n zin gehad, maar er waren natuurlijk redenen om weg te gaan.

Ik weet zeker dat hij blij is dat hij terug is...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-11-2004, 18:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 30-10-2004 @ 16:50 :
Ik vind Rob Delahaije de knapste man van MVV.
Heeft-ie ook aan zijn "bijnaam" te danken he. Mister MVV...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 03-11-2004, 16:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vond vandaag weer iets op het forum van MVV. Weer een bericht over trieste lui.

Citaat:
Cambuurfans in 'Paard van Troje' op oorlogspad

Deventer - Hoe kom je als Cambuursupporter buiten de gangbare wegen om in het kamp van Go Ahead Eagles in Deventer? Op die vraag had de harde kern van de MI-Side een lumineus antwoord: als in de mythe over het Paard van Troje smokkelden ze zichzelf de stad in. Niet in een houten paard. maar in een gesloten vrachtauto. Het lukte het stadion te bereiken, maar een enorme politiemacht voorkwam een treffen met de supporters van de Deventer club.

Als vuur en water. Zo is de verhouding tussen beide supportersgroepen van de clubs te betitelen. Even elkaar flink uitdagen. laten zien dat je er bent, stevig knokken en weer nar huis. Voetbal lijkt op de tweede plaats te komen.

Dat is zeker het geval voor de 54 Leeuwarders, die gister in huurbusjes naar Vaassen togen om daar over te stappen in de gesloten laadbak van een gehuurde vrachtwagen. Drank en Cocaine maken de reis aanvaardbaar. De belangstelling voor voetal is sterk verminderd door de tegenvallende resultaten van Cambuur. maar ze willen toch bij zijn, zonder zo'n suffe combi kaart.

In Deventer, waar Cambuur de eerste uitzege sinds 18 februari 2003 boekt, is een grote politiemacht op de been. Maar de truc lukt. De vrachtwagen rijdt door alle cordons heen en rijdt demonstratief twee rondjes rond het voetbalstadion. Ondertussen rinkelt de mobiele telefoon. Een Go-Aheadsupporter wil weten waar ze blijven. ,,We komen vanavond niet'', luidt het antwoord van de leeuwarders. Het moet een verrassingsaanval worden.

De vrachtauto stopt.De achterklep gaat open. De Leeuwarders springen naar buiten en ontwaren hun opponenten. Bierflesjes gaan in hun richting. Maar tussen de Go Aheadfans zitten veel agenten die al snel ingrijpen, gesteund door de ME. De Cambuursupporters die weten te ontsnappen, lopen in groepjes door de stad. in afwachting van een kameraad die ze oppikt voor de terug weg.
Stelletje gekken. Heeft niets meer met voetbal te maken. Maar ja, dat Cambuur-supporters al vreemde supporters waren hebben wij MVV-supporters in september dit jaar gezien. Tijdens de wedstrijd MVV-Cambuur hebben de Cambuur-supporters mot met elkaar gehad. Je zag er gewoon een paar met elkaar vechten in het uitvak. Lekkere supporters.

BTW: AGH, nog wat meegekregen van het bovenstaande bericht?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 03-11-2004, 16:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op het forum van MVV stond ergens anders nog een stukje geplukt van een Fortuna-site:

Citaat:
Fortuna is niet eens met eenzijdige beschuldiging MVV

MVV voorzitter Goumans wil naar aanleiding van de ongeregeldheden tijdens de derby tussen MVV en Fortuna mogelijke schade op Fortunasupporters gaan neerleggen. Na dus tot tweemaal toe het bestuur van Fortuna voor het beklaagdenbankje te hebben uitgedaagd, wil de advocaat nu ook de supporters van Fortuna gaan aanpakken.

Fortuna is het echter niet eens met deze werkwijze. Volgens Fortuna hebben ook MVV supporters hebben zich massaal schuldig gemaakt aan het overtreden van de regels. Dit in combinatie met het gegeven dat de MVV voorzitter en de Limburgse media de Fortuna supporters hebben geprovoceerd is voor Fortuna aanleiding om officieel bezwaar aan te tekenen tegen de zienswijze van MVV (en KNVB). Geheel vrij pleiten lijkt echter onmogelijk, maar er mag aangenomen worden dat het bij een laatste waarschuwing zal blijven. Supporters hoeven overigens niet te vrezen dat men op basis van foto's boetes of stadionverboden krijgt. Dit is namelijk geen onomstotelijk bewijs (een gooiende beweging is niet strafbaar). Daarnaast heeft MVV aantoonbaar nagelaten een professionele beveiliging neer te zetten.
Mja, die laatste zin is wel waar, de beveiliging van het vak was niet optimaal. Maar om ons de schuld te geven van dingen die hun eigen supporters hebben gedaan vind ik niet kunnen. Het is de eigen verantwoordelijkheid van de supporters als de wedstrijd daarvoor wordt stilgelegd vind ik.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 03-11-2004, 17:02
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Afgelopen weekend tijdens de GP van Valencia reed een opvallend persoon een aantal rondjes tussen de grootheden van de MotoGP...:




Michael Jordan...

Geen gezicht zo'n boom van een kerel van meer dan 2 meter op zo'n motortje.
__________________
Zuur...
Oud 03-11-2004, 17:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-11-2004 @ 17:46 :
Op het forum van MVV stond ergens anders nog een stukje geplukt van een Fortuna-site:



Mja, die laatste zin is wel waar, de beveiliging van het vak was niet optimaal. Maar om ons de schuld te geven van dingen die hun eigen supporters hebben gedaan vind ik niet kunnen. Het is de eigen verantwoordelijkheid van de supporters als de wedstrijd daarvoor wordt stilgelegd vind ik.
Ik vind het prachtig, maar daar kan ik niets aan doen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-11-2004, 17:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-11-2004 @ 18:44 :
Ik vind het prachtig, maar daar kan ik niets aan doen...
In wat voor zin?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 03-11-2004, 18:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-11-2004 @ 18:49 :
In wat voor zin?
Natuurlijk is supportersgeweld niet echt waar ik op zit te wachten, maar zo van je club houden dat je er zelfs voor wil vechten, vind ik prachtig.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-11-2004, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-11-2004 @ 19:14 :
Natuurlijk is supportersgeweld niet echt waar ik op zit te wachten, maar zo van je club houden dat je er zelfs voor wil vechten, vind ik prachtig.
mee eens.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 11:58
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 14:00
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37
Vrije tijd 'Zidane stopt als Frans international'
MissCzechMeOut
14 17-08-2004 21:04
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten.
EmilioFCG
500 04-07-2004 12:32
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.