Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2009, 14:53
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
Salvia divinorum 10x extract. Exacte hoeveelheid weet ik niet.

- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
Met 10x ectract de 2de keer. Daarvoor wel een aantal keer 5x extract.

- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
Buiten in het bos naast mijn vereniging.

- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
Met een goede vriend van mij.

- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
Gerookt in een hasjpijpje

na het sporten zijn we naar het aangrensde stukje bos van de trimbaan gegaan. Het was al donker dus er komt niemand daar. Dat vonden we wel een mooie plek het enigste licht dat we hadden was een grote lamp van de tennisbanen. Eerst gezorgd voor wat relaxe muziek en vervolgens de spullen gepakt en klaargemaakt. Ik ben met me rug tegen een boom gaan zitten en begon met het roken van de salvia.

Bij de eerste keer inhaleren merkte ik het effect al. Dingen begonnen lichter te worden en meer droomachtig. Voordat ik het door had begon ik een gezicht te zien voor me een soort van clownachtig gezicht was. Tegelijk toen dat gebeurde dacht ik voetstappen te horen achter me. Dit bleek een blaadje te zijn dat uit de boom viel.

Als ik mijn hoofd naar achter deed tegen de boom aan voelde het als ik tegen gehouden werd. Maar ik kon er niet op komen waardoor. Vervolgens ben ik opgestaan dat redelijk moeilijk ging. Toen ik eenmaal stond kreeg ik een lachkick. En zei die vriend dat ik stiller zou zijn anders zouden mensen het horen. Dat ging uitermate moeilijk het staan ook. En alles was in vreemde kleuren maar zag er wel gewoon uit zoals het hoorde. Ik wou toen weer gaan zitten maar dat lukte niet en viel ik op me rug. De blaadjes bewogen heel leuk en achteraf leek het alsof er veel meer bladeren waren op dat moment.

toen begon het uit te werken en toen realiseerde ik me eigenlijk pas wat ik gezien had en dat het door de salvia kwam wat ik me op dat moment niet kon herinneren
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2009, 17:14
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Blijft leuk en apart spul dat salvia. Heb het een keer of 6 geprobeerd, de eerste 3x met succes laatste 3 keer helaas helemaal niet gelukt.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 18:10
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ga het binnenkort toch nog maar eens proberen. Toch raar, hoor voornamenlijk van mensen dat ze niets voelden. Maar als ze wat voelen is het meteen zo sick (vooral die verhalen dat mensen zich monocuul achtig voelden).

En GVD, ik wil eindelijk eens gaan DMTen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 18:15
Verwijderd
zowie zowie je komt maar hier salviaen!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 18:24
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
omw
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 18:33
Verwijderd
omw?

doe eens pm!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 18:34
Verwijderd
oh omw! on my way? dat zou gezellig zijn ware het niet dat ik nog duizend huiswerk heb. Soon, zowie, soon!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 14:46
P2
Avatar van P2
P2 is offline
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
Ecstasy 2 en halve smileys van 120mg mdma per stuk
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
Heb het een stuk of 6x eerder gedaan
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
Het was bij een meisje uit mijn klas die alleen thuis was met een stuk of 10 vrienden
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
Vrienden (ik en nog een vriend waren de enige die nootje op hadden)
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
Geslikt


Nou goed, ik had samen met een vriend besloten om weer een keer te gaan snoepen omdat onze pillenboer weer een goede lading binnen had! We kwamen op het feestje aan en iedereen was een beetje lekker biertjes aan het drinken en ik en die vriend liepen even naar de keuken om een glas water te pakken en eerst 1 pil naar binnen te werken. Wij weer terug naar de huiskamer waar het gezellig was met al mijn vrienden en muziek. Na ongeveer een half uur begon ik tintelingen te voelen door mijn lichaam, heeeerlijk! Ik keek die vriend aan die ook het pilletje op had, en we zagen aan elkaars ogen dat het een super avond werd. Oppeens kreeg ik heel erg veel zin om te praten dus ben ik heel erg slap gaan lullen over van alles en nog wat. Ik kon ook niet meer zitten en moest bewegen en ben de hele tijd rond gaan lopen door de huiskamer, de hele tijd andere muziek opzetten want ik had steeds weer zin in een ander nummer haha. Ik begon ook gelijk te roken als een gek en vond het heerlijk (was heel blij dat je binnen mocht roken haha). Op een gegeven moment keek ik naar de muren en het plafond en dacht ik, wat is het toch mooi hier. En toen ik naar alle meisjes keek waren ze een stuk knapper dan normaal haha. Toen ik moest plassen zag ik oppeens hoe klein mijn piemel was geworden haha, dus ik kwam sip de kamer in en na het vertellen begon iedereen keihard te lachen waardoor ik ook weer heel hard moest lachen. Ik ben daarna nog een aantal keer rondjes gaan lopen buiten omdat alles zo super mooi was in het donker met lantarenpalen. Ik heb ook nog een rondje gelopen met een meisje en die vriend die aan de noten zat, het meisje in het midden ik er links van en hij rechts hand in hand oh wat was dat mooi en lief en toen hadden we de afspraak gemaakt met zn 3en om hele goede vrienden te worden omdat het zo goed aanvoelde. Daarna kreeg een vriend heel erg honger en die wou patat, ik en die vriend wouden natuurlijk patat halen want dan konden we een flink stuk lopen! Dus wij patat halen en toen hebben we heel goed over onze vriendschap gepraat wat eigenlijk heel erg fijn was! Daarna was het 12/1uur en wouden we de stad in. Toen we bijna bij de club waren waar we heen wouden voelde die vriend van me zich niet zo goed, hij was compleet bezweet en moest kokhalzen(hij denkt dat die ’t fietsen niet zo goed trok). Dus toen zijn we even rustig in een parkje gaan zitten in de stad en even peukie gerookt en toen ging het goed. Toen we voor die club stonden kwamen we iemand tegen waar we ruzie mee hadden, niet fijn dus in je super happy space.. Dus wij ruzie maken en ik voelde me echt niet relaxt maar toen op een gegeven moment stond ik met iets van 40 vrienden en hij met 10 dus toen was het wel goed . Maar toen zijn we maar terug naar huis gegaan omdat de sfeer natuurlijk niet meer helemaal goed was helaas. Hebben we nog met ze alle met een deken op de bank gezeten film gekeken en toen gaan slapen. Wat een heeeeeerlijke avond zeg, een van mijn beste ervaringen ooit! Heb alleen de 3dagen erna me echt heeel kut gevoeld en ruzie gemaakt met alles en iedereen.. Maar ik voel me nu weer top en heb er zeker geen spijt van!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 22:57
Verwijderd
Citaat:
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
Ecstasy 2 en halve smileys van 120mg mdma per stuk
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
Heb het een stuk of 6x eerder gedaan
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
Het was bij een meisje uit mijn klas die alleen thuis was met een stuk of 10 vrienden
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
Vrienden (ik en nog een vriend waren de enige die nootje op hadden)
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
Geslikt

bla
haha, tof verslag. supervette avond op een bijna "doodnormale" drug. goede herinneringen aan, heb ook wel een paar herinneringen zoals jij. vooral de goede gesprekken met vrienden.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 16:13
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
toen begon het uit te werken en toen realiseerde ik me eigenlijk pas wat ik gezien had en dat het door de salvia kwam wat ik me op dat moment niet kon herinneren
blijft het vreemdste dat ik ooit ervaren heb.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 10:21
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
-de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
30 mg 2c-b
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
1 keer een onbekende hoeveelheid gebruikt tijdens het uit gaan.
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
thuis
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
Met sidhe
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
Geslikt


En 2c-b was toch eigenlijk echt wel een tegenvaller. Had het een keer eerder gedaan tijdens het uitgaan, en was prima te doen. Maar als je verwacht echt te gaan trippen, en je krijgt dit, is het toch wel een beetje matig. Visuals zijn duidelijk aanwezig, en ook zeker wel mooi, maar ze missen die diepgang van die van acid, en de intensiteit van die van paddo's. Trippen in je hoofd zit er ook niet echt in Je komt misschien wat moeilijk uit je woorden, maar meer is het ook niet. De body load was in tegenstelling tot de vorige keer behoorlijk zwaar. Weet niet of dit door het slecht zorgen voor mezelf kwam (weinig slaap en een broodje döner zijn natuurlijk niet made for the win), of door het spul zelf.
Wel kickte het snel en direct in. De 2c-b curve klopt dan ook perfect

Dit heeft zo zijn voordelen. Als de trip er is, dan is ie er ook gewoon, en weet je precies hoe 'zwaar' hij gaat worden, wat makkelijk is om in te schatten of je dingen nog kunt doen, of toch beter laten Ook is hij constant, en als hij afloopt, komt ie ook niet meer terug. Dingen die bij acid nog wel eens voorkomen, zoals willen uitgaan, mensen uitnodigen etc. om vervolgens 5 min later extreem blij te zijn dat je het toch niet hebt gedaan, zullen met 2c-b niet voorkomen.
Tjs, al met al gewoon een beetje saai. Heb wel eens met acid dat ik dagen of zelfs weken later nog allemaal dingen terug haal, onder de indruk ben etc. Nu heb ik nauwelijks het gevoel dat ik echt een trip heb gehad, maar meer een gezellig avondje chillen met visuals. Als ik het ooit nog eens zal doen, zal het tijdens het uitgaan zijn, of ergens op een after als je toch al gaar bent en je hebt geen zin 10 uur te gaan ofzo, maar echt er voor gaan zitten en een avondje 2c-b gaan doen zal het denk ik nooit meer worden
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 13:19
Verwijderd
Ja, daar sluit ik me volledig bij aan Al duurde het inkicken bij mij iets langer (maar ik had meer gegeten), en de bodyload was ECHT HEEL ERG KUT. Toen ik eindelijk niet echt misselijk meer was, was de piek al bijna voorbij :') Maar ik vond het wel erg gezellig!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 16:25
Verwijderd
hm, vreemd van die zware bodyload, daar had ik vorige keer helemaal geen last van, en mn tripmattie ook niet...maja persoonlijke verschillen en bla
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 16:48
Verwijderd
Pcies, verschilt toch per lijf en situatie. vriendje heeft bv altijd superlast van bodyload bij paddo's terwijl dat bij mij weer meevalt. Toch apart
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 11:26
poepsienees
poepsienees is offline
gisteren voor het eerst wat spul gebruikt ik weet niet eens meer wat het was haha

toen ik en een paar andere mensen het hadden gehad(ik weet niet meer precies wie) gingen we met zijn allen eerst de nieuwe Harry Potter film kijken. We hadden nog nooit zo'n mooie film gezien... we hebben met zijn allen gelachen en gehuild. Aan het einde van de film waren we met zijn allen heel kwaad. Dat de film was afgelopen en op Voldemort we wilden heel graag met met zijn allen wraak op hem nemen.

We zijn toen met zijn allen naar buiten gegaan en zagen we overal dingen uit de HP film zoals dementors. We renden gauw weer naar binnen en sloten alles af. We waren allemaal helemaal in paniek. We hebben de bak tegen de voordeur gezet en zijn er met zijn alleen op gaan liggen. toen bedacht Mike dat we beter niet bij de deur konden gaan liggen omdat de dementors ons dan door de deur zouden pakken.

We zijn toen met zijn alleen naar boven gegaan en hebben daar onder de dekens gezeten. toen het spul een beetje was uitgewerkt waren we niet meer zo bang en hebben toen heel wat andere dingen gedaan. Ik heb lekker gespaced.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 13:25
Verwijderd
doet me denken aan de meeting..."mag ik ook een lijntje?" "weet je wat het is?" "neuh" kan leuk zijn maar wel een beetje mee oppassen he misschien heeft het een hele andere uitwerking dan je verwacht had en vind je het helemaal niet chill.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 13:06
Awesomeness
Avatar van Awesomeness
Awesomeness is offline
Lengte: 2m
Gewicht: 70kg
Leeftijd: 18
Sexe: Man

Trip 1 (afgelopen dinsdag)
2 filnke joints met white whidow op een studentenkamer onder 't genot van de discografie van Muse en een studiegenoot.
We zaten op de bank op m'n oldschool Nintendo Kirby te spelen. Lekker ontspannen, lekker warm, leuke opmerkingen maken enz.
Ik had de controller ff aan Lex gegeven (studiegenoot) en ik ging ff naar de kreeften kijken die ik voor z'n verjaardag gekocht had. De kleuren van een aquarium waren erg mooi evenals de beesten die er in rond zwommen/kropen/watdatook. Opeens, out of the blue, hoor ik een woest hard geluid wat leek op een vrachtwagentoeter. Het werd steeds harder en steeds harder. Ik dacht dat ik opeens een paniekaanval kreeg ofzo, want ik had nog nooit eerder zoiets realistisch gehoord. Ik heb vaker joints gerookt maar ik heb nog nooit dingen gehoord die er niet waren. Dus ik keek verschrikt om me heen en ik zie Lex met een ontzettend verbaasde blik in z'n ogen compleet bevroren op de bank zitten. Ik kijk naar buiten en wat zie ik daar: Een oude kerel in een Schots uniform die doedelzak speelt. Dames en heren, dit was een moment die mijn top 3 van grootste WTF!?-momenten ingaat. Awesome trip.

Trip 2 (afgelopen donderdag)
Ik heb 3 white widow joints gerookt op m'n studentenkamer met een paar vrienden. Zeker niet de eerste keer dat ik dat gedaan heb. Ook hadden we een waterpijp met wat fruittabak (kersen) en een topje wiet erin.

Volledig lam en lachkick.. vrij weinig aan gehad.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Volledig lam en lachkick
klinkt als een prima avond toch
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 13:34
Awesomeness
Avatar van Awesomeness
Awesomeness is offline
Nee, 't was irritant lam zijn en vrij weinig kunnen... dat vind ik kut. Ik wil juist wat doen en creatief zijn enzo.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 13:35
Verwijderd
probeer eens hasj
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 13:53
Awesomeness
Avatar van Awesomeness
Awesomeness is offline
Citaat:
probeer eens hasj
Praat mij niet van proberen vriend Been there, done that :')
And a whole lot more :')
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 14:42
Verwijderd
je komt mij niet over alsof je al veel drugs gebruikt hebt
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 10:35
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
nou hier is mijn trip verslag van de blauwe lotus thee.


- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
ongeveer een 0,25 liter.
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
eerste keer blauwe lotus
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
inname naast mijn vereniging en thuis
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
met een goede vriend
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
gedronken

ik had in de ochtend een halve liter water gekookt en daar 5 gram blauwe lotus in gedaan. even geroerd en toen naar school. rond kwart voor zeven was dat. bij rond kwart voor zeven savonds heb ik het gefilterd en in een fles gedaan.

na het sporten hebben we ieder een kwart er van opgedronken en nog even een sigaretje gerookt. na het sigaretje begon ik al een beetje ontspannen te worden in mijn lichaam. ongeveer naar 10 minuten. toen ik thuis was ben ik meteen op bed gaan liggen en voelde me lichaam nog verder ontspannen en mijn gedachte werden rustiger. mijn problemen leken er gewoon niet te doen. en ben na een half uur lekker in slaap gevallen. en anders gedroomd dan normaal veel echter en langer.

al met al was het redelijk te doen en zeker het nogmaals proberen waard.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 12:40
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
Klinkt goed. Is het hetzelfde gevoel als je wiet rookt? Of is het totaal anders?

En kan je blauwe lotus gewoon in de shop kopen?
__________________
Good times we can't repeat.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 13:35
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Oh, dat klinkt best wel chill. Gelukkig dat je wel iets merkte
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat klinkt best wel chill.
zeker
Citaat:
En kan je blauwe lotus gewoon in de shop kopen?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 18:43
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
het was inderdaad wel chill.
ik ga de volgende keer proberen iets sterker te maken. door minder water te gebruike.

en je kan het gewoon in de smartshop kopen.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 22:40
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dat lijkt me best relaxed. Misschien binnenkort ook maar eens proberen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 12:48
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
ongeveer 0,5 gram wild lettuce en 0,5 gram wiet.
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
wild lettuce 2de keer. combinatie met wiet eerste keer.
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
buiten
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
met 1 goede vriend 1 oude vriend en 1 onbekende
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
gerookt

de eerste keer wild lettuce was geen succes. ongeveer 0,8 gram gerookt in een puur pijp. de rook daarvan was niet bepaald lekker en erg scherp in de keel. en het uiteindelijke effect was dat ik een beetje scherper ging zien. dit effect hield niet lang aan

de tweede keer. had ik bij de combinatie van wild lettuce en wiet ook nog alcohol op. dit was 2 halve liter blikken palm en een slok apfelkorn. vervolgens hebben we de joint gedraaid met een halve gram wiet en een halve gram wild lettuce. deze heb ik voor ongeveer de helft opgerookt en de andere de andere helft. de wiet die gebruikt werd is van een oude buiten teelt en is niet zo sterk. na het roken merkte ik het effect van de wiet door het feit dat ik geen pijn voelde in mijn knieen. voor de rest merkte ik niet veel. na het roken ervan heb ik me bier opgedronken en zijn we naar huis gelopen. ongeveer 20 minuten na het roken begon ik te merken dat mijn zichtsveld scherper leek te zijn en ik me iets lichter begon te voelen. dit effect werd alleen maar sterker en ik had het idee alsof alles te snel ging om nog op te reageren maar ik voelde me niet trager worden. ik ben toen gaan slapen wat heel makkelijk ging . toen ik opbed lag voelde ik niets. in tegenstelling tot wiet waar ik altijd een vreemd gevoel van in me lichaam heb. al met al was het wel geslaagd en ga het binnekort nogmaals proberen zonder te drinken om te kijken of ik het zelfde effect heb.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 19:44
Pyro Power
Pyro Power is offline
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
1 Gram haze opgelost in melk.
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
Eerste keer wiet gebruikt op deze manier, had geen zin om te roken.
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
Alleen thuis.
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
Alleen thuis, verveelde me, ouders lagen te slapen.
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
Geslikt
- eventueel je leeftijd, gewicht, sexe
16, 64 KG, man.

Ik zat op de bank. Ouders net naar bed, maar ik had nog geen zin om te gaan slapen. Was zo rond 12 uur dat ik op het idee kwam om even wat wiet te gebruiken, maar ik had geen zin om dan naar buiten te gaan, dus ik kwam op het idee om wietmelk te maken. THC (de actieve stof in wiet) hecht zich namelijk vrij makkelijk aan dierlijke vetcellen (Room, slagroom, en melk dus). Ik dus met m'n wietbakje een beetje boven dat glaasje melk tikken om er een beetje wiet in te laten vallen, valt er in eens een hele gram in ofzo. Nja, weg gooien is dan toch ook zonde he Ik even roeren dus en dan alles met wiet en al naar binnen gegooit. Daarna even het glas omgespoelt en de laatste paar stukjes wiet die nog in het glas zaten naar binnen gedronken. Toen op de bank neer geploft, zak chips en een fles cola (Wiet+alcohol gaat niet goed bij mij). TV aan. Een of andere film genaamt Bad Apple op TV. De wiet begon een beetje te werken , dus ik dacht dat het een serieuse detectieffilm was, waarbij er geen drugs werd verhandelt, maar silliconenborsten. En echt verder dan die slaperige roes kwam ik niet echt. Het zakte na een half uur zelfs alweer weg. Behoorlijk teleur gesteld heb ik toen nog een uur gewacht omdat ik dacht dat het zo wel weer inkickte. NIet het geval. Om half 2 naar bed gegaan. De volgende morgen word ik een beetje wazig wakker met dikke hooftpijn.

Iemand enig idee waarom de wiet niet werkte?
Ik weet dat het goede wiet was omdat ieder als ik 0.3/0.4 gr. gram er van rook ik redelijk high er van wordt voor 2-, 2.5 uur.


:bye:
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 19:59
Verwijderd
Ik denk dat er maar heel weinig thc zich aan de melk gehecht heeft. Je hebt maar even geroerd, dus de thc had gewoon niet genoeg tijd om zich aan de melk te hechten. Je had de wiet ook niet verkruimeld, dus dan wordt er sowieso weinig opgenomen. Hoe fijner, beter verkruimeld, de wiet, hoe meer contactoppervlak tussen de wiet en de melk (vele kleine kruimeltjes wiet hebben samen een groter contactoppervlak dan een paar topjes), hoe meer er opgenomen wordt. Bovendien denk ik dat thc alleen los komt van de wiet en door andere stoffen opgenomen wordt als je een hoge temperatuur bij het oplossen gebruikt. Wietboter is bijvoorbeeld wel prima te maken, maar daarvoor moet je de boter in een pannetje smelten en de wiet een poosje op niet al te hoge temperatuur erbij laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 20:47
silentbob
silentbob is offline
je moet het zowieso verhitten, dan word het omgezet in de actieve variant(delta-9-THC)
onverhit is er ook wel wat actieve bij, maar veel minder
hasj werkt wel beter omdat dat geloof ik ook vaak word verhit bij het persen

zelf heb ik het btw ook een paar keer geprobeerd in koffie(met boter erbij voor het vet), daarvan viel het effect ook tegen al was de smaak wel goed
ook 1 keer in warme chocolademelk, effect daarvan was beter maar viel nog steeds wat tegen, ds ik moet nog maar eens wietboter maken en dat proberen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 18:51
Pyro Power
Pyro Power is offline
Ik heb het met wiet en al opgedronken. De wiet was al verkruimeld. Anders past het namelijk niet in doosje
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 08:25
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
1 Gram haze opgelost in melk.
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
Eerste keer wiet gebruikt op deze manier, had geen zin om te roken.
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
Alleen thuis.
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
Alleen thuis, verveelde me, ouders lagen te slapen.
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
Geslikt
- eventueel je leeftijd, gewicht, sexe
16, 64 KG, man.

Ik zat op de bank. Ouders net naar bed, maar ik had nog geen zin om te gaan slapen. Was zo rond 12 uur dat ik op het idee kwam om even wat wiet te gebruiken, maar ik had geen zin om dan naar buiten te gaan, dus ik kwam op het idee om wietmelk te maken. THC (de actieve stof in wiet) hecht zich namelijk vrij makkelijk aan dierlijke vetcellen (Room, slagroom, en melk dus). Ik dus met m'n wietbakje een beetje boven dat glaasje melk tikken om er een beetje wiet in te laten vallen, valt er in eens een hele gram in ofzo. Nja, weg gooien is dan toch ook zonde he Ik even roeren dus en dan alles met wiet en al naar binnen gegooit. Daarna even het glas omgespoelt en de laatste paar stukjes wiet die nog in het glas zaten naar binnen gedronken. Toen op de bank neer geploft, zak chips en een fles cola (Wiet+alcohol gaat niet goed bij mij). TV aan. Een of andere film genaamt Bad Apple op TV. De wiet begon een beetje te werken , dus ik dacht dat het een serieuse detectieffilm was, waarbij er geen drugs werd verhandelt, maar silliconenborsten. En echt verder dan die slaperige roes kwam ik niet echt. Het zakte na een half uur zelfs alweer weg. Behoorlijk teleur gesteld heb ik toen nog een uur gewacht omdat ik dacht dat het zo wel weer inkickte. NIet het geval. Om half 2 naar bed gegaan. De volgende morgen word ik een beetje wazig wakker met dikke hooftpijn.

Iemand enig idee waarom de wiet niet werkte?
Ik weet dat het goede wiet was omdat als ik 0.3/0.4 gr. gram er van rook ik redelijk high er van wordt voor 2-, 2.5 uur


:bye:
Opnieuw geprobeerd en nu doet die het wel Melk moest gewoon even koken, even aflaten koelen tot een graad of 70 en dan dew wiet er bij. Gaat Prima!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 19:49
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
Je drinkt dus gewoon pure wiet op? Je zeeft het niet om alleen de THC eruit te krijgen?
__________________
Good times we can't repeat.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 18:10
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Je drinkt dus gewoon pure wiet op? Je zeeft het niet om alleen de THC eruit te krijgen?
Jep Veel mensen vinden het vies, maar ik merk er niet zoveel van. Het is namelijk toch even snel naar binnen gooien en niet rustig van genieten.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 13:39
silentbob
silentbob is offline
bij de wietkoffie die ik gemaakt had vond ik het idd erg vies, maar dat goot ik ook niet in 1 keer naar binnen(2e keer heb ik het dus in zo'n theezeefje gedaan, dat werkt wel goed, komen wel een paar kleine stukjes door maar niet veel)
vond wel dat de wiet de koffie een vollere smaak gaf, zelfs toen het al wat lauw was was het nog steeds heel goed te drinken, terwijl ik gewone koffie als het teveel is afgekoeld echt niet te zuipen vind
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 13:34
silentbob
silentbob is offline
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
wiet, in de vorm van brownies, in totaal 20-30 gram(eigen oogst, deels toppen en deels blaadjes met kristallen)
brownies verdeeld over 2 bakjes, 1 bakje met z'n 5en opgegeten(ik het meest, en 2 maar een paar schepjes, 3e ook niet zoveel geloof ik)
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
wiet vaker gebruikt, ook een paar keer in koffie/chocolademelk geprobeerd, maar nooit wietboter in brownies
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
in de bus naar frankrijk(sireis met school)
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
bus vol met andere 4e-klassers, en opgegeten samen met 3 vrienden en een nerd die vrienden is met vrienden van mij maar die ik niet echt mag(heeft paar schepjes gehad, en bleek stoned inens wel grappig te zijn)
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
gegeten
- eventueel je leeftijd, gewicht, sexe
15, 60-70 kg(ik weeg mezelf vrijwel nooit, ik meen dat ik de laatste keer, half jaar geleden ofzo, 60-65 ofzo woog), man

ik had thuis brownies gebakken voor op skireis, alleen was nog niet helemaal goed stevig toen ik al weg moest, dus snel in 2 bakjes gedaan en besloten het maar te eten met lepeltjes(een vriend bleek gelukkig plastic lepeltjes mee te hebben genomen)
de gebruikers:
-ik, blow ongeveer 1 keer per week, niet extreem ervaren(begonnen toen ik 1 dag 15 was), maar kan wel iets meer wiet hebben als de meesten die ik ken
-vriend 1, grote gast(2 meter ofzo), blowt zo nu en dan, kan heel goed tegen alcohol(heeft laatste avond 8-9 liter bier opgezopen, en was toen wat aangeschoten)
-vriend 2, heeft wel vaker geblowd maar voor deze skireis driekwart jaar ofzo niet vanwege strenge ouders
-vriend 3, was zijn 1e keer wiet
-niet-echt-vriend ook zijn 1e keer wiet

na een poosje onderweg te zijn geweest wou ik ff proeven hoe de brownies gelukt waren, heb toen een kwart of eenderde ofzo uit het bakje opgegeten
ongeveer een half uur later gaan we er met zn allen van eten
vriend 3 heeft het minst gehad, niet-echt-vriend heeft ook niet echt veel gehad, vriend 2 stopte er even later ook mee, vriend 1 heeft nog met mij doorgeten tot het op was, maar ik heb volgens mij wel meer gehad(ik had een eigen metalen lepeltje mee, de rest plastic, dus ik kon wat makkelijk een schep eruit steken)

duurde even voordat het begon te werken(bij mij wat eerder omdat ik eerder al wat had gehad), bij mij kickte het mooi in toen we net stopten om wat te eten bij de mcdonalds
even later weer terug in de bus ging vriend 1 terug naar zn eigen plek boven(dubbeldeker), ik horde dat ie daar een vreetkick heeft gekregen en daarna in slaap was gevallen ofzo

ik begon te lahen om de lampjes in de bus, even later begon het ook goed te werken voor de rest en niet-echt-vriend ging heel vaag en grappig doen, hij dacht dat 'ie blauw was en wolverineklauwen had en probeerde daar vriend 3 mee te steken, later ging ie heel vaag geïntrigeerd kijken naar de lampjes(die je uit en aan kon doen, niet de groene/oranje lampjes die ik zo geweldig vond) en er zijn vinger naar uitstrekken, vervolgens het lampje aanraken en terugtrekken omdat het heet was
wij gingen toen telkens afwisselend het lampje voor en achter hem aan(en uit) doen en hem erop wijzen dat er een lampje was, en ik, vriend 2 en 3 werden heel erg melig

die enorme meligheid en lachen om de belachelijkste dingen heeft lkkr lang geduurd(precieze duur en andere dingen waarom we gelachen hebben herinner ik me niet echt meer), denk wel minstens 3 uur, waarschijnlijk ook nog wel meer

kortom een groot succes, ook omdat de brownies heerlijk waren (en de rest vond het ook allemaal een groot succes, ik snap niet echt dat er mensen zijn die zo uitfreaken van spacecake, mischien moet het da sterker zijn? al was dit effect ook lekker sterk, maar absoluut niet beangstigend, juist geweldig en melig, wel wat zoals m'n eerste keer stoned maar dan sterker en nog meliger)
ook niet echt het slaperige na-effect wat ik wel eens heb, al kan ik me vrijwel niks meer van de bergweggetjes vlak bij de eindbestemming op de heenreis herinneren, maar heb op de terugweg nog wel mooi van het uitzicht daar kunnen genieten (en deze keer nuchterder, maar wel lichtjes aangeschoten en moe)

is uiteindelijk aardige lap tekst geworden, hoop dat het door te komen is
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 15:49
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
niet-echt-vriend heeft ook niet echt veel gehad,
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 11:47
Tureluurs
Avatar van Tureluurs
Tureluurs is offline
Ik heet van de achternaam ''Trip''
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 16:37
Verwijderd
- 1 joint
- ja ervaring mee
- met één bekende
- gerookt
- op school.

Ik heb geschworen dat ik het na vandaag nooit meer zou doen
Mijn hart klopte zo snel en hard, dat ik dacht dat andere mensen het nog konden horen.
Mijn benen werden slapjes, maar dat was wel relaxt. Ik raakte alleen enigzins in paniek.
Dit kon ik wel een beetje beïnvloeden. Hele heftige stemmingswisseling: 10 seconden vrolijk, 10 seconden zwaar pessimistisch. Zo snel en zo veel dat ik er van in de war raakte. Tegen het einde werd ik lacherig, en lam.
Na een uur was ik 'normaal'.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 19:34
AllRock
AllRock is offline
Ik heb een vraag:

Kan je met een bong inplaats van een joint, een cigaret roken? En dan bedoel ik zo'n bong die je zelf hebt gemaakt, met zo'n rietje.

Laatst gewijzigd op 22-04-2010 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 16:33
silentbob
silentbob is offline
ja dat kan maar heeft niet veel zin en is waarschijnlijk ook nogal smerig
net als dat je ook karton kunt roken, maar fijn is het niet(ik spreek uit ervaring,toen ik 6-8 ofzo was hebben ik en een vriend bij het kampvuur geprobeerd om een opgerold stuk karton aan te steken en daarna te inhaleren, voelt niet prettig....)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 12:51
Pyro Power
Pyro Power is offline
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt:
Speed, ongeveer 1 lijntje 1 bommetje
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
Eerste keer
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
Hardstyle feest, ongeveer 200 man
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
Ik was met 5 vrienden, en een paar die ik wel kende, maar niet echt heel erg goed
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
Gesnoven, geslikt
- duidelijk taalgebruik/structuur
Ik zal het proberen.
- eventueel je leeftijd, gewicht, sexe
Age 16, Kilo of 65, Male

Zoals sommige al wel wisten heb ik afgelopen hemelvaartsdag voor het eerst harddrugs gebruikt. Was nog niet echt aan een tripreport toegekomen, maar omdat ik vandaag toch geen examen heb, heb ik wel even tijd om een verhaaltje te schrijven. Het begint allemaal woendag avond om 7 uur.

Ik was net bij een aantal kameraden op de bank geploft. Gewoon even chill met een biertje de de finale van een of ander voetbalding gekeken. Rond een uur of 10 ofzo was de wedstrij afgelopen en hebben we even een filmpje gekeken, The Raise Of The Foot Soldiers heette die dacht ik. Maar omdat die toch een beetje tegenviel hadden we halverwege maar een andere film (Hooligans) opgezet. Even buiten chill een haze jointje opgerookt in mn eentje, omdat de rest geen zin had in weed. Overigens was ik een beetje uit geschoten met mn wiet, dus lag mn laatste halve gram in het vloeitje. Kom ik weer binnen, behoorlijk van het padje af, vroegen ze hoeveel ik er eigelijk in had gedaan. "Joah, mn laatste halve gram ofzo." Zij helemaal verbaast dat ik zoveel wiet in mn eentje had gerookt, ik ik zag de lol wel in van hun verbaaste gezichtjes. Een beetje onzin gelult ("Maar als ik een beetje stoned ben komt mn vrouwelijk kant omhoog, dus als ik je zo een lapdance ga geven moet je niet raar kijken." Ze helemaal dubbel liggen, en omdat zij lachten moest ik ook lachen ) En rond een uur of twee maar naar het huis van mn kameraad waar ik bleef slapen gefietst, daar nog even een half stokbrood met een gebakken ei en spekjes opgevreten, en toen naar bed gegaan. Nog nooit in zo'n kutbed gelegen, je voelde iedere veer dat in het matras zat, en het bed was niet opgemaakt. Ik sliep dus gewoon op het matras met een dekbed als deken. Maar omdat ik een beetje stronken was heb ik niet al te lang wakker gelegen en toen heerlijk in slaap gevallen.

Volgende morgen op een uur of 12 wakker geworden, even van de Jus d'orange gelurkt en toen de kameraad ook maar even wakker getrapt. Omdat de ouders van mn kameraad gescheiden zijn en hij bij zn vader woont, ken ik z'n moeder eigelijk helemaal niet, en zij mij ook niet. Weet ik toch veel dat die vader op vakantie was, en dat die moeder dan af en toe even langs komt om de boel schoon te maken. Ik schrik me dan dus ook helemaal lam als er in eens een vrouw naar binnen stapt, en omdat ik schrok schrok zij ook De hele wasmand met sokken enzo lag door de hele huiskamer heen Mezelf maar even voor gesteld en ze was dus de moeder van kameraad.

Half uur later zaten we dan op de fiets naar het feest toe te fietsten, en even bij een dealer langs geweest. 20 Euro, 4 gram, verspreid over 2 zakjes. Ik heb maar even betaalt voor kameraad en mezelf, die 10 euro duikelt vanzelf wel op. Het was nog wel pap dus dat moest nog even drogen. Anyway, het feest was in een varkensstal, die helemaal leeg was gehaalt omdat de boer failliet was gegaan. Schuur ging met een paar maanden ook tegen de vlakte, dus mochten wij van die boer nog wel even gebruik maken, op voorwaarde dat hij nergens verandwoordelijk voor was. Achter de schuur mn zakje tussen een stel bakstenen open gelegt om te drogen, en ben maar even naar binnen gegaan. Was verder geen intree, maar gewoon 20 euro en je kon zuipen en broodjes hamburger vreten wat je wou.

Half uurtje later was het redelijk gedroogd, het was nog steeds geen poeder, maar wel goed te prakken opzich. Ik met een sleutel een beetje geharkt, en wat op een kapotte spiegel gelegt (Dit was in een andere oude varkensstal, deze was nog niet leeg gesloopt, en kon je prima even rond hangen. Schijnbaar ging ergens een spiegel die was gevallen want overal lagen scherven) Met een oud kaartje een beetje gehakt, en een briefje van 5 opgerolt. Mn eerste lijntje, daar ging die dan. Gewoon een neusgat dichten en hard inademen door het opgerolde 5je heen. Het was een beetje een raar gevoel, je voelde dat er wat in je neus zag, maar het branden bleef uit. Toen nog een paar keer mn neus opgehaald, en toen begon het een potje te branden. Ongeveer 20 seconde last van gehad en toen was het ook wel weer over. Een beetje verdoofd gevoel in je neus. Mn lijntje was ongeveer zo groot: ====== Niet echt heel erg veel, maar als je even rustig kennis wilt maken met het spul en examen die je over een week moet maken, moet je wel even rustig aan doen.

De eerste paar minuten merkte ik vrij weinig, en toen was opeens het dronken gevoel weg. Ik voelde me gewoon normaal, niet aangeschoten en gewoon fit. Ik ben maar weer terug gegaan het feest in, en daar mn kameraad even gesproken. Hij ging ook een lijn weg halen, en of ik dan even op de uitkijk kon gaan staan. Sure, no problem. Als er iemand aan kwam zuo ik maar gewoon doen alsof hij aan het pissen was, en dat die moest aanmaken. Niet echt een waterdichte smoes, want er was gewoon een doxie. Hij had het al vaker gedaan dus nam hij wat meer. Een lijn met 3 keer zoveel ofzo. Hij weg halen en toen feest ingegaan, gewoon lekker gestampt, en gelachen, iedereen dat wel wat gehad, de een had xtc en de ander had wat coke. Ieder half uur ofzo een flesje AA drink gehad, en om het uur een broodje hamburger met belachelijk veel curry, het echte strakstaan, een strak gezicht, malen met je tanden enz. bleef uit omdat ik maar een klein beetje gehad had.

We waren om 2 uur daar en zijn rond 12 uur weg gegaan. Toen nog even naar een cafe heen geweest en een biertje gedronken en een beetje gebiljard. Omdat ik ook nog naar een kermis in de buurt zou gaan, heb ik op de wc een vloeitje gepakt en een speedbommetje gemaakt. Dom. Op de kermis door gehaalt tot 4 uur en toen met een paar anderen naar huis gefietst. Thuis, in mn eigen bedje gaan liggen, even mn vissen gevoerd, op hyves geweest enz. Ik begon enorm te zweten, ik moest naar de wc, diaree, lul erg klein enz enz. uit eindelijk op 8 uur s'ochtens in slaap gevallen, en geslapen tot een uur of 10. Die hele dag gaar, en mn moeder maar vragen wat ik toch had gehad dat ik zo pips enzo was. Moest ik om 12 uur werken tot half 10 (koopavond jwz) Toen ik thuis was het bed ingedoken, omdat ik de volgende dag om 7 uur er ook weer uit moest. Toen heb ik er wel overna gedacht om even wat weg te halen, zodat ik iig fatsoenlijk kon werken, heb dit toch maar niet gedaan, omdat ik dan wist dat dat de basis voor een verslaving zou zijn.

Zo, hebben jullie weer een beetje leesvoer. En ga AUB niet moeilijk doen over grammatica enz. Ik heb mn best gedaan.

Laatst gewijzigd op 20-05-2010 om 13:01.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 12:52
Pyro Power
Pyro Power is offline
Nu ik zo kijk is het trouwens best een groot verhaal geworden
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 16:36
Verwijderd
wow, heel verhaal, ben benieuwd zal het later vanavond wel eens doorlezen. ik heb ook nog wat trips eigenlijk waar ik over zou kunnen schrijven...2 bijna badtrips op lsd en truffels 2cb ook nog paar keer gedaan dat was weer wel echt vet..

edit: haha, okej leuk verhaal, grappige eerste keer. waar woon jij ergens in de buurt? Ik wil ook nog eens naar zo'n schuurfeest Dat je moeder er iets over zei zou ik echt mee oppassen, tenzij je denkt dat je ouders er niet over zullen zitten als ze weten dat je gebruikt. Echt, dat gezeik wil je liever niet hebben, dan zou ik toch wachten met de volgende keer totdat je ouders een weekendje weg zijn ofzo.

Laatst gewijzigd op 20-05-2010 om 21:36.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 09:18
Verwijderd
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
Mexicaanse paddo's, geen idee hoeveel gram.

- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
dit was de 5e keer ofzo.

- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
thuis

- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?

buurjongen, buurmeisje en m'n vriend.

- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
buurmeisje en ik hadden er thee van gedronken, buurjongen en m'n vriend hadden ze gegeten.

Rond half 9 hebben we de thee gedronken, dit was prima te drinken, geen vieze paddosmaak.
Ik merkte dat het best snel werkte, ik begon al snel weer slap te ouwe hoeren en kon er niet mee ophouden.
Helaas geen hallucinaties gehad, als ik m'n ogen dichtdeed zag ik wel patronen, maar dit was maar heel klein en niet sterk aanwezig.
Wel was een tijdje mijn zicht anders, ik bekeek alles door doorzichtige ribbels.
Al snel had ik het idee dat ik er al helemaal weer uit was, veel later dan ik dat had gedacht keek ik op de klok en was het pas elf uur
Elmer en m'n buurjongen (vooral de buurjongen) waren best diep aan het trippen.
Ik kreeg hele erge hoofdpijn en kon geen licht meer verdragen, toen ben ik in bed gaan liggen met m'n mp3 speler en m'n lieve katje. Dat was fijn, heerlijk gespaced.

Helaas dus niet echt geslaagd, die mexicaanse doen het gewoon niet voor mij. De volgende keer moet ik echt hawaaiiaanse zien te hosselen, want daar heb ik in het verleden kei en keihard op getript.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 07:51
anoniempje16
anoniempje16 is offline
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
Pure MDMA capsules
150 gr schat ik weet het niet zeker kan ook 200 - 250 of meer zijn geweest. (was 10 euro per pil)
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
Eerste ervaring
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
Gedeeltelijk op school en thuis
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
Met vrienden
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
Ingeslikt, snuiven lijkt me niks.
- duidelijk taalgebruik/structuur
- 16 , 60 kg , 1.73
Iemand op school had me 2 capsules gegeven dus ik wou het wel eens uitproberen. Ik nam het eerste pilletje in en het werkte niet. Ik nam de tweede in iets voordat de school gedaan was en boem, het kwam als een klap aan. Ik kreeg het warm. Begon te bibberen, had gespannen kaken en was aan het klappertanden. Ikzelf leek wel 10x langzaam te gaan dan de wereld. Grote ogen, al die mensen je maar aankijken alsof je een mongool bent. Ik had wel ne dikke smile op menne bek.
Als top op de ijsblok had ik toen de MDMA aan het uitwerken was 5 pillen ritaline 30mg genomen. al voelde ik daar niet echt iets van.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 16:49
Verwijderd
ah je maakt de classic fail TE ONGEDULDIG ZIJN

het kan 2 uur duren voordat het inslaat
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 17:42
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
edit: haha, okej leuk verhaal, grappige eerste keer. waar woon jij ergens in de buurt? Ik wil ook nog eens naar zo'n schuurfeest Dat je moeder er iets over zei zou ik echt mee oppassen, tenzij je denkt dat je ouders er niet over zullen zitten als ze weten dat je gebruikt. Echt, dat gezeik wil je liever niet hebben, dan zou ik toch wachten met de volgende keer totdat je ouders een weekendje weg zijn ofzo.
Was eigelijk een soort van unieke kans. Omdat er hier niet zo heel veel boeren even hun schuur aan 100 man overlaten zal dit niet zo heel erg vaak weer gebeuren. Wel staat het vast dat op hemelvaart, volgend jaar, weer zo'n feest in een dergelijke setting komt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Eerste keer XTC
Prospect
99 20-07-2012 15:26
Drugs & Alcohol Paddo verslag
Zeratul99
9 09-02-2006 13:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.